پارک آبی آکوا فانتزی | راهنمای پارک + قیمت + تصاویر
شراره رحیمی 1399/08/02 6429 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


کوش آداسی یکی از شهرهای محبوب و زیبای ترکیه می‌باشد که به دلیل سواحل فراوانی که در دل خود جای داده است، جزو مقاصد بسیار مناسب برای تفریح و خوش‌گذرانی در این کشور به شمار می‌رود و سالانه به ویژه در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سمت خود جذب می‌کند. این جزیره در نوار ساحلی دریای اژه و در 71 کیلومتری از شهرستان آیدین ترکیه واقع شده است و با جزایر یونان فاصله بسیار کمی دارد که همین فاصله اندک سبب شده است تا افراد زیادی برای سفر به این جزیره اشتیاق بیشتری از خود نشان دهند. به علاوه این شهر ساحلی و جذاب شامل تفریحات آبی هیجان‌انگیزی نظیر قایق سواری، غواصی، رفتینگ، تفریح در پارک‌های آبی و... می‌باشد که بدون شک تجربه هر کدام از آن‌ها بسیار لذت‌بخش و فراموش نشدنی خواهد بود. پارک آبی آکوا فانتزی یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی کوش آداسی می‌باشد که رفتن به آن‌جا می‌تواند خاطره خوشی را برایتان رقم بزند. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا پارک آبی آکوا فانتزی را به شما معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

معرفی پارک آبی آکوا فانتزی

همان‌طور که گفته شد آکوا فانتزی یکی از پارک‌های زیبا و پرطرفدار کوش آداسی می‌باشد که بدون شک رفتن به آن‌جا لذت سفرتان به کوش آداسی را چند برابر خواهد کرد و تجربه‌ای پرهیجان و متفاوت از سایر سفرهایتان برایتان به ارمغان خواهد آمد. این پارک آبی توسط کمپانی بین‌المللی ام‌بی‌جی در سال 2000 تاسیس شد و هم‌اکنون نیز با توجه به استانداردهای بین‌المللی اداره می‌شود. ناگفته نماند که این پارک متعلق به هتل معروف آکوا فانتزی می‌باشد که با مرکز شهر فقط 10 کیلومتر فاصله دارد و در مسیر کوش آداسی به سلچوک واقع شده است. در صورتی که برای اقامت هتل آکوا فانتزی را انتخاب نکرده باشید نیز ورود به این پارک آبی بلامانع است و تمامی افراد می‌توانند با رفتن به آن‌جا یک روز هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

پارک آبی آکوا فانتزی با انواع بازی‌ها و سرسره‌هایی که در خود جای داده است برای تمام سنین از اعضای خانواده مناسب می‌باشد. در یک فضای بسیار زیبا تعدادی استخر با عمق بسیار کم ویژه کودکان تعبیه شده است و البته سرسره‌های پیچیده و استخرهای هیجان‌آور نیز برای بزرگسالان وجود دارد تا تمام روز انرژی مضاعفی برای ادامه سفر خود به دست آورید. به علاوه این پارک آبی دارای ورزش‌های آبی نظیر واترپلو، والیبال ساحلی، والیبال آبی و... نیز می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید و لذت ببرید. هر روز در این پارک مسابقه‌هایی همانند رقص، یدک کش و فوتبال ساحلی نیز برگزار می‌شوند که شرکت در آن برای تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان آزاد است.

پارک آبی آکوا فانتزی

معرفی انواع استخرها و سرسره‌های پارک آبی آکوا فانتزی

  • استخر Lily Pad از استخرهای کم عمق این پارک می‌باشد که برای کودکان مناسب است.
  • استخر Blue Lagoon یک استخر کم عمق می‌باشد که برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن مناسب است.
  • استخر Adult Pool استخر بزرگی که فقط به شنا کردن اختصاص داده شده است.
  • استخر Wave Pool استخر موجی می‌باشد که تقریبا حدود 10 نوع موج در آن ایجاد می‌شود که از زیباترین آن می‌توان به حصیر شتاب اشاره کرد. این استخر بزرگترین استخر این پارک می‌باشد که شما می‌توانید با دوستانتان مسابقه بدهید و از تیوپ‌سواری بر روی موج نهایت لذت را ببرید.
  • از سرسره‌های این مجموعه آبی نیز می‌توان به سرسره X-treme، Screamer، Crazy Raft، Space Bowl، Master Blast، Super Combo، Bomerango، Viper، Gang Slides، Black Thunder و Black Knights اشاره کرد که تمامی آن‌ها از هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها خاطرات زیبایی برایتان رقم خواهد زد.

پارک آبی آکوا فانتزی

امکانات پارک آبی آکوا فانتزی

در محوطه پارک آبی آکوا فانتزی تقریبا حدود 10 رستوران، کافه و فست ‌فود وجود دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل در بین تفریحات آبی به یکی از آن‌ها سر بزنید تا از انواع ساندویچ، پیتزا، غذاهای ترکی و دریایی، دونر کباب، انواع نوشیدنی، بستنی، دسر و... نوش جان کنید. توجه داشته باشید که برای خرید خوراکی مورد علاقه خود لازم است ابتدا یک کارت الکترونیکی دریافت و سپس آن را هرچقدر که نیاز دارید، شارژ کنید. این کارت را می‌توانید در تمامی رستوران‌ها یا کافه‌های موجود در پارک مورد استفاده قرار دهید و در پایان اگر مبلغی در کارت باقی مانده باشد، هنگام رفتن از پارک به شما پس داده می‌شود. ناگفته نماند که بردن هر گونه نوشیدنی یا خوراکی به داخل پارک آبی ممنوع است. در کنار تمامی استخرهای پارک چندین غریق نجات به منظور مراقبت از افراد وجود دارند که شما می‌توانید با خیال راحت و در آرامش کامل به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید. به علاوه در این پارک جنگل کوچکی وجود دارد که مکان مناسبی برای کمپ زدن یا برپایی پیک‌نیک می‌باشد.

 پارک آبی آکوا فانتزی

هزینه بلیط و ساعات دسترسی به پارک آبی آکوا فانتزی

در ابتدا لازم است بدانید که برای ورود به محوطه پارک و استفاده از آن‌جا برای تمامی مردم آزاد و رایگان می‌باشد، اما برای ورود به بخش اصلی پارک و استفاده از استخرها و سرسره‌های آبی باید بلیط خریداری کنید. هزینه بلیط تفریحات ویژه کودکان این پارک برای نوزادان و کودکان زیر 4 سال رایگان است. اما بچه‌های 4 تا 9 سال لازم است بلیط تهیه کنند که قیمت بلیط آن‌ها تقریبا حدود 17 یورو به ازای هر نفر می‌باشد. هزینه بلیط برای افراد 10 سال به بالا و بزرگسالان نیز 24 یورو می‌باشد. این پارک در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 5 عصر آماده میزبانی از گردشگران می‌باشد که ما توصیه می‌کنیم یک روز کامل را به تفریح در این پارک اختصاص دهید تا بتوانید از تمامی بازی‌های پارک استفاده کنید و بخش‌های مختلف آن را مشاهده کنید و لذت ببرید.

مسیر دسترسی به پارک آبی آکوا فانتزی

پارک آبی آکوا فانتزی در منطقه سلچوک موکی پاموکاک کوش آداسی قرار گرفته است که تا مرکز شهر فاصله زیادی ندارد و از دسترسی فوق‌العاده راحتی برخوردار است و شما می‌توانید از طریق تاکسی یا اتوبوس خودتان را به راحتی به این پارک زیبا و هیجان‌انگیز برسانید.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید این پارک مقصد بسیار مناسبی برای سپری کردن یک روز هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی در کوش آداسی می‌باشد که شما می‌توانید در فصل بهار یا تابستان به آن‌جا بروید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. در صورتی که قصد سفر به جزیره پرنده را دارید، توصیه می‌کنیم سری به صفحه وبلاگ کایت بزنید تا اطلاعات مفیدی از این شهر به دست آورید و سفر بی‌نقص و دل‌انگیزی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید