تورهای یک روزه کوش آداسی | 5 گشت برتر کوش آداسی ترکیه
شراره رحیمی 1399/05/05 1914 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شهر کوش آداسی ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقصدهای سفر در بین گردشگران برای خوش گذرانی می‌باشد. به علاوه کوش آداسی دارای سواحل بسیار زیادی است که همین امر سبب شده است تا این شهر در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. جالب است بدانید کوش آداسی با لقب جزیره پرنده نیز شناخته شده می‌باشد که امروزه به یکی از زیباترین و پرطرفدارترین قطب گردشگری ترکیه و جهان تبدیل شده است. علاوه بر سواحل زیبا جاذبه‌های دیگری نظیر آب‌های زیبای دریای اژه، تاریخ غنی، رستوران و کبابی‌های بی‌نظیر، 300 روز آفتابی در طول سال و... در کوش آداسی باعث می‌شوند تا سالانه گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان به این منطقه سفر کنند. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از تورهای یک روزه کوش آداسی یا گشت‌های برتر این شهر را در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

5 تور یک روزه جذاب در کوش آداسی ترکیه

همان‌طور که گفته شد کوش آداسی قطب گردشگری ترکیه محسوب می‌شود که سالانه از سراسر جهان گردشگران بسیار زیادی را در دل خود جای می‌دهد. این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار مختلفی است که لازم است از تمامی آن‌ها بازدید به عمل آورید. ما نیز در این بخش در مورد 5 گشت برتر و مطرح این شهر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید با این تورهای یک روزه از برخی جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار کوش آداسی دیدن کنید و خاطرات شیرینی را از سفر به این شهر زیبا برای خود به ارمغان آورید.

  • شهر باستانی افسوس

افسوس یکی از برجسته‌ترین مکان‌های باستانی ترکیه است که باعث شده است کوش آداسی به بندر محبوب کشتی‌های کروز تبدیل شود. جالب است بدانید شهر باستانی افسوس هم‌رده‌ی شهرهای باستانی یونان و ایتالیا می‌باشد که امروزه نیز به یکی از جاذبه‌های پربازدید و پرطرفدار ترکیه تبدیل شده است. شما می‌توانید با رزرو تور یک روزه شهر باستانی افسوس از این مکان باستانی بازدید به عمل آورید و از جاذبه‌های مهم این شهر نظیر عبادتگاه هادریان، آمفی تئاتر، کتابخانه سلسیوس و... نیز دیدن کنید. پس از رزرو کردن گشت افسوس توجه داشته باشید که تور شما در روز مشخص شده از ساعت 8 صبح با خدماتی نظیر ناهار بوفه‌ای، راهنمای حرفه‌ای مسلط به زبان انگلیسی و تهویه مطبوع وسیله حمل و نقل از هتل مرکزی کوش آداسی یا بندر کروز آغاز می‌شود و پس از اتمام تور یک روزه این شهر باستانی راننده مجددا شما را به هتل برمی‌گرداند.

در مسیر راهنمای شما در مورد تاریخچه این شهر باستانی به طور کامل توضیح خواهد داد تا شما نسبت به این مکان باستانی اطلاعات لازم را به دست آورید. پس از رسیدن به شهر افسوس راهنمای خود و گروه کوچک تقریبا 15 نفری را دنبال کنید و سعی کنید از تمامی شگفتی‌های این شهر باستانی نهایت لذت را ببرید. هنگام رزرو گشت شهر باستانی افسوس توجه داشته باشید که مسافران باید از سطح آمادگی جسمانی متوسط برخوردار باشند و هیچ مشکل قلبی یا سایر شرایط پزشکی جدی را نداشته باشند. به علاوه در صورتی که از بازدید شهر باستانی افسوس منصرف شدید، می‌توانید 24 ساعت قبل از تاریخ شروع تور نسبت به کنسل کردن اقدامات لازم را انجام دهید تا هزینه به طور کامل به شما برگردانده شود.

معرفی 5 گشت برتر در شهر کوش آداسی

  • غواصی در دریای اژه کوش آداسی

بدون شک پیدا کردن خود در میان گیاهان و جانوران دریایی دریای اژه یک تجربه ضروری برای علاقمندان به غواصی می‌باشد. این تور شامل تمام چیزهایی است که شما برای غواصی به آن نیاز دارید که از جمله این موارد می‌توان به تمام تجهیزات غواصی و مخازن هوا، ناهار، دستورالعمل‌های لازم و دو شیرجه همراه با یک مربی حرفه‌ای اشاره کرد. برنامه سفر آب‌های دریای اژه فرصتی عالی برای یک ماجراجویی در زیر آب را فراهم می‌کند. این شیرجه‌ها مبتدیان و غواصان فصلی را قادر می‌سازد تا آب‌های شفاف کوش آداسی را کشف کنند. قبل از غواصی در مورد جزئیات فنی غواصی در آب‌های دریای اژه به شما توضیح داده می‌شود و شما به راحتی یاد می‌گیرید که چگونه از وسایل غواصی استفاده کنید و با ماهی‌های عجیب و غریب شنا کنید. کیفیت بالای سرویس غواصی باعث می‌شود تا غواصان در امان بمانند و تجربه‌ای به یادماندنی داشته باشند. بعد از چند تست تلاش و شیرجه زدن می‌توانید پیشرفت بیشتری کنید تا زندگی زیر آب شگفت‌انگیز و رنگارنگ را تجربه کنید. توجه داشته باشید که مسافران این تور باید از سطح آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند و مشکلات قلبی و سایر شرایط پزشکی جدی را نداشته باشند.

گشت غواصی در کوش آداسی

  • شهر باستانی میلتوس

میلتوس نیز یکی دیگر از شهرهای باستانی کوش آداسی ترکیه می‌باشد که از دوره یونان به جای مانده است و قدرت شهر افسوس را به چالش می‌کشد. گشت شهر میلتوس معمولا به صورت گروهی و با یک مینی‌بوس کوچک‌ همراه با یک راهنمای حرفه‌ای مسلط به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد. راهنمای شما در طول مسیر در مورد فرهنگ، معماری، تاریخچه و... این منطقه با شما صحبت خواهد کرد. شما در هر کدام از هتل‌ها و یا بندرهای کوش آداسی که باشید می‌توانید ساعت 9 صبح سفر خود را با تورهای یک روزه این شهر باستانی آغاز کنید. به علاوه شما با رزرو این گشت می‌توانید علاوه بر بازدید از شهر باستانی میلتوس از سایر مکان‌ها باستانی نیز دیدن کنید. لازم است بدانید که این تور شامل ناهار بوفه‌ای و کلیه هزینه‌های حمل و نقل می‌باشد. حداکثر ظرفیت فعالیت این تور 14 مسافر می‌باشد و اگر تور به دلیل برآورده نشدن حداقل مسافر لغو شود، به شما تاریخ یا تجربه متفاوت یا بازپرداخت کامل پیشنهاد می‌شود.

صفحات مرتبط:

خدمات تور یک روزه کوش آداسی

  • خانه مریم مقدس

از دیگر مکان‌هایی که حتما باید در سفر به کوش آداسی از آن دیدن کرد، خانه مریم مقدس است که بر روی تپه‌های شهر سلجوک واقع شده است. خانه مریم مقدس توسط راهبان اداره می‌شود و باغ و محیط آرامش بخش این خانه حتی بر روی افراد غیرمذهبی نیز تاثیر خاصی می‌گذارد. به علاوه در این محل چشمه‌ای وجود دارد که نقل شده است ثروت، خوشبختی و سلامت را به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید که هزینه‌های شروع گشت خانه مریم مقدس شامل هزینه حمل و نقل و بیمه می‌باشد. شما در هر هتلی که اقامت داشته باشید، راس ساعت معین راننده همراه با یک راهنمای حرفه‌ای منتظر شما خواهند بود تا سفر خود را به سمت این خانه مقدس آغاز کنید. این تور برای تمامی مسافران مناسب می‌باشد اما لازم است بدانید که ویلچر قابل دسترس نیست. اگر حداقل تعداد مسافر برای تور وجود نداشته باشد، به شما پازپرداخت کامل، تجربه یا تاریخ متفاوت پیشنهاد می‌شود.

خانه مریم مقدس کوش آداسی

  • سافاری با جیپ

یک گشت بسیار هیجان‌انگیز و فوق‌العاده در کوش آداسی، سافاری با جیپ در کوهستان می‌باشد که بدون شک یک روز عالی و متفاوت برایتان به ارمغان خواهد آورد. سافاری با جیپ در شهر زیبای کوش آداسی به شما این امکان را می‌دهد تا در مسیر از درختان زیتون، آبشارهای زیبا و دهکده‌های سنتی ترکی دیدن کنید و در نهایت به پارک ملی برسید و از زیبایی این منظره لذت ببرید. این گشت از ساعت 10:15 صبح پس از صرف صبحانه از هتل محل اقامت شما آغاز می‌شود و شما یک ماجراجویی شگفت‌انگیز را از تپه‌های 1000 متری شروع می‌کنید که پس از ورود به تپه نیز از صومعه تاریخی دیدن خواهید کرد. در این تپه‌ها شما می‌توانید اسب‌های وحشی، خرگوش، سنجاب، لاک پشت، گله خوک و... را نیز ببینید. پس از پایین آمدن از تپه‌ها شما می‌توانید در غار زئوس تاریخی دوش بگیرید و لباس‌هایتان را از گرد و خاک تمیز کنید و در همان مکان نیز ناهار خود را که توسط تور تهیه شده است، میل کنید.

پس از صرف ناهار نیز می‌توانید تقریبا به مدت یک ساعت در ساحل sevgi به شنا و استراحت بپردازید. این ماجراجویی همراه با یک راهنمای حرفه‌ای مسلط به زبان انگلیسی تا ساعت 18:00 عصر ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که این گشت برای خانم‌های باردار و کسانی که مشکل کمردرد دارند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این تجربه به هوای خوب نیاز دارد، بنابراین اگر گشت به دلیل نامساعد بودن هوا لغو شود هزینه به طور کامل به شما برگردانده می‌شود و یا یک تاریخ متفاوت به شما اعلام می‌شود. اما اگر شما از گشت با جیپ در کوهستان منصرف شوید، باید حتما 24 ساعت قبل از شروع تور اقدامات لازم برای کنسل کردن را انجام دهید تا بازپرداخت هزینه به طور کامل انجام شود.  

سخن پایانی

در این مقاله از کایت به معرفی 5 گشت برتر کوش آداسی پرداختیم. به منظور اطلاعات دقیقت‌تر و آگاهی از قیمت این تورها می‌توانید به سایت‌های فروش تورهای یک روزه مراجعه کنید. هم‌چنین در صورتی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت اطلاعات بیشتری از تورهای یک روزه کوش آداسی در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید