بهترین کشور اروپا برای سفر کدام است؟
زهرا نیرومند 1399/01/07 4232 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سفر به اروپا، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای ایرانیان است، خصوصا افرادی که به گردشگری و جهانگردی علاقه‌مندند و دوست دارند نقاط مختلف دنیا را از نزدیک ببینند. برای بسیاری از افراد این آرزو در حد یک رویاست، اما واقعیت این است که دسترسی به این رویا چندان هم دور از ذهن نیست. برای این‌که بتوانید به قاره جذاب و دیدنی اروپا سفر کنید، باید برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده‌ای داشته باشید. ابتدا علاقه‌مندی‌های خود را بشناسید و امکانات و بودجه‌تان را در نظر بگیرید. سپس به انتخاب مقصد بپردازید. باید بدانید که به اماکن دیدنی و معماری‌های تاریخی علاقه‌مندید یا دوست دارید وقت خود را به تماشای مناظر شگفت‌انگیز و چشم‌اندازهای زیبای طبیعی اختصاص دهید؟ اهل تفریحات هیجان‌انگیز هستید یا استراحت در محیطی دنج و آرام را ترجیح می‌دهید؟ شاید به دنبال کشوری ارزان برای سفر می‌گردید؟ بهترین کشور اروپا از نظر شما کدام است؟ اگر قصد سفر به اروپا را دارید و هنوز مقصد مناسب را پیدا نکردید، ادامه مطلب را دنبال نمایید. ما در این جا لیستی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر ایرانیان را آماده کرده‌ایم که به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.


فرانسه


کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس، یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران ایرانی برای سفر به اروپاست. پاریس، با عنوان رمانتیک‌ترین شهر دنیا، مقصدی مناسب برای ماه عسل و سفرهای دو نفره محسوب می‌شود. مناظر جذاب و چشم اندازهای دیدنی پاریس در کنار برج‌ها، موزه‌ها، اماکن تاریخی و ساختمان‌های قدیمی، از جمله جذابیت‌های این شهر مدرن هستند که مردم را از سراسر نقاط دنیا به سمت فرانسه می‌کشانند. در این کشور می‌توانید مکان‌هایی چون کلیسای نوتردام، برج ایفل، موزه لوور، باغ ورسای، قلعه‌های شگفت‌انگیز، سواحل زیبا و ... را از نزدیک ببینید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. اگر به دنبال یک سفر هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی هستید و همه‌چیز را در کنار هم می‌خواهید، قطعا فرانسه بهترین کشور اروپا برای شماست. فرانسه، علاوه بر پاریس، شهرها و روستاهای دیدنی دیگری نیز دارد. شهر کلمار یکی از زیباترین شهرهای دنیاست و به دلیل بافت قدیمی، کانال‌ها و فواره های بسیاری دارد، عنوان ونیز کوچک را به خود اختصاص داده است. اگر به فرانسه سفر کردید، بازدید از کلمار را از دست ندهید.

فرانسه


ایتالیا


ایتالیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی در بین گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ و معماری است. تاریخچه غنی این کشور در کنار چشم‌اندازهای روستایی زیبا، مناظر ساحلی، موزه‌ها و گالری‌های هنری، معماری‌های فوق العاده، ساختمان‌های تاریخی جذاب، خیابان‌های قدیمی و ... ویژگی‌های منحصربفردی هستند که مردم سراسر نقاط دنیا را به مهد ادبیات و هنر اروپا می‌کشانند. ونیز یکی از معروف‌ترین شهرهای ایتالیاست که می‌توانید روزها و ساعات رمانتیکی را بر روی آب‌های آن بگذرانید. به رم سفر کنید و تاریخ جذاب و پر حادثه این کشور را در مقابل چشمان خود ببینید. علاوه بر این‌ها، شهرها و دهکده‌های بسیار زیبا و دیدنی دیگری نیز وجود دارند که مقصدی مناسب برای اقامت و گذراندن روزهایی آرام محسوب می‌شوند.

ایتالیا


هلند


هلند بیشتر با باغ‌های لاله و گل‌های رنگارنگش شناخته می‌شود. در واقع این کشور بهشت علاقه‌مندان به گل و گیاه است. قایق‌سواری، موج‌سواری، کایت‌سواری و تفریحات آبی دیگر در سواحل زیبای هلند از جمله سرگرمی‌های هیجان انگیزی است که می توانید در این کشور تجربه کنید. اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را در خیابان‌های زیبای آمستردام، رتردام و دلفت انجام دهید. اگر هنرمند هستید و آثار هنری را دنبال می‌کنید، بازدید از موزه‌ ون‌گوک را از دست ندهید. موزه ریجکس در آمستردام، پارک ملی هوگه ولوو، باغ‌های گل کوکنهوف، ساختمان شهرداری دلفت، جزایر فریسیان غربی و کانال‌های شهر لیدن، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دیگر این کشور هستند که باید بازدید از آن‌ها را در جدول برنامه‌های خود بگنجانید. هلند یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست که می‌توان آن را در لیست بهترین کشور اروپا برای ایرانیان قرار داد.


سوییس


اگر به دنبال مناظر دیدنی و گشت‌و‌گذار در طبیعت هستید، سوییس بهترین کشور اروپا برای شماست. دشت‌های سرسبز که تا بی‌نهایت کشیده شده‌اند، چشم‌اندازهای زیبا و دیدنی رشته کوه‌های آلپ، دریاچه‌های ساکن و درخشان، دهکده‌های جذاب و منحصربفرد و قله‌های پوشیده از برف، از جمله دیدنی‌های طبیعی این کشور زیبا هستند که شاید مانند آن را کمتر جایی دیده باشید. در سفر به سوییس، می‌توانید به بازدید از قلعه‌ها و موزه‌ها بروید یا در فروشگاه‌های لوکس و گران این کشور به دنبال اجناس برند بگردید. اگر اهل تفریحات ورزشی هستید، فعالیت‌هایی چون پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری یا اسکی روی آب را از دست ندهید. اگر در فصل‌های سرد سال سفر می‌کنید، حتما اسکی روی برف را در کوهستان‌های پوشیده از برف این کشور امتحان کنید. با این که سوییس کشور گرانی است، اما طبیعت بکر، مردمان خونگرم و صمیمی، تفریحات متنوع، چشم‌اندازهایی زیبا، فروشگاه‌های لوکس و مدرن، دهکده‌های تاریخی و شکلات‌های خوشمزه و فوق العاده آن، ارزش سفر به این کشور را دارد.

سوییس


اسپانیا


اسپانیا، از جمله کشورهای اروپایی است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی را در کنار هم دارد. قرار گرفتن این کشور در کنار سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس آتلانتیک، مناظری بسیار دیدنی و چشم‌اندازهایی فوق العاده ایجاد کرده است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. به این سواحل، تصاویر زیبای کوهستان‌های برفی، بیابان های بکر و دیدنی و علفزارهای سرسبز را نیز اضافه کنید. حتما نام جزایر قناری به گوشتان خورده است و تعریف آن را شنیده اید. جزایر قناری در واقع شامل 7 جزیره کوچک در اقیانوس اطلس است که دیدنی‌های جذاب و تفریحاتی متنوعی را در خود جای داده است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک آبی سیام، پارک گیاه شناسی پالمیتوس، کوه آتشفشانی تید، پارک استوایی گویی‌ناته و تفریحات آبی متنوع اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود بی‌نظیرند. اگر به دنبال یک مکان خاص و منحصربفرد هستید، اسپانیا بهترین کشور اروپا برای سفرهای خارجی شماست.

اسپانیا


یونان


یونان، کشور فرهنگ و تمدن است. تاریخ جذاب و غنی در کنار چشم‌اندازهای طبیعی و تفریحات متنوع این کشور، یونان را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا در سال‌های اخیر تبدیل کرده است. آتن، پاتراس، رودس، لسبوس، میکونوس و سانتورینی، شهرهای توریستی این کشور هستند. اگر به کشور تاریخی یونان سفر کردید، بازدید از مجموعه آکروپولیس، معبد زئوس، موزه باستان‌شناسی و میدان سینتاگما در شهر آتن را از دست ندهید. شهر باستانی میسینا، قلعه میسترس، کاخ گرندمستر و معابد متورا، از دیگر مکان‌های تاریخی این کشور کهن هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن‌ها بازدید نمایید. از طرف دیگر یونان دارای طولانی‌ترین خط ساحلی مدیترانه‌ایست و 227 جزیره مسکونی نیز دارد. برخی از این جزایر تفریحی بوده و دارای ریزورت های لوکس و راحت با تفریحات و سرگرمی‌های متنوع هستند که برای سفر رمانتیک و دونفره پیشنهاد می‌شوند. اگر به تاریخ و فرهنگ کهن علاقه‌مندید، می‌توانید کشور یونان را برای سفر به اروپا انتخاب کنید.


اسلوونی


اسلوونی کشوری سرسبز با طبیعتی بکر و زیباست که در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی و علاقه‌مندان به سفر به اروپا واقع شده است. اسلوونی شهرهای بسیار زیبایی دارد که هرکدام از آن ها جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده‌اند. شهر بلد (Bled) یکی از معروف‌ترین شهرهای این کشور است که به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپایی نیز شناخته می‌شود. اگر به بلد سفر کردید، بازدید از دریاچه قطبی بلد را در ابتدای لیست برنامه‌های خود قرار دهید. این دریاچه دارای یک جزیره کوچک است و چشم‌انداز بسیار زیبایی به رشته کوه‌های جولیان دارد. چشمه‌های آب گرم لاشکو، غارهای شکوجان، مجسمه‌های اژدهای لیوبلیانا، غار پستوینا، لوگارسکا دولینا و پارک ملی تریگلاو بخشی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی این کشور هستند که توصیه می‌کنیم حتما از آن‌ها بازدید نمایید.


اتریش


اگر اهل هنر و موسیقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم اتریش را برای سفر به اروپا انتخاب کنید. در شهر وین، پایتخت اتریش، تالارهای کنسرت فراوانی دیده می‌شود که بهترین ارکسترها در آن مشغول فعالیت و نواختن صدای گوشنواز موسیقی هستند. قصرهای قرون‌ وسطایی از دیگر جذابیت‌های این کشور اروپایی هستند که در کنار جاذبه‌های طبیعی چون تپه‌های سرسبز، دریاچه‌های درخشان و کوه‌های پوشیده از برف، ترکیبی کامل برای سفری رویایی و به یادماندنی را ایجاد کرده‌اند. از جمله کاخ‌های تاریخی اتریش می‌توان به کاخ شون‌ برون، هفبورگ و بلودر اشاره کرد. کلیسای سنت استفان، موزه تاریخ و هنر و موزه هنر آلبرتینا نیز از دیگر مکان‌های پربازدید این کشور اروپایی هستند که حتما باید ببینید.


در این بخش 8 کشور برتر اروپایی برای سفر را معرفی کرده و برخی از جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و تفریحی آن‌ها را نام بردیم. اگر قصد سفر به اروپا را دارید، می‌توانید این لیست را مورد بررسی قرار داده و بهترین کشور اروپا را برای بازدید و تفریح انتخاب نمایید. مجله کایت همراه سعی دارد بهترین‌ها را جمع آوری کرده و اطلاعات مفید و جدیدی را در اختیارتان قرار دهد.
کلمات کلیدی: بهترین کشور اروپا ، سفر به اروپا

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید