تور کیش از اصفهان نقد و اقساطی ویژه زمستان 1401

تورهای اقساطی کایت

تور کیش، یکی از پرطرفداترین تورهای داخلی در بین اصفهانی‌های عزیز است. شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق آژانس گردشگری کایت سفر خود را انجام داده و از بهترین امکانات و خدمات برخوردار باشند. در این بخش در مورد تور کیش از اصفهان صحبت کرده و اطلاعاتی در مورد انواع تور کیش، قیمت تور کیش از مبدا اصفهان، تورهای ارزان‌قیمت اصفهان به کیش و شرایط خرید اقساطی تور کیش صحبت می‌کنیم. ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

تور کیش از اصفهان اقساطی

این روزها شرایط مالی مردم کشورمان چندان مناسب نیست و اغلب افراد دچار مشکلات اقتصادی هستند. از طرف دیگر، قیمت بلیط و هزینه رزرو هتل نیز بسیار بالا بوده و سفر را برای ایرانیان عزیز مشکل کرده است. شاید شما نیز به دنبال یک فرصت مناسب برای سفر باشید، اما مسائل مالی باعث شده تا سفر را به وقت دیگری موکول کنید. زمانی که شرایط خوبی برای تامین هزینه‌‎های سفر داشته باشید و بتوانید روزهای خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده‌تان بسازید. اگر در حال حاضر شرایط مالی مناسبی ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید تور موردنظر خود را به صورت اقساطی از کایت تهیه نمایید.

 آژانس گردشگری کایت این فرصت را برای هم‌وطنان عزیزمان فراهم کرده است که بتوانند تمامی تورهای داخلی و خارجی را به صورت اقساطی خریداری نمایند. برای خرید تور کیش از اصفهان نیز این امکان وجود دارد و به صورت اقساطی ارائه می‌گردد. در خرید اقساطی شما تنها 20 درصد از هزینه کلی تور را می‌پردازید و مبلغ باقی‌مانده را در اقساط 4 تا 12 ماهه پرداخت می‌کنید. تعداد اقساط بستگی به نظر مسافر دارد و با توجه به شرایط او دریافت می‌شود. برای خرید تور اقساطی نیاز به ضامن ندارید. تنها کافیست چند چک یا سفته به همراه داشته باشید تا بتوانید تور مورد نظر خود را تهیه نمایید. امکان خرید تور تا سقف 20 میلیون‌ تومان برای شما عزیزان فراهم شده است.

تور هوایی کیش از اصفهان

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، تور کیش از اصفهان محبوبیت بسیار بالایی داشته و مورد استقبال اصفهانی‌های عزیز قرار می‌گیرد. از این رو، در تمامی روزهای هفته پروازهای متعددی به این مقصد انجام می‌شود. از شنبه تا جمعه هر روزی را که برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید بلیط هواپیمای کیش را خریداری نموده و سفر خود را آغاز نمایید. تعدد پروازها امکان انتخاب را برای گردشگران فراهم کرده و فرصت خرید بلیط چارتری با قیمت مناسب را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد. پروازهای کیش از اصفهان عموما با شرکت‌های هواپیمایی کیش‌ایر، زاگرس، آتا، کاسپین، فلای پرشیا و ایران‌ایر انجام می‌شود. دو هواپیمایی کیش‌ایر و زاگرس در تمامی روزهای هفته و در هر روز حداقل یک پرواز دارند. وب‌سایت کایت امکان خرید بلیط هواپیمای کیش را برای شما عزیزان فراهم کرده و بهترین گزینه‌ها را به مسافران معرفی می‌کند.

تور زمینی کیش از اصفهان

با توجه به گران بودن بلیط هواپیما، برخی از مسافران ترجیح می‌دهند تور زمینی کیش را برای سفر انتخاب کنند. برای سفر زمینی ابتدا باید با اتوبوس یا قطار به بندرعباس سفر کنید و از آن‌جا با لنج خود را به کیش برسانید. قطارهای اصفهان – کیش همه‌روزه از ساعت 15:25 دقیقه از اصفهان حرکت کرده و در ساعت  8 صبح روز بعد در بندرعباس توقف می‌کنند. امکانات و خدمات قطار به نوع بلیط و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بستگی دارد، اما به طور کلی شامل مواردی چون رختخواب، پریز برق، روزنامه، بسته پذیرایی، آب معدنی و... می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید با کارشناسان کایت در ارتباط باشید و خرید بلیط قطار یا حتی رزرو لنج را از طریق این آژانس انجام دهید.

قیمت تور کیش از اصفهان

تور کیش از اصفهان خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار داده و هزینه را نیز متناسب با آن دریافت می‌کند. تورها معمولا مواردی چون بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، رزرو هتل، ترنسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت‌های داخل شهری را شامل می‌شوند. قیمت تور کیش از اصفهان با توجه به این موارد محاسبه می‌گردد. عواملی که بر روی قیمت تور تاثیر دارند، عبارتند از:

زمان سفر: زمان سفر یکی از مهم‌ترین دلایل گران شدن یا ارزان شدن تورهاست. جزیره کیش تابستان‌هایی بسیار گرم و شرجی دارد. از این رو، اغلب افراد ترجیح می‌دهند فصل‌های پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنند. بنابراین، هزینه‌ی تور کیش از اصفهان در فصل‌های سرد سال بالاتر از فصل‌های گرم می‌باشد. تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر به کیش است. از این رو، تورهای کیش در این ایام بسیار پرطرفدار بوده و قیمت بالاتری نیز دارند. 

نوع پرواز: از دیگر عوامل موثر در قیمت تور کیش از اصفهان می‌توان به شرکت هواپیمایی موردنظر اشاره کرد. نوع پرواز، کیفیت پرواز و خدماتی که به مسافران ارائه می‎گردد، بر روی قیمت بلیط اثر دارد.

ساعت پرواز: ساعت پرواز از دیگر عوامل تاثیرگزار بر روی قیمت بلیط است. اگر ساعات ابتدایی روز را برای پرواز انتخاب کنید، این فرصت را دارید که پس از ورود به کیش، بلافاصله به هتل بروید و اتاقتان را تحویل بگیرید. در این صورت می‌توانید از ساعات باقی‎مانده روز استفاده نمایید و در واقع سفر خود را زودتر شروع کنید.  پروازهای شب معمولا ارزان‌تر از پروازهای صبح هستند.

تاریخ رزرو تور: برخی از افراد فکر می‌کنند اگر رزرو تور را به روزهای نزدیک به سفر موکول کنند، هزینه کمتری بابت آن می‌پردازند، اما این‌طور نیست. پروازهای اصفهان به کیش محدود هستند و معمولا خیلی زود پر می‎شوند. در این صورت امکان خرید پروازهای چارتری  و لحظه‌ آخری در اغلب موارد وجود ندارد. بنابراین، تکمیل ظرفیت باعث افزایش قیمت بلیط شده و در نهایت قیمت تور نیز افزایش می‌یابد.

رزرو هتل: هتل یکی از موثرترین گزینه‌ها در قیمت تور است. هرچه موقعیت جغرافیایی هتل بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. تعداد ستاره‌های هتل  و امکانات و خدماتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند نیز باعث گران‌تر شدن قیمت هتل می‌شوند.

خدمات دیگر: برخی از تورها خدماتی چون   ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت داخل شهری را نیز به مسافران ارائه می‌دهند. در صورتی که این خدمات نیز بر روی تور وجود داشته باشد، مبلغ کلی تور افزایش می‌یابد. 

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

تورهای کیش کایت معمولا 3 تا 5 روزه برگزار می‌شوند، اما اگر بخواهید می‌توانید تور را شخصی‌سازی کرده و بر اساس خواست خود روزهای آن را تغییر دهید.
سفر به کیش به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌شود، اما سفر هوایی طرفداران بیشتری دارد. اگر بخواهید با قطار به کیش سفر کنید، می‌توانید بلیط قطار، رزرو لنج و حتی رزرو هتل را نیز از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید.
آژانس کایت تقریبا در تمامی ماه‌های سال و تعطیلات، تورهای کیش را برگزار می‌کند و محدودیتی در این مورد وجود ندارد. لیست تورهای کیش از اصفهان را می‌توانید در همین صفحه مشاهده نمایید. در صورتی که تاریخ دیگری را برای سفر در نظر دارید، با آژانس تماس بگیرید و نظرات خود را با کارشناسان کایت در میان بگذرید.
برای خرید تورهای اقساطی کیش، تنها 20 درصد از هزینه کل تور را می‌پردازید و مابقی آن را به صورت اقساط 4 تا 12 ماهه پرداخت می‎کنید. برای این کار کافیست به تعداد اقساط چک یا سفته ارائه دهید. پیشنهاد می‌کنیم صفحه تورهای اقساطی کایت را مطالعه نمایید تا با شرایط آن به طور کامل آشنا شوید.
گزینه‌های متعددی هستند که بر روی قیمت تور تاثیر دارند. زمان سفر، نوع پرواز، درجه  و خدمات هتل مورنظر و ... از جمله مواردی هستند که باعث افزایش یا کاهش قیمت تور می‌شوند. آژانس کایت همیشه به دنبال آرامش و راحتی مسافران بوده و بهترین خدمات را با قیمت مناسب و تضمین شده ارائه می‌دهد. 

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700