بهترین وبلاگ‌های گردشگری | معرفی 10 بلاگ برتر در حوزه توریسم
زهرا نیرومند 1399/03/27 2085 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد سفر داشته باشید، مقصد گردشگری موردنظر خود را چگونه انتخاب می‌کنید؟ انتخاب یک مقصد مناسب با توجه علاقه‌مندی‌ها و هدف شما از سفر، تاثیر بسیار زیادی در داشتن یک سفر خوب و خاطره‌انگیز دارد. علاوه بر این، توصیه می‌شود که قبل از سفر در مورد مقصد منتخب خود تحقیق کرده و اطلاعات کافی در مورد مواردی چون جاذبه‌های دیدنی، تفریحات، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، هزینه‌ها و ... داشته باشید. این اطلاعات را از کجا به دست می‌آورید؟ قطعا اگر در دوستان و آشنایان شما افراد علاقه‌مند به سفر حضور داشته باشند، از آن‌ها پرس‌وجو می‌کنید و در انتخاب مقصد راهنمایی می‌خواهید. شاید هم اطلاعات موردنظر خود را در وب‌سایت‌های مربوط به گردشگری جستجو می‌کنید. این نوع وب‌سایت‌ها معمولا اطلاعات کاملی در مورد مقاصد گردشگری دنیا ارائه می‌دهند، اما استفاده از تجربیات کسی که به مقصد موردنظر سفر کرده و همه‌چیز را با چشم خود دیده است، چیز دیگری است. پیدا کردن این افراد کار سختی نیست. کافیست در اینترنت به دنبال وبلاگ‌های گردشگری باشید و بلاگرهای برتر در حوزه توریسم را پیدا کنید. در این صورت می‎‌توانید با تمام جزئیات مقصد آشنا شده و مکان موردنظر خود را از دید یک گردشگر بسنجید و مورد بررسی قرار دهید. هزاران بلاگر در سراسر دنیا هستند که عکس‌ها و دیده‌های خود را از سفر در اختیار علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگانشان قرار می‌دهند و همه‌چیز را با جزئیات بیان می‌کنند. شاید پیدا کردن بهترین‌ها در میان تعداد زیادی بلاگ کار آسانی نباشد، اما نگران نباشید! در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین وبلاگ‌های گردشگری دنیا را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


نومادیک مات (matt nomadic)


یکی از تخصصی‌ترین وبلاگ‌های گردشگری مربوط به نومادیک مات است که به عنوان یک وبلاگ‌نویس حرفه‌ای فعالیت کرده و اطلاعات خود در زمینه گردشگری را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
مات این اطلاعات را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته و در پست‌هایش هنر سفر کردن را نیز با دیگران می‌آموزد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید، قصد دارید سفر ارزانی را تجربه کنید یا حتی اگر می‌خواهید در مقصد موردنظر خود اقامت طولانی‌مدت داشته و کار پیدا کنید، حتما سری به وبلاگ نومادیک مات بزنید و از راهنمایی‌های خوب و کامل او استفاده نمایید.
آدرس سایت نومادیک مات: www.nomadicmatt.com


نومادیک مات (matt nomadic)


مت لانگ


مت لانگ، وبلاگ‌نویس دیگری است که به بیش از 70 کشور دنیا سفر کرده و اطلاعات خود را در مورد هریک از آن‌ها در وبلاگش به اشتراک گذاشته است. وبلاگ مت خوانندگان بسیاری دارد و نوشته‌هایش در مجلات و نشریات معتبر به چاپ می‌رسد. علاوه بر این، مت لانگ جایزه‌های زیادی را در زمینه گردشگری از آن خود کرده است.
اگر سری به وب‌سایت مت لانگ بزنید، خواهید دید که او بیشتر به سفرهای لاکچری علاقه‌مند است و مطالب خود را نیز در این زمینه منتشر می‌کند. پس اگر گردشگری لاکچری را می‌پسندید و سفر خود را به این صورت برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما قبل از سفر سری به وب‌سایت مت لانگ بزنید و ضمن استفاده از تجربیات او، عکس‌های زیبا و باکیفیتی که در کنار مطالب به اشتراک می‌گذارد، تماشا کنید.
آدرس سایت مت لانگ: www.landlopers.com


مت لانگ

کریستن ریچ (Kiersten Rich)


کریستن ریچ (Kiersten Rich) یک خانم جوان آمریکایی است که تاکنون به بیش از 60 کشور دنیا سفر کرده است. کریستن ریچ اطلاعات و عکس‌هایی از سفرهایش را در وب‌سایتی با نام یک بلوند در خارج (the blond e abroad) به اشتراک می‌گذارد. خانم‌هایی که قصد تنها سفر کردن دارند می‌توانند از راهنمایی‌ها و پیشنهادات کریستن در زمینه سفر استفاده کرده و تجربیات خوبی به دست آورند. علاوه بر این، کریستن علاقه بسیار زیادی به شرکت در فستیوال‌ها و مراسم‌های هنری کشورهای مختلف دنیا دارد و در این زمینه نیز اطلاعات خوبی در وب‌سایت خود قرار داده است.
آدرس سایت کریستن ریچ: www.theblondeabroad.com


کریستن ریچ (Kiersten Rich)


جرمی اسکات فاستر (jeremy scott foster)


اگر به دنبال یک بلاگر ماجراجو هستید، سری به وبلاگ جرمی اسکات فاستر بزنید. جرمی یک عکاس حرفه‌ایست که به عنوان مشاور با نشریه نشنال جئوگرافیک همکاری می‌کند. از این رو، عکس‌هایی بسیار جذاب و دیدنی در وبلاگش به اشتراک می‌گذارد.
نکته جالب وبلاگ جرمی، نوع نگارش مطالبش می‌باشد که با جزئیات کامل و به صورت داستان‌گونه نوشته می‌شود. وقتی پستی را در مورد یک سفر می‌خوانید از تمامی رستوران‌ها، کافه‌ها، گالری‌ها، کوه‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و هرچه جرمی در سفر خود تجربه کرده است، اطلاع خواهید یافت. نوشته‌های جرمی طرفداران بسیاری دارد و حتی در مجلات معتبر دنیا نیز انعکاس داده می‌شود.
آدرس سایت جرمی اسکات فاستر: www.travelfreak.com


جرمی اسکات فاستر (jeremy scott foster)


تریشیا ولارمینو (Trisha Velarmino)


تریشیا ولارمینو وبلاگ‌نویس ماجراجوی دیگری است که اغلب به دنبال آشنایی با فرهنگ‌‌ها و آداب و رسوم مردمان کشورهای دیگر جهان است. مطالب تریشیا بیشتر در مورد سبک زندگی مردمان دیگر نقاط دنیاست. در این وب سایت با زبان، نوع لباس پوشیدن، فرهنگ آشپزی، مراسم‌های سنتی و دیگر مواردی که خاص مردم یک منطقه است، آشنا می‌شوید.
تریشیا تمام کارهای سفر از جمله خرید کردن یا حتی آشپزی را خودش انجام می‌دهد و خوانندگان مطالبش را در انجام جزئیات این کارها با خود همراه می‌کند. نکته جالبی که در مورد تریشیا ولارمینو وجود دارد این است که، او برنامه سفر خود را از چند ماه قبل اعلام کرده و مخاطبانش را سفر خود آگاه می‌کند.
آدرس سایت تریشیا ولارمینو: www.psimonmyway.com


تریشیا ولارمینو (Trisha Velarmino)


جانیس وو (Janice Waugh)


اگر می‌خواهید تنها به سفر بروید، اما نگران سختی‌ها و مشکلات احتمالی هستید و کمی می‌ترسید، وبلاگ خانم جانیس وو را حتما مطالعه کنید. جانیس یک ماجراجوست که به تنهایی سفر می‌کند و تمامی تجربیات خود از سفر تک‌نفره را برای همراهان و مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.
تمام راهکارهایی را که برای سفر غیر گروهی و تک‌نفره لازم دارید، در وب‌سایت خانم جنیس پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، جانیس کتابی را با نام راهنمای مسافرت انفرادی (Solo Traveler's Handbook) به چاپ رسانده که مورد استقبال فراوانی واقع شده است.
آدرس سایت جانیس وو: www.solotravelerworld.com


جانیس وو (Janice Waugh)


کریستین آدیس (Kristin Addis)


کریستین آدیس یک خانم علاقه‌مند به سفر است که تمامی دارایی خود را در زمینه گردشگری خرج کرده و تقریبا تمامی نقاط دنیا را از نزدیک دیده است. کریستین به تنهایی سفر می‌کند و تجربیات خود را برای خانم‌هایی تنهایی که قصد سفر دارند، به اشتراک می‌گذارد. کریستین سفر انفرادی را راهی برای تبدیل شدن به بهترین، قدرتمندترین و شجاع‎ترین انسان می‌داند و دیگران را نیز به این کار تشویق می‌کند.
وب‌سایت کریستین آدیس، یکی از بهترین وبلاگ‌های گردشگری است که داستان‌های ماجراجویانه سفرهای خود را به شیوه‌ای آسان و سرگرم‌کننده برای مخاطبانش تعریف می‌کند.
وب‌سایت کریستین آدیس: www.bemytravelmuse.com


کریستین آدیس (Kristin Addis)


آدام گروفمن (adam groffman)


آدام گروفمن در گذشته یک گرافیست بوده است که به دلیل علاقه به سفر کار خود را رها کرده و جهانگردی را آغاز نموده است. او اطلاعات گردشگری و عکس‌های مربوط به سفرهایش را در وب‌سایت خود منتشر کرده و افراد را تشویق به سفر می‌کند.
آدام پس از رها کردن کارش به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و مدتی در شهرهای برلین، تل آویو، لندن، سیدنی، بوستون و دالاس زندگی کرده است. وبلاگ آدام یکی از بهترین وبلاگ‌های گردشگری ایست که در آن می‌توانید مطالب مفید و خوبی در مورد جاده‌ها، خیابان‌ها، کافه‌ها و ... در شهرها و کشورهایی که آدام به آن سفر کرده است، پیدا کنید.
وب‌سایت آدام گروفمن: www.travelsofadam.com


آدام گروفمن  (adam groffman)


آنا سیلوا او ریلی (Ana Silva O'Reilly)


یکی از بهترین وبلاگ‌های گردشگری دنیا متعلق به خانم آنا سیلوا او ریلی با نام اختصاری خانم او (Mrs O)، می‌باشد. خانم او به کشورهای مختلفی سفر کرده و اطلاعات خود در مورد سفرهایش را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته است.
با مراجعه به سایت خانم او می‌توانید هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مقاصد گردشگری شهرهای مختلف دنیا را شناخته و با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که اغلب پیشنهادات خانم او مناسب لاکچری‌گردهاست.
وب‌سایت آنا سیلوا او ریلی: www.mrsoaroundtheworld.com


آنا سیلوا او ریلی (Ana Silva O'Reilly)


پائول جانسون


زوج‌های جوانی که به دنبال سفرهای رمانتیک برای ماه عسل خود هستند، حتما سری به وبلاگ دکتر پائول جانسون بزنند. وبلاگ پائول ویژه سفرهای دونفره و البته لاکچری است. پائول در این وب‌سایت مقاصد گردشگری خاص و رویایی را معرفی کرده و اطلاعات خوبی در مورد هریک از آن‌ها در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. در وبلاگ پائول مکان‌هایی را خواهید دید که تاکنون ندیده‌اید و حتی از وجود آن‌ها نیز مطلع نبوده‌اید. پائول علاوه بر معرفی مقاصد جذاب، در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و ... مطالبی نوشته و برای آشنایی بیشتر عکس‌های مربوط به هریک از آن‌ها را نیز قرار داده است.
وب‌سایت پائول جانسون: www.aluxurytravelblog.com


پائول جانسون


در این مقاله 10 مورد از بهترین وبلاگ‌های گردشگری دنیا را به شما عزیزان معرفی کردیم و آدرس آن‌ها را نیز در اختیارتان قرار دادیم. به هر نوع سفری که علاقه‌مند باشید، می‌توانید به وبلاگ مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات خود را در مورد مقصد موردنظر کامل کنید. توصیه‌های برای سفر تک‌نفره، راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های سفر، پیشنهاداتی برای لاکچری‌گردها، معرفی مقاصد گردشگری رمانتیک، آشنایی با فرهنگ غذایی دیگر کشورها، شناخت مکان‌های گردشگری و ... اطلاعاتی است که در این وبلاگ‌ها می‌خوانید و در کنار آن می‌توانید تصاویر مربوطه را نیز مشاهده نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید