فاصله کوش‌آداسی از وان، استانبول، آنتالیا و ازمیر چقدر است؟
زهرا نیرومند 1399/07/11 9606 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ترکیه، یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیاست که در بخش غربی کشورمان واقع شده و با ایران مرز مشترک دارد. این کشور جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده و با توجه به نزدیک بودن به ایران و هزینه‌های پایین سفر نسبت به دیگر مقاصد خارجی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر ایرانیان محسوب می‌شود. اگر تاکنون به ترکیه سفر کرده یا قصد سفر به این کشور را داشته‌اید، حتما می‌دانید که ترکیه شهرهای توریستی متعددی دارد که هرکدام از آن‌ها نیز جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارند. این تعدد شهرها اغلب گردشگران را دچار تردید کرده و انتخاب را برای آنان سخت می‌کند. شاید به این فکر کرده باشید که در طول یک سفر از دو یا سه شهر ترکیه بازدید نمایید و با یک تیر چند نشان بزنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، باید قبل از آن اطلاعاتی در مورد شهرهای توریستی ترکیه به دست آورده و فاصله آن‌ها را از هم مورد بررسی قرار دهید. آشنایی با مسیر و راه‌های دسترسی به هر شهر به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای سفر به چند شهر برنامه‌ریزی کنید و این کار را به صورت دقیق‌تری انجام دهید. در این بخش قصد داریم فاصله کوش‌آداسی از 5 شهر توریستی وان، استانبول، آنتالیا، ازمیر و آنکارا را بیان کرده و اطلاعاتی در مورد مسیر و راه‌های دسترسی به هریک از این شهرها در اختیارتان قرار دهیم. اگر قصد سفر به کوش‌آداسی را دارید و دوست دارید چند شهر دیگر ترکیه را نیز از تزدیک ببینید،  ادامه مطلب را دنبال نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

شهر کوش‌آداسی ترکیه

کوش‌آداسی، یکی از معروف‌ترین شهرهای توریستی ترکیه است که در غرب این کشور و در استان آیدین قرار دارد. این شهر در سواحل زیبای دریای اژه واقع شده و چشم‌اندازهایی دیدنی و جذاب از این دریا را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است. کوش‌آداسی بیشتر با تفریحات آبی و دریایی‌اش شناخته می‌شود. در کنار طبیعت زیبا و تفریحات متنوع، تاریخ غنی این شهر را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. شهرهای  تاریخی افه‌سوس، پرینه و بناهایی چون گورجین‌آداسی، معبد دیدایما، خانه حضرت مریم و ... از جمله بناهای تاریخی این شهر هستند که بخشی از زندگی گذشتگان را برای گردشگران و دوستداران تاریخ به تصویر کشیده‌اند.

اگر دوست دارید روزهایی را به استراحت و تفریح بگذرانید و در طبیعت زیبای ترکیه تجدید قوا کنید، کوش‌آداسی یک انتخاب مناسب برای شماست. اگر بخواهید می‌توانید از کوش‌آداسی به شهرهای دیگر ترکیه نیز سر بزنید و جاذبه‌های گردشگری یک یا دو شهر دیگر را نیز از نزدیک ببینید. وان، استانبول، آنتالیا، ازمیر و آنکارا، از جمله توریستی‌ترین شهرهای ترکیه هستند که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن‌ها را از دست ندهید. اگر قصد دارید از سمت کوش‌آداسی به هریک از این شهرها بروید، راه‌های مختلفی را پیش‌رو دارید که در ادامه به معرفی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

شهر کوش‌آداسی ترکیه

فاصله کوش‌آداسی تا  وان

شهر وان در بخش شرقی ترکیه و در استان وان واقع شده است. این شهر حدود 1700 کیلومتر با کوش‌آداسی فاصله داشته و از سه راه قابل دسترسی است.

  • مسیر اول، 1793 کیلومتر است که طی کردن آن حدود ۱۸ ساعت و ۵۴ دقیقه طول می‌کشد.
  • مسیر دوم، 1762 کیلومتر است که در عرض ۱۹ ساعت و ۱۶ دقیقه قابل دسترسی است. با انتخاب این مسیر می‌توانید از شهر زیبای دنیزلی نیز دیدن کنید.
  • مسیر سوم با 1960 کیلومتر فاصله، طولانی‌ترین مسیر کوش‌آداسی به وان است  که طی کردن آن 22 ساعت و 31 دقیقه طول می‌کشد. این مسیر از شهر توریستی ازمیر می‌گذرد.

اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید می‌توانید یکی از سه مسیر عنوان شده در بالا را طی کنید و پس از یک روز به  شهر وان برسید.

سفر با اتوبوس: اگر ماشین ندارید یا می‌خواهید با هزینه‌ پایین‌تری مسیر کوش‌آداسی تا وان را طی کنید، می‌توانید سوار اتوبوس‌های بین شهری شوید. طی کردن مسیر کوش‌آداسی تا وان با اتوبوس حدود 28 ساعت طول می‌کشد.  

سفر هوایی: درصورتی که دوست دارید راحت‌تر و سریع‌تر به وان برسید، پیشنهاد می‌کنیم سفر با هواپیما را انتخاب نمایید. برای سفر هوایی، باید ابتدا خود را به فرودگاه ازمیر برسانید و از آن‌جا با یک پرواز در فرودگاه وان به زمین بنشینید. از فرودگاه ازمیر تا فرودگاه وان حدود 2 ساعت و 10 دقیقه در راه خواهید بود. سفر شما با احتساب مسیر بین کوش‌آداسی تا فرودگاه ازمیر و فرودگاه وان تا مرکز شهر، حدود 4 ساعت و 45 دقیقه طول می‌کشد.

فاصله کوش‌آداسی تا  وان

فاصله کوش‌آداسی تا  استانبول

استانبول، بزرگ‌ترین شهر ترکیه و یکی از پرگردشگرترین شهرهای آن است که بناهای تاریخی متعددی را در خود جای داده است. شهر توریستی استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد و هر دو بخش اروپایی و آسیایی ترکیه را در برمی‌گیرد.

اگر در شهر کوش‌آداسی هستید و قصد دارید با ماشین شخصی به استانبول بروید، دو راه پیش‌رو دارید:

  • مسیر اول، که از شهر گبزه عبور می‌کند، 555 کیلومتر بوده و طی کردن آن حدود 5 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد.
  • مسیر دوم با طول 609 کیلومتر، کمی طولانی‌تر از مسیر اول است و حدود 8 ساعت و 28 دقیقه طول می‌کشد.

راه‌های دیگری نیز برای رسیدن به استانبول وجود دارد که عبارتند از:

اتوبوس: طی کردن فاصله بین کوش‌آداسی تا  استانبول با اتوبوس حدود 11 ساعت طول می‌کشد.

هواپیما: اگر بخواهید با هواپیما سفر کنید، باید ابتدا خود را به فرودگاه ازمیر برسانید و از آن‌جا با یک پرواز در یکی از فرودگاه‌های استانبول به زمین بنشینید. پرواز از فرودگاه ازمیر تا فرودگاه آتاتورک،  1 ساعت و 10  دقیقه و تا فرودگاه صبیحه گوکچن، 1 ساعت و 5 دقیقه طول می‌کشد. برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما و ساعات پرواز می‌توانید به صفحه "بلیط هواپیما استانبول" مراجعه نمایید.

فاصله کوش‌آداسی تا  استانبول

فاصله کوش‌آداسی تا  آنتالیا

آنتالیا، از دیگر شهرهای توریستی ترکیه است که سالانه میلیون‌ها گردشگر از نقاط مختلف دنیا را به سمت خود جذب می‌کند. این شهر جاذبه‌های تفریحی متنوع و هتل‌ها و رستوران‌های متعددی را در خود جای داده و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را نیز برای گردشگران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. 

برای بازدید از آنتالیا راه‌های متعددی دارید. اگر قصد دارید با ماشین شخصی از کوش‌آداسی به سمت آنتالیا بروید، سه مسیر پیش‌رو خواهید داشت:

  • مسیر اول، 404 کیلومتر است که طی کردن آن حدود 5  ساعت و 18 دقیقه زمان می‌برد.
  • مسیر دوم، 456 کیلومتر است که حدود 6 ساعت طول می‌کشد.
  • مسیر سوم با 469 کیلومتر فاصله، طولانی‌ترین مسیر بین این دو شهر است که حدود 5 ساعت 50 دقیقه طول می‌کشد.

اگر بخواهید با اتوبوس خود را به آنتالیا برسانید، بازهم سه مسیر پیش رو دارید:

  • مسیر اول: کوش‌آداسی - آیدین – آنتالیا، 7 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد.
  • مسیر دوم: کوش‌آداسی - دنیزلی - کورکوتلی – آنتالیا، 7 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد.
  • مسیر سوم: کوش‌آداسی – سوکه - دنیزلی – آنتالیا، 8 ساعت و 14 دقیقه طول می‌کشد.

هواپیما: اگر بخواهید مسیر بین کوش‌آداسی تا آنتالیا را با هواپیما طی کنید، باید ابتدا خود را به فرودگاه ازمیر برسانید و از آن‌جا به سمت آنتالیا حرکت کنید. از فرودگاه ازمیر تا آنتالیا حدود 1 ساعت و 5 دقیقه در راه خواهید بود که با احتساب مسیر بین کوش‌آداسی تا فرودگاه ازمیر و فرودگاه آنتالیا تا  شهر، حدود 4 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد.

صفحات مرتبط:

فاصله کوش‌آداسی تا  آنتالیا

فاصله کوش‌آداسی تا  ازمیر

ازمیر، یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای ترکیه است که در بخش شمالی کوش‌آداسی و در فاصله 97 کیلومتری آن واقع شده است. شهر ازمیر نزدیک‌ترین شهر به کوش‌آداسی محسوب می‌شود. اگر بخواهید با هواپیما به کوش‌آداسی سفر کنید، باید بلیط ازمیر را تهیه نمایید و از طریق فرودگاه این شهر رفت‌وآمد کنید. بنابراین، حتی اگر قصد سفر به ازمیر را نداشته باشید، از آن عبور خواهید کرد.

برای طی کردن فاصله بین ازمیر تا کوش‌آداسی می‌توانید از ماشین شخصی، ماشین اجاره‌ای، تاکسی، اتوبوس یا قطار استفاده نمایید که در هر صورت حدود یک ساعت در راه خواهید بود.

فاصله کوش‌آداسی تا  ازمیر

فاصله کوش‌آداسی تا  آنکارا

آنکارا، دومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت این کشور  است که دقیقا در مرکز آن قرار دارد. آنکارا نیز مانند دیگر پایتخت‌های دنیا دارای ساختمان‌های مدرن بوده و نهادهای دولتی و شرکت‌های بزرگ تجاری را در خود جای داده است. این شهر دارای رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و تفریحات متنوع و هیجان‌انگیزی می‌باشد که در کنار بافت سنتی شهر و بناهای تاریخی آن قرار گرفته و آنکارا را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است. 

اگر بخواهید با ماشین از کوش‌آداسی به سمت آنکارا سفر کنید، 3 مسیر پیش‌رو دارید:

  • مسیر اول، 606 کیلومتر است که طی کردن آن حدود 7   ساعت و 39 دقیقه طول می‌کشد. این مسیر از دو شهر آیدین و دنیزلی عبور می‌کند.  
  • مسیر دوم، 643 کیلومتر است که حدود 7 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد.
  • مسیر سوم با 810 کیلومتر فاصله، طولانی‌ترین مسیر کوش‌آداسی به آنکارا است که طی کردن آن 8 ساعت و 26 دقیقه طول می‌کشد. این مسیر از دو شهر بورسا و اسکی‌شهر عبور می‌کند.

اگر بخواهید با اتوبوس خود را به آنکارا برسانید، دو مسیر پیش رو دارید:

  • مسیر اول حدود 10 ساعت طول می‌کشد.
  • مسیر دوم که از مانیسا عبور می‌کند و طی کردن آن حدود 11 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد.

هواپیما: برای این‌که فاصله بین کوش‌آداسی تا آنکارا را راحت‌تر و سریع‌تر طی کنید، می‌توانید سفر هوایی را انتخاب نمایید. در این صورت، از فرودگاه ازمیر تا آنکارا حدود 1 ساعت و 15 دقیقه در راه خواهید بود که با احتساب مسیر بین کوش‌آداسی تا فرودگاه ازمیر و فرودگاه آنکارا تا  شهر، حدود  5 ساعت طول می‌کشد.

فاصله کوش‌آداسی تا  آنکارا

در این مقاله به بررسی فاصله کوش‌آداسی از 5 شهر توریستی وان، استانبول، آنتالیا، ازمیر و آنکارا پرداختیم و اطلاعاتی در مورد مسیرهای موجود و راه‌های دسترسی به هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر زمان کافی برای گشت‌وگذار دارید و قصد دارید با ماشین شخصی و به صورت زمینی سفر کنید، این مقاله را به طور دقیق مطالعه نموده و اطلاعات آن را به یاد داشته باشید. در صورتی که سفر با تورهای گردشگری را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم تورهای ترکیبی ترکیه را انتخاب نمایید تا در یک سفر از چند شهر بازدید نمایید. برای اطلاع از شرایط و هزینه برگزاری تورهای ترکیه، صفحات دیگر سایت را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این، می‌توانید با شماره  75097700-021 تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان کایت بپرسید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید