بهترین شیرینی‌فروشی تهران – 10 شیرینی‌فروشی برتر تهران از نگاه کایت
زهرا نیرومند 1402/08/08 1250 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

 قنادی‌ها و شیرینی فروشی‎‌های متعددی در تهران وجود دارد که می‌توانید برای خرید کیک و شیرینی به آن مراجعه کنید، اما اگر به دنبال یک محصول خوب و باکیفیت هستید، باید بهترین شیرینی‌ فروشی تهران را برای این کار انتخاب نمایید. در این مقاله 10 شیرینی‌ فروشی برتر تهران را از نگاه کایت به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‏ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

شیرینی بی بی (bibi)

بی بی، یکی از قدیمی‌ترین شیرینی‌ فروشی‌های تهران است. این قنادی فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرده و در حال حاضر 3 شعبه‌ی فعال در تهران دارد. بی بی در ابتدای کار "شیرینی‌ سرا" نام داشت و تنها در زمینه پخت شیرینی‎ خشک فعالیت‎ می‌کرد. این شیرینی ‎فروشی با ارائه محصولات خوشمزه و باکیفیت به شهرت رسید و بعدها نام خود را به "بی بی" تغییر داد.

قنادی بی بی انواع شیرینی‌های خشک و تر، کیک‌ها، تارت‌ها، چیزکیک‌ها و ... را با مواد مرغوب آماده می‌‎کند و با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شعبه‌ی اصلی این قنادی در یوسف آباد قرار دارد و دو شعبه‌ی دیگر آن در قیطریه و شهرک غرب فعالیت می‌کنند.

دو ویترین شیرینی فروشی

شیرینی دانمارکی (danmarki)

شیرینی دانمارکی یکی از باسابقه‌ترین قنادی‌های پایتخت است. این قنادی کار خود را از سال 1339 و با پخت شیرینی دانمارکی آغاز کرد. شیرینی دانمارکی این قنادی اولین دانمارکی بود که در تهران پخت می‎‌شد. این قنادی با همین شیرینی جای خود را بین مردم باز کرد و به همین نام معروف شد.

قنادی دانمارکی انواع کیک و شیرینی را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد، اما شیرینی‌های دانمارکی این قنادی شهرت بیشتری دارد. تهرانی‌ها در صف‌های طولانی منتظر می‌مانند تا بهترین دانمارکی پایتخت را از این شیرینی‌ فروشی خریداری کنند. شعبه‌ی اصلی شیرینی دانمارکی در خیابان ویلا واقع شده و شعبه‌ی دیگر آن در پاسداران قرار دارد.

تابلوی شیرینی فروشی

شیرینی الف (alef)

اگر به دنبال یک قنادی لوکس با شیرینی‌های جدید، فانتزی و متفاوت هستید، شیرینی الف زعفرانیه را امتحان کنید. این شیرینی‌ فروشی فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و خیلی زود به بهترین شیرینی‌ فروشی تهران تبدیل شد. قنادی الف شیرینی‌‎های خشک خوشمزه و باکیفیتی دارد و شیرینی‌های تر، کیک‌ها و دسرهای خود را نیز با تزئیناتی فوق‌ العاده ارائه می‌کند.

در شیرینی الف علاوه بر انواع شیرینی و کیک می‎توانید محصولاتی چون انواع تارت، دسر، میوه‌ی خشک و آجیل را نیز خریداری کنید. این قنادی محصولات جدید و جذابی دارد و امکان تست قبل از خرید را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ویترین یک شیرینی فروشی از دور

شیرینی فرانسه (faranse)

شیرینی فرانسه یکی از محبوب‌ترین کافه‌ قنادی‌های خیابان انقلاب است. این کافه فعالیت خود را از سال 1344 در این منطقه آغاز کرده و یکی از قدیمی‌‎ترین شیرینی ‎فروشی‌های تهران محسوب می‌شود. شیرینی فرانسه محیطی زیبا و دوست‌ داشتنی دارد و معمولا مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در مورد این قنادی وجود دارد، نام آن است. " ژیلبرت بارو" یک شیرینی‌‌ پز فرانسوی بود که قبل از انقلاب در این قنادی کار می‌کرد و به پخت شیرینی‌های فرانسوی مشغول بود. در واقع، اولین شیرینی‌های فرانسوی ایران در این قنادی پخت می‌‎شد و به همین دلیل به این نام معروف شد.

در شیرینی فرانسه می‌‎توانید مدل‌های مختلف شیرین‎ی‌های خشک و تر را خریداری کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم شیرینی‌هایی چون پاپیونی، کشمشی، لطیفه و ناپلئونی را حتما امتحان کنید. چیزکیک و کیک پنیر شیرینی فرانسه نیز طرفداران زیادی دارد و جزو محبوب‌ترین محصولات این قنادی محسوب می‌‎شوند. 

ورودی شیرینی فروشی فرانسه

شیرینی سولدوش (soldoosh)

سولدوش، گزینه‌ی دیگری است که در لیست بهترین شیرینی‌ فروشی تهران قرار ‎دارد. این قنادی در سال 1345 توسط فردی با نام قادر نوروزی راه‌ اندازی شد و در ابتدا ساقدوش نام داشت. این نام بعدها تغییر یافت و به سولدوش تبدیل شد. شیرینی سولدوش در حال حاضر دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در پاسداران و دیگری در میدان هروی واقع شده است.  

از جمله محبوب‌‎ترین محصولات قنادی سولدوش می‌توان به تارت‌ها و دسرهای فرانسوی خوشمزه‌ی آن اشاره کرد. اگر در ماه رمضان از جلوی این قنادی رد شوید، صف‌های طولانی مردم را برای خرید زولبیا و بامیه‌ می‌بینید. سولدوش کیک‌های عروسی چند طبقه‌ با طراحی‌های خاص و جذاب درست می‌کند و در این زمینه نیز مورد توجه می‌باشد.

تابلوی شیرینی فروشی سولدوش

 شیرینی لادن (ladan)

لادن یک شیرینی ‎فروشی سنتی است. این قنادی حدود 90 سال پیش توسط فردی با نام "حاج ‌احمد لادن‌ مقدم" در منطقه‌ی امیریه تهران راه ‎اندازی شد. حاج احمد فرزند یک قناد بود. بعدها برادرهای کوچک‌تر حاج‌ احمد نیز وارد این عرصه شدند و شعبه‌های دیگر این قنادی را در منطقه تجریش، ولنجک و سعادت‌آباد تاسیس کردند. جالب است بدانید اولین زولبیا و بامیه تهران در شیرینی‌ فروشی لادن پخت شد و به فروش رسید.

شیرینی لادن علاوه بر زولبیا بامیه‌های خوشمزه و پرطرفدارش، کیک‌ یزدی‌های فوق‌ العاده‌ای نیز دارد و انواع شیرینی خشک و تر، کیک‌های تولد و مناسبتی، بستنی و خشکبار را نیز با کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود عرضه می‌کند.

ورودی شیرینی فروشی

شیرینی لرد (lord)

شیرینی لرد یکی از محبوب‌ترین کافه‎‌ قنادی‌های تهران است. این کافه در سال 1344 توسط یک زوج ارمنی افتتاح شد و فعالیت خود را در خیابان ویلای تهران آغاز کرد. این زوج نام کافه قنادی خود را لرد، به معنای خدای بزرگ، گذاشتند و شروع به پخت انواع شیرینی کردند. زوج قناد، شیرینی‌های قدیمی و سنتی ارمنی را برای مشتریان آماده می‌کردند و آن‌ را در کنار قهوه دست‌ ساز سرو می‌نمودند. کافه لرد خیلی زود جای خود را در بین مردم باز کرد و به یکی از شلوغ‌ترین شیرینی‌ فروشی‌های منطقه تبدیل شد.

با گذشت بیش از 50 سال از افتتاح این کافه قنادی، لرد همچنان در لیست بهترین شیرینی‌ فروشی تهران قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌‎باشد. تهرانی‌ها این قنادی را با گاتای تازه و خوشمزه‌‌اش می‌شناسند و از نان خامه‌ای و تارت‌های لرد نمی‌گذرند.

تابلوی قنادی لرد

شیرینی ناتلی

ناتلی یکی دیگر از قنادی‌های قدیمی تهران است. این قنادی توسط فردی گرجستانی با نام "ناتالی" تاسیس شد. ناتالی در سال ۱۳۴۳ به تهران آمد و اولین شعبه‌ی قنادی خود را با نام "وطن" در خیابان انقلاب راه‌ اندازی نمود. چندی بعد شعبه‌ی دوم قنادی ناتالی با نام "ورسای" افتتاح شد. در سال 1349 ناتالی دو قنادی را باهم ادغام کرد و یک قنادی در سهروردی با نام "ناتالی" تاسیس نمود.  این نام بعدها به ناتلی تغییر یافت و 5 شعبه‌ی دیگر از آن در تهران راه‌ ندازی شد.

شیرینی ناتلی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین قنادی‌‌های پایتخت محسوب می‌شود و در لیست بهترین شیرینی‌ فروشی تهران قرار می‌گیرد. این قنادی محصولات بسیار متنوعی دارد و انواع دسرهای خوشمزه و جدید را برای مشتریان خود آماده می‌کند. شعبه‌های ناتلی در سهروردی، تهرانپارس، نیاوران، پاسداران، پونک و هروی قرار دارند.

ورودی قنادی ناتلی

شیرینی جشنواره (jashn vare)

شیرینی جشنواره یک کافه قنادی ویژه وگان‌هاست. اگر وگان هستید و در استفاده از محصولات حیوانی محدودیت دارید، می‌توانید از شیرینی‌ها و کیک‌های کافه قنادی جشنواره استفاده کنید. این قنادی در خيابان شريعتي تهران، روبروی حسينه ارشاد قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود.

جشنواره، کیک‌ها و شیرینی‌های خود را بدون استفاده از محصولات حیوانی تهیه می‎کند، اما این محدودیت هیچ لطمه‌ای به طعم و مزه‌ی شیرینی‌ها نمی‌زند. افرادی که طعم شیرینی جشنواره را چشیده‌اند خوشمزگی و تازگی آن را تایید کرده و آن را بهترین شیرینی‌ فروشی تهران می‌دانند.

چند نوع شیرینی تر

شیرینی مجلسی (majlesi)

شیرینی مجلسی یک قنادی بسیار پرطرفدار است. این قنادی از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای پخت شیرینی و کیک استفاده می‌کند و محصولاتی بسیار باکیفیت دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این شیرینی‌ فروشی، پخت روزانه و تازگی محصولات آن است. 

در شیرینی مجلسی می‌توانید انواع شیرینی‌های خشک و تر را پیدا کنید و کیک مورد نظر خود را سفارش دهید. کیک‌های روزانه شیرینی مجلسی نیز تنوع بالایی دارند و برای جشن‌های کوچک و دورهمی‌های دوستانه مناسب هستند. شیرینی مجلسی در خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به کریم‌ خان زند قرار دارد و بهترین شیرینی‌ فروشی تهران در این منطقه محسوب می‌شود.

ویترین قنادی مجلسی از دور

در این مقاله 10 شیرینی‌ فروشی برتر تهران را از نگاه کایت معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اغلب موارد معرفی شده جزو قدیمی‌ترین قنادی‌های تهران هستند و چندین شعبه در این شهر بزرگ دارند. در هر منطقه و محله‌ای از تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید بهترین شیرینی‌ فروشی تهران را انتخاب کنید و خریدی جذاب و بی‌نظیر داشته باشید. اگر تهرانی هستید و از یکی از شیرینی ‎فروشی‌های معرفی‌ شده خرید کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را در زیر این پست بنویسید و تجربیاتتان را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید