راهنمای خرید در کوش آداسی | چه چیزی از کجای کوش آداسی بخریم؟
شراره رحیمی 1399/04/24 2007 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای فصل بهار و تابستان برای خوش‌ گذراندن و استراحت کردن در بین گردشگران ایرانی می‌باشد. کوش آداسی یا جزیره پرنده در واقع یکی از بنادر ترکیه می‌باشد که در نزدیکی جزیره یونانی ساموس و در 90 کیلومتری شهر ازمیر ترکیه واقع شده است. این شهر علاوه بر تفریحات آبی و مکان‌های تاریخی، سواحل زیبا و... دارای مراکز خرید بسیاری است که جایی مناسب برای عاشقان خرید می‌باشد. مراکز خرید کوش آداسی فروشگاه‌های برندهای مشهور و شناخته شده ترکیه و جهان را در دل خود جای داده‌اند. شما در بازارها و مراکز خرید کوش آداسی می‌توانید به تمامی کالاهای مورد نظرتان با قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنید. اگر شما نیز در این شهر زیبا قصد خرید کردن دارید، در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را برای خرید در کوش آداسی راهنمایی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

راهنمای خرید در کوش آداسی

کوش آداسی به دلیل داشتن بوتیک‌ها، مراکز خرید، بازارها و بازارچه‌ها جزو بهترین مناطق ترکیه برای خرید می‌باشد. در این شهر هیجان‌انگیز به دلیل تنوع بسیار زیاد در مراکز خرید، شما با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید خرید کنید. در این بازارها و مراکز خرید به هر چیزی که نیاز داشته باشید اعم از کفش، کیف، لباس، زیورآلات، صنایع دستی، فرش، سرامیک و ... می‌توانید به راحتی با قیمتی مناسب دسترسی پیدا کنید. بدون شک با قدم زدن در بازارهای کوش آداسی لحظه‌های متفاوتی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید ساعت‌ها در بازارها به گشت و گذار بپردازید و با فروشندگان بسیار خوش‌روی فروشگاه‌ها که مسلط به زبان‌های مختلف هستند، صحبت کنید و تخفیف بگیرید. ما نیز در این بخش شما را با چند مورد از بهترین مراکز خرید کوش آداسی و چیزهایی را که می‌توانید از این بازارها خریداری کنید، آشنا می‌کنیم.

راهنمای خرید در کوش آداسی

  • بازار بزرگ کوش آداسی

کوش آداسی نیز همانند سایر شهرهای ترکیه یک بازار بزرگ یا گرند بازار دارد که از دو بخش تشکیل شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که این بازار بعد از بازار استانبول بزرگ‌ترین بازار ترکیه به حساب می‌آید، بنابراین هنگام سفر به کوش آداسی لذت و هیجان گشت و گذار در این بازار را به هیچ‌وجه از دست ندهید. در این بازار بزرگ تقریبا بیش از 5000 مغازه وجود دارد که کالاهای بسیار متنوعی در آن به مشتریان عرضه می‌شود. هزینه کالاهای موجود در بازار بزرگ با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب می‌باشد. از جمله اجناسی که می‌توانید در این بازار با قیمتی مناسب خریداری کنید شامل انواع سبزیجات، مواد غذایی، پوشاک، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، ادویه‌های مختلف، کفش، کیف، طلا و زیورآلات، قالی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عتیقه‌جات، محصولات چرم و سوغاتی‌های کوش آداسی هستند.

راهنمای خرید در کوش آداسی

  • مرکز خرید کیپا

مرکز خرید کیپا جزو بهترین مراکز خرید زنجیره‌ای می‌باشد که توصیه می‌کنیم هنگام خرید در کوش آداسی حتما به آن‌جا سر بزنید. این مرکز خرید در بسیاری از شهرهای ترکیه نیز دارای شعبه‌هایی می‌باشد که برندهای متفاوتی در این مجموعه وجود دارد که شما می‌توانید با خرید آن احساس شادمانی و رضایت داشته باشید. از آپشن‌های جذاب این مرکز خرید وجود 2 سینما در آن می‌باشد که سبب شده تا علاقمندان به تماشای فیلم‌های سینمایی این مرکز خرید را همیشه به یاد داشته باشند. یکی از سینماهای این مرکز خرید 7 بعدی است که شما می‌توانید در کنار لذت خرید کردن، هیجان را نیز تجربه کنید. در این مرکز خرید کافه‌های مختلفی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید با سفارش خوراکی‌هایی سبک و نوشیدنی‌های خوش طعم دلی از عزا درآورید. این مرکز جزو مراکز خرید بسیار لوکس می‌باشد که رفتن به آن‌جا برای خریدهای مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. 

  • فروشگاه چرم کوش آداسی

فروشگاه چرم کوش آداسی جزو فروشگاه‌های شهر کوش آداسی می‌باشد که محصولات چرمی متنوعی را با کیفیت بسیار بالا به طور اختصاصی به فروش می‌رساند. بنابراین اگر در کشور ترکیه قصد خرید محصولات چرمی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به فروشگاه چرم یا لیدر سر بزنید و کالایی بسیار با کیفیت خریداری کنید. در این فروشگاه انواع محصولات یا پوشاک چرم به فروش می‌رسند که میانگین هزینه‌ها در این فروشگاه تقریبا بالا می‌باشد. توصیه می‌کنیم در صورت امکان برنامه سفرتان به کوش آداسی را در مواقع حراجی این فروشگاه تنظیم کنید تا بتوانید محصولات مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

راهنمای خرید در کوش آداسی

  • بازار حجیوات

بازار حجیوات از جمله معروف‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید در شهر کوش آداسی می‌باشد که در آن صنایع دستی مختلفی عرضه می‌شود و مکان فوق‌العاده‌ای برای خرید سوغاتی است. در این بازار انواع ظروف سفالی و چینی وجود دارد که طرح‌های سبز و آبی آن باعث محبوبیت بازار شده است. این بازار تقریبا یک نمایشگاه از ظروف رنگارنگ می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم هنگام سفر به کوش آداسی گشت و گذار در این بازار را از دست ندهید. فضایی بسیار صمیمی و دوستانه در این بازار حاکم است که با بازدید از آن‌جا می‌توانید با هنرمندان و بومیان ترک از نزدیک آشنا شوید و معاشرت کنید. در این بازار شما می‌توانید انواع سوغات، صنایع دستی، تابلوهای نقاشی و کاشی‌های رنگارنگ را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان خریداری کنید. این محصولات در قیمت‌ها و ابعاد مختلفی در طیف وسیعی از انتخاب‌ها به مشتریان عرضه می‌شوند.

  • مرکز خرید نوادا اوتلت

یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر کوش آداسی، نوادا اوتلت می‌باشد که از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید به محصولاتی نظیر پوشاک، پارچه، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون، مبلمان دسترسی پیدا کنید. اغلب برندهایی نظیر فیلا، آدیداس، ال سی وایکیکی و... که در نوادا موجود هستند از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند. در این مرکز خرید رستورانی وجود دارد که شما می‌توانید پس از خرید سری به آن‌جا بزنید و انرژی از دست رفته خود را بازگردانید. اگر شما نیز در کوش آداسی جزو کسانی هستید که می‌خواهید برندهایی با قیمت مناسب خریداری کنید، بدون شک نوادا اوتلت پیشنهاد فوق‌العاده‌ای می‌تواند باشد. از دیگر امکاناتی که در این مرکز خرید وجود دارد می‌توان به پارکینگ، اتاق سیگار، سینما، رستوران و زمین بازی کودکان اشاره کرد.

  • مرکز خرید آکدوگان

برای خرید پوشاک در کوش آداسی از بین تمامی مراکز خرید ما به شما مرکز خرید آکدوگان را پیشنهاد می‌دهیم. این مرکز خرید سه طبقه می‌باشد و دارای مساحت بسیار زیادی نیست  اما در آن‌ می‌توانید هر چه را که دوست داشتید، تهیه کنید. اکثر گردشگرانی که به کوش آداسی سفر می‌کنند برای گشت و گذار مرکز خرید آکدوگان را انتخاب می‌کنند و به سینمای این مرکز خرید می‌روند و از فیلم‌های متنوعی که در سینما پخش می‌شود، لذت می‌برند. در واقع می‌توان گفت سینمای واقع در این مرکز خرید نسبت به خود مجموعه از شهرت بیشتری برخوردار است. در این مجموعه رستوران بسیار معروفی نیز وجود دارد که شما می‌توانید پس از خرید به آن رستوران بروید و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به سرویس بهداشتی، کافه، فودکورت و زمین بازی کودکان اشاره کرد.

  • بازارهای محلی

کوش آداسی به عنوان شهری تاریخی و بندری ترکیه دارای بازارهای محلی زیادی است که نمایان‌گر ترکیه در دوران کهن‌تر می‌باشد. بدون شک در این بازارهای محلی شما می‌توانید کالاهای متفاوتی را در یک فضای سنتی خریداری کنید. برای خرید از بازارهای محلی کوش آداسی چندین بازار وجود دارد که هر کدام محصولات خاصی را به مشتریان عرضه می‌کنند. مثلا در سه شنبه بازار کوش آداسی سبزیجات و میوه‌های تازه محلی به فروش می‌رسد. چهارشنبه بازار کوش آداسی مخصوص پارچه و لباس است که بسیار شلوغ می‌شود و در قدم به قدم این بازار شاهد چانه‌زنی بین فروشندگان و خریداران هستیم. جمعه بازار نیز همانند سه شنبه بازار بهترین زمان برای خرید سبزیجات و میوه محلی است.

راهنمای خرید در کوش آداسی

  • ترکیش آیز

خرید سوغات، هدیه یا یادگار یکی از دلایل اصلی رفتن گردشگران به مراکز خرید کوش آداسی می‌باشد که در این زمینه فروشگاه ترکیش آیز یا Turkish Eyes زبانزد شده است. شما می‌توانید در این فروشگاه به هزاران نوع سوغات و یادگاری دسترسی پیدا کنید. بدون شک خرید این سوغاتی‌ها می‌توانند سفر شما را برای خانواده و دوستان نیز خاطره‌انگیز کنند.

صفحات مرتبط:

  • مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام (AVM)

مرکز خرید  ای وی ام از جمله مرکز خریدهای معروف کوش آداسی می‌باشد که در راستای توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری ساخته شده است. در این مرکز خرید سرگرمی‌های بسیار متنوعی نظیر آمفی تئاتر، سالن بازی کودکان و ... وجود دارند که باعث شده‌اند فضای بسیار هیجان‌انگیزی در مرکز خرید ایجاد شود. کسانی که به خرید از برندهای مطرح و شناخته شده دنیا علاقمند هستند توصیه می‌کنیم که حتما سری به مرکز خرید AVM بزنند و از برندهایی نظیر پیر کاردین، فیلا، ماوی و... کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به هایپر مارکت، رستوران، فودکورت، کافه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، زمین بازی کودکان و سینما اشاره کرد.

راهنمای خرید در کوش آداسی

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی توصیه می‌کنیم که حتما هنگام خرید در کوش آداسی چانه‌زنی را فراموش نکنید زیرا به طور معمول فروشنده‌ها جایی را به منظور چانه‌زنی در قیمت محصول در نظر می‌گیرند. بدون شک با چانه‌زنی می‌توانید تخفیف بگیرید و خریدهای بیشتری انجام دهید و در صورتی که با فروشنده به توافق نرسیدید، نگران نباشید زیرا چند قدم آن طرف‌تر همان محصول را می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید. در این مقاله از کایت ما به معرفی 9 مورد از مراکز خرید کوش آداسی و محصولاتی که در آن مراکز خرید به فروش می‌رسند، پرداختیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر به کوش آداسی دارید با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را برای سفر به این شهر و خرید از این شهر هیجان‌انگیز راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید