نمک آبرود

تور نمک آبرود | تورهای گروهی 2 و 3 روزه نمک آبرود|ویژه زمستان و نوروز

تورهای اقساطی کایت



نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود نام شهرکی است که در ۱۲ کیلومتری شهر چالوس و در مسیر این شهر به تنکابن قرار گرفته است. کار ساخت این شهرک در سال ۱۳۶۷ آغاز شد و هدف از ساخت آن ترغیب اهالی شهرهای نوشهر و چالوس به مهاجرت به این منطقه و ایجاد منطقه‌ای تفریحی گردشگری بود. شهرک نمک آبرود با وسعت حدود ۶۵۰ هکتار، از ۲ قسمت تشکیل شده، یکی قسمت مسکونی آن که شامل ۸ محله است، ۲۳۰ هکتار مساحت دارد و گنجایش آن ۱۰۰ هزار نفر است. و دیگری بخش تفریحی و گردشگری نمک آبرود که در قسمتی جدا از منطقه‌ی مسکونی واقع شده و برای توریست‌ها در نظر گرفته شده است. این بخش گردشگری امکانات تفریحی زیادی دارد از جمله: باشگاه تیر اندازی، شیر دریایی، موتور ۴ چرخ، شهربازی، سورتمه، پارک ماجراجویی، کارتینگ، سورتمه و معروف‌ترین تفریح نمک آبرود یعنی تله کابین این مجموعه که دارای دو خط می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست تمامی تورهای شمال به صفحه "تور شمال" مراجعه نمایید.

به چند طریق می‌توان به نمک آبرود سفر کرد؟

به دو روش زیر می‌توان به نمک آبرود سفر کرد:

  • سفر به نمک آبرود با خودروی شخصی:

شما می‌توانید با خودروی شخصی خود به نمک آبرود سفر کنید، برای اینکه از تهران به نمک آبرود برسید باید وارد جاده‌ی چالوس شوید، بعد از اینکه از جاده‌ی زیبای چالوس گذر کرده و این شهر را رد کردید، در سمت چپ جاده تابلوی شهر نمک آبرود را خواهید دید، با دنبال کردن تابلوهای راهنما به این شهرک زیبا خواهید رسید. منطقه‌ی مسکونی و بخش گردشگری نمک آبرود از هم جدا هستند، مراقب باشید که به اشتباه وارد بخش مسکونی نشوید.

  • تور گروهی نمک آبرود

همان طور که می‌دانید جاده چالوس مسیری پر پیچ و خم و خطرناک است که اگر قرار باشد خودتان رانندگی کنید نمی‌توانید از زیبایی‌هایش لذت ببرید، ضمن اینکه در فصول سرد، بارش برف و باران کار را سخت‌تر می‌کند. در صورتی که سفربه نمک آبرود را با تور و به صورت گروهی انتخاب نمایید می‌توانید ضمن لذت بردن از مسیر، از بابت مهارت راننده و قدرت خودرو در آسودگی کامل باشید. تورهای نمک آبرود معمولا ۲ و نیم روز طول می‌کشد، ۲ و نیم روز پر از آرامش،‌ امنیت، شادی و تفریح.

نمک آبرود

جاذبه‌های دیدنی نمک آبرود

شهر نمک آبرود جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوانی در خود دارد که باعث شده به یکی از محبوب‌ترین شهرها برای گردشگران تبدیل شود، از میان این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تله کابین نمک آبرود: معروف‌ترین و محبوب‌ترین تفریح نمک آبرود تله کابین آن است که طولانی‌ترین تله کابین ایران به حساب می‌آید. نمک آبرود دارای ۲ خط تله کابین است، خط ۱ که ۴۲ کابین ۴ نفره دارد و با داشتن ۱۰۵۰ متر ارتفاع به قله‌ی مدوبن می‌رسد و خط ۲ که دارای ۳۵ کابین ۶ نفره است و به قله‌ی دیو حمام می‌رود. هنگامی که با این تله کابین‌ها بالا می‌روید هزاران درخت جنگلی و زیبا زیر پاهایتان است و می‌توانید دریا را هم ببینید.

نمک آبرود

  • سورتمه‌ی نمک آبرود:

سورتمه‌ی نمک آبرود هم طولانی‌ترین سورتمه‌ی ایران است که ۵۶ دستگاه سورتمه و ۱۲۵۰ متر ریل بندی دارد. این دستگاه‌ها با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و تجربه‌ای بی نظیر را برای گردشگران خلق می‌کنند.

نمک آبرود

  • پل معلق نمک آبرود:

پل معلق نمک آبرود یکی دیگر از تفریحات بسیار هیجان انگیز این شهرک است که هر فردی که به نمک آبرود سفر می‌کند حتما باید لذت آن را تجربه کند. این پل معلق در میان جنگل‌های انبوه نمک آبرود قرار دارد و برای رسیدن به آن باید خط ۲ تله کابین را سوار شوید. ارتفاع بسیار زیاد و هوا واقعا سرد است، ‌پس لباس گرم را فراموش نکنید.

نمک آبرود

  • مجموعه‌ی پروازی نمک آبرود:

قطعا یکی از ماجراجویانه‌ترین تفریحات نمک آبرود تجربه‌ی پرواز در مجموعه‌ی پروازی این شهر است. در این مجموعه پاراگلایدر، چتر، کایت و بالگرد کرایه می‌دهند و گردشگران می‌توانند با هر یک از این وسایل بر بالای دریای خزر و جنگل‌های این منطقه پرواز کرده و خاطره‌ای تکرار نشدنی برای خود بسازند.

نمک آبرود

  • پیست کارتینگ نمک آبرود:

کارتینگ از جمله تفریحاتی است که طرفداران بسیاری در همه‌ی سنین دارد،‌ نمک آبرود یک پیست کارتینگ دارد که با دو قسمت جداگانه برای نوجوانان و بزرگسالان به نظر پیست کاملی می‌آید. پیست نوجوانان ۵ ماشین و ۲۰۰ متر وسعت دارد و پیست بزرگسالان دارای ۶۰۰ متر بزرگی و ۱۰ ماشین است. در این بخش قبل از شروع، آموزش کوتاهی به افراد نا آشنا داده می‌شود بنابراین اگر برای اولین بار است که قصد دارید این تفریح هیجان انگیز را تجربه کنید اصلا نگران نباشید.

نمک آبرود

مزایای سفر به نمک آبرود با تور

  • صرفه‌ی اقتصادی

سفر با تور نمک آبرود از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است، زیرا دیگر با خودروی شخصی سفر نمی‌کنید تا مجبور باشید برای بنزین یا استهلاک خودرو هزینه کنید، در مکانی با قیمت مناسب اقامت خواهید کرد و... . به طور کلی تور، مسئولیت همه‌ی امور را پذیرفته و شرایط را برای شما بسیار آسان می‌کند.

  • بیمه‌ی مسافرتی

‌در صورتی که با تور سفر کنید تحت پوشش بیمه‌ی مسافرتی قرار می‌گیرید، این بیمه به مدت زمان سفر یا مقصد ارتباطی ندارد و شامل همه‌ی سفرهای گروهی کایت می‌شود.

  • آسودگی خیال از بابت محل اقامت

مسئولان تور به دلیل آشنایی با محیط و محلی‌های هر منطقه می‌توانند بهترین محل اقامت را با کمترین هزینه تهیه کنند،‌ پس شما می‌توانید بدون دغدغه برای تهیه‌ی محل اقامت، فقط به تفریح و استراحت بپردازید.

  • خسته نشدن در طول مسیر

در سفر با تور به این دلیل که نیازی نیست رانندگی کنید علاوه بر اینکه دچار خستگی نمی‌شوید، می‌توانید از زیبایی‌های مسیر و هم صحبتی با همسفران خود لذت بیشتری ببرید، به این ترتیب در مقصد انرژی بیشتری برای تفریح دارید.

نمک آبرود

قیمت تور نمک آبرود

قیمت تور نمک آبرود به عوامل متعددی بستگی دارد: مثلا زمان سفر به این شهر که اگر در زمان‌های شلوغ و پر مسافر باشد طبیعتا گران‌تر است، همچنین نوع خدماتی که در تورها ارائه می‌شود، بر قیمت آن تاثیر گذار است. برای آگاهی از قیمت به روز تورها می‌توانید به صفحه‌ی جزئیات تور مورد نظر خود مراجعه کرده و قیمت آن تور را در زمان مدنظر خود مشاهده کنید.

نمک آبرود

بهترین زمان سفر به نمک آبرود

بهترین زمان سفر به نمک آبرود هم مانند هر مکان دیگر به بودجه‌ی فرد، هدف او از سفر و زمانِ در اختیار او بستگی دارد. از آنجا که نمک آبرود در ارتفاع زیاد از سطح دریاست، می‌توان از گرما و شرجی تابستانِ شمال به این منطقه پناه برد، در زمستان هم به این دلیل که هوا سرد شده و نمی‌توان از تفریحات آبی لذت برد تعداد گردشگران کاهش میابد اما همین مسئله باعث افت شدید قیمت‌ها می‌شود پس می‌توان در فصول سرد سفری ارزان‌تر به نمک آبرود داشت. اما به طور کلی بهترین زمان سفر به نمک آبرود فصل بهار به خصوص اردیبهشت ماه و همین طور فصل تابستان است، که هم هوا معتدل و دلپذیر است، هم می‌توانید از مناظر شگفت انگیز و تفریحات آبی لذت ببرید و هم حضور در اقیانوسی از ابر را که در اردیبهشت در نمک آبرود اتفاق می‌افتد تجربه کنید.

نمک آبرود

مدارک مورد نیاز برای سفر به نمک آبرود

  • اصل کارت ملی و شناسنامه
  • کفش مخصوص پیاده روی (برای گردش در جنگل)
  • کوله پشتی سبک و مناسب
  • دوربین عکاسی
  • پول نقد
  • داروهای مورد نیاز
  • پتو
  • وسایل بهداشتی شخصی مانند مسواک، لیوان، حوله و...
  • وسایلی مثل بشقاب، قاشق و...
  • لباس اضافه (به خصوص در زمان‌های سرد سال)

نمک-آبرود

نحوه‌ی خرید تور نمک آبرود

  • خرید اینترنتی

شما می‌توانید با کامل کردن فرم خرید تور نمک آبرود در همین صفحه و پرداخت آنلاین ِهزینه‌ی آن از طریق درگاه الکترونیک بانک، بسیار سریع و راحت برای خرید تور نمک آبرود اقدام کنید.

  • خرید تلفنی

روش دیگر خرید تور نمک آبرود، تماس با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۹۷۷۰۰ و مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان تورهای کایت است، به این ترتیب می‌توانید تور مورد نظر خود را انتخاب، خریداری و هزینه‌ی آن را به شماره حساب شرکت واریز نمایید.

  • خرید حضوری

در صورتی که تمایل دارید تورها را به صورت حضوری خریداری کنید، می‌توانید به دفتر کایت که در تهران- خیابان مطهری- پلاک ۱۸۸ واقع شده مراجعه کرده و اقدام به خرید تور مورد نظر خود نمایید.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700