بهترین رستوران‌های بندر انزلی | 10 رستوران عالی در انزلی
ضحا اکبری 1402/11/21 1860 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

بندر انزلی یکی از شهرهای زیبا در استان گیلان است که به خاطر هوای عالی، طبیعت فوق العاده و منطقه‌ی آزادش، در میان گردشگران محبوب شده و خیلی‌ها برای سفر این شهر را انتخاب می‌کنند. استان گیلان بخاطر تنوع بالا و طعم عالی غذاهایش در سراسر جهان مشهور است و چون انزلی همه ساله میزبان گردشگران فراوانی است، رستوران‌های متعدد و باکیفیتی دارد که غذاهای خوش طعم شمالی را با بهترین کیفیت به میهمانان خود ارائه می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از معروف‌ترین رستوران‌های انزلی را به شما معرفی کرده و در مورد ویژگی‌های هر یک صحبت کنیم، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اگر به انزلی رفتید بتوانید رستورانی با غذاهای خوشمزه و کیفیت بالا را انتخاب نمایید.

  1. رستوران ساحلی صدف بندر انزلی

شاید غذا خوردن در ساحل دریا، جذاب‌ترین نوع غذا خوردن باشد که در رستوران ساحلی صدف این امر محقق می‌شود، صدف یک رستوران ساحلی است که در ساحل دریای خزر قرار دارد. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای محلی شمالی را جای داده، غذاهایی از جمله میرزا قاسمی، کته کباب، کباب ترش و... . کیفیت غذاهای رستوران صدف بسیار بالاست و چون در کنار ساحل واقع شده هم در میان محلی‌ها و هم در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد. رستوران صدف بین ساعات 11 صبح تا 11 شب به میهمانان خود سرویس می‌دهد.

آدرس: بندر انزلی، ساحل فرار، رستوران ساحلی صدف

میز و صندلی های چوبی یک رستوران

  1. رستوران لوتکاچی بندر انزلی

لوتکاچی دیگر رستوران معروف انزلی است که در نزدیکی تالاب انزلی قرار دارد و چشم انداز مرداب، مهم‌ترین ویژگی این رستوران است. لوتکاچی درواقع رستوران مدرنی است که انواع غذاهای ایرانی، ملل، صبحانه و فست فود را ارائه می‌دهد و چون کافی شاپ دارد می‌تواند انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مشتریان عرضه کند. صبحانه‌های رستوران لوتکاچی که صبحانه‌ی کشورهای مختلف مانند انگلیس، آمریکا و... است بسیار معروف بوده و طرفداران فراوانی دارد، این رستوران بین ساعات 12 تا 24 فعال می‌باشد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان تکاوران، سمت روگا، روبروی خانه‌های رنگی، رستوران لوتکاچی

  1. رستوران بارکاز بندر انزلی

رستوران بارکاز از جمله رستوران‌های مشهور انزلی است که سادگی دکوراسیون آن خیلی به چشم می‌آید و برای میهمانانش جذاب است. این رستوران دارای فضایی گرم و صمیمی است و منوی غذایی آن از تنوع بالایی برخوردار است، در بارکاز 3 وعده‌ی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود، اما از میان غذاهایش پاستوی آلفردوی آن بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. ضمن اینکه کافه بارکاز هم در دل همین رستوران واقع شده و با یک منوی کافه‌ای جذاب از میهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران بارکاز از ساعت 11 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس: بندر انزلی، بلوار صیاد نورانی، رستوران بارکاز

  1. رستوران یار ماشاالله بندر انزلی

یکی از زیباترین و معروف‌ترین رستوران‌های انزلی، رستوران یار ماشااالله است که هم باغ و هم رستوران دارد، بنای این مکان متعلق به دوره‌ قاجار است و حدود 100 سال قدمت دارد، بنایی زیبا و قدیمی که امروز بازسازی و به رستورانی پرطرفدار تبدیل شده است. کف رستوران، میز و صندلی‌های آن از جنس چوب روس است، در وسط حیاط یک حوض فیروزه‌ای رنگ زیبا قرار دارد و دور تا دور آن را درختان کهنسال بهار نارنج فراگرفته‌اند. در رستوران یار ماشاالله انواع غذاهای سنتی ارائه می‌شود که در میان آن‌ها غذاهای شمالی جایگاه ویژه‌ای دارند. مواد اولیه‌ای که در رستوران یار ماشاالله استفاده می‌شوند بسیار تازه هستند به همین دلیل غذاهای آن از کیفیت بالایی برخوردارند، این رستوران از ساعت 11 تا 24 فعالیت می‌کند.

آدرس: بندر انزلی، غازیان، خیابان سنایی، باغ رستوران یار ماشاالله

میز و صندلی های چوبی یک رستوران

  1. رستوران هیراد بندر انزلی

رستوران هیراد یکی از شیک‌ترین و زیباترین رستوران‌های انزلی است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته و طراحی جذاب آن سبب شهرتش شده است. این رستوران دایره‌ای شکل است و دیواره‌هایی شیشه‌ای دارد تا میهمانان بتوانند حین غذا خوردن از تماشای ساحل نیز لذت ببرند. در رستوران هیراد می‌توانید تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را میل کنید، کافی شاپی که در گوشه‌ی رستوران قرار دارد برای میهمانان انواع دسر، نوشیدنی و... را سرو می‌کند. تمام غذاهای رستوران هیراد خوش طعم است، اما کباب و جوجه‌ی ترش آن خیلی شهرت دارد، ساعت کار رستوران هیراد از 9 صبح تا 11 شب می‌باشد.

آدرس: بندر انزلی، جاده‌ی رشت به بندر انزلی، رستوران هیراد

ورودی هتل هیراد در شب

  1. رستوران کوبار بندر انزلی

یکی از زیباترین رستوران‌های انزلی کافه رستوران کوبار است که دارای دکوراسیون بسیار دیدنی و غذاهای واقعا خوش طعم می‌باشد. این رستوران دارای یک سالن دو طبقه است که در طراحی آن از چوب، گیاهان طبیعی و دیوارهایی با رنگ شاد استفاده شده، همچنین فضای باز رستوران نیز می‌تواند پذیرای میهمانان باشد. در رستوران کوبار می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده میل کنید، همچنین انواع دسر، کیک، نوشیدنی و... نیز در کافه‌ی‌ آن قابل سفارش است. کافه رستوران کوبار از ساعت 13 تا 23:30 فعالیت می‌کند، اما برای صرف صبحانه می‌توانید از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به این رستوران مراجعه کنید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان نواب صفوی، نرسیده به اسکله‌ی ترنم، رستوران کوبار

  1. رستوران دیگچه‌ی بندر انزلی

دیگر رستوران معروف انزلی رستوران دیگچه است که در نزدیکی تالاب انزلی واقع شده، این رستوران از سال 1398 شروع به کار کرده و توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند. چشیدن طعم فوق العاده‌ی غذاهای محلی و لذت بردن از چشم انداز تالاب، تفریحی است که می‌توان در رستوران دیگچه انجام داد. انواع غذاهای ایرانی همچون چلوخورشت، انواع غذاهای شمالی و انواع کباب‌ها، غذاهایی هستند که می‌توان در رستوران دیگچه انتخاب و نوش جان کرد. این رستوران که دارای قیمت‌های متوسط می‌باشد از ساعت 12 تا 18 و 20 تا 24 فعالیت می‌کند.

آدرس: بندر انزلی، خیابان میرزا کوچک خان، روبروی بازار قدیم ماهی فروش‌ها، رستوران دیگچه

یک رستوران با نمای خانه های رنگی تالاب

  1. رستوران گرند شف بندر انزلی

رستوران گرند شف یکی از معروف‌ترین رستوران‌های بندر انزلی است که دارای محیطی زیبا، غذاهایی باکیفیت و پرسنلی مودب و حرفه‌ای می‌باشد. با اینکه آشپزهای این رستوران یک تیم از اهالی کشور ترکیه هستند، اما در منوی آن می‌توان انواع غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی شمال کشور، غذای ملل و فست فود را مشاهده کرد، از میان تمام این غذاها همبرگر گرند شف شهرت ویژه‌ای دارد. از آنجا که رستوران گرند شف به آکواریوم فنتستیک انزلی نزدیک است، معمولا مشتریان بسیاری دارد، مشتری‌هایی که با وجود قیمت تقریبا بالای غذاهای گرند شف، این رستوران را انتخاب می‌کنند. رستوران گرند شف از ساعت 12 تا 21 فعال است و به مشتری‌های خود سرویس می‌دهد.

آدرس: بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی، رستوران گرند شف

  1. رستوران عمو اسماعیل بندر انزلی

رستوران عمو اسماعیل یکی از ساده‌ترین و در عین حال بهترین رستوان‌های انزلی است که توانسته در کمال سادگی، مشتری‌های بسیاری را به خود جذب کند. دلیل این محبوبیت، غذاهای دریایی این رستوران است که با ماهی‌های صید روز و خوشمزه طبخ می‌شوند. عمو اسماعیل مدیر و سرآشپز این رستوران است و با دکور سنتی رستوران، تخت‌هایی که در فضای باز آن قرار داده، درخت‌های بسیاری که در حیاط رستوران کاشته و غذاهای خوش طعمی که می‌پزد، بدجور خود را در دل محلی‌ها و گردشگران جا کرده است، البته قیمت خوب غذاهای آن نیز در این محبوبیت بی تاثیر نیست. رستوران عمو اسماعیل از 12 ظهر تا 12 شب آماده‌ی پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان متروپل، رستوران عمو اسماعیل

داخل یک رستوران دنج

  1. رستوران نیلوفر آبی بندر انزلی

یکی از خاص‌ترین رستوران‌های انزلی، رستوران نیلوفر آبی است و دلیل خاص بودن آن قرار گرفتنش بر روی آب می‌باشد. این رستوران در جایی روی آب مرداب انزلی واقع شده و میهمانان باید با قایق‌هایی که متعلق به خود رستوران است از ورودی به داخل رستوران برسند. فضای داخل رستوران نیلوفر آبی با چوب و ابزاری که در کشتی‌ها وجود دارد تزئین شده و غذاهای آن بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند، خصوصا غذاهای دریایی این رستوران انتخاب هر کسی است که قبلا در آن غذا خورده باشد. دیوارهای رستوران نیلوفر آبی تماما شیشه‌ای هستند و این موضوع بسیار جذاب است چرا که به میهمانان این امکان را می‌دهد که همزمان با خوردن غذا از تماشای چشم انداز تالاب نیز لذت ببرند. رستوران نیلوفر آبی از ساعت 11 تا 22 آماده‌ی خدمت رسانی به مشتری‌های خود می‌باشد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان طالقانی، کوچه‌ی کشوری، رستوران نیلوفر آبی

در این مقاله 10 رستوران بندر انزلی را که از نظر محیط و کیفیت غذا در سطح مناسبی قرار دارند معرفی کردیم، غذای این رستوران‌ها بسیار باکیفیت و محیط داخلشان جذاب و دیدنی است. حتما در سفر به انزلی به یکی از این رستوران‌ها سر بزنید و از چشیدن غذاهای خوش طعم آن‌ها لذت ببرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید