رستوران‌های شبانه روزی تهران | شب‌ها، کجای پایتخت غذای خوشمزه بخوریم؟
ضحا اکبری 1402/09/07 5968 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

آیا تا بحال برایتان پیش آمده که هوس غذای خاصی بکنید ولی با نگاه کردن به ساعت مجبور شوید هوستان را به فراوشی بسپارید؟ حتما اتفاق افتاده که وقتی در جمع خانواده یا دوستان هستید و تا نیمه‌های شب بیدار مانده‌اید دلتان خواسته که غذای خوشمزه‌ای بخورید، ولی چون دیروقت بوده قید غذا خوردن را زده‌اید. خبر خوب این است که در تهران تعداد زیادی کافه و رستوران باکیفیت وجود دارد که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و به مشتریان خود به شکل حضوری یا بیرون‌بر سرویس می‌دهند. در این مقاله قصد داریم رستوران‌های شبانه روزی پایتخت را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله‌ی خوشمزه با ما همراه باشید.

  • رستوران‌های شبانه روزی تهران

تعدادی از رستوران‌های تهران که فعالیت شبانه روزی دارند، عبارتند از:

  1. رستوران بیزیم لانژ

بیزیم لانژ یکی از رستوران‌های معروف 24 ساعته‌ی تهران است که در سعادت آباد قرار دارد، این رستوران دارای سالن، باغ و بالکن بوده و در این بخش‌های مختلف با انواع غذاهای ملل و فست فود از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. علاقمندان به بازی‌های گروهی می‌توانند از قبل در بیزیم لانژ میز رزرو کرده و شب‌ها که معمولا رستوران خلوت‌تر است برای بازی و خوردن غذا به آن مراجعه کنند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بزرگراه چمران، تقاطع یادگار امام، خیابان هتل اوین، رستوران بیزیم لانژ

میز و صندلی های یک رستوران در فضای باز

  1. سفره خانه‌ی شبانه روزی آژمان

سفره خانه‌ی آژمان دارای فضایی سنتی با تخت‌های چوبی و حوضی فیروزه‌ای رنگ است، در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست فود، پیش غذا و دسر برای مشتریان سرو می‌شود و آن‌ها می‌توانند نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، شیک و... را در کافه آژمان سفارش دهند.

آدرس: تهران، ایرانشهر، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به بلوار کریمخان، هتل بلور، طبقه‌ی 7، سفره خانه‌ی آژمان

  1. رستوران پردیس

رستوران پردیس در واقع رستوران هتل پارسیان تهران است که علاوه بر میهمانان هتل، مراجعان عمومی نیز می‌توانند از غذاهای آن استفاده کنند. این رستوران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شمال تهران است که دارای صبحانه‌ی سلف سرویس مفصل و وعده‌های ناهار و شام عالی است، رستوران پردیس تا صبح باز است و می‌توان به صورت 24 ساعته از غذاهای خوش طعم آن لذت برد.

آدرس: تهران، پل پارک وی، بزرگراه چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان اوین، رستوران پردیس

  1. رستوران رویال گلکسی

رستوران رویال گلکسی در بام هتل پرشین پلازا قرار دارد، این رستوران دارای دکوراسیونی مدرن و چشم نواز است و از چند بخش شامل روف گاردن، قسمتی با سقف متحرک و... تشکیل شده است. در منوی رویال گلکسی انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، انواع سوپ، انواع پیش غذا، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و... وجود دارد، مشتریان می‌توانند جشن تولد خود را با رزرو وقت قبلی در این رستوران زیبا برگزار کنند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی مطلب گران‌ترین رستوران‌های تهران با رستوران‌های گران قیمت پایتخت آشنا شوید.

آدرس: تهران، عباس آباد، خیابان سهروردی شمالی، بام هتل پرشین پلازا، رستوران رویال گلکسی

  1. رستوران امیرخان

رستوران امیرخان در شهرک غرب قرار دارد و دلیل شهرت آن بیش از 60 مدل کبابی است که در این رستوران سرو می‌شود، رستوران امیرخان علاوه بر کباب، انواع خورشت، جگر، مزه و حتی فست فود هم دارد و در دو قسمت سالن و تراس از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: شهرک غرب، بلوار شهید درختی، خیابان حافظی، رستوران باربیکیوی امیرخان

  • کافه‌های شبانه روزی تهران

تعدادی از کافه رستوران‌های پایتخت که به صورت شبانه روزی فعالند عبارتند از:

  1. کافه رستوران ماکسیم

کافه رستوران ماکسیم یکی از جذاب‌ترین‌های لیست ماست، این کافه که دارای دو بخش روباز و سرپوشیده است، از ظهر شروع به کار کرده و تا نیمه‌های شب فعال است. در ماکسیم می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی، ساندویچ‌های مختلف، غذاهای ایتالیایی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، شیرینی، کیک، بستنی و... را نوش جان کرده و از بودن در فضای زیبای این کافه لذت ببرید.

آدرس: تهران، ظفر، بلوار میرداماد، بعد از خیابان جردن، زیر پل میرداماد، کافه رستوران ماکسیم

فضای داخلی یک رستوران

  1. کافه رستوران روسیو

کافه روسیو، کافه رستورانی در هتل هماست که به صورت شبانه روزی فعال است، این کافه دارای دو فضای باز و سرپوشیده است و در هر دو فضا با انواع دسرهای خوشمزه، تعدادی غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: تهران، ونک، خیابان خدامی، هتل هما، کافه رستوران روسیو

  1. کافه رستوران امید

کافه رستوران امید یکی از معروف‌ترین کافه‌های تهران است که ساعت کاری آن 24 ساعته است، این کافه انواع غذاهای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. غذاهای کافه رستوران امید بسیار باکیفیت و خوش طعم هستند و تجربه‌ای شیرین را برای مشتریان این کافه خلق می‌کنند.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان کارگر، خیابان نصرت، کافه رستوران امید

  • فست فودهای شبانه روزی تهران

تعدادی از فست فودهای شبانه روزی تهران عبارتند از:

  1. غذا خوری‌های سیار خیابان سی تیر

خیابان سی تیر یکی از خیابان‌های معروف تهران است که در طول شب پر از دکه‌هایی می‌شود که به مشتریان، غذای خیابانی عرضه می‌کنند، در این خیابان می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای با قیمت مناسب تهیه کرده و در فضای تاریخی و زیبای آن نوش جان کنید.

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان سی تیر

  1. فود کورت شبانه روزی 24

فود کورت شبانه روزی 24 در طبقه‌ی بالای فروشگاه شهروند بیهقی و در نزدیکی شهربازی وی آر قرار دارد، بسیاری از کسانی که به شهربازی می‌روند یا علاقمند به بازی‌های گروهی در رستوران هستند، یا می‌خواهند جشن‌ها و دورهمی‌های کوچکشان را در یک محیط دنج و جذاب برگزار کنند، می‌توانند به فود کورت 24 بیایند و از فضای آن لذت ببرند. تعدادی از رستوران‌هایی که شعبه‌هایی از آن‌ها در فود کورت 24 فعالند عبارتند از: فست فود برگرلند، رستوران میر اجاق، رستوران مینی میل و فست فود پِرپِروک. فود کورت‌های تهران را با خواندن مطلب بهترین فود کورت‌های تهران بشناسید.

آدرس: تهران، بلوار بیهقی، نرسیده به میدان آرژانتین، طبقه‌ی بالایی فروشگاه شهروند، فود کورت 24

تابلوی بزرگ یک فود کورت

  1. فست فود برگ

فست فود برگ که در منطقه‌ی یوسف آباد تهران قرار دارد، یکی دیگر از فست فودهای شبانه روزی تهران است که انواع فست فود از پیتزا تا ساندویچ را ارائه می‌دهد. این فست فود هم به صورت حضوری مشتری می‌پذیرد و هم از طریق اسنپ فود.

آدرس: تهران، یوسف آباد، انتهای جهان آرا، فست فود برگ

  1. فست فود گریل گریت اکباتان

فست فود گریل گریت یکی از فست فودهای معروف تهران است که در فهرست رستوران‌های شبانه روزی ما قرار می‌گیرد، این فست فود شعب زیادی در سر تا سر تهران دارد، اما شعبه‌ی مورد نظر ما، شعبه‌ی گریل گریت اکباتان است. در این فست فود که تا صبح به مشتریان خود سرویس می‌دهد، غذاها به صورت بدون روغن و گریل شده تهیه می‌شوند. فست فود گریل گریت اکباتان به تمام منطقه‌ی 5 غذا ارسال می‌کند، پس هم می‌توانید به صورت حضوری و هم از داخل خانه غذای خود را سفارش دهید.

آدرس: تهران، اکباتان، فاز 2

  1. هپی برگر

هپی برگر یکی از فست فودهای باکیفیت تهران است که به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهد، این فست فود به دلیل محل قرار گیری‌اش که نزدیک ایستگاه راه آهن است، همیشه حتی نیمه‌های شب هم پر از مشتری می‌باشد. هپی برگر انواع فست فود از جمله پیتزا، ساندویچ و انواع برگر را تهیه می‌کند، این غذاها بخاطر کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارند.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به راه آهن، چهار راه مختاری، هپی برگر

  1. فست فود داوین

فست فود داوین در محله‌ی پررفت و آمد بلوار ابوذر قرار گرفته، این فست فود تا صبح فعال است و انواع غذاهای خوشمزه از جمله پیتزا، ساندویچ، برگر و... را برای مشتریان خود سرو می‌کند.

آدرس: تهران، بلوار ابوذر، بین پل چهارم و پنجم، روبروی مسجد، فست فود داوین

  1. فست فود بوف پیروزی

فست فود بوف جزء اولین فست فودهای زنجیره‌ای در تهران است، این فست فود غذاهای بسیار باکیفیتی دارد و شعبه‌ی پیروزی آن، تا خود صبح باز است. در این شعبه انواع فست فود را می‌توانید بچشید اما پیتزاهای بوف، شهرت فراوانی دارند. مطلب بهترین ساندویچی تهران شما را با بهترین ساندویچی‌های پایتخت آشنا می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، فست فود بوف

  • بیرون‌برهای شبانه روزی تهران

تعدادی از رستوران‌های تهران که در شب، سرویس غذای بیرون‌بر ارائه می‌دهند عبارتند از:

  1. کترینگ شبانه روزی لئو

کترینگ لئو مجموعه‌ای در شمال تهران است که در آن انواع غذاهای ایرانی از کباب گرفته تا خورشت‌های مختلف، انواع فست فود، غذای ملل، غذاهای دریایی و هر چه بخواهید تهیه می‌شود. این مجموعه فروش حضوری ندارد و سفارشات مشتریان خود را در بسته بندی‌های مناسب به سراسر تهران ارسال می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان دولت، کترینگ لئو

  1. رستوران فارسی

رستوران فارسی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شمال تهران است که در محله‌ی قلهک واقع شده و تنها به صورت بیرون‌بر سرویس می‌دهد. این رستوران غذاهای ایرانی مانند قرمه سبزی، قیمه، کشک بادمجان و... را در بسته بندی‌های شکیل و به صورت گرم به دست مشتریان خود می‌رساند.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، کنار مسجد قلهک، رستوران فارسی

فضای داخل یک کترینگ

  1. آشپزخانه‌ی شبانه‌ی ریحون

ریحون یک اپلیکیشن جامع است که از طریق ارتباط با رستوران‌های معتبر و شبانه روزی، می‌تواند به صورت 24 ساعته برای مشترکان خود غذا تهیه کند. افراد می‌توانند با استفاده از اَپ ریحون، هر غذایی را که بخواهند از رستوران مورد نظر خود انتخاب کرده، سفارش داده و جلوی درب خانه‌اشان تحویل بگیرند.

در این مقاله تعدادی کافه، رستوران و فست فود شبانه روز‌ی تهران را به شما معرفی کردیم، مکان‌هایی که با سر زدن به آن‌ها می‌توانید لذت خوردن غذای بیرون را در شب‌های پایتخت تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید