تور دو روزه | لیست تورهای 2 روزه طبیعت گردی پاییز 1402

تورهای اقساطی کایت



بسیاری تصور می‌کنند سفر باید چندین روز ادامه داشته باشد. به همین خاطر زمان کافی برای سفر‌کردن ندارند. با این وجود امروز قصد داریم درباره تور 2 روزه سفر با شما صحبت کنیم. شما می‌توانید در طول روز از طبیعت بکر و دیدنی لذت ببرید. با ما همراه باشید تا چند نمونه تور 2 روزه طبیعت‌گردی را بهتر بشناسید.

با انواع تور 2 روزه آشنا شوید

تور مرداب سراوان

مرداب سراوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری استان گیلان محسوب می‌شود. این مرداب در منطقه دره پشت واقع شده است. به‌سبب فاصله کم مرداب سراوان تا رشت، قزوین و تهران، گردشگران بسیاری همه ساله از آن دیدن می‌کنند. در دل جنگل سراوان، دریاچه‌ یا همان مرداب سراوان قرار دارد. بر روی این مرداب، برگ درختان سبز فرو ریخته‌اند. به همین خاطر انگار که زمین به حالت مایع در آمده است. این مرداب حس بینایی شما را به چالش می‌کشد. واقعاً نمی‌توانید باور کنید این مناظر زیبا، جزئی از واقعیت هستند. شما می‌توانید تور مرداب سراوان را به‌صورت یک روزه یا دو روزه امتحان کنید. در محدوده مرداب سراوان، کلبه‌های روستایی متعدد وجود دارند. شما می‌توانید در این کلبه‌ها یک شب اقامت کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشید.

سراوان

تور فیلبند

فیلبند منطقه‌ای در استان مازندران است که در آن پا بر فراز ابرها خواهید گذاشت. برای دسترسی به فیلبند، باید وارد جاده هراز شوید و با کمک تابلوهای راهنما خودتان را به فیلبند برسانید. فیلبند یکی از زیباترین روستاهای ایران است. به‌صورت دائمی، مهی غلیظ در این روستا جریان دارد. در این منطقه بسیاری از مردم روستایی، خانه‌های خود را به گردشگران و مسافران کرایه می‌دهند. شما باید منظره هوای گرگ و میش فیلبند را ببینید تا معنای واقعی زیبایی را درک کنید. پس تور فیلبند را نیز باید بهترین تور 2 روزه طبیعت‌گردی دانست.

فیلبند

تور ماسال

ماسال یکی دیگر از زیبایی‌های استان گیلان است. این منطقه در بافت کوهستانی این استان قرار دارد. اگر به‌دنبال مکانی عالی برای طبیعت‌گردی هستید که بکر و دست‌نخورده باقی‌مانده باشد، ماسال برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در این منطقه بکر طبیعی، خبری از هتل و اقامتگاه‌های لوکس امروزی نیست. با این وجود می‌توانید در خانه‌ها و کلبه‌های چوبی روستایی اقامت داشته باشید. به این طریق تجربه سفر شما به‌ تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد.

ماسال

تور قلعه رودخان

قلعه رودخان یکی از زیباترین جاهای دیدنی گیلان محسوب می‌شود. در نزدیکی فومن، قلعه‌ای تاریخی در دل طبیعت وجود دارد. قدمت این قلعه به دوران ساسانیان باز می‌گردد. برای دسترسی به این پله، حدود 1000 پله را باید پشت سر بگذارید. دلیل قرارگیری این قلعه در چنین ارتفاعی، محافظت آن در مقابل دشمنان است. این قلعه در دل طبیعت قرار دارد. روی اکثر پله‌ها خزه بسته‌اند. آنقدر دورتادور شما مناظر خیره‌کننده وجود دارند، که متوجه طولانی‌بودن مسیر نخواهید شد. در انتهای مسیر، با مناظر بکر و تماشایی استان گیلان رو‌به‌رو خواهید شد. بسیاری از افراد این تور را با یک شب اقامت در نزدیکی فومن برگزار می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید تجربه حضور در بکرترین مناطق گیلان را نیز داشته باشید.

قلعه رودخان

تور ترکمن صحرا

ترکمن صحرا نام دشتی وسیع و بسیار تماشایی است. این دشت بین استان گلستان و خراسان جنوبی قرار دارد. در این منطقه می‌توانید از مناظر خیره‌کننده و تماشایی دیدن کنید. کمتر کسی این دشت را برای سفر یک روزه انتخاب می‌کند. شما برای به‌دست‌آوردن تجربه منحصر‌به‌فرد، حداقل یک شب را باید در این منطقه اقامت داشته باشید. اقامت شما در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی خواهد بود. بهترین زمان بازدید از ترکمن صحرا، فصل بهار است. در این فصل گل‌ها شکوفه می‌دهند و عطر خوش بهاری در همه قسمت‌های دشت می‌پیچد. در این منطقه می‌توانید کوه‌های مختلف را فتح کنید. زمانی که بر فراز کوه‌ها و قله‌های اطراف بایستید، مناظری خیره‌کننده را مشاهده خواهید کرد. تور ترکمن صحرا یکی از انواع بهترین تور 2 روزه در ایران محسوب می‌شود.

تور سوباتان

سوباتان یک منطقه ییلاقی و سرسبز در استان گیلان است. سوباتان در منطقه شاندرمن قرار دارد. این منطقه در همسایگی جاده اسالم – خلخال واقع شده است. سوباتان همان طور  که اشاره کردیم، یک منطقه ییلاقی است. پس در مناطق کوهستانی قرار دارد. شما مدر این منطقه می‌توانید از زیبایی‌های طبیعت بکر کوهستانی دیدن کنید. هوای این منطقه در اکثر مواقع سرد است. به همین خاطر 6 ماه اول سال بهترین زمان بازدید از این منطقه محسوب می‌شود. در نزدیکی تور سوباتان، دریاچه نئور و آبشار ورزان وجود دارد. پس اگر اهل کمی ماجراجویی باشید، می‌توانید به دل طبیعت بزنید و پای پیاده از آن‌ها بازدید کنید.

تور باداب سورت

آیا تا کنون تصاویر پامو کاله ترکیه را دیده‌اید؟ باداب سورت را بسیاری به‌عنوان پامو کاله ایران می‌دانند. در این منطقه چند چشمه آب‌معدنی با خاصیت درمانی وجود دارد. آب از مناطق کوهستانی به‌سمت پایین می‌ریزد. در مسیر خود داخل حوضچه‌های مختلف را پر آب می‌کند. جالب است بدانید بر اساس نوع املاح هر چشمه، آب داخل هر حوضچه، به رنگ متفاوتی در می‌آید. شما می‌توانید تور باداب سورت را به‌صورت یک روزه امتحان کنید؛ اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اطراف باداب سورت اقامت داشته باشند. به این شکل می‌توانید تجربه خاصی از سفر داشته باشید.

خب دوستان عزیز و همراهان کایت، نظر شما درباره تور 2 روزه طبیعت‌گردی چیست؟ آیا تا کنون از هیچ یک از این مناطق دیدن کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان هستیم.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

وسایل هر تور با توجه به ماهیت تور متفاوت است. مثلا برای تورهای رفتینگ، باید یک دست لباس اضافه داشته باشید، یا برای تورهای کویری، یک کفش مناسب کویر و کرم ضدآفتاب و برای تورهای جنگل گردی و شمال، زیرانداز و کلاه آفتابی است. وسایل مورد نیاز هر تور در صفحه جزئیات تور مشخص شده است.
بله تورهای دو روزه شمال تقریبا در تمام طول سال برگزار می‌شوند و بر روی کایت نیز اراده می‌گردند.
کایت یک پلتفرم مارکت پلیس (چند تامین کنندگی) است و برگزار کنندگان مختلفی تورشان را روی سایت ارائه می‌کنند و با توجه به فصل و تاریخ، تورهای متفاوتی در سایت کایت ارائه می‌شود. تورهایی که معمولا توسط کایت با مدت اقامت 2 یا 2.5 روز ارائه می‌شود عبارتند از: ماسال، کویر مصر، کویر کاراکال، یزدگردی، سرعین اردبیل و رامسر هستند.
قیمت تورهای دو روزه با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل محل اقامت، خدمات تور، نوع وسیله نقلیه و ... متفاوت است و هر تور با تور دیگر از نظر قیمت متفاوت هستند. با توجه به اینکه هر تور ممکن است در تاریخ‌های متفاوت است، برای مشاهده قیمت دقیق هر تور، وارد صفحه جزئیات آن تور شوید.
کایت هم برگزار کننده تورهای طبیعت گردی است و هم ارائه دهنده تورهای طبیعت گردی دیگر آژانس‌های طبیعت گردی، در نتیجه ممکن است تورها توسط کایت یا دیگر آژانس های معتبر طبیعت گردی ایران برگزار شوند. تورهایی که توسط خود کایت برگزار می‌شوند با نشان متمایز مشخص می‌شوند.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700