کوش آداسی

تور کوش آداسی | تورهای کوش آداسی نقد و اقساط

تورهای اقساطی کایت



کوش ‌آداسی کجاست؟ 

کوش ‌آداسی یکی از شهر‌های ساحلی ترکیه محسوب می‌شود که در غرب این کشور و در منطقه اژه قرار دارد. این شهر همان جایی است که جان می‌دهد برای یک استراحت عالی! شهری ساحلی، زیبا و با شن‌های سفید رنگ که شما را به یاد سواحل قناری می‌اندازد. شما می‌توانید ساعت‌ها در ساحل زیبای این شهر آفتاب بگیرید و از آرامش ساحل لذت ببرید. همچنین آب این منطقه نیز به زلالی اشک چشم است و حتی تماشای آن نیز لذت بخش خواهد بود. کوش آداسی دارای مراکز خرید متعددی هم هست که می‌توانید اجناس با کیفیت ترک را از آن خریداری کنید. در حقیقت تور کوش آداسی را می‌توان مشابه یک تور اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه دانست. این تور نسبت به تورهای دیگر، کاملا اقتصادی، زیبا و به یاد ماندنی خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد بلیط هواپیما کوش آداسی به صفحه "بلیط هواپیما کوش آداسی" مراجعه کنید.


به چه شکل می‌توانیم به کوش ‌آداسی سفر کنیم؟ 

کوش آداسی در غربی‌ترین نقطه ترکیه قرار گرفته است و به همین خاطر تنها راه منطقی برای سفر به این شهر را می‌توان سفر هوایی دانست. تور کوش آداسی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید. اما در اینجا ما هر دو گزینه سفر همراه تور و سفر انفرادی را به شما معرفی خواهیم کرد. 


کوش‌آداسیتصویر از Godwin Reveredo

تور هوایی کوش آداسی

بد نیست بدانید که کوش آداسی دارای پرواز مستقیم نیست. این یعنی شهر کوش آداسی فرودگاه بین المللی مستقل ندارد و به همین خاطر تمام مسافران ابتدا به شهر ازمیر رفته و از آنجا با استفاده از قطار، تاکسی یا اتوبوس، به کوش آداسی می‌روند. طی کردن این روند برای مسافران آن هم در یک کشور غریب، بسیار دشوار خواهد بود. تصور کنید که با تعداد زیادی ساک و چمدان، باید از فرودگاه پیاده بیرون بیایید و به دنبال یک وسیله نقلیه جدید برای ادامه مسیر به سمت کوش آداسی باشید. اما از طرف دیگر در سفر همراه تور، مجریان تور تمام کارهای مربوط به رزرواسیون هتل را انجام می‌دهند و این امکان برای شما فراهم شده است که به محض رسیدن، در اتاق خود استراحت کنید. در تور کوش آداسی می‌توانید آسایش را تجربه کنید و نگران هیچ چیز نباشید. در حال حاضر کایت تور هوایی کوش آداسی با شش شب اقامت، آن هم در هتل مورد نظر خودتان را به شما پیشنهاد می‌دهد که حتی امکان پرداخت اقساطی هزینه آن نیز وجود دارد. 

تور اقساطی کوش آداسی

اگر به دنبال سفر اقتصادی به کوش آداسی ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات تورهای اقساطی کایت استفاده کنید. چرا که کایت با کمترین میزان بهره، می‌تواند تمامی تورهای خارجی که مد نظرتان باشد را به صورت قسطی از 4 ماه الی 10 ماه ارائه کند. تورهای اقساطی کوش آداسی از نظر قیمت و خدمات با تورهای عادی کوش‌آداسی ترکیه هیچ تفاوتی ندارند و اگر می‌خواهید به مرور و با مقدار کم هزینه سفرتان را بپردازید، خرید تورهای اقساطی کایت می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

سفر هوایی انفرادی به کوش آداسی

شما می‌توانید خودتان تمام مراحل سفر را انجام دهید و از تورهای مسافرتی کمک نگیرید. اما باید بدانید که رزرو هتل‌های کوش آداسی نیاز به کارت‌های بین المللی دارد. همچنین باید قادر به برقراری ارتباط با رزروشن هتل مربوطه نیز باشید. از آنجا که کوش آداسی یک شهر فوق العاده شلوغ و توریستی محسوب می‌شود، اگر رزرواسیون خود را انجام ندهید، احتمال یافتن یک هتل مناسب برای شما به شدت کاهش می‌یابد. پس برای اینکه دچار مشکلات این چنینی نشوید، بهتر است با تور سفر کنید. در ضمن برای سفر به کوش آداسی باید ابتدا به ازمیر سفر کرده و از آنجا با وسایل نقلیه مختلف خودتان را به کوش آداسی برسانید. این یعنی باید در یک شهر غریب که حتی در آن زبان شما را نیز نمی‌شناسند، یک بلیت دیگر گرفته و خود را به کوش آداسی برسانید که انجام این کار بسیار دشوار و خسته کننده خواهد بود. 


جاذبه‌های دیدنی کوش ‌آداسی

کوش آداسی یک شهر توریستی بین المللی محسوب می‌شود و به همین خاطر دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مختلفی است که باید از همه آنها دیدن فرمایید. البته یک تور شش روزه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از جاذبه‌های مختلف دیدن کرده و سفر خود را مملو از خاطرات شیرین کنید. 


کوش‌آداسیتصویر از Godwin Reveredo

غار زئوس

غار زئوس یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی کوش آداسی به شمار می‌آید. غار زئوس یک غار آّبی است که می‌توانید ساعت‌ها در آن آب تنی کرده و همزمان از فضایی بکر و دیدنی نیز لذت ببرید. دهانه ورودی غار نسبتا کوچک است اما زمانی که وارد غار می‌شوید، قطعا حیرت زده خواهید شد. آب داخل غار به زلالی اشک چشم است و همه چیز آنقدر دیدنی است که نمی‌توانید چشم از آن بردارید. آب داخل غار بسیار خنک بوده و می‌توانید ساعت‌ها در آن شنا کنید و تفریحاتی هیجان انگیز و لذت‌بخش را در دل این غار شگفت انگیز تجربه نمایید.


پارک ملی کوش آداسی

پارک ملی کوش آداسی در جنوبی‌ترین قسمت این شهر و داخل شبه جزیره دیلک واقع شده است. این پارک ملی در خط ساحلی بنا شده و در آن می‌توانید از مناظر دیدنی حاصل از تلفیق کوهستان و ساحل لذت ببرید. در این پارک گونه‌های بسیار نادری از گیاهان و حیوانات وجود دارند که برخی از آنها در خطر انقراض هستند. به همین خاطر در هر قدم مراقب باشید تا به گیاهان این پارک آسیبی وارد نکنید. پارک ملی کوش آداسی می‌تواند برای یک روز کامل شما را سرگرم خود کند و خاطره‌ای بی‌نظیر را در ذهن شما به یادگار بگذارد. البته برای گشت و گذار در این پارک ملی باید خودتان را برای یک پیاده‌روی طولانی مدت آماده کنید و حتما لوازمی مانند کفش مخصوص پیاده روی، کوله پشتی، قمقمه و تنقلات مغذی همراه‌تان باشد. 


کلیسای سنت جان 

بد نیست بدانید که در کوش آداسی علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های تاریخی مختلفی نیز وجود دارند که از بین آنها کلیسای سنت جان یکی از نمونه‌های برجسته است. کلیسای سنت جان یکی از زیباترین آثار به جای مانده از کلیساها و به صورت کلی ابنیه تاریخی بوده که در ساخت آن تنها از سنگ و آجر استفاده شده است. به همین خاطر، این کلیسا از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و همواره گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. متاسفانه بر خلاف سایر کلیساهای ترکیه که ظاهر بسیار جذابی دارند و بیشتر با چوب تزئین شده‌اند، چیز زیادی از این کلیسای قدیمی بر جای نمانده و برای درک زیبایی و شکوه آن باید تلاش کنید تا ظاهر آن را در گذشته تصور کنید. اما به هر صورت بازدید از این کلیسا خالی از لطف نخواهد بود. پس سعی کنید که در سفر خود به کوش آداسی حتما از این جاذبه تاریخی تماشایی و زیبا دیدن فرمایید. 


کلیسای سنت جان تصویر از Nejdet Duzen

چرا همراه تور سفر کنیم؟ 

مقرون به صرفه بودن

تورهای مسافرتی با شرکت‌های خطوط هوایی و همچنین هتل‌های مختلف طرف قرارداد هستند. به همین خاطر قطعا هزینه‌ای که شما به صورت شخصی برای اقامت در هتل یا اخذ بلیت هوایی پراخت می‌کنید، بیشتر از چیزی خواهد بود که مجریان تور می‌پردازند. از این رو هزینه سفر با تور بسیار مقرون به صرفه‌تر از سفرهای شخصی است. 

ترانسفر فرودگاهی

در تورهای کوش آداسی ، تور موظف است تا از درب فرودگاه به استقبال شما آمده و در بازگشت، شما را تا فرودگاه بدرقه کند. به همین دلیل لازم نیست نگران گرفتن تاکسی و یا استفاده از سایر وسایل نقلیه برای رسیدن از ازمیر به کوش آداسی باشید. 

بیمه مسافرتی

زمانی که با تور سفر کنید، می‌توانید تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار بگیرید. به این طریق لازم نیست که نگران بروز مشکلات احتمالی باشید. 

گشت رایگان شهری

در تورهای کوش آداسی که توسط کایت برگزار می‌شود، شما می‌توانید از طرف تور به صورت رایگان گشتی در شهر بزنید و از جاذبه‌های تماشایی آن دیدن فرمایید. 

حق انتخاب زیاد

قطعا حتی اگر در اینترنت جستجو کنید، باز هم قادر نخواهید بود تا هتل‌های متنوعی را برای اقامت خود پیدا کنید. اما تورهای مسافرتی این امکان را به شما می‌دهند تا خودتان هتل مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. به عنوان مثال کایت این امکان را برای همراهان خود فراهم کرده تا بین حدود شش هتل مختلف، انتخاب خود را انجام دهند.


کوش‌آداسیتصویر از Mehmet Eryılmaz


قیمت تور کوش ‌آداسی

قیمت تور کوش آداسی به عوامل مختلفی مثل زمان سفر، شرکت هوایی، محل اقامت و میزان اقامت شما بستگی دارد. به همین خاطر این شما هستید که با انتخاب مناسب خود، می‌توانید بهترین گزینه را فراهم کنید. به عنوان مثال کایت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با انتخاب از بین هتل‌های چهار و پنج ستاره مختلف با خدمات متنوع، بهترین قیمت تور کوش آداسی را برای خودتان تعبیه کنید. همچنین کایت به واسطه همکاری مستقیم با شرکت هوایی سان‌اکسپرس، بهترین قیمت تور را برای مسافران خود فراهم می‌کند. البته به یاد داشته باشید که قیمت تورهای ترکیه کوش آداسی در ایام پیک مثل شب ژانویه کمی افزایش پیدا می‌کند که این مساله به خاطر گران‌تر شدن هزینه بلیت و اقامت بوده و آژانس مسافرتی هیچ دخل و تصرفی در این مورد ندارد. 


بهترین زمان سفر به کوش ‌آداسی

کوش آداسی یک شهر ساحلی است و اکثر مسافران به خاطر تفریحات آبی مختلف عازم آنجا می‌شوند. در فصل پاییز و زمستان، آب و هوای این شهر نسبتا سرد شده و اغلب تفریحات آبی تعطیل می‌شوند. به همین خاطر بهترین زمان برگزاری تور KusAdasi را می‌توان فصل بهار و تابستان دانست. اگر به دنبال یک حمام آفتاب و برنزه کردن رنگ پوست خود هستید، باید تعطیلات تابستانی را برای سفر به کوش آداسی انتخاب کنید. البته در مقایسه بین شش ماه اول سال هم باید گفت که در ماه‌های اردیبهشت و خرداد قیمت این تور بسیار ارزان‌تر از تابستان و تعطیلات نوروز خواهد بود. 


کوش‌آداسیتصویر از Murat Beşbudak

مدارک و وسایلی که در سفر به کوش ‌آداسی باید همراه خود داشته باشید

  • اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار 
  • وسایل شخصی ضروری 
  • دارو‎های مورد نیاز 
  • دوربین عکاسی
  • لباس اضافه
  • لباس شنا 
  • عینک آفتابی، کلاه آفتاب گیر و همچنین کرم ضد آفتاب یا کرم برنزه
  • صندل برای پیاده روی در ساحل و کفش مخصوص پیاده‌روی برای مناطق کوهستانی 
  • پول نقد به لیره
  • کوله پشتی
  • تنقلات مغذی 
  • قمقمه آب برای تورهای گردشگری در پارک ملی


نحوه خرید تور کوش ‌آداسی

برای خرید این تور سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

  • خرید اینترنتی: اگر قصد دارید در تورهای کایت شرکت کنید، می‌توانید از طریق همین صفحه فرم مربوط به آن را تکمیل کرده و هزینه را از طریق درگاه ایمن بانکی پرداخت نمایید تا کایت همه مراحل را برای شما به صورت غیر حضوری انجام دهد.
  • خرید تلفنی: اگر در زمینه برگزاری تورهای زمینی و هوایی کوش آداسی هرگونه پرسشی دارید، می‌توانید با شماره 02175097700 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان کایت به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. 
  • خرید حضوری: همچنین برای خرید حضوری، کایت در آدرس تهران- خیابان مطهری – پلاک 188 آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

هتل‌های UALL، یعنی هتل‌هایی که خدمات را به صورت شبانه روزی ارائه می‌کنند و غذاها در این نوع از خدمات هتل به صورت بوفه سرو می‌شوند ولی در هتل‌های معمولی، خدمات در ساعات مشخصی ارائه می‌شود و غذاها معمولا بوفه نیستند.
شرایط تورهای کوش آداسی به صورت اقساطی دقیقا شرایط عمومی اقساطی کایت است . داشتن چک صیادی و سقف 15 میلیون تومان اقساط برای هر نفر، مهم‌ترین شرایط اقساطی است.
خیر. عوارض خروج از کشور در همه تورها به عهده مسافر است و بر اساس تعداد دفعات سفر در سال متفاوت می‌باشد.
خیر. سفر به کوش آداسی و دیگر شهرهای ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد و هر فرد تا 90 روز می‌تواند در ترکیه بدون ویزا اقامت داشته باشد.
خیر. کوش آداسی فرودگاه ندارد و پروازها معمولا به فرودگاهی نظیر ازمیر انجام می‌شود. دلیل نداشتن فرودگاه در کوش آداسی، تلاش برای عدم تخریب طبیعت بکر این شهر عنوان شده است. اطلاعات بیشتر در مورد فرودگاه کوش آداسی را در مطلب "همه چیز درباره فرودگاه کوش آداسی | فرودگاه عدنان مندرس" در مجله کردشگری کایت مطالعه بفرمایید.
برای خرید اقساطی تور شما می‌توانید از 4 قسط تا 10 قسط بنا به شرایط خودتان انتخاب کنید. در نظر داشته باشید هرچه تعداد اقساط بالاتر باشد، کارمزد اقساطی نیز بیشتر خواهد بود.
هر هتل خدمات خاص خود را دارد و هرچه درجه هتل بالاتر باشد، خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری ارائه می‌کند و به تبع آن قیمت هتل نیز بیشتر می‌شود. برای دیدن خدمات هتل، باید به صفحه جزئیات هتل مراجعه کنید.
بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در فصل بهار و پاییز است که هم آب و هوا از شرایط مناسبی برخوردار است و هم شلوغی روزهای تعطیلات سال نو و تابستان را ندارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کوش آداسی می‌توانید به وبلاگ کایت (مجله گردشگری) سر بزنید.
بله. در کایت امکان خرید اقساطی تمامی تورها بدون حتی ضامن فراهم است و با شرایط بسیار ساده می‌توانید تور اقساطی کوش آداسی را بررسی و خرید کنید.
کایت برای تورهای اقساطی، هیچ سود و یا مبلغ اضافه‌ای بر روی قیمت تور دریافت نمی‌کند و با توجه به تعداد اقساط مورد نظر شما، 3 درصد به عنوان کارمزد از شما دریافت خواهد شد. برای مشاهده شرایط اقساطی و نحوه محاسبه کارمزد و قیمت تور، لطفا به صفحه تورهای اقساطی کایت مراجعه فرمایید.
ما تورهای مختلفی رو ارائه و اجرا می‌کنیم و هرکدام از تورها خدمات مختلفی دارند. خدماتی مثل گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی و بیمه معمولا روی تمامی تورهای کوش آداسی و تورهای ترکیه کایت، ارائه می‌شود ولی برای اطلاعات کامل در مورد خدمات هر تور، باید به صفحه جزئیات آن تور مراجعه فرمایید.
قیمت تور کوش آداسی با توجه به فاکتورهای خاصی نظیر نرخ ارز، زمان سفر، مدت اقامت، خدمات و ... مشخص می‌شود و به همین دلیل قیمت تور ثابت نیست. در صفحه جزئیات هر تور می‌توانید اطلاعات قیمت هتل‌های مختلف هر تور را مشاهده بفرمایید و یا از کادر سرچ تور، قیمت دقیق تور در بازه زمانی دلخواهتان را مشاهده بفرمایید.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700