مرداب سراوان

تور مرداب سراوان | بهترین تورهای سراوان|ویژه زمستان و نوروز

تورهای اقساطی کایت


سراوان کجاست؟

استان گیلان مملوء از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. پارک جنگلی سراوان یکی از زیباترین جاذبه‌های استان گیلان به حساب می‌آید که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. در دل پارک سراوان، دریاچه یا همان مرداب سراوان قرار دارد. آب این دریاچه به دلیل بافت متراکم گیاهی، سبز رنگ است. دور تار دور این مرداب را گیاهان مختلف پوشانده‌اند. انگار این مرداب تکه‌ای از بهشت است که به وسیله درختان و گیاهان مختلف، از دید مردم مخفی باقی می‌ماند. اما باید بدانید که این مرداب بهشتی، تنها جاذبه دیدنی پارک جنگلی سراوان نیست. شما می‌توانید از رودخانه داخل پارک نیز بازدید کنید یا به سراغ تفریحاتی همچون موتور چهار چرخ یا پینت بال بروید. بازدید از این پارک تنها یک روز به طول می‌انجامد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سفرهای یک روزه باشد. به همین خاطر بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، تور سراوان را برگزار می‌کنند.


به چه شکل می‌توانیم به سراوان سفر کنیم؟

مسافران از دو طریق می‌توانند به پارک جنگلی سراوان سفر کنند:


سفر به سراوان با وسیله نقلیه شخصی

سراوان در 17 کیلومتری اتوبان قزوین رشت و در نزدیکی دره پشت قرار گرفته. به همین خاطر شما می‌توانید از تهران با وسیله نقلیه خودتان عازم سراوان شوید. جاده بسیار هموار و اتوبانی است و می‌توانید به راحتی جنگل سراوان را پیدا کنید. از تهران با وسیله نقلیه شخصی تا پارک جنگلی سراوان تنها حدود سه ساعت راه است. اما قطعا سه ساعت رانندگی در یک سفر یک روزه، برای شما دشوار خواهد بود. در مجموع راننده باید حدود شش ساعت بدون احتساب ترافیک تهران، پشت فرمان باشد. این مساله باعث خواهد شد تا راننده شدیدا دچار خستگی شود و از سفر یک روزه خود لذت نبرد. گران شدن بنزین نیز هزینه‌ سفرهای یک روزه را افزایش داده. به علاوه اینکه باید هزینه عوارضی بزرگراه را به هزینه‌های سفر خود اضافه کنید.


سراوانعکس از: Pouya Palizkar

تور گروهی سراوان

تور سراوان برای کسانی که به دنبال یک سفر آرام و دور از تشویش هستند، بهترین گزینه خواهد بود. در تور یک روزه سراوان ، نیازی به رانندگی طولانی مدت نیست. حتی کسانی که فاقد وسیله نقلیه شخصی هستند نیز می‌توانند به این شکل از تورهای یک روزه و جاذبه‌های نزدیک تهران لذت ببرند. در تور سراوان شما با استفاده از وسایل نقلیه توریستی 25 نفره VIP عازم خواهید شد. یک وعده صبحانه میل خواهید کرد و پس از تفریحات مختلف، عازم تهران می‌شوید. این تور ساعت پنج صبح برگزار می‌شود تا بیشترین استفاده را از طبیعت سراوان و تفریحات آن داشته باشید. پس به نوعی می‌توان گفت که برای بازدید از سراوان، بهترین گزینه، تورهای گروهی خواهد بود.


تور سراوان

تصویر از Arman pbn

جاذبه‌های دیدنی سراوان

پارک جنگلی سراوان دارای جاذبه‌های مختلفی است. این جاذبه‌ها آنقدر زیبا، دیدنی و جذاب هستند که متوجه گذر زمان نخواهید شد. با غروب آفتاب می‌فهمید که تفریح به پایان رسیده و باید عازم تهران شوید!

مرداب سراوان

مرداب سراوان یا دریاچه سراوان یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های استان گیلان و ایران محسوب می‌شود. زیبایی‌های این دریاچه را نمی‌توان توصیف کرد و زبان از بیان این حجم از زیبایی عاجز خواهد بود. مرداب سراوان انگار تکه‌ای گمشده از بهشت است که درختان از آن محافظت می‌کنند. مردابی سبز به رنگ زمرد و هوایی به لطافت ابریشم، همه چیز برای آرامشی مطلق آماده خواهد بود. همچنین می‌توانید برای مدتی کوتاه قایق‌های پدالی قو شکل را کرایه کرده و به دل آب بزنید. سکوت مرداب و صدای پرندگان یک هارمونی بسیار گوش نواز را خلق می‌کنند.


تور سراوانعکس از: MehDi BehRoozi

آفرود سواری در پارک جنگلی سراوان

شاید آرامش محض برای جوانانی که به دنبال هیجان هستند، کمی کسالت آور باشد. به همین خاطر آفرود سواری با موتورهای چهار چرخ برای این دسته افراد تعبیه شده. شما می‌توانید به مرکز اجاره این موتورهای چهار چرخ مراجعه کنید و با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، هیجان خود را تا میزان قابل توجهی بالا ببرید. این موتورها سرعت زیادی دارند و برای راندن آنها بهتر است که مهارت رانندگی داشته باشید. البته لازم به ذکر است که برای اجاره این موتورها نیاز به گواهی‌نامه رانندگی نیست.


جنگل سراوانعکس از:Yasser RJ

پینت بال در پارک جنگلی سراوان

پینت بال، این ورزش هیجان انگیز، مدتی است که تبدیل به یک تفریح پرطرفدار شده. اگر اهل پینت بال هستید، باید تصور کنید که این بازی در جنگلی خوش آب و هوا و در میان درختان چقدر می‌تواند هیجان انگیز باشد! زمین بازی پینت بال سراوان در میان درختان طراحی شده تا بتوانید پشت درخت‌ها پناه بگیرید و به حریف خود شلیک کنید!


تور سراوان

تصویر از Unknown

چرا همراه تور سفر کنیم؟

عدم خستگی راننده

خستگی راننده می‌تواند بر کیفیت سفر تمام اعضای خانواده و همسفران تاثیر منفی بگذارد. اما در تورهای گروهی شما شانه به شانه در کنار هم خواهید بود و اصلا متوجه طولانی بودن مسیر نمی‌شوید.

ایمنی مسیر

خودروهای توریستی نسبت به خودروهای شخصی، از ایمنی بیشتری برخوردار هستند. همچنین رانندگان به مسیر کاملا آشنایی دارند.

بیمه مسافرتی

اگر همراه تور سفر کنید، تحت پوشش بیمه مسافرتی نیز قرار خواهید گرفت.

هزینه مقرون به صرفه‌تر

با افزایش قیمت بنزین و سایر هزینه‌های زندگی و سفر، همراهی با تور می‌تواند قطعا برای شما به دفعات ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر باشد.


قیمت تور سراوان

قیمت تور سراوان نسبت به سفر با وسیله نقلیه شخصی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این تور بدون سرو وعده‌های غذایی اصلی است و تنها صبحانه را مهمان کایت هستید. برای حمل و نقل از وسیله نقلیه توریستی استفاده می‌شود. در نتیجه قیمت تور سراوان برای همه اقشار کاملا مقرون به صرفه خواهد بود و همه می‌توانند در آن شرکت کنند.


بهترین زمان سفر به سراوان

سراوان در هر فصل، زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. فصل بهار، فصل سبزی سراوان محسوب می‌شود. در این فصل همه چیز سبز و زیباست و بوی گل‌های بهاری را می‌توان استشمام کرد. در فصل تابستان می‌توانید از گرمی هوای تهران فرار کنید و به اینجا پناه بیاورید. پاییز، سلطان فصل‌ها، سراوان را تبدیل به یک جعبه مداد رنگی می‌کند. همه چیز رنگی و زیباست و حس عاشقانه و رمانتیک در فضا موج می‌زند. در زمستان سکوت مرداب دو چندان می‌شود. درختان لباس سفید بر تن می‌کنند و همه چیز شکل دیگری پیدا خواهد کرد.

اما با این وجود اگر قصد دارید تنها یک فصل سراوان را تجربه کنید، ما به شما فصل پاییز و یا بهار را پیشنهاد می‌دهیم . در این دو فصل هوا معتدل است و می‌توانید از زیبایی‌های پارک جنگلی سراوان بیشترین لذت را ببرید.


جنگل سراوانعکس از: Sassan Hajipour

مدارک و وسایلی که در سفر به سراوان باید همراه خود داشته باشید

  • کارت ملی
  • کفش پیاده‌روی
  • لباس اضافی
  • کوله پشتی کوچک
  • دو وعده غذای اصلی و آب
  • دارو و لوازم شخصی
  • لیوان
  • دوربین عکاسی


نحوه خرید تور سراوان

برای خرید تور سراوان سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

  • خرید اینترنتی: شما می‌توانید به راحتی و با تکمیل فرم در همین صفحه، این تور را خریداری نمایید و هزینه را به صورت آنلاین از درگاه الکترونیکی بانک پرداخت کنید.
  • خرید تلفنی: شما می‌توانید از طریق شماره 02175097700 با کارشناسان بخش تورهای ایران‌گردی ما تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، تور مد نظر خود را خریداری نمایید و هزینه را به شماره حساب شرکت واریز کنید.
  • خرید حضوری: برای انجام خرید حضوری، می‌توانید با مراجعه به دفتر کایت واقع در تهران- خیابان مطهری پلاک 188 نسبت به خرید این تور اقدام نمایید.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700