ارزان‌ترین رستوران‌های دبی | 15  رستوران ارزان در دبی
زهرا نیرومند 1399/12/27 8880 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

لیست مطالب این صفحه


دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری خارجی در بین ایرانیان است که سالانه بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان را به سمت خود می‌کشاند. اگر در مورد شهر زیبای دبی مطالعه کرده باشید، می‌دانید که این شهر یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیاست که هتل‌ها و رستوران‌های مجللی را در خود جای داده است. البته این به این معنی نیست که شهر دبی رستوران‌های ارزان یا هتل‌هایی با قیمت مناسب ندارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای غذا یا اقامتتان در نظر گرفته‌اید یک مکان مناسب پیدا کنید و به همان اندازه هزینه کنید. اگر به دنبال سفر ارزان به دبی هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با ارزان‌ترین رستوران‌های دبی آشنا شوید. البته ارزان بودن این رستوران‌ها به معنای بی‌کیفیت بودن غذاهایشان نیست. رستوران‌های معرفی‌شده غذاهای خود را با کیفیتی بسیار بالا آماده می‌کنند و با قیمتی منطقی و منصفانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا با 15 رستوران ارزان در دبی آشنا شوید.

ارزانترین رستوران‌های دبی

رستوران فیش هات  (Fish Hut)

اولین رستورانی که در لیست ارزان‌ترین رستوران‌‌های دبی جای می‌گیرد، رستوران فیش هات نام دارد. این رستوران انواع غذاهای خوشمزه دریایی را با مواد اولیه تازه تهیه کرده و برای مهمانان خود سرو می‌کند. تنوع بالای غذاهای دریایی، طعم بی‌نظیر، قیمت مناسب و برخورد خوب کارکنان، از جمله ویژگی‌های منحصربفرد این رستوران است که آن را در ابتدای لیست قرار می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی مانند ماهی کفال، شاه ماهی، میگو، خرچنگ، ماهی مرکب، مارماهی و ... را سفارش داده و نوش ‌جان کنید. اگر اهل غذاهای دریایی نیستید، نگاهی به منوی غذاهای بین‌المللی رستوران بیندازید یا حتی می‌توانید انواع سالاد یا غذاهای گیاهی آن را سفارش دهید.

رستوران دبی

رستوران ارمیتسر (Amritsr)

ارمیتسر، یک رستوران هندی در دبی است که انواع غذاهای آسیایی و هندی را با طعمی اصیل و بسیار لذیذ برای مهمانان خود آماده می‌کند. محیط دنج و صمیمی، غذاهای خوشمزه، قیمت مناسب و برخورد خوب و دوستانه کارکنان رستوران، از جمله ویژگی‌های ارمیتسر است که آن را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع سوپ، کباب، سالاد و خوراک‌های خوشمزه پنجابی را سفارش داده و نوش‌جان کنید. علاوه بر این، رستوران ارمیتسر،   گیاه‌خواران و وگان‌ها را فراموش نکرده و بخشی از منوی غذایی را نیز به آنان اختصاص داده است.

رستوران دبی

رستوران وکیو نودل ( Wokyo Noodle Bar )

وکیو نودل یک رستوران آسیایی است که انواع نودل را با طعم‌های متفاوت برای مهمانان خود آماده می‌کند. مشتریان این رستوران می‌توانند نوع نودل، مواد داخل غذا و سس موردنظرشان را با توجه به سلیقه‌شان انتخاب نموده و سفارش دهند. این رستوران از مواد اولیه مغذی و تازه در غذاهای خود استفاده می‌کند و آن‌ها با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان ارائه می‎دهد. ویژگی دیگر این رستوران، سرعت بالای آن‌ها در آماده کردن غذاهاست. نودل‌های در دمای بالا و بسیار سریع حاضر می‌شوند. از دیگر گزینه‌هایی موجود در منوی وکیو نودل می‌توان به غذاهای ژاپنی، غذاهای حلال و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و وگان‌ها اشاره کرد.

رستوران دبی

رستوران اسپشیال استادی (Special Ostadi)

یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی که اغلب مورد توجه ایرانی‌ها قرار دارد، رستوران اسپشیال استادی است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را در منوی غذایی خود داشته و علاوه بر آن تنوع بالایی از غذاهای خاورمیانه و محلی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله محبوب‌ترین غذاهای رستوران استادی می‌توان به کباب مرغ و بره آن اشاره کرد که بنا به درخواست مشتریان با برنج یا نان سرو می‌شود.  کیفیت بالای غذاها، قیمت مناسب و برخورد خوب و صمیمی کارکنان رستوران، از جمله ویژگی‌های رستوران اسپشیال استادی است که آن را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران امارات تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران حلال هستند.


صفحات مرتبط:

تور دبی

ویزای دبی

رستوران دبی

رستوران ممائيش (Mama'Esh)

از دیگر رستوران‎‌های ارزان دبی می‌توان به رستوران ممائيش اشاره کرد. این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای و آسیای مرکزی را برای مهمانان خود آماده کرده و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، وگان‌ها و غذاهای حلال را نیز در منوی غذایی خود دارد. رستوران ممائيش علاوه بر وعده‌های ناهار و شام، دو وعده دیگر صبحانه و برانچ را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این رستوران می‌توان به محیط جذاب، طعم فوق‌العاده‌ غذاها، قیمت مناسب و برخورد دوستانه کارکنان آن اشاره کرد.

رستوران دبی

رستوران راوی (Ravi)

اگر به غذاهای آسیایی علاقه‌مندید، حتما سری به رستوران راوی بزنید. این رستوران انواع غذاهای آسیایی، هندی و پاکستانی را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود آماده کرده و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، وگان‌ها و غذاهای حلال را نیز در لیست غذایی خود دارد. مرغ تند، یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است که از تکه‌های مرغ به همراه ادویه‌جاتی چون زنجبیل تهیه شده و با سس مخصوص برای مشتریان سرو می‌شود. از جمله ویژگی‌های رستوران راوی می‌توان به کیفیت بالای غذاها، قیمت مناسب، سرعت سرو غذا و برخورد دوستانه کارکنان آن اشاره کرد.

رستوران دبی

رستوران غذاهای دریایی بوقطیر (Bu Qtair)

اگر اهل خوردن غذاهای دریایی هستید، رستوران بوقطیر را فراموش نکنید. بوقطیر یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی است که غذاهای دریایی خوشمزه را با بالاترین کیفیت به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این رستوران در منوی غذایی خود تنها دو گزینه دارد. ماهی سرخ شده و میگوی سرخ شده که به انتخاب مشتری به همراه نان یا برنج و دیگر مخلفات، شامل سبزیجات، سالاد و نوشیدنی، سرو می‌شود. شما می‌توانید مقدار غذایتان را نیز خودتان مشخص کنید و به اندازه وزن آن پول پرداخت کنید. موقعیت جغرافیایی، کیفیت بالای غذاها و برخورد خوب و دوستانه پرسنل، از جمله ویژگی‌های این رستوران محسوب می‌شود. رستوران بوقطیر در نزدیکی برج العرب واقع شده و نمایی زیبا از بندر را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد.

رستوران دبی

رستوران زعتر دبلیو زیت (Zaatar W. Zeit)

زعتر یک رستوران لبنانی است که انواع غذاهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه و فست‌فود را برای مهمانان خود آماده می‌کند.  این رستوران غذاهای ویژه گیاه‌خواران­، وگان و غذاهای حلال را نیز در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را در 5 وعده صبحانه­، برانچ، ناهار، شام و شام دیروقت به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر اهل شب‌گردی هستید، می‌توانید در ساعات پایانی شب سری به این رستوران بزنید و غذاهای متنوع و خوشمزه آن را امتحان کنید.  زعتر دبلیو زیت، یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی است که به دلیل تنوع بالای غذایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

رستوران دبی

رستوران ایکیا (IKEA)

ایکیا، یک رستوران اروپایی است که انواع ناگت و فست‌فود را در منوی غذایی خود دارد و گزینه‌هایی را نیز برای گیاه‌خواران و وگان‌ها در نظر گرفته است. شما می‌توانید یکی از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران صرف کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. اگر برای صرف غذا به رستوران ایکیا رفتید، پیشنهاد می‌کنیم ساندویچ مرغ آن را از دست ندهید. شاورمای مرغ یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است که با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود.  

رستوران دبی

رستوران زاروب (Zaroob)

اگر به دنبال ارزان‌ترین رستوران‌های دبی هستید، حتما سری به رستوران زاروب در نزدیکی مرکز تجاری بین‌المللی دبی بزنید. زاروب یک رستوران لبنانی است که علاوه بر غذاهای لبنانی، انواع غذاهای عربی، مصری، مدیترانه‌ای و خاورمیانه را نیز در منوی غذایی خود دارد.  الگوی زاروب غذاهای ساده و سالم است که در فضایی جذاب با تزئینات عربی برای مشتریان سرو می‌شود. در واقع مهم‌ترین ویژگی زاروب محیط جذاب و غذاهای آن است که حس خوردن غذاهای خیابانی عربی در کوچه‌پس‌کوچه‌های لبنان، سوریه، اردن، فلسطین و مصر را در مهمانان زنده می‌کند.

رستوران دبی

کافه رستوران بتاوی (Betawi)

رستوران اندونزیایی بتاوی، یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی است که علاوه بر غذاهای محلی اندونزی، انواع غذاهای حلال و گزینه‌های ویژه گیاه‌خواران و وگان‌ها را نیز در منوی غذایی خود دارد.  منوی غذایی بتاوی تنوع زیادی ندارد، اما همان تعداد محدود غذاها نیز با کیفیتی بسیار بالا  و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. سوپ‌های لذیذ و  سالادهای اندونزیایی از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های غذایی این رستوران هستند که در ظروف سنتی برای مشتریان سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های خاص اندونزی نیز از جمله پرطرفداترین‌های بخش کافه بتاوی است.

رستوران دبی

رستوران الاوستاد اسپشیال کباب (Al Ustad Special Kebab)

الاوستاد یک رستوران ایرانی است که انواع کباب‌های خوشمزه ایرانی، غذاهای خاورمیانه و غذاهای حلال را در منوی غذایی خود دارد. فیله بره برگ، مرغ زعفران و کباب مخلوط، از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند که در کنار ماست، سالاد، ترشی و مخلفات دیگر برای مشتریان سرو می‌شوند. فضای این رستوران به صورت سنتی تزئین شده و حال‌وهوای رستوران‌های قدیمی ایران را برای مهمانان تداعی می‌کند.  الاوستاد کباب‌های خود را با مواد اولیه تازه تهیه می‌کند و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

رستوران دبی

رستوران الفنار (Al Fanar)

الفنار، یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی است که انواع غذاهای آسیای میانه، غذاهای دریایی و عربی را در منوی خود دارد و گزینه‌هایی را نیز برای گیاه‌خواران در نظر گرفته است. محیط سنتی رستوران با میز و صندلی‌های چوبی، سرو غذاهای خوشمزه و لذیذ محلی و کارکنان خوش‌برخورد، حرفه‌ای و مودب، از جمله ویژگی‌های رستوران الفنار محسوب می‌شود که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. اگر برای صرف ناهار یا شام به الفنار رفتید، مرغ مجبوس و ماهی مرکب کبابی آن را از دست ندهید.  

رستوران دبی

رستوران الملاح (Al Mallah)

رستوران الملاح رستوران لبنانی دیگری است که در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های دبی جای دارد. این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای، آسیای میانه و لبنانی را در منوی غذایی خود داشته و گزینه‌هایی را نیز برای گیاه‌خواران و وگان‌ها در نظر گرفته است.  محیط گرم و صمیمی رستوران، تنوع گسترده غذاهای عربی، طعم بی‌نظیر غذاها، قیمت مناسب و برخورد خوب و دوستانه کارکنان­، از جمله ویژگی‌های رستوران الملاح است که آن را  به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های دبی در بین گردشگران تبدیل کرده است. اگر به رستوران الملاح رفتید، شاورمای مرغ و حمص آن را حتما امتحان کنید.  

رستوران دبی

رستوران ديس برديس  (Des Pardes)

ديس برديس  یک رستوران پاکستانی است که انواع غذاهای آسیایی، هندی و پاکستانی را با طعم و عطر اصیل آن برای مهمانان خود آماده می‌کند. علاوه بر این، رستوران بردیس انواع غذاهای حلال و گزینه‌های ویژه گیاه‌خواران را نیز در منوی غذایی خود دارد. بریانی‌های هندی،  رول مرغ، کتلت گوشت و سمبوسه مرغ، از جمله غذاهای خوشمزه و پرطرفدار این رستوران هستند که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

رستوران دبی

در این مقاله 15 نمونه از ارزان‌ترین رستوران‌های دبی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد منوی غذایی و ویژگی‌های هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. رستوران‌های معرفی‌شده در این مقاله، از ملیت‌های مختلف هستند و انواع غذاهای متنوع را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان خود آماده می‌کنند. بنابراین، هر سلیقه غذایی که داشته باشید، حتی اگر گیاه‌خوار یا وگان باشید، مشکلی در انتخاب غذا نخواهید داشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید، سری به دیگر صفحات سایت زده و شرایط تورهای گردشگری دبی را مورد بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره 75097700- 021  با کارشناسان کایت در ارتباط باشید و در مورد تور موردنظر خود با آن‌ها مشورت کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید