تفریحات آبی کوش آداسی | 10 تفریح آبی در کوش آداسی
شراره رحیمی 1399/06/21 2352 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی از جزایر بسیار زیبای کشور ترکیه می‌باشد که در نوار ساحلی دریای اژه و در 71 کیلومتری از شهرستان مرکزی استان آیدین واقع شده است. این جزیره به دلیل سواحل بسیار زیادی که در دل خود جای داده است در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد و سالانه گردشگران بی‌شماری را به سوی خود می‌کشاند. به علاوه کوش آداسی در واقع یکی از بندرهای مهم ترکیه به حساب می‌آید که در نزدیکی جزیره ساموس قرار گرفته است و از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار می‌باشد. از جمله جاذبه‌های پرطرفدار این شهر ساحلی می‌توان به تفریحات آبی آن اشاره کرد که بدون شک هیجان‌انگیزترین تجربه ممکن را از سفر به جزیره کوش آداسی برایتان به ارمغان خواهد آورد. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را با برخی از تفریحات آبی مهیج جزیره زیبای کوش آداسی آشنا کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

معرفی 10 تفریح آبی در کوش آداسی

جالب است بدانید که این روزها تفریحات و ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی طرفداران بسیار زیادی دارند. ممکن است از نظر شما این تفریحات کمی گران به نظر برسند اما بدون شک برای کسب تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی ارزش پرداخت هزینه‌ی بیشتر را نیز دارند. بهتر است در فصل بهار یا تابستان به جزیره زیبای کوش آداسی سفر کنید تا بتوانید در آب و هوای معتدل و دل‌انگیز  تمامی تفریحات آبی این شهر ساحلی را مورد استفاده قرار دهید و نهایت لذت را ببرید. در این بخش از مقاله با کایت همراه شوید تا با 10 تفریح آبی کوش آداسی آشنا شوید.

معرفی تفریحات آبی کوش آداسی

  • رفتینگ

از جمله تفریحات آبی بسیار پرهیجان در کوش آداسی می‌توان به رفتینگ اشاره کرد. این تفریح یک نوع ماجراجویی سخت و لذت‌بخش می‌باشد، زیرا افراد به منظور حرکت در آب‌های خروشان باید از قایق‌های بادی و پارو زدن کمک بگیرند که در برخی از قسمت‌های مسیر نیز باید از روی صخره‌های بزرگ عبور کنند. لازم به ذکر است که این تفریح حتی برای کسانی که شنا بلد نیستند نیز کاملا بی‌خطر است زیرا راهنمایان این برنامه افرادی بسیار باتجربه و حرفه‌ای هستند و ایمنی شما را تضمین می‌کنند. رفتینگ یک برنامه هیجان‌انگیز به ویژه در فصل تابستان برای خنک شدن و لذت بردن از مناظر اطراف به شمار می‌رود که در کوش آداسی آژانس‌های متعددی این برنامه را ارائه می‌دهند. 

  • غواصی در آب‌های دریای اژه

با سفر به کوش آداسی گردشگران بهترین فرصت را برای غواصی در آب‌های زلال دریای اژه به دست می‌آورند. بدون شک تماشای زندگی زیر آب، صخره‌های مرجانی حیرت‌انگیز و ماهی‌های رنگارنگ تجربه خارق‌العاده‌ای می‌باشد که فرصت آن در این جزیره فراهم است که به این منظور شما می‌توانید در تورهای غواصی کوش آداسی شرکت کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای خود به ارمغان آورید. با شرکت در این تورها هم افراد مبتدی و هم غواصان حرفه‌ای می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند و یک ماجراجویی بسیار خوبی را تجربه کنند. لازم است بدانید که سرویسی که به تورهای غواصی اختصاص داده می‌شود، از ایمنی کامل برخوردار هستند و چگونگی استفاده از وسایل غواصی در زیر آب نیز به طور کامل به افراد مبتدی توضیح داده می‌شود.

غواصی در آب‌های دریای اژه

  • پاراسل

پاراسل که تحت عنوان پاراگلایدر در آب نیز شناخته شده است، از جمله لذت‌بخش‌ترین و محبوب‌ترین تفریحات تابستانی به شمار می‌رود که به علاقمندان خود هیجان‌ بسیار زیادی را هدیه می‌دهد. شما می‌توانید این تفریح را در هر جایی که آب وجود دارد، انجام دهید. این تفریح از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و کاپیتال تسلط کاملی بر روی دستگاه دارد و فرد بدون نگرانی فقط باید از مناظر اطراف خود نهایت لذت را ببرد. به طور کلی تقریبا حدود 10 تا 15 دقیقه به زمان پرواز در ارتفاعی بین 150 تا 300 متر بالاتر از سطح دریا اختصاص داده می‌شود که در کوش آداسی ممکن است تورهای چند ساعته برای این تفریح هیجان‌انگیز و لذت‌بخش یافت شود.

  • گشت و گذار با زیردریایی

با زیردریایی شما می‌توانید به اسرار زیر دریای اژه پی ببرید و یک رویداد خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید. جالب است بدانید تنها ابزاری که ارتباط مستقیمی با دنیای زیر آب برای گردشگران فراهم می‌کند، زیر دریایی‌های توریستی هستند. گردشگران می‌توانند بدون نگرانی همراه با کاپیتان از سواحل کوش آداسی به اعماق دریا سفر کنند و لذت ببرند. با شرکت در این تور یک جلسه توجیهی از قبل برای گردشگران برگزار می‌شود تا اطلاعات لازم در خصوص غواصی و زیر دریایی در اختیار علاقمندان به این تفریح قرار گیرد. زیردریایی‌ها دارای یک سقف شیشه‌ای، کابین جادار و مجهز به دو تهویه هوا می‌باشند که به صورت کاملا تخصصی برای گشت و گذار در زیر آب طراحی شده‌اند و مسافران در آن هیچ‌گونه ناراحتی از فشار هوا را احساس نخواهند کرد.

گشت و گذار با زیردریایی

  • جت اسکی

از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز و پرطرفدار کوش آداسی می‌توان به جت اسکی اشاره کرد که در صورت تمایل می‌توانید خودتان جت اسکی را هدایت کنید و از حرکت بر روی امواج نهایت لذت را ببرید. لازم است بدانید که در تمامی سواحل کوش آداسی جت اسکی با هزینه نه چندان زیاد اجاره داده می‌شود. این تفریح یا ورزش بسیار هیجان‌انگیز به کسانی که عاشق سرعت هستند، پیشنهاد می‌شود زیرا بدون شک یک تجربه منحصر به فرد و نابی را از آن خود خواهند کرد.

  • ماهیگیری

اگر به ماهیگیری علاقمند هستند و صبر و حوصله زیادی دارید، کوش آداسی یکی از بهترین شهرها برای تجربه این تفریح لذت‌بخش می‌باشد. شما می‌توانید هنگام سفر به کوش آداسی قایقی کرایه کنید و به میانه آب‌های زلال دریای اژه بروید و در آرامش کامل ساعت‌ها به ماهیگیری بپردازید. به علاوه می‌توانید در صورت تمایل در یکی از تورهای دریانوردی کوش آداسی ثبت نام کنید و همراه با راهنما تجربه ماهیگیری در آب‌های آبی زلال را به دست آورید.

ماهیگیری

  • اسکی روی آب

اسکی روی آب نیز از تفریحات مهیج و جذاب آبی جزیره زیبای کوش آداسی می‌باشد که برای تجربه این ورزش آبی حتما باید اسکی مخصوص را به پا کنید. پس از آن توسط قایقی با سرعتی تقریبا حدود 30 کیلومتر بر ساعت بر روی آب کشیده می‌شوید. در روش جدیدتر که به آن کِیبل اسکی گفته می‌شود دیگر اسکی به وسیله قایق بر روی آب کشیده نمی‌شود. در کیبل اسکی فرد کابلی را در دست نگه می‌دارد و این کابل از دو طرف به برج دریایی وصل می‌شود که با حرکت برج‌، اسکی نیز به حرکت درمی‌آید. به علاوه برای این نوع اسکی می‌توان از پاراگلایدر نیز استفاده کرد.

  • بیگ بال

بیگ بال از تفریحات هیجان‌انگیز و مفرح آبی کوش آداسی می‌باشد که به هیچ عنوان خطری ندارد و کودکان نیز به راحتی می‌توانند در ایمنی کامل از آن استفاده کنند. در این تفریح فرد باید وارد یک توپ بسیار بزرگ شود که پس از آن توپ بزرگ توسط مسئولین بخش بر روی آب‌های روان رها می‌شود. فردی که درون توپ است باید تا جایی که می‌تواند خود را حرکت دهد تا توپ به خاطر حرکات او بر روی آب به حرکت درآید. در این تفریح مدت زمان حرکت بر روی آب را خودتان تعیین می‌کنید که در این صورت هزینه‌ای که باید پرداخت کنید نیز متغیر می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کوش آداسی حتما از بیگ بال استفاده کنید و تجربه متفاوت و بسیار بامزه‌ای از این تفریح برای خود به ارمغان آورید.

صفحات مرتبط:

بیگ بال

  • پارک‌های آبی

پارک‌های آبی از جمله تفریحات پرطرفدار کوش آداسی به شمار می‌روند که سالانه گردشگران بسیار زیادی را در دل خود جای می‌دهند و لحظه‌های هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی‌ای را برایشان به ارمغان می‌آورند. کوش آداسی دارای پارک‌های آبی بسیار زیادی نظیر پارک آبی آدالند، تورتوگا، لانگ بیچ، آتلانتیس آکوا، سی‌ال‌سی گلف‌اند‌اسپا، رامادا ریزورت، آکوا فانتاسی و... می‌باشد که بدون شک با رفتن به هر کدام از آن‌ها می‌توانید یک روز ناب و پرهیجان را تجربه کنید. در پارک‌های آبی شما می‌توانید از سرسره‌های هیجان‌انگیز، تیوپ سواری، آفتاب گرفتن و... نهایت استفاده را کنید و لذت ببرید. به علاوه می‌توانید سایر امکانات رفاهی این پارک‌های آبی نظیر رستوران و کافه‌های ساحلی، بخش کودکان، استخر موج و چترهای ساحلی را نیز مورد استفاده قرار دهید.

  • بنانا و شاتل

بنانا و شاتل از تفریحات پرسرعت و پرهیجان کوش آداسی هستند که می‌توان آن‌ها را هم به صورت گروهی و هم به صورت تک نفره مورد استفاده قرار داد که توصیه می‌کنیم حتما همراه با خانواده به این تفریح بپردازید تا از لذت و هیجان بیشتری برخوردار شوید. برای انجام این تفریح شما باید بر روی قایق‌های بادی بسیار بامزه‌ای سوار ‌شوید که این قایق از طریق یک کابل به قایق‌های موتوری تندرو وصل می‌شود و شما را با سرعت زیاد جابه‌جا می‌کند. تنها تفاوت بنانا و شاتل در شکل تیوپ آن‌ها می‌باشد.

شاتل

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی 10 تفریح آبی هیجان‌انگیز کوش آداسی پرداختیم. با سفر به این جزیره زیبا شما می‌توانید از تفریحات آبی حیرت‌انگیز و جذاب نهایت استفاده را کنید و لحظه‌های فراموش نشدنی‌ای را در کنار همسفرانتان برای خود رقم بزنید. در صورتی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا اطلاعات بیشتری از این جزیره به دست آورید و سفر بی‌نقصی را تجربه کنید. به علاوه می‌توانید برای مشاهده تورهای کوش آداسی نیز وارد صفحه تور کوش آداسی شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید