بهترین رستوران‌های رشت | 10 رستوران برتر شهر رشت
شراره رحیمی 1399/06/08 10090 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



رشت مرکز استان گیلان یکی از شهرستان‌های شمال کشور می‌باشد که جاذبه‌های طبیعی بسیار هیجان‌انگیزی نظیر آبشارهای خروشان، طبیعت بکر و سرسبز، روستاهای زیبا، چشمه‌ها، جنگل‌ها و... را در دل خود جای داده است و سالانه توجه گردشگران بسیار زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می‌کند. البته لازم است بدانید که این شهرستان علاوه بر جاذبه‌های طبیعی با غذاهای بسیار خوشمزه، رنگارنگ و هم‌چنین رستوران‌های بی‌نظیر خود نیز زبانزد می‌باشد. رستوران‌های رشت با محیط‌های زیبا و دل‌انگیز و با تنوع بسیار زیاد در منوی خود پاسخ‌گوی تمامی گردشگران و سلیقه‌های مختلف می‌باشند. به علاوه انتخاب رستوران مناسب برای سرو غذا بعد از انتخاب محل اقامت، برای گردشگران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. بنابراین در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های شهر رشت آشنا کنیم.

تورهای مرتبط:

معرفی 10 رستوران برتر شهر رشت

در شهر رشت رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارد که بدون شک با رفتن به هر کدام از آن‌ها خانه و دست‌پخت لذت‌بخش مادرتان برایتان تداعی خواهد شد. بنابراین اگر تمایل دارید که دست‌پخت‌های خانگی و غذا خوردن در یک منظره آرام و دل‌انگیز را تجربه کنید با کایت همراه باشید تا 10 رستوران برتر شهر رشت را به شما معرفی کنیم.

معرفی رستوران‌های برتر شهر رشت

رستوران محرم

رستوران محرم با کسب بیش از 70 سال تجربه موفق یکی از رستوران‌های قدیمی و اصیل شهر رشت به شمار می‌رود که توانسته است در کل کشور یکی از معروف‌ترین برندهای رستوران را از آن خود کند. این رستوران از فضای بسیار بزرگ و دنج برخوردار است که انواع غذاهای محلی و ایرانی با کیفیت بسیار بالا در آن طبخ می‌شود. جالب است بدانید که قبل از هر چیزی مهم‌ترین دغدغه این رستوران تهیه مواد اولیه با کیفیت می‌باشد که همین امر باعث شده است تا رستوران محرم به یک رستوران خوب و پرطرفدار در شهر رشت تبدیل شود. البته ناگفته نماند که سرآشپزهای این رستوران بسیار با تجربه و حرفه‌ای هستند و غذای بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای را پخت می‌کنند که از جمله بهترین غذاهای رستوران محرم می‌توان به کباب و خورشت باقلی قاتوق اشاره کرد. رستوران محرم در بلوار امام خمینی (ره)، روبروی دانشکده دندان‌پزشکی واقع شده است که شما می‌توانید هر روز از ساعت 11:00 ظهر تا 23:00 شب به این رستوران بروید و با سفارش غذای دلخواهتان دلی از عزا درآورید.

رستوران شکم‌الملوک

رستوران شکم‌الملوک با برخورداری از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم یکی از رستوران‌های پرطرفدار شهر رشت می‌باشد که با وجود موسیقی زنده فضای بسیار دل‌پذیری را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. این رستوران از آن‌جایی که در بلوار منظریه، جنب هتل معروف کادوس رشت قرار گرفته است، سالانه میزبان بسیاری از افراد محبوب و مشهور کشور نیز می‌باشد. رستوران شکم‌الملوک با دکوراسیون هیجان‌انگیز، غذاهای خوش طعم و لذیذ و برخورد حرفه‌ای پرسنل خود توانسته است به یکی از رستوران‌های موفق در سطح شهر تبدیل شود که بدون شک شما نیز با رفتن به آن‌جا تجربه‌ای دل‌پذیر از یک غذای بسیار خوشمزه از سفرتان به رشت برای خود به ارمغان خواهید آورد. هم‌چنین شما می‌توانید از طریق شماره 01333334251 با رستوران شکم‌الملوک تماس بگیرید و برای خود میز رزرو کنید.

معرفی رستوران شکم‌الملوک

رستوران رازقی

رستوران رازقی فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده است و از دکوراسیون داخلی بسیار لوکس و زیبایی برخوردار است. این رستوران در دو طبقه ساخته شده است و برای برگزاری مهمانی‌ها انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. در رستوران رازقی انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت بسیار بالا پخت می‌شود که همراه با برخورد حرفه‌ای پرسنل توانسته است به یکی از رستوران پرطرفدار شهر رشت تبدیل شود. توصیه می‌کنیم که در سفر به رشت حتما لذت صرف یک غذای بسیار خوش طعم و لذیذ این رستوران را همراه با اجرای زنده پیانو تجربه کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید. از غذاهای خوشمزه و محبوب این رستوران می‌توان به استیک، پلوکباب محلی، شیشلیک بره و ماهی سفید آن اشاره کرد. این رستوران در گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 123 قرار گرفته است و تمامی روزهای سال از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان می‌باشد.

رستوران دوران

رستوران دوران از دیگر رستوران‌های برتر شهر رشت می‌باشد که نسبت به کیفیت بسیار بالای غذاها از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و گیلانی طبخ می‌شود که دیزی سنگی آن بی‌نظیر است. این رستوران سنتی از فضای داخلی بسیار بزرگی برخوردار نیست، اما فضای گرم و دنجی دارد که در سفر به رشت لذت صرف یک غذای بسیار خوش طعم در آن را به هیچ عنوان نباید از دست داد. منوی اصلی این رستوران شامل دیزی کلاسیک با گوشت گوسفندی، دیزی کنجدی، کشک بادمجان، دیزی کلاسیک با گوشت گوساله و دیزی زعفرانی می‌باشد. رستوران دوران در میدان جهاد، ابتدای رشتیان، جنب پیتزا حاتم قرار گرفته است و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشد.

معرفی رستوران دوران

رستوران شورکولی

رستوران شورکولی (به معنای ماهی کولی شور) با غذاهای بی‌نظیر و محیط صمیمانه و دلنشین خود در سال 1395 عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های رشت را به خود گرفته است و در حال حاضر نیز جزو پرطرفدارترین رستوران این شهر می‌باشد. این رستوران سنتی در داخل خانه‌ای با فضای بسیار زیبا، همراه با گل‌های رنگارنگ واقع شده است که برای سرو غذا از ظروف سفالی و چینی استفاده می‌شود. جالب است بدانید که با نصب عکس‌ها و تابلوهای قدیمی از شهر رشت بر روی دیوارهای این رستوران محیطی کاملا نوستالژیک ایجاد شده است که بسیار آرامش‌بخش و دل‌انگیز می‌باشد. قیمت‌ غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌های رشت تقریبا بالا می‌باشد، اما از چنان کیفیت و طعمی برخوردار هستند که حتما باید یکبار امتحان شوند. رستوران شورکولی در بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید قرار گرفته است که همه روزه به غیر از وعده شام شنبه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 4 عصر و سپس از ساعت 8 غروب تا 12 شب آماده پذیرایی از مشتریان خود می‌باشد.

رستوران اردشیر

رستوران اردشیر در سال 1351 شروع به کار کرده است که راز محبوبیت خود را در طی این سال‌ها برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل، روش‌های طبخ سنتی و کیفیت بی‌نظیر مواد اولیه می‌داند. این رستوران از رستوران‌های درجه یک شهر رشت به شمار می‌رود که حتی بازیگران و هنرمندان نیز برای صرف غذا در رشت رستوران اردشیر را انتخاب می‌کنند. از غذاهای محبوب و پرطرفدار این رستوران می‌توان به مرغ شکم پر، ماهی سفید و شیشلیک اشاره کرد. از آن‌جایی که این رستوران در اکثر مواقع بسیار شلوغ می‌باشد توصیه می‌کنیم که قبل از رفتن با شماره 01333820201 و یا 01333833995 تماس بگیرید و برای خود میز رزرو کنید. رستوران اردشیر در سه راه پاستوریزه، ابتدای خیابان فلسطین در خیابان شهید ایزد دوست واقع شده است.

معرفی رستوران اردشیر

رستوران جهانگیر

اولین پلوکبابی محلی استان گیلان، رستوران جهانگیر رشت می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1342 آغاز کرده است و هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر رشت شناخته شده است. کباب‌های این رستوران بسیار خوشمزه و لذیذ می‌باشد و علاوه بر گردشگران مردم رشت نیز طرفداران همیشگی این رستوران هستند. این رستوران از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار نیست اما همان چند غذای محدود بسیار خوشمزه، خوش طعم و پرطرفدار می‌باشد. در این رستوران برای مهمانی‌های خانوادگی یک سالن بسیار بزرگ در نظر گرفته شده است که از پرسنل با تجربه و مودبی برخوردار می‌باشد. این رستوران در میدان زرجوب قرار گرفته است و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 16:30 عصر و از ساعت 7:30 غروب تا 11 شب مشغول فعالیت می‌باشد.

رستوران دلیجان

رستوران دلیجان از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر رشت می‌باشد که انواع غذاهای گیلانی را با کیفیت بسیار بالا و طعم بی‌نظیر طبخ می‌کند. این رستوران از فضای بسیار دنج و دل‌انگیز برخوردار است و شما در آن دکوراسیون مدرنیته را در کنار دکوراسیون سنتی مشاهده خواهید کرد. از بهترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به کته کباب و ترش شامی اشاره کرد. هم‌چنین این رستوران برای مهمانی‌های خانوادگی گذینه بسیار مناسبی می‌باشد و بدون شک لحظه‌های لذت‌بخشی را در این رستوران در کنار عزیزانتان تجربه خواهید کرد. رستوران دلیجان در بلوار امام رضا، بعد از پمپ بنزین آج بیشه قرار گرفته است که شما قبل از رفتن می‌توانید با شماره 01318892682 تماس بگیرید و برای خود میز رزرو کنید.

رستوران گلسار

رستوران گلسار نیز امروزه با برخورداری از فضای دنج و آرام، پرسنل مجرب و خوش برخورد، غذاهای خوش‌ طعم و با کیفیت به یکی از رستوران‌های برتر و پرطرفدار شهر رشت تبدیل شده است. توصیه می‌کنیم که در سفر به رشت حتما صرف یک وعده غذا در این رستوران را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهید و از طعم بی‌نظیر غذای دلخواهتان نهایت لذت را ببرید. منوی این رستوران شامل غذاهایی نظیر کباب لقمه استانبولی گلسار، خوراک کتف، بال زغفرانی، چلو کباب زعفرانی، خوراک جوجه کباب ترش، خوراک کوبیده تک سیخ، ماهی قزل آلا، ماهی کولی سفید، کباب چنجه، کشک بادمجان و... می‌باشد. رستوران گلسار در بلوار گلسار، بلوار سمیه، در خیابان 126 قرار گرفته است.

معرفی رستوران گلسار

رستوران حسن رشتی

از دیگر رستوران‌های محبوب شهر رشت می‌توان به رستوران حسن رشتی اشاره کرد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب غذاهایش بسیار پرطرفدار می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای محلی و ایرانی طبخ می‌شود که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به میرزا قاسمی، کباب ترش و ماهی سفید اشاره کرد. منوی این رستوران شامل غذاهایی نظیر پلو کباب ترش مخصوص، چلو کباب شیشلیک، چلو ماهیچه، ماهی قزل آلا، ماهی کولی، میرزا قاسمی، چلو کباب کوبیده، پلو کباب چنجه مخصوص، چلو کباب سلطانی، ماهی سفید و... می‌باشد. رستوران حسن رشتی در بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان توشیبا، نبش کوچه فرشته واقع شده است.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت به معرفی 10 رستوران برتر شهر رشت پرداختیم. در شهر رشت رستوران‌های محبوب و پرطرفدار بسیار زیادی وجود دارد که بدون شک صرف یک غذای بسیار خوش طعم و لذیذ محلی در هر کدام از آن‌ها لحظه‌های لذت‌بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که قصد سفر به شهر رشت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این شهر وارد صفحه وبلاگ کایت شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید