بهترین ساندویچی تهران – 12 ساندویچ برتر تهران
زهرا نیرومند 1402/08/21 6908 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

ساندویچ، یک غذای ساده و پرطرفدار است. این غذا انواع مختلفی دارد و در وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله رایج‌ترین ساندویچ‌های موجود در ایران می‌توان به ساندویچ همبرگر، فلافل، بندری، کباب‌ ترکی و کالباس اشاره کرد. این مواد پس از آماده شدن به همراه مخلفاتی چون گوجه فرنگی، خیار شور و کاهو درون نان باگت یا نان‌های سنتی قرار می‌گیرند و به همراه سس سرو می‌شوند. شما می‌توانید ساندویچ‎ مورد علاقه‌ی خود را به راحتی در خانه تهیه کنید، اما اگر دوست دارید از بیرون غذا بگیرید، قطعا بهترین ساندویچی تهران را برای این کار انتخاب می‌کنید. در این مقاله  12 ساندویچ برتر تهران را معرفی کرده و اطلاعات مختصری در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

فلافل مروی

فلافل مروی، قدیمی‌ترین فلافلی‎ پایتخت است. فلافل‌های این ساندویچی کیفیت‌ بالایی دارند و با ترشی بندری و سس انبه‌ی مخصوص به مشتریان عرضه می‌شوند.  فلافل‌های مروی بسیار خوش‌ طعم و خوشمزه هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. این ساندویچی در بازار و در منطقه‌ای شلوغ قرار دارد و همیشه پر از مشتری می‌باشد. مروی علاوه بر فلافل، ساندویچ‌های دیگری چون استیک، همبرگر، ژامبون گوشت، ژامبون مرغ، هات داگ و سوسیس بندری را نیز در منوی خود دارد و با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

فلافل مروی دو شعبه در تهران دارد:

  • شعبه اول: بازار تهران، خیابان ناصر خسرو، ابتدای کوچه مروی
  • شعبه دوم: میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، رو به‌ روی کوچه‌ی رستم  

ورودی فلافلی مروی

ساندویچ روبن

روبن یک ساندویچی کوچک، اما بی‌نظیر است. این ساندویچی محیطی تمیز دارد و ساندویچ‌هایی خوشمزه و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌‎دهد. ساندویچ‌های روبن از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه می‌شوند و مزه‌ای فوق‌ العاده دارند. از دیگر ویژگی‌های این ساندویچی می‌توان به رفتار خوب پرسنل و قیمت‌های مناسب آن اشاره کرد. روبن طرفداران بسیاری دارد و در لیست بهترین ساندویچی تهران قرار می‌گیرد.

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، نبش کوچه گلشن

یک ساندویچ و سیب زمینی سرخ شده

کوکتل پنیر فریدون

فریدون یکی از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های تهران است. این ساندویچی کار خود را از سال 1346 در محله‌ی نیلوفر تهران آغاز کرد و خیلی زود به یکی از پرطرفدارترین ساندویچی‌های پایتخت تبدیل شد. فریدون در طول این‌ سال‎ها مکان خود را تغییر نداده و همچنان در یک دکان قدیمی 12 متری با سبک‌ وسیاق سنتی فعالیت می‌کند. این ساندویچی اغلب مواقع بسیار شلوغ است و مشتریان زیادی دارد. طرفداران فریدون، کوکتل‌ پنیری‌ را بهترین ساندویچ این مغازه معرفی می‌کنند و در کنار غذای خود سیب‌ زمینی با سس مخصوص فریدون را نیز سفارش می‌دهند. ساندویچ‌های فریدون بسیار پرملات هستند و با قیمت مناسبی ارائه می‌شوند.

آدرس: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر نرسیده به صابون‌چی، خیابان شهید عشقیار

تابلوی ساندویچی فریدون

ساندویچی جرس

جرس، یک ساندویچی قدیمی در شرق تهران است. جرس انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری را برای مشتریان خود آماده می‌کند و با بهترین کیفیت در اختیار آنان قرار می‌دهد. ساندویچی جرس بسیار پرطرفدار است و در اغلب مواقع شلوغ می‌‎باشد. بنابراین، ممکن است برای دریافت سفارشتان مجبور باشید در صف بایستید و کمی معطل شوید. ساندویچی جرس در سال‌های اخیر دکوراسیون داخلی خود را کمی تغییر داده و فضایی جذاب و دلنشین دارد.

 آدرس: خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، نبش کوی صدرا

ورودی ساندویچی جرس

ژامبون تنوری چمن

چمن، یکی از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های تهران است. این ساندویچی در منطقه‌ی نياوران واقع شده و فضایی ساده و معمولی دارد. چمن برای اغلب افراد جنبه‌ی نوستالژی دارد و خاطرات قدیم را برایشان زنده می‌کند. این ساندویچی انواع غذاهای فست‌ فودی را در منوی خود دارد، اما ژامبون تنوری آن بسیار پرطرفدار می‌باشد. چمن بهترین ژامبون تنوری‌های پایتخت را دارد و به همین دلیل در لیست بهترین ساندویچی تهران جای می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساندویچی چمن، نزدیکی آن به پارک است. با توجه به شلوغ بودن این ساندویچی و فضای محدود آن، مشتریان می‌توانند پس از تحویل سفارش خود به پارک بروند و غذایشان را میل کنند.

آدرس: نیاوران، میدان شهید باهنر، نبش کوچه خان سفید، پلاک ۴

داخل یک ساندویچ نصف شده

کباب ترکی نشاط

اغذیه‌ی نشاط، یکی از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های تهران است. این ساندویچی در سال 1350 تاسیس شده و جای خود را در لیست بهترین ساندویچی تهران باز کرده است. نشاط از مواد تازه و مرغوب برای تهیه غذاها استفاده می‌کند و قیمت مناسبی نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این ساندویچی می‌توان به خدمات عالی پرسنل، مشتری‌ مداری، رعایت بهداشت و ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه اشاره کرد. نشاط انواع ساندویچ‌های گرم و سرد شامل کباب ترکی، ژامبون، ژامبون تنوری و مغز، انواع سوخاری، انواع پیتزا و برگرها را در منوی خود دارد و پیش غذاهایی چون سیب زمینی، سالاد کلم و سالاد الویه را برای مشتریان سرو می‌کند. کباب ترکی نشاط مزه‌ای بی‌نظیر دارد و یکی از پرطرفدارترین غذاهای آن می‌باشد.

آدرس: ابتدای ستارخان، نبش کوچه لادن

فضای داخلی یک فست فود

ساندویچ مقدم

مقدم، گزینه‌ی دیگری است که در لیست بهترین ساندویچی تهران قرار دارد. این ساندویچی محیطی ساده و دنج دارد و انواع ساندویچ‌های گرم و سرد را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این‌جا خبری از یک سالن لوکس با میز و صندلی‌های راحت نیست. ساندویچ مقدم فضایی کوچک دارد و از مهمانان خود در خارج از محیط مغازه و بر روی صندلی‌های چوبی پذیرایی می‌کند. ساندویچ‌های مقدم با نان بلکی درست می‌شوند و به همراه پیاز و جعفری سرو می‌گردند. 

آدرس: تهران، کریمخان، خیابان میرزای شیرازی، بین کوچه‌ی هفتم و نهم، پلاک ۴۵

تابلوی اغذیه مقدم

ژامبون باماهاس

باماهاس یکی از معروف‌ترین فست‌ فودهای تهران است. اولین شعبه‌ی این ساندویچی یک مکان کوچک، دنج با دکوراسیونی قدیمی است که در خیابان سی‌ تیر قرار دارد. باهاماس انواع ساندویچ‌های گرم و سرد را در منوی غذایی خود دارد و مواردی چون بیکن بره، ژامبون مرغ، کوکتل آرژانتینی، فیله پیچ تنوری، رست بیف، پاستا با سس آلفردو، سالاد سوئیسی و... را نیز برای مشتریان سرو می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساندویچی که آن را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند، استفاده از برندهای برتر فرآورده‌های پروتئینی کشور است. سبزی‌جات و صیفی‌جات مورد استفاده نیز بسیار تازه هستند و کیفیت غذا را افزایش می‌دهند. سس باهاماس نیز بسیار خوشمزه است و طعم بی‌نظیری به ساندویچ‌ها می‌دهد. 

 باماهاس شعبه‌های متعددی در تهران دارد:

  • شعبه سی تیر: خیابان سی تیر، نرسیده به خیابان جمهوری، پلاک ۱۹۲
  • شعبه هفت‌ تیر: میدان هفت‌ تیر، خیابان کریمخان، خیابان حسینی، نبش کوچه‌ی دوم غربی
  • شعبه دولت: خیابان پاسداران، بالاتر از خیابان دولت، خیابان عابدینی‌ زاده، شماره ۳۲
  • شعبه تهرانپارس: تهرانپارس، خیابان ۱۴۲ غربی، نرسیده به رشید، خیابان۱۱۳، پلاک ۱۸
  • شعبه پیروزی: خیابان پیروزی به‌ سمت شهدا، نرسیده به اتوبان امام علی، نبش بن‌ بست پیچک، پلاک ۶۷۷
  • شعبه ونک: میدان ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، برج آفتاب، پلاک ۲۲
  • شعبه گیشا: خیابان گیشا،‌ چهارراه پیروزی، رو‌به‌روی پاساژ ستاره نصر
  • شعبه سعادت‌ آباد: سعادت‌ آباد، بلوار دریا، صراف‌های جنوبی، کوی ۳۱ غربی
  • شعبه نیاوران: شمال کاخ نیاوران، ابتدای خیابان پور‌ابتهاج، انتهای خیابان جهان‌ شاهی، دور میدان قدیم نیاوران،‌ پلاک 1
  • شعبه تجریش: میدان تجریش، خیابان دربندی،‌ پلاک ۱۲۲
  • شعبه شهرک اکباتان: شهرک اکباتان،‌ فاز دو، مجتمع تجاری گل‌ها،‌ طبقه میانی، پلاک ۱۰۹

داخل یک ساندویچ ژامبون

برگر دان تان

دان تان یکی از معروف‌ترین کافه رستوران‌های پایتخت است. این کافه رستوران انواع غذاهای فست‌ فودی شامل پیتزا، ساندویچ، سوخاری، سالاد و... را در لیست خود دارد و آن‌ها را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان ارائه می‌دهد. دان تان، برگرهای متنوع و بی‌نظیری دارد و به همین دلیل در لیست بهترین ساندویچی تهران قرار می‌گیرد.   

دان تان دو شعبه در تهران دارد:

  • شعبه اول: جردن، بعد از چهارراه اسفندیار، نبش کوچه ایرج، پلاک 117
  • شعبه دوم: نیاوران، خیابان پاسداران، جنب پارک، ورودی شمال مجتمع اطلس مال

ساندویچ با آرم دان تان

برگر امیر و سام

امیر و سام گزینه‌ی دیگری است که در لیست بهترین ساندویچی تهران قرار می‌گیرد. برگرهای امیر و سام کیفیتی فوق‌ العاده و طعمی عالی دارند و به همراه سس‌های دست‌ ساز خوشمزه به مشتریان عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های برگر امیر و سام می‌توان به بسته‌ بندی شیک، دورچین عالی و رفتار محترمانه پرسنل آن اشاره کرد.

آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق، نبش رامین شمالی، پلاک 128

ساندویچ و تابلوی ساندویچی امیر و سام

ساندویچ خانواده

ساندویچ خانواده حدود 40 سال پیش توسط یک خانواده‌ی ارمنی‌ تبار افتتاح شد و خیلی زود جای خود را در بین پایتخت‌ نشینان باز کرد. خانواده، انواع غذاهای فست‌ فودی و ساندویچ‌های مختلف را در منوی خود دارد، اما رست‌ بیف آن بسیار پرطرفدار بوده و جزو بهترین‌های تهران می‌باشد. رست‌ بیف‌های خانواده از گوشت تازه و با کیفیت تهیه می‌شوند و طعمی متفاوت و بی‎نظیر دارند.

ساندویچ خانواده دو شعبه در تهران دارد:

  • شعبه اول: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری شمالی، میدان ابوذر، پلاک ۱۱۹
  • شعبه دوم: سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان نیلوفر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲،‌ پلاک ۸۴

تابلوی شعبه دوم ساندویچ خانواده

ساندویچ آرمن

آرمن، آخرین گزینه‌ایست که به عنوان بهترین ساندویچی تهران معرفی می‌کنیم. این ساندویچی بیش از 35 سال قدمت دارد و توسط هموطنان ارامنه اداره می‌شود. ساندویچ آرمن علاوه بر انواع فست‌ فود، غذاهای ارمنی را نیز در منوی خود دارد و آن‌ها را با توجه به ذائقه‌ی ایرانی‌ها برای مشتریان سرو می‌کند. آرمن کار خود را از یک مکان کوچک در خیابان مطهری آغاز کرد و در حال حاضر 3 شعبه‌ی فست فود، ‌کبابی و ساندویچی در تهران دارد. از جمله ویژگی‌های آرمن می‌توان به کیفیت خوب، سرویس‌ دهی عالی و قیمت منصفانه‌‌ی آن اشاره کرد.

ساندویچ آرمن: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، نبش کوچه سنندج، پلاک ۱۱۰ تا ۱۱۴

ورودی ساندویچی آرمن

در این مقاله  12 ساندویچی برتر تهران را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اغلب موارد معرفی شده جزو قدیمی‌ترین ساندویچی‌های تهران هستند و برخی از آن‌ها چندین شعبه دارند. در هر منطقه و محله‌ای از تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید به بهترین ساندویچی تهران بروید و غذایی خوشمزه و باکیفیت را نوش‌ جان کنید. اگر تهرانی هستید و یکی از ساندویچی‌های معرفی‌شده را امتحان کرده‌اید، حتما نظرتان را در زیر این پست بنویسید و تجربیاتتان را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید