بهترین مراکز خرید کوش آداسی | معرفی پنج مرکز خرید برتر
علیرضا مشرقی 1399/02/13 3241 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی نام یک جزیره نسبتا کوچک در نزدیکی ازمیر ترکیه است که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. اما مساله اینجاست که برای بسیاری از ما ایرانیان، سفر به ترکیه بدون خرید لباس و اجناس دیگر، اصلا سفر ایده آلی نیست! به همین خاطر ما نیز قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا کنیم. البته پیش از آنکه این مقاله را آغاز کنیم، باید بدانید که کوش آداسی بیشتر یک شهر تفریحی به شمار می‌آید و همانند آنتالیا و مخصوصا استانبول، نباید انتظار دیدن مراکز خرید بزرگ و شلوغ را در آن داشته باشید و تنها در حد نیاز خود می‌توانید چند قلم کالا از این جزیره زیبا خریداری کنید. اکثر کسانی که به کوش آداسی سفر می‌کنند، برای خرید به ازمیر مراجعه می‌نمایند .زیرا کوش آداسی دارای فرودگاه مستقل نیست و خواهی یا نخواهی باید از فرودگاه شهر ازمیر استفاده کنید و این بهترین موقعیت برای شما خواهد بود تا در پایتخت ترکیه، خرید خود را انجام دهید. اما اگر حین سفر خود به کوش آداسی برای ایجاد تنوع هم که شده قصد دارید تا از مراکز خرید مختلف آن بازدید نمایید، با ما همراه باشید تا پنج مرکز خرید برتر کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.


بهترین مراکز خرید کوش آداسی


همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، کوش آداسی یک شهر نسبتا کوچک است و حتی فرودگاه مستقل ندارد. پس نباید همانند استانبول یا آنتالیا، انتظار دیدن مراکز خرید بزرگ و جانانه را در آن داشته باشید. اما با این وجود قصد داریم تا در این مقاله شما را با پنج مورد از بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا کنیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید و کمی از زمان روزانه خود را با گردش در این مراکز خرید، پر نمایید.


مرکز خرید کیپا


مرکز خرید کیپا یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی محسوب می‌شود و دارای چندین شعبه مختلف است. نام مرکز خرید کیپا را می‌توانید در اکثر شهرهای بزرگ ترکیه، همانند استانبول و آنتالیا نیز مشاهده کنید و خوشبختانه یک شعبه بزرگ از این مرکز خرید نیز در شهر کوش آداسی واقع شده است. در مرکز خرید کیپا می‌توانید شاهد حضور نمایندگی بسیاری از برندهای بزرگ و مطرح دنیا باشید و از خرید خود حسابی لذت ببرید. اما اگر از خرید و گشت زنی در پاساژ خسته شده‌اید، می‌توانید به بخش سینمایی کیپا مراجعه کنید که با دو سالن سینمای مجزا، از بازدیدکنندگان خود پذیرایی می‌کند. بر روی پرده این دو سالن سینما، جدید‌ترین فیلم‌های روز اروپا و آمریکا نیز به نمایش در می‌آیند و فرصت مناسبی برای کسانی خواهد بود که به دیدن فیلم‌های روز علاقه‌مند هستند. علاوه بر سینما، انواع امکانات رفاهی و خدماتی همچون چندین کافه و رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارند که به شما این اجازه را می‌دهند که بدون نیاز به فروشگاه‎های خدماتی خارج از مجموعه، ساعت‌ها در کیپا گشت زنی کنید. از نظر محدوده قیمتی نیز باید به این مساله اشاره کنیم که در کیپا می‌توانید خریدی لوکس و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی


مرکز خرید اکدوگان


بسیاری از گردشگران، مرکز خرید اکدوگان را به مجسمه زیبایی که در محوطه آن قرار دارد می‌شناسند. این مرکز خرید سه طبقه، بهترین نقطه برای خرید پوشاک در تمامی کوش آداسی محسوب می‌شود. شاید با این تفاسیر تصور کنید که این مرکز خرید دارای وسعت بسیار زیادی است و امکان دارد حتی مسیر را در آن پیدا نکنید. اما اصلا اینطور نیست! مرکز خرید اکدوگان با وجود مساحت کمی که دارد،چندین و چند فروشگاه عالی پوشاک را در دل خود جای داده است. شاید نمایندگی‌های رسمی زیادی در این مرکز خرید وجود نداشته باشند، اما فروشگاه‌هایی در این مجموعه فعالیت می‌کنند که تنها برندهای اورجینال و اصلی را به فروش می‌رسانند و می‌توانید از این بابت آسوده خاطر باشید. از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نیز باید گفت که همانند مرکز خرید کیپا، اکدوگان نیز دارای سالن سینما، فودکورت و چندین و چند کافه مختلف است.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی


مرکز خرید AVM


مرکز خرید AVM یکی از جوان‌ترین و البته بهترین مراکز خرید کوش آداسی محسوب می‌شود که در سال 2014 افتتاح شده است. در این مرکز خرید می‌توانید شاهد حضور چندین و چند برند مختلف اروپایی و اورجینال باشید. همچنین در مرکز خرید AVM، چند سالن سینما، سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن بازی کودکان در نظر گرفته شده تا بازیدکنندگان بتوانند علاوه بر گشت زنی و خرید، خودشان را نیز سرگرم کنند. مرکز خرید AVM جزء مراکز خرید گران قیمت و البته لوکس کوش آداسی محسوب می‌شود که مجموعه کاملی از امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی را در کنار مراکز خرید لوکس و اورجینال گرد هم آورده است. پس حتما در سفر خود به کوش آداسی باید از این مرکز خرید نیز دیدن فرمایید. برای مشاهده اطلاعات کامل مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی به صفحه "مرکز خرید AVM" مراجعه نمایید.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی


مرکز خرید نوادا


مرکز خرید نوادا مجموعه‌ای از فروشگاه‌های اوتلت را گرد هم آورده است. اوتلت به معنای فروشگاه‌هایی هستند که لباس‌های اورجینال اروپایی که یک سال در انبار مانده و فروش نرفته‌اند را به فروش می‌رسانند. این لباس‌ها کاملا اورجینال و اصلی هستند و در عین حال قیمت بسیار کمی دارند و با حداقل قیمت می‌توانید آنها را تهیه نمایید. پس اگر به دنبال خرید اجناس برند‌های لوکس و اورجینال با قیمت بسیار مقرون به صرفه هستید، باید به مرکز خرید نوادا سری بزنید. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های اوتلت، یک رستوران بزرگ و چند کافه مختلف و همچنین سالن سینما نیز وجود دارد تا بتوانید در حین خرید، از خدمات آنها نیز استفاده نمایید.

بهترین مراکز خرید کوش آداسی


بازار حجیوات


در نهایت بهتر است به بازار حجیوات، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار کوش آداسی اشاره کنیم که بهترین محل برای خرید سوغاتی محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید شاهد حضور فروشگاه‌هایی باشید که صنایع دستی مردم ترکیه را به گردشگران عرضه می‌کنند. بد نیست بدانید که بازار حجیوات در سال 1968 افتتاح شده است و قدیمی‌ترین بازار در تمامی کوش آداسی به حساب می‌آید که هنوز هم مشغول به کار است. این بازار را می‌توان یک بازار آثار هنری من جمله صنایع دستی و تابلو‌های نقاشی دانست. پس اگر به دیدن آثار هنری و صنایع دستی ترکیه علاقه‌مند هستید، حتما سری به این بازار بزنید. البته نباید انتظار خریدی ارزان را داشته باشید. زیرا تمامی این آثار ساخته دست هستند و قیمت بالایی دارند.

صفحات مرتبط:

بهترین مراکز خرید کوش آداسی


خب همراهان عزیز، تقریبا با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شدید. آیا تا به حال از هیچ یک از این مراکز خرید دیدن کرده‌اید؟ به نظر شما کدام مرکز را می‌توان بهترین مکان برای خرید دانست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید