مراکز خرید کوش آداسی | معرفی بهترین مراکز خرید کوش آداسی
حامد مقتدایی 1399/01/25 2259 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش آداسی همانطور است که باید باشد!!! وقتی بحث خرید از شهرهای ترکیه به میان می‌آید ممکن است همه شهرها با مراکز خرید متنوع استانبول مقایسه شوند که این مقایسه اصلا نمی‌تواند درست باشد. کوش آداسی شهر کوچک‌تری است و مراکز خرید کمتری نسبت به استانبول دارد ولی هنوز هم می‌توان به عنوان یک تفریح یک روزه به خرید در کوش آداسی نگاه کرد و قبل از سفر به کوش آداسی بهتر است حتما بازارهای مختلف کوش آداسی را بشناسید چرا که کوش آداسی و خرید در این شهر جذابیت‌های خاص خود را دارد پس با ما همراه باشید تا هم بدانید از کوش آداسی چی بخرید و از کدام فروشگاه یا بازار یا مرکز خرید این شهر آن را تهیه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال بهترین قیمت‌ تورهای لحظه آخری کوش آداسی ترکیه هستید، وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.


1.بازار حجیوات کوش آداسی


در بازار حجیوات از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کوش آداسی، صنایع دستی مختلف در کنار سوغاتی‌های ناب و بیادماندی در کنار انواع ظروف چینی و سفالی با طرح‌های آبی و سبزرنگ به فروش می‌رسد.
بازار حجیوات فضای دوستانه و دل‌نشینی دارد و در آن می‌توانید با فرهنگ و هنر ترک‌ها آشنا شوید. این بازار، از کهن‌ترین مراکز خرید کوش آداسی بوده که در سال 1968 برپاشده و در آن انواع سوغات و صنایع دستی همچون کاشی‌های رنگارنگ و تابلو‌های نقاشی در ابعاد و قیمت‌های گوناگون به فروش رسیده و طیف وسیعی از انتخاب‌ها در اختیار مشتریان قرار دارد.
آدرس: ترکیه، استان آیدین، کوش آداسی، محله آلجامسیت، خیابان ییلدیریم


بازار-حجیوات


2. فروشگاه چرم کوش آداسی


چرم را می‌توان از محبوب‌ترین سوغات بهترین مراکز خرید کوش آداسی ترکیه با تنوع کیفی متعدد دانست. فروشگاه چرم یا لیدیر کوش آداسی با ارائه انواع پوشاک چرم، تنوع قیمتی بسیار گسترده‌ای دارد و پیش از اقدام به سفر به ترکیه می‌توانید از ایام حراجی این فروشگاه اطلاع پیدا کنید و با آمادگی به سراغش بروید.
آدرس: ترکیه، کوش آداسی، محله جامی کبیر، فروشگاه چرم کوش آداسی


فروشگاه-چرم


3. بازار کوش آداسی


بازار کوش آداسی، یکی از بازارهای بزرگ و مراکز خرید کوش آداسی است که از دو بخش تشکیل می‌شود.
بخش اول آن، گرند بازار بوده و یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه بوده و عده‌ای آن را دومین بازار بزرگ بعد از بازار استانبول می‌دانند. بیش از 5000 مغازه و فروشگاه در این بازار وجود داشته که به ارائه طیف وسیعی از کالاها از خوراک و پوشاک تا طلا و نقره و عتیقه‌جات و صنایع دستی می‌پردازد. کالاهای با کیفیت مناسب در بازار کوش آداسی در معرض نمایش خریداران قرار می‌گیرد.
خریداران باهوش به سراغ بخش دوم بازار، یا اورینت بازار می‌روند که در فضای باز ایجاد شده و قیمت کالاها و اجناس کپی آن با کیفیتی قابل قبول در برابر اجناس اصلی، به علاقمندان ارائه می‌گردد. چانه‌زنی در بازارهای ترکیه موجب موفقیت و خرید بهتر در بهترین مراکز خرید کوش آداسی می‌شود.
آدرس: ترکیه، کوش آداسی، محله داگ، خیابان شوفر


بازار-کوش-آداسی


4. مرکز خرید اِی وی ام کوش آداسی


مرکز خرید ای وی ام کوش آداسی جهت پیشرفت و توسعه صنعت توریسم به عنوان یک از بهترین مراکز خرید کوش آداسی همراه با امکانات تفریحی همچون سالن بازی کودکان و آمفی تئاتر ساخته شده است.
اجناس و کالاهای مربوط به برندهای فیلا، ماوی، پیر کاردین و... در این مرکز خرید دیده می‌شود. ساخت این مرکز خرید که از سال 2012 آغاز شد، دو سال به طول انجامید و زیربنای آن 24700 متر مربع است و محوطه بسیار بزرگی دارد.
آدرس: ترکیه، کوش آداسی، خیابان یاوانسو یولو، مرکز خرید اِی وی ام کوش آداسی


مرکز-خرید-اِی-وی-ام


5. مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی


مرکز خرید آکودگان از بهترین مراکز خرید کوش آداسی برای خرید پوشاک با سه طبقه و فضایی نسبتاً معمولی در کنار محوطه‌ای باز برای استراحت محسوب می‌شود.
در این مجموعه سینمایی واقع شده که فیلم‌های گوناگون سراسر جهان در آن پخش می‌شود و پس از تماشای یک فیلم سینمایی در یک جای لوکس و شیک می‌توانید به رستوران‌ها و غذاخوری‌های این مرکز خرید سری بزنید.
آدرس: ترکیه، کوش آداسی، محله جامیلیبیر، خیابان کهلمانلار، مرکز خرید آکدوگان

صفحات مرتبط:


مرکز-خرید-آکدوگان


6. مرکز خرید کیپا در کوش آداسی


در مرکز خرید کیپا از بهترین مراکز خرید کوش آداسی، برندهای گوناگون برای خرید در کنار 2 سینما که یکی از آن‌ها چندبعدی است، شکل جذابی از هیجان را در اختیارتان قرار می‌دهد.
کافه‌های کوچک و بزرگ این مرکز خرید، انواع خوراکی‌های سبک و نوشیدنی‌های خوش‌طعمی در اختیارتان قرار می‌گیرد و اگر در جستجوی مرکز خریدی لوکس با کالاهای مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می‌شود که این مرکز را هرگز از دست ندهید.
آدرس: ترکیه، کوش آداسی، محله دیگریمندیری، بلوار سلیمان دیلیرل


مرکز-خرید-کیپا


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی، از بازار حجیوات تا مرکز خرید کیپا آشنا کردیم. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید