مرکز خرید avm کوش آداسی | آدرس+ تصاویر
شراره رحیمی 1399/06/21 3109 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی به معنای جزیره پرنده یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که با سفر به آن می‌توانید از جزیره بسیار زیبای یونان نیز بازدید به عمل آورید. این جزیره در نوار ساحلی دریای اژه و در نزدیکی شهرستان مرکزی استان آیدین واقع شده است و یکی از بی‌نظیرترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه به شمار می‌رود. کوش آداسی جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی نظیر بناهای تاریخی، سواحل زیبا، تفریحات آبی هیجان‌انگیز، مراکز خرید و... را در دل خود جای داده است و سالانه توجه گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی می‌توان به مرکز خرید ای‌وی‌ام (avm) اشاره کرد که یکی از مرکز خریدهای مدرن و توسعه یافته این شهر به حساب می‌آید و با گذینه‌های بسیار زیاد و باکیفیتی که در مقابل مشتریانش قرار می‌دهد، توانسته است دل آن‌ها را به دست آورد. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را برای رفتن به مرکز خرید avm راهنمایی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

معرفی مرکز خرید ای‌وی‌ام (avm)

لازم است بدانید که کلنگ مرکز خرید ای‌وی‌ام کوش آداسی در سال 2012 به زمین زده شده و تقریبا حدود دو سال بعد به بهره‌برداری رسیده است و هم‌اکنون نیز از جمله مرکز خریدهای بسیار محبوب این جزیره به شمار می‌رود. وسعت این مرکز خرید  تقریبا حدود 24700 متر می‌باشد که از مزیت‌های آن می‌توان به فضای باز بزرگ و فروشگاه‌های بسیار بزرگ و جادار اشاره کرد که می‌توانند هر حجمی از مشتریان را در دل خود جای دهند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید نیز فاصله کم آن با مرکز شهر و ارزان بودن آن نسبت به دیگر مراکز خرید کوش آداسی می‌باشد. به علاوه در این مرکز خرید برندهای بسیار خوب داخلی و خارجی با تنوع چشمگیری یکجا در کنار هم وجود دارند که گردشگران می‌توانند با هر سلیقه و بودجه‌ای به خرید در ای‌وی‌ام بپردازند و نهایت لذت را ببرند. این مرکز خرید شامل امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، سالن تئاتر، زمین بازی کودکان، سالن اسپا، سینما، خودپرداز، فست فود، آرایشگاه، سرویس بهداشتی و پارکینگ می‌باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید در ای‌وی‌ام همراه داشتن ارز الزامی است و شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب به این مرکز خرید سر بزنید و خرید کنید.

معرفی مرکز خرید avm کوش آداسی

از مرکز خرید ای‌وی‌ام (avm) چه چیزهایی بخریم؟

همان‌طور که گفته شد فروشگاه‌های مرکز خرید avm دارای کالاهای برند زیادی هستند، اما قیمت اجناس در این پاساژ به گونه‌ای است که با هر توان مالی می‌توان از آن خرید کرد. برندهای خارجی معروف نظیر آدیداس، پیرگاردین و نایک همانند ستاره‌ای در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌درخشند. اما بخش اعظمی از این پاساژ به زیورآلات، لوازم آرایشی و پوشاک زنانه اختصاص داده شده است که در این زمینه‌ها نیز برندهای ترکی سنگ تمام گذاشته‌اند و ویترین فروشگاه‌ها چشم هر مشتری‌ای را به خود خیره می‌کند. به علاوه این مرکز خرید مکان بسیار مناسبی برای خرید اسباب بازی و لباس برای کودکان و نوجوانان می‌باشد که شما می‌توانید با اطمینان و کاملا مقرون به صرفه برای فرزندانتان خرید کنید.

خرید باکیفیت‌ترین محصولات از مرکز خرید avm

موقعیت مکانی مرکز خرید avm

آدرس: ترکیه، کوش آداسی، خیابان یاوانسو یولو، مرکز خرید ای‌وی‌ام (avm)

مرکز خرید avm در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است که شما به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. به علاوه این مرکز خرید در نزدیکی ساحل معروف Long Beach و پارک آبی آتلانتیس آکوا واقع شده است که گردشگران می‌توانند پس از تفریح و گشت گذار در ساحل و پارک آبی به منظور خرید کردن سری هم به مرکز خرید ای‌وی‌ام بزنند. به جرات می‌توان گفت که avm یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی به حساب می‌آید، اما ممکن است بنا به دلایلی اجناس فروشگاه‌های این پاساژ با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد که در این صورت شما می‌توانید به پاساژهایی که در اطراف مرکز خرید avm قرار گرفته‌اند، سر بزنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. لازم است بدانید که بهترین و راحت‌ترین راه رفتن به این مرکز خرید استفاده از تاکسی و یا کرایه ماشین می‌باشد.

صفحات مرتبط:

موقعیت مکانی مرکز خرید avm

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی مرکز خرید avm کوش آداسی پرداختیم و موقعیت مکانی این پاساژ را مورد بررسی قرار دادیم. شما نیز می‌توانید هنگام سفر به کوش آداسی سری هم به مرکز خرید avm بزنید و علاوه بر خرید کردن از امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه نیز استفاده کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای خود در کنار همسفرانتان به ارمغان آورید. در صورتی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا اطلاعات بیشتری از این جزیره به دست آورید و سفر هیجان‌انگیز و بدون مشکلی را تجربه کنید. هم‌چنین می‌توانید برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه تور کوش‌آداسی شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید