تور کیش از کرمان | نرخ ویژه برای تورهای کرمان به کیش

تورهای اقساطی کایت


تور کیش از کرمان

کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران است که در میان آب‌های زیبای خلیج‌ فارس قرار دارد. این جزیره جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده و در تمامی ماه‌های سال مملو از جمعیت می‌باشد. تور کیش از جمله پرطرفدارترین تورهای داخلی محسوب می‌شود و از تمامی شهرهای ایران طرفدار دارد. در هر استان یا شهری که اقامت دارید، می‌توانید تور کیش کایت را خریداری نموده و یک سفر خوب و به‌یادماندنی را در این جزیره زیبا تجربه کنید. در این مطلب به معرفی تور کیش از کرمان پرداخته و اطلاعاتی در مورد خرید تورهای ارزان‌قیمت کرمان به کیش و شرایط خرید اقساطی در اختیارتان قرار می‌دهیم. 

تور کیش از کرمان اقساطی

تورهای اقساطی از جمله پرفروش‌ترین تورهای کایت هستند که بدون محدودیت برای تمامی تورهای داخلی و خارجی ارائه می‌شوند. آژانس گردشگری کایت امکان خرید اقساطی تور کیش از کرمان را نیز فراهم کرده و  با شرایط خوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اگر قصد سفر دارید و در حال حاضر شرایط مالی مناسبی ندارید، می‌توانید برای خرید تور اقساطی اقدام نمایید. در تور اقساطی تنها 20 درصد مبلغ کل تور را  می‌پردازید و مابقی آن را در اقساط 4 تا 12 ماهه، با توجه به نظر و خواست خودتان، پرداخت خواهید کرد. برای خرید تور اقساطی نیاز به ضامن ندارید. کافیست به تعداد اقساط، چک یا سفته تهیه کنید و آن را به همراه سایر مدارک تحویل دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور اقساطی کایت صفحه "تور اقساطی" را مطالعه نمایید.  

تور هوایی کیش از کرمان

تورهای کیش معمولا 3 روزه تا 5 روزه برگزار می‌شوند. از این رو، اغب مسافران ترجیح می‌دهند به صورت هوایی سفر کنند تا بتوانند از روزهای سفر خود بهترین استفاده را داشته باشند. سفر هوایی سریع‌تر انجام شده و بسیار راحت‌تر است. سفر هوایی کیش از کرمان حدود یک ساعت و ده دقیقه طول می‌کشد و از طریق دو شرکت هواپیمایی کیش‌ایر و ماهان انجام می‎شود. دقت داشته باشید که تعداد پروازهای کیش از کرمان محدود است و  معمولا خیلی زود پر می‌شود. از این رو، اگر قصد سفر دارید، بلیط خود را در زمان مناسب تهیه کنید تا دچار مشکل نشوید.  بلیط هواپیمایی کیش از کرمان را می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت خریداری نمایید.    

تور زمینی کیش از کرمان

 سفر زمینی کیش از کرمان شامل دو بخش سفر با اتوبوس یا قطار و سفر دریایی می‌باشد. برای این کار ابتدا باید خود را با قطار به بندرعباس برسانید و از طریق بندر چارک با یک لنج به سمت جزیره بروید. مسیر ریلی کرمان تا بندرعباس حدود 500 کیلومتر بوده و 8 ساعت طول می‌کشد. قطارهای این مسیر قطارهای خوبی هستند و امکانات کاملی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. از جمله این امکانات می‌توان به رختخواب، پریز برق، روزنامه، بسته پذیرایی، آب معدنی و ... اشاره کرد. شما می‌توانید یک کوپه 4 نفره را به طور کامل رزرو نمایید تا سفر راحت‌تری داشته باشید. خرید بلیط قطار و رزرو لنج نیز از طریق آژانس گردشگری کایت قابل انجام است.

 قیمت تور کیش از کرمان

تور کیش از کرمان، خرید بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و رزرو هتل را برای مسافران خود انجام داده و امکاناتی چون ترنسفر فرودگاهی، صبحانه در هتل،  گشت رایگان داخل شهری و کارت‌های تخفیف مراکز تفریحی را در اختیار آنان قرار می‌دهد. قیمت تور نیز متناسب با همین خدمات محاسبه می‌گردد. آژانس‌ها معمولا تورهای خود را با قیمت‌های متفاوت ارائه داده و این فرصت را به مسافران می‌دهند که با توجه به بودجه خود، گزینه مناسب را انتخاب نمایند. عواملی که بر روی قیمت تور تأثیر دارند، عبارتند از:

زمان سفر: زمان سفر یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگزار بر روی قیمت تور است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در تعطیلات سفر کنند که در این صورت تقاضا بالاتر بوده و در نتیجه قیمت تور نیز افزایش می‌یابد. جزیره‌ی کیش، تابستان‌هایی بسیار گرم و شرجی دارد و این مسئله روی قیمت تورها نیز تاثیر می‌گذارد. تورهای کیش در فصل‌های پاییز،  زمستان و اوایل بهار گران‌تر از سایر ماه‌ها هستند.

نوع پرواز: در هنگام خرید بلیط هواپیما گزینه‌هایی چون اکونومی یا بیزنس را پیش‌رو دارید. هزینه پروازهای اکونومی کمتر از پروازهای کلاس بیزنس می‌باشد. در واقع می‌توان گفت، نوع پرواز، کیفیت پرواز و خدماتی که به مسافران ارائه می‎گردد، بر روی قیمت بلیط اثر دارد و این خدمات در کلاس بیزنس بالاتر از کلاس اکونومی است. علاوه بر این، قیمت بلیط شرکت‎های هواپیمایی نیز باهم متفاوت است. برخی از شرکت‌ها خدمات بهتری دارند و  بلیط‌های خود را گران‌تر از دیگر ایرلاین‌ها ارائه می‌دهند.

ساعت پرواز: اگر به دنبال سفر ارزان‌تر هستید، به ساعت پرواز خود نیز توجه کنید. بسیاری از افراد ترجیح می‎دهند تا در ساعات ابتدایی روز سفر کنند. اگر ساعات صبح را برای سفر انتخاب کنید، این فرصت را دارید که هرچه سریع‌تر در هتل مستقر شده و برای بعدازظهر و شب برنامه‌ریزی کنید. در واقع از امروز خود به نحو احسن استفاده نمایید.   پروازهای  عصر و شب معمولا ارزان‌تر از پروازهای صبح هستند.

تاریخ رزرو تور: اگر به قصد خرید پروازهای چارتری، رزرو را به تاخیر می‌اندازید، دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. تعداد پروازهای کرمان-کیش محدود است و ظرفیت آن‌ها نیز معمولا زود پر می‌شود. این مسئله امکان خرید پروازهای لحظه‌ آخری را کاهش می‌دهد. بنابراین، موکول کردن خرید به لحظات آخر نه تنها هزینه سفر را کاهش نمی‌دهد، بلکه با افزایش قیمت بلیط باعث بیشتر شدن آن نیز می‎گردد. 

رزرو هتل: هزینه هتل از جمله عمده‌ترین هزینه‌های سفر است که تاثیر قابل‌توجهی بر روی قیمت تور دارد. هرچه هتل لوکس‌تر و مجلل‌تر باشد، هزینه رزرو آن نیز بالاتر خواهد بود.

برخی از تورها خدماتی چون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت داخل شهری را نیز به مسافران ارائه می‌دهند. هزینه این خدمات به دیگر موارد اضافه شده و قیمت کلی تور را افزایش می‌دهد.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

سفر به کیش به دو صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود، اما سفر هوایی راحت‌تر بوده و طرفداران بیشتری دارد. اگر بخواهید با قطار به کیش سفر کنید، می‌توانید بلیط قطار، رزرو لنج و حتی رزرو هتل را نیز از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید.
برای خرید تورهای اقساطی کیش، تنها 20 درصد از هزینه کل تور را می‌پردازید و مابقی آن را به صورت اقساط 4 تا 12 ماهه، به انتخاب خودتان، پرداخت می‎کنید. برای این کار کافیست به تعداد اقساط چک یا سفته ارائه دهید. پیشنهاد می‌کنیم صفحه تورهای اقساطی کایت را مطالعه نمایید تا با شرایط آن به طور کامل آشنا شوید.
قیمت تور به خدمات و امکانات ارائه شده بستگی دارد. زمان سفر، نوع پرواز، درجه هتل و ... از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت تور تاثیر دارند. البته ما این قول را به شما می‌دهیم که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب و تضمین‌شده به مسافران خود ارائه می‌کنیم.
آژانس کایت تقریبا در تمامی ماه‌های سال، خصوصا در تعطیلات، تورهای متعددی را برگزار می‌کند و هیچ محدودیتی در مورد زمان ندارد. لیست تورهای کیش از کرمان را می‌توانید در ابتدای صفحه مشاهده نمایید. در صورتی که تاریخ دیگری مدنظر دارید، با آژانس تماس بگیرید و نظرات خود را با کارشناسان کایت در میان بگذارید.
تورهای کیش کایت معمولا 3 تا 5 روزه ارائه می‌شوند، اما اگر بخواهید می‌توانید تور را شخصی‌سازی کرده و بر اساس خواست خود روزهای آن را تغییر دهید.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700