مرداب هسل

تور مرداب هسل | رزرو تور مرداب هسل و جنگل مشعل|ویژه زمستان و نوروز

تورهای اقساطی کایت



مرداب هسل کجاست؟ 

همه ما به اتفاق بر سر این مساله، توافق نظر داریم که جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های تمام ایران و تمام دنیا محسوب می‌شود. این جاده در فصل‌های مختلف‌، زیبایی‌های بی‌نظیر خود را دارد و در هر زمان بینندگان را به شکل جدیدی مات و مبهوت خود می‌کند. اما این زیبایی، تنها منحصر به ظاهر جاده چالوس نیست و جاذبه‌های طبیعی بسیاری در حاشیه همین جاده خاص و دیدنی قرار دارند که ما از آنها بی اطلاع هستیم. مرداب هسل یکی از همین جاذبه‌های طبیعی است که می‌توان آن را جواهری گران قیمت در دل جنگل‌های نزدیک شهر زیبای چالوس دانست. مرداب هسل در 10 کیلومتری شهر چالوس و در جوار مرزن آباد قرار گرفته است و یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شمال کشورمان به شمار می‌آید که خوشبختانه مورد توجه بسیاری از دوستداران طبیعت نیز هست. این مرداب، شکلی بسیار زیبا دارد و در هر فصل، هم رنگ طبیعت می‌شود و به این ترتیب منظره‌ای بسیار بکر و دیدنی را خلق می‌کند. دسترسی به این مرداب بر خلاف سایر جاذبه‌های طبیعی بکر بسیار ساده است و حتی افراد کم توان نیز می‌توانند از آن بازدید کنند. مرداب هسل در نزدیکی جنگل مشعل قرار دارد و شما می‌توانید در یک سفر از هر دوی آنها بازدید کنید و یک خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود به یادگار بگذارید. 


به چه شکل می‌توانیم به مرداب هسل سفر کنیم؟ 

مرداب هسل در 190 کیلومتری تهران قرار دارد و برای دسترسی به آن باید از جاده چالوس استفاده کنید. با وجود اینکه فاصله تهران تا مرداب هسل زیاد نیست، اما به خاطر پیچ و تاب جاده چالوس، برای دسترسی به مرداب هسل، باید حدود سه تا چهار ساعت در راه باشید. در اینجا ما شما را با انواع روش‌هایی که می‌توانید از مرداب هسل بازدید کنید، آشنا می‌کنیم. 


مرداب-هسل

تور مرداب هسل به صورت گروهی

تور مرداب هسل توسط کایت به صورت یک روزه برگزار می‌شود و شما در ساعت 23 بامداد به تهران خواهید رسید. از این رو تور  می‌تواند توری عالی برای افرادی باشد که به دنبال سفری کوتاه و ارزان قیمت هستند تا از دغدغه‌های روزمره و خستگی‌های کاری فاصله بگیرند. تورهای یک روزه معمولا برای کسانی که پشت فرمان می‌نشینند، بسیار خسته کننده خواهند بود و این دسته عزیزان، قادر نیستند تا طعم واقعی سفر را بچشند. از این رو تور مرداب هسل بهترین گزینه برای افرادی خواهد بود که می‌خواهند بدون اینکه خستگی مسیر در جان آنها بماند، از طبیعت بکر کشورمان لذت ببرند. تور از ساعت چهار صبح آغاز می‌شود و شما صبحانه را در جنگل میل خواهید کرد. این تور می‌تواند علاوه بر یک سفر به یاد ماندنی، یک طبیعت گردی جانانه را نیز برای شما فراهم کند. اگر تعداد مسافران بالا باشد، کایت از اتوبوس‌های 44 نفره استفاده می‌کند. اما در صورتی که تعداد مسافران به حدود 20 نفر کاهش پیدا کند، در این صورت کایت از اتوبوس‌های VIP استفاده خواهد کرد که تحت این شرایط، قیمت تور کمی افزایش پیدا می‌کند. 


سفر انفرادی به مرداب هسل

شما می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خودتان نیز عازم مرداب هسل شوید و از طبیعت بکر آن دیدن فرمایید. اما باید به یاد داشته باشید که جاده چالوس در عین زیبایی، خطرناک هم هست و متاسفانه آمار تصادفات رانندگی در این جاده بسیار بالاست. به همین خاطر ترجیحا پیش از حرکت در مورد سلامت مکانیکی خودرو خود اطمینان حاصل فرمایید تا دچار مشکل نشوید. در ضمن معمولا در آب و هوای سرد و بارانی، پیچ‌های چالوس برای خودروهای سبک و رانندگانی که به این جاده تسلط ندارند، تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ می‌شوند. پس اگر قصد دارید تا خاطره سفر شما تبدیل به یک کابوس تلخ نشود، بهتر است با تور سفر کنید و تنها از مناظر طبیعی اطراف خود لذت ببرید. 


جاذبه‌های دیدنی مرداب هسل

مرداب هسل 

مرداب هسل نام مردابی نسبتا بزرگ است که در دل جنگل قرار دارد. بد نیست بدانید که در زبان محلی، به آب راکد، هسل گفته می‌شود و به همین خاطر است که این مرداب را مرداب هسل نامیده‌اند. جلبک‌هایی که روی مرداب هسل قرار دارند، زیبایی آن را دو چندان کرده‌اند. در هر فصل رنگ این جلبک‌ها تغییر پیدا می‌کند و هم رنگ طبیعت اطراف خود می‌شوند. در فصل پاییز، جلبک‌های روی مرداب، زرد و قرمز و نارنجی هستند و منظره اطراف را تبدیل به یک نقاشی زیبا می‌کنند. همچنین در فصل بهار، جلبک‌های روی مرداب سبز رنگ می‌شوند و خود را به رنگ جامه زیبای طبیعت درمی‌آورند. این مرداب به شکل یک بیضی است و عمق برخی از قسمت‌های آن به 15 متر نیز می‌رسد. فضای اطراف مرداب بسیار آرام بوده و جز صدای پرندگان چیزی به گوش نمی‌رسد.


مرداب-هسل

جنگل مشعل

جنگل مشعل نام جنگلی بکر و دیدنی است که در نزدیکی مرداب هسل قرار دارد و در تور مرداب هسل از آن نیز بازدید خواهید کرد. این جنگل جزء جنگل‌های بارانی نواحی شمال کشور محسوب می‌شود و بسیار بکر، دیدنی و زیبا است. 


جنگل-مشعل

چرا همراه تور سفر کنیم؟ 

کاهش هزینه‌های سفر.

با در نظر گرفتن قیمت بالای بنزین، استهلاک خودرو و همچنین وقوع حوادث احتمالی، هزینه سفر یک روزه به مرداب هسل می‌تواند به صورت انفرادی بسیار زیاد باشد. این در حالی است که سفر همراه تور بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. 

عدم خستگی راه.

در سفر همراه تور، دیگر خستگی راه معنا ندارد. زیرا شما در اتوبوس‌های راحت مشغول استراحت و لذت بردن از طبیعت هستید. 

ایمنی بیشتر.

قطعا ایمنی وسایل نقلیه سنگین از خودروهای سبک بیشتر است و راننده نسبت به جاده شناخت بسیار زیادی دارد. 

بیمه مسافرتی.

در سفر همراه تور، تحت پوشش بیمه مسئولیت خواهید بود که پوشش بسیار خوبی دارد. 


خدماتی که کایت در تور مرداب هسل به شما ارائه می‌دهد

  • وسیله ایاب و ذهاب 
  • صبحانه
  • میان وعده
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر


قیمت تور مرداب هسل

قیمت تور مرداب هسل بسیار مقرون به صرفه است و برای یک سفر خانوادگی یک روزه در آخر هفته می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. قیمت تورهای مرداب هسل و جنگل‌های مشعل با اضافه شدن اقامت، اتوبوس VIP و یا سرو وعده‌های اصلی غذا افزایش پیدا می‌کند و به صورت انفرادی محاسبه می‌شود. 


بهترین زمان سفر به مرداب هسل

مرداب هسل در چهار فصل سال دارای زیبایی‌های منحصر به فرد خود است. اما اگر بخواهیم بهترین زمان را برای سفر به آن در نظر بگیریم، باید فصل‌های بهار و پاییز را انتخاب کنیم. در فصل بهار، نسیم خنک بهاری صورت شما را نوازش می‌دهد، پرندگان در گوش شما آواز می‌خوانند و بوی خوش گل‌ها مشام شما را پر می‌کند. هر جا که سر برگردانید، سرسبزی چشم شما را آرام خواهد کرد و چیزی جز زیبایی نخواهید دید. فصل پاییز هم که سلطان فصل‌ها است و طبیعت را به یک تابلو نقاشی عاشقانه تبدیل می‌کند. در فصل پاییز، مرداب هسل به یک جشنواره رنگ شاعرانه تبدیل می‌شود، جشنواره‌ای که نمی‌خواهید لحظه‌ای از آن چشم بردارید. 


مرداب-هسل

مدارک و وسایلی که در سفر به مرداب هسل باید همراه خود داشته باشید

  • ترجیحا کارت ملی خود را همراه داشته باشید 
  • کفش مخصوص پیاده روی در محیط‌های مرطوب و گلی 
  • ترجیحا لباس اضافه 
  • دوربین عکاسی 
  • تنقلات و یا لقمه به عنوان وعده نهار یا شام
  • قمقمه آب 
  • کرم ضد آفتاب و کلاه آفتاب گیر
  • کوله پشتی کوچک


نحوه خرید تور مرداب هسل

برای خرید تور جنگل مشعل و مرداب هسل سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

  • خرید اینترنتی: اگر قصد شرکت در تور یک روزه مرداب هسل را دارید، کافیست فرمی که در همین صفحه قرار دارد را پر کنید و برای پرداخت هزینه نیز از درگاه‌های ایمن بانکی استفاده نمایید. 
  • خرید تلفنی: اگر در مورد این تور هر گونه پرسشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، با شماره 02175097700 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران کایت به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند و در صورت تمایل ثبت نام شما را به صورت تلفنی انجام دهند. 
  • خرید حضوری: همچنین باید بدانید که کایت در آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک 188 آماده پذیرایی از شما عزیزان همراه و فروش حضوری انواع تور داخلی و خارجی است. 

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700