پارک آبی در کوش آداسی | معرفی 7 پارک آبی برتر کوش آداسی
شراره رحیمی 1399/04/24 6883 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی و محبوب ترکیه به شمار می‌رود که فضایی بسیار عالی برای تعطیلاتی به یاد ماندنی دارد. این شهر زیبا در سمت غربی ترکیه در استان آیدین واقع شده است که در 71 کیلومتری شهر آیدین و در 95 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته است. جالب است بدانید از آن‌جایی که شکل این شهر همانند سر یک پرنده است نام آن به معنی جزیره پرنده می‌باشد. کوش آداسی تقریبا آب و هوای مدیترانه‌ای معمولی با زمستان‌های متعادل و تابستان‌های گرم دارد که تقریبا هوا در حدود 300 روز در این شهر آفتابی می‌باشد. به دلیل ساحلی بودن شهر کوش آداسی و آب و هوای بسیار عالی سفر به این شهر جزو ایده‌آل‌ترین سفرهای ممکن برای کسانی می‌باشد که عاشق تفریحات آبی هستند. علاوه بر سواحل بی‌نظیر، پارک‌های آبی هیجان‌انگیزی در کوش آداسی وجود دارد که بدون شک در آن‌ها می‌توانید یک روز ایده‌آل را با هیجان بسیار زیاد سپری کنید. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا پارک‌های آبی برتر کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

معرفی برترین پارک‌های آبی در کوش آداسی

بدون شک استفاده از ورزش‌های آبی بسیار هیجان‌انگیز یکی از لذت‌های سفر به شهرهای ساحلی می‌باشد. خوشبختانه کوش آداسی هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و سالانه به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی این پارک‌ها آبی گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی به این شهر خاطره‌انگیز سفر می‌کنند. از این رو کوش آداسی در بین گردشگران ایرانی نیز به یک مقصد مفرح و شگفت‌انگیز تبدیل شده است که مخصوصا در فصل تابستان با هدف تفریحات آبی به این شهر سفر می‌کنند. جالب است بدانید که بعضی از برترین پارک‌های آبی کوش آداسی در داخل هتل‌های کوش آداسی قرار دارند که گردشگران با اقامت در آن هتل‌ها می‌توانند بدون این‌که از هتل خارج شوند از تفریحات پارک آبی آن‌جا نهایت لذت را ببرند. از آن‌جایی که تفریحات آبی در سفر به کوش آداسی در اولویت اول قرار دارد ما نیز در این مقاله از کایت تصمیم گرفته‌ایم 7 مورد از برترین پارک‌های آبی هیجان‌انگیز کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

  • پارک آبی آدالند

پارک آبی آدالند اولین موردی است که می‌توان در لیست برترین پارک‌های آبی در کوش آداسی قرار داد. این پارک آبی با فراهم کردن تمامی امکانات تفریحی به یکی از بهترین‌ها در بین هم رده‌های خود تبدیل شده است. بدون شک کسانی که این پارک آبی را برای تفریح انتخاب می‌کنند، یک روز هیجان‌انگیز و پر از سرگرمی را سپری خواهند کرد. پارک آبی آدالند انواع تفریحات آبی را برای تجربه اوج هیجان و رسیدن به آرامش را در کنار هم به وجود آورده است. به علاوه کسانی که به صورت خانوادگی به این پارک می‌آیند خیالشان از بابت کودکانشان راحت خواهد بود، زیرا در این پارک قسمتی فقط برای تفریح کودکان و استخری مخصوص آن‌ها تعبیه شده است. از جمله امکانات این پارک آبی بی‌نظیر می‌توان به انواع جکوزی، سواحل مصنوعی، سرسره‌های متفاوت با شیب‌ و طول‌های مختلف و ... اشاره کرد.

پارک آبی در کوش آداسی

هم‌چنین در این پارک آبی می‌توانید تجربه قایق سواری در آّب‌های مواج را نیز به دست آورید. علاوه بر تفریحات آّبی رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در این پارک وجود دارند که شما می‌توانید پس از یک روز خسته کننده و پرهیجان دلی از عزا درآورید، بنابراین نگران چیزی نباشید و این روز خود را فقط به تفریح اختصاص دهید. از دیگر سرگرمی‌های دوست ‌داشتنی و شگفت‌انگیز این پارک آبی تماشای رقص دلفین‌ها می‌باشد که در استخر مخصوص قرار دارند. کسانی که علاقمند باشند می‌توانند در این استخر با دلفین‌ها شنا کنند و نمایش و رقص‌های بامزه آن‌ها را تماشا کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام بازدید از این پارک آبی در کوش آداسی دوربین عکاسی ضد آب را فراموش نکنید تا بتوانید لحظات شاد و خاطره‌انگیز را برای خود ثبت کنید.

  • پارک آبی تورتوگا

پارک آبی تورتوگا نیز از جمله پارک‌های برتر کوش آداسی می‌باشد که پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای سفرهای خانوادگی مخصوصا آن‌هایی که کودک یا خردسال به همراه دارند، می‌باشد. با رفتن به این پارک آبی کودکان و بچه‌ها نیز به اندازه بزرگسالان می‌توانند خوشگذرانی کنند و از امکانات آن‌جا نهایت استفاده را کنند. این پارک آبی در تمامی هفت روز هفته باز می‌باشد و به گفته گردشگران پارک آبی تورتوگا یک پارک آبی فوق‌العاده برای تمامی سنین می‌باشد. در این پارک نیز همانند پارک آبی آدالند انواع تفریحات آبی و امکانات رفاهی نظیر بخش کودکان، رستوران، استخر، سرسره‌های آبی و ... وجود دارند که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. یکی از بخش‌های بسیار هیجان‌انگیز پارک آبی تورتوگا بخش Wibit می‌باشد که در آن‌جا امکان استفاده از انواع ورزش‌های بسیار جالب پرشی یا بالا رفتن از روی تیوپ‌ها برای شما وجود دارد و می‌توانید تجربه جالبی را کسب کنید. بنابراین اگر همراه با فرزندانتان به کوش آداسی سفر می‌کنید، خوش‌گذرانی و تفریح در پارک آبی تورتوگا را فراموش نکنید.

پارک آبی در کوش آداسی

  • پارک آبی سی ال سی گلف اند اسپا

پارک آبی سی ال سی گلف اند اسپا نیز جزو برترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی کوش آداسی می‌باشد به گونه‌ای که می‌توان گفت رقیبی برای پارک آدالند به شمار می‌رود. اما از آن‌جایی که این پارک آبی در هتلی با همین نام واقع شده‌ است، عمدتا مسافران این هتل از این پارک آبی هیجان‌انگیز استفاده می‌کنند. این پارک نیز همانند سایر پارک‌ها دارای امکانات متعدد تفریحی و تعداد بسیار زیادی سرسره‌های آبی می‌باشد که مسافران این هتل می‌توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند. به علاوه این پارک دارای بخش‌های سرپوشیده و مجموعه مرکز SPA می‌باشد و امکانات تفریحی آن برای تمامی سنین مناسب می‌باشد. هم‌چنین گردشگران یا مسافران هتل می‌توانند از تیوب سواری در مسیرهای متفاوت آن و شنا در استخرها و یا سر خوردن از سرسره‌های آبی نهایت لذت را ببرند.

پارک آبی در کوش آداسی

  • پارک آبی آتلانتیس آکوا

پارک آبی آتلانتیس نیز جزو پارک‌های آبی کوش آداسی می‌باشد که طی سال‌های اخیر گردشگران بسیار زیادی را در دل خود جای داده است و امکانات تفریحی خود را مورد استفاده توریست‌ها قرار داده است. این پارک آبی نیز همانند سایر پارک‌های آبی دارای امکانات تفریحی مناسب و چند سرسره آبی می‌باشد اما بیشتر مناسب کسانی است که به ریلکس کردن، آفتاب گرفتن و یا شنا در استخر علاقمند هستند. با این وجود توصیه می‌کنیم هنگام سفر به کوش آداسی حتما یکبار امکانات و تفریحات این پارک آبی را مورد استفاده قرار دهید و لحظه‌های متفاوتی را تجربه کنید. مخصوصا استراحت و آفتاب گرفتن بعد از پایین آمدن از سرسره‌های آبی می‌تواند حس متفاوتی در شما به وجود آورد.

  • پارک آبی لانگ بیچ

پارک آبی لانگ بیچ نیز جزو برترین پارک‌های آبی کوش آداسی می‌باشد که بخشی از هتل لانگ بیچ آکواریزورت کوش آداسی می‌باشد. این هتل به دلیل موقعیت بسیار خوب و ساحل بزرگ اختصاصی همیشه جزو گذینه‌های انتخابی هنگام سفر به کوش آداسی می‌باشد. پارک آبی این هتل نیز همانند سایر پارک‌های آبی دارای تفریحات متنوع و شگفت‌انگیز بسیاری می‌باشد که برای تمامی گردشگرانی که به تفریحات آبی علاقمند هستند، جذابیت بسیار زیادی دارد. البته ناگفته نماند که پارک آبی لانگ بیچ به بزرگی سایر پارک‌های آبی نامبرده شده نمی‌باشد، اما ساحل بزرگ و بسیار زیبایی که در دل خود جای داده است مزیت بسیار بزرگی نسبت به سایر هم‌ رده‌های خود محسوب می‌شود. لازم است بدانید که برای رفتن به این پارک آبی نیازی نیست که حتما در آن هتل اقامت داشته باشید.

پارک آبی در کوش آداسی

  • پارک آبی رامادا ریزورت

از دیگر پارک‌های آبی برتر کوش آداسی می‌توان به پارک آبی رامادا ریزورت اشاره کرد که در هتلی با همین نام واقع شده است. این هتل در فاصله یک کیلومتری با کوش آداسی قرار دارد که به دلیل لوکیش بی‌نظیر در ساحل کوش آداسی و پارک آبی مجهز همیشه جزو گذینه‌های انتخابی توریست‌ها می‌باشد. این پارک آبی از 5 سرسره آبی جذاب و 5 استخر بی‌نظیر تشکیل شده است که به تنهایی می‌توانند ساعت‌ها شما و کودکان را سرگرم نگه دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام سفر به کوش آداسی هتل رامادا ریزورت را برای اقامتتان انتخاب کنید تا علاوه بر استفاده از خدمات بی‌نظیر هتل از امکانات پارک آبی نیز نهایت استفاده را بکنید و لحظه‌های به یادماندنی‌ای را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

صفحات مرتبط:


  • پارک آبی آکوا فانتاسی

پارک آبی آکوا فانتاسی نیز در هتلی با همین نام واقع شده است. هنگامی که صحبت از برترین پارک‌های آبی کوش آداسی می‌شود، نام پارک آبی آکوا فانتاسی نیز به میان می‌آید. در این پارک نیز همانند سایر پارک‌های آبی تعدادی سرسره‌های هیجان‌انگیز و جذاب وجود دارد که برای تمامی سنین اعم از کودکان، خردسال، نوجوان و بزرگسال مناسب می‌باشد. به علاوه یک رودخانه بسیار زیبا نیز در این پارک وجود دارد که می‌توانید با نشستن بر روی یک تیوپ لاستیکی با جریان آرام آب همراه شوید و تمامی دغدغه‌های زندگی خود را به آب روان بسپارید و چند لحظه‌ای را در آرامش سپری کنید. هم‌چنین می‌توانید از سایر امکانات این پارک آبی نظیر کافه و رستوران‌های ساحلی، چترهای ساحلی و استخر موج استفاده کنید و یک روز فوق‌العاده و سرشار از هیجان را همراه با همسفرانتان سپری کنید.

پارک آبی در کوش آداسی

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی 7 پارک آبی برتر کوش آداسی پرداختیم. کوش آداسی علاوه بر تفریحات آبی دارای جاذبه‌های تاریخی و دیدنی دیگری نیز می‌باشد که بازدید از هر کدام از آن‌ها می‌توانند سفری دلپذیری را برای انواع سلیقه‌ها فراهم کنند. در صورتی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را برای سفر به کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید