تفریحات شبانه کوش‌آداسی  | 5 تفریح کوش‌آداسی در شب
زهرا نیرومند 1399/06/31 2781 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش‌آداسی، یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه است. این شهر در سواحل دریای اژه واقع شده و چشم‌اندازهایی بسیار زییا از آبی بی‌کران دریا و سواحل دیدنی را به نمایش گذاشته است. کوش‌آداسی بیشتر با هتل‌های لوکس و تفریحات و سرگرمی‌های آبی‌اش شناخته می‌شود، اما جاذبه‌های دیگری چون طبیعت زیبا، اماکن تاریخی، بناهای باستانی، بازارها، مراکز خرید، کافه ‌ها و رستوران‌های متنوعی نیز دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. گردش در کوش‌آداسی و سرگرمی‌های این شهر محدود به روز نمی‌شود، بلکه شب‌های پر خاطره‌ای را نیز پیش‌روی شما قرار می‌دهد.  کوش‌آداسی یکی از معروف‌ترین شهرهای ترکیه برای لذت بردن از تفریحات شبانه است. اغلب کلوپ‌ها و باشگاه‌های این شهر تا صبح باز هستند و برنامه‌های شبانه مفرحی برای بازدیدکنندگان و شب‌گردان اجرا می‌کنند. اگر شما نیز از جمله افراد شب‌زنده‌دار هستید و دوست دارید از تمامی ساعات سفر خود به طور کامل استفاده نمایید، ادامه مطلب را دنبال کنید تا با تفریحات شبانه کوش‌آداسی آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

شب‌گردی در کوش‌آداسی

کوش‌آداسی در شب بسیار جذاب و دیدنی است. خیابان‌های شلوغ با نورپردازی‌های فوق‌العاده شما را وادار قدم زدن و گشت‌وگذار شبانه خواهد کرد. بسیاری از سواحل توریستی این شهر تا صبح آماده پذیرایی از گردشگران بوده و با پخش موسیقی‌های زنده و برنامه‌های شاد، به سرگرم کردن آن‌ها می‌پردازند. می‌توانید در گوشه‌ای از این سواحل بنشینید و ضمن گوش دادن به جدیدترین آهنگ‌های اروپایی و ترکی، یک غذای خوشمزه محلی را نیز در کافه‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌های این منطقه نوش‌جان کنید و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. شب‌گردی و گشت‌وگذار در خیابان‌های شهر یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

شب‌گردی در کوش‌آداسی

کلوپ‌های شبانه کوش‌آداسی

یکی از محبوب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی، رفتن به باشگاه‌ها و کلوپ‌های شبانه این شهر است. اجرای انواع موسیقی‌های زنده، سرو نوشیدنی‌های متنوع و انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها با توجه به اهداف کلوپ، از جمله مواردی است که در  کلوپ‌های شبانه از آن برخوردار خواهید بود. برخی از کلوپ‌ها سبک خاصی از موسیقی را برای مخاطبان در نظر گرفته و از نوازندگان محلی برای اجرای موسیقی زنده استفاده می‌کنند. موسیقی کلاسیک و جاز نیز از دیگر مواردی است که معمولا به صورت زنده برگزار شده و مراجعه‌کنندگان را به وجد می‌آورد.

کلوپ‌های شبانه کوش‌آداسی

خرید در کوش‌آداسی

کوش‌آداسی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شب‌زنده‌داران و افرادی است که گشت‌وگذار شبانه را به روز ترجیح می‌دهند. اگر دوست دارید از فرصت‌های خود نهایت استفاده را ببرید، می‌توانید بازارگردی‌ها و خرید سوغاتی را به بعد از تاریک شدن هوا و ساعات پایانی شب موکول کنید. در این صورت این امکان را دارید که ساعات روز را به بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی و انجام تفریحات و ورزش‌های آبی اختصاص دهید. بازارگردی یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه کوش‌آداسی است. بسیاری از فروشگاه‎های این شهر، خصوصا غرفه‌هایی که در کنار سواحل و جاهای پر رفت‌وآمد قرار دارند، تا صبح باز بوده و آماده ارائه محصولات خود به گرذشگران می‌باشند. علاوه بر این، برخی از بازارها و مراکز خرید نیز به صورت شبانه‌روزی باز هستند و شیفتی کار می‌کنند. از جمله این مراکز می‌توان به مرکز خرید کاله ایچی اشاره کرد که در محله‌ای قدیمی به همین نام قرار دارند.

خرید در کوش‌آداسی

کنسرت خوانندگان مشهور

برخی از خوانندگان بین‌المللی، ترکی و حتی ایرانی، کنسرت‌های خود را در شهرهای پرگردشگر و توریستی ترکیه برگزار می‌کنند. اگر دوست دارید در کنسرت خواننده موردعلاقه خود شرکت کنید، می‌توانید زمان برگزاری کنسرت‌های کوش‌آداسی را مورد بررسی قرار داده و با توجه به برنامه‌های خود یکی از آن‌ها را رزرو نمایید. کنسرت‌ها معمولا در ساعات پایانی شب برگزار می‌شوند و حس و حال خوبی دارند.

صفحات مرتبط:

کنسرت خوانندگان مشهور

شرکت در برنامه‌های شبانه هتل

انتخاب هتل مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به کوش‌آداسی است. بسیاری از هتل‌های این شهر دارای ساحل اختصاصی بوده یا در نزدیکی دریا قرار دارند و امکانات فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران فراهم می‌کنند. استفاده از تفریحات آبی و دریایی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و انواع تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، بخشی از ویژگی‌های هتل‌های کوش‌آداسی است. اغلب مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، سعی دارند تا بهترین هتل‌ها را برای اقامت انتخاب نمایند و تقریبا تمامی ساعات روز خود را نیز در هتل می‌گذرانند. یکی از امکاناتی که اغلب هتل‌ها در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند، برنامه‌ها و سرگرمی‌های شبانه است. شما می‌توانید بعد از سرو شام، به جای رفتن به اتاق و خوابیدن، به کلوپ‌های شبانه هتل بروید و از موسیقی‌های زنده، رقص و آوازهای محلی استفاده نمایید. اغلب  این کلوپ‌ها برنامه‌های شاد و مفرحی نیز برای کودکان در نظر می‌گیرند که برای حضور خانواده‌ها بسیار مناسب است. شرکت در برنامه شب‌های ترکی نیز یکی کارهایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما زمانی را به آن اختصاص دهید. این برنامه به معرفی فرهنگ کشور ترکیه و مردمان آن پرداخته و بسیار جذاب و دیدنی است.

شرکت در برنامه‌های شبانه هتل

در این مقاله به معرفی تفریحات شبانه کوش‌آداسی پرداخته و در مورد هریک از آن‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. شب‌های کوش‎‌آداسی در بین گردشگران ترکیه و افرادی که به این شهر سفر کرده‌اند، بسیار معروف است. این شهر تفریحات متنوع و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی را در ساعات انتهایی شب برای گردشگران تدارک دیده و برنامه‌های شاد و مفرحی را در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته است. اگر به شهر کوش‌آداسی سفر کردید، حتما طوری برنامه‌ریزی نمایید که بتوانید از این تفریحات نیز استفاده نمایید. اگر قصد سفر به کوش‌آداسی را دارید و ترجیح می‌دهید با تورهای گردشگری این شهر همراه شوید، سری به دیگر صفحات سایت کایت بزنید و شرایط و هزینه تورهای گردشگری کوش‌آداسی را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسان کایت همواره با شماره 75097700-021 آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید