بهترین هتل‌های 5 ستاره وان | 2 هتل 5 ستاره برتر در وان ترکیه
علیرضا مشرقی 1399/09/06 34128 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

لیست مطالب این صفحه


معمولا اکثر افراد زمانی که صحبت از سفر وان به مطرح می‌شود، تصور سفری ارزان قیمت را می‌کنند. اما در حقیقت سفر به وان می‌تواند سفری گران قیمت و لاکچری نیز باشد. اگر شما نیز جزء دسته افرادی هستید که در هر شهری هم که باشید می‌خواهید سفری لوکس را تجربه کنید، بهتر است در هتل‌های پنج ستاره وان اقامت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های 5 ستاره وان آشنا کنیم. هتل‌هایی که به نوبه خود جزء بهترین‌های ترکیه محسوب می‌شوند و اگر قصد دارید تا سفری رویایی را تجربه کنید، حتما باید در یکی از این موارد اقامت داشته باشید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای وان وارد صفحه "تور وان" شوید.

  1. Doubletree by Hilton Van

قطعا بارها و بارها در بین نام هتل‌های لوکس جهان، نام هتل هیلتون به گوش شما خورده است. هتل هیلتون یکی از بهترین هتل‌های زنجیره‌ای در دنیا محسوب می‌شود و در کشورهای متعدد شعبه دارد. هتل دبل تری وان نیز به نحوی زیر مجموعه هتل‌های معروف هیلتون محسوب می‌شود و به این ترتیب از همان ابتدای امر باید انتظار اقامتی فوق لوکس را در این هتل داشته باشید! هتل دبل تری وان یک هتل پنج ستاره، لوکس و بسیار ارزنده است که برای اقامت در آن باید هزینه نسبتا بالایی را بپردازید. در این هتل هر آنچه به چشمتان می‌خورد، تجملاتی است و البته که باید هزینه این مقدار تجملات از جانب مسافران پرداخت می‌شود!

هتل دبل تری وان هیلتون

از همان لحظه‌ای که ساختمان هتل دبل تری را مشاهده می‌کنید، خواهید دانست که این هتل بیشتر شبیه به یک عمارت است تا اینکه یک هتل ساده باشد! این هتل به خوبی دیزاین شده است و کمتر کسی است که مات و مبهوت ظاهر و عظمت آن نشود. داخل اتاق‌ها نیز از نظر کیفیت ساخت تفاوتی با فضای بیرونی آن ندارد و از بهترین متریال در طراحی اتاق‌ها استفاده کرده‌اند. همه اتاق‌ها دارای بهترین نوع تخت چوبی، بهترین تشک و انواع فرش نفیس یا کفپوش باکیفیت هستند.

هتل دبل تری وان هیلتون

از نظر تفریحات شما می‌توانید در بخش تراس آفتاب بگیرید و از تعطیلات خود لذت ببرید یا به سراغ بخش اسپا بروید. در بخش اسپا امکان استفاده از استخر روباز و سرپوشیده هتل دبل تری وجود دارد. همچنین پس از شنا کردن می‌توانید در سونا و جکوزی آن استراحت کنید تا خستگی‌تان به در شود. اسپای این هتل دارای انواع بخش‌های مختلف همانند ماساژ، حمام سنتی یا همان حمام ترکی، اتاق بخار و انواع سالن زیبایی است. البته به غیر از تفریحات آبی، این مرکز مجهز به سالن فیتنس و سالن بدنسازی مخصوص است که یک مربی اختصاصی نیز در آن حضور دارد تا شما را راهنمایی کند. همچنین برای تفریحات غیر ورزشی نیز می‌توانید کلاب شبانه یا بخش بار هتل را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط وان:

بهترین هتل‌های 3 و 4 و 5 ستاره وان

وان، ارزان‌ترین سفر خارجی برای ایرانیان

معرفی هتل هالدی وان

معرفی هتل مای سوئیت وان

هتل دبل تری وان هیلتون

حال که صحبت از بار و نوشیدنی شد، باید بدانید که این هتل در بخش‌های مختلف، میز بار دارد و می‌توانید در صورت یو آل بودن اقامت خود، به صورت رایگان از خدمات بار استفاده نمایید. بار تنها به نوشیدنی ختم نمی‌شود و این هتل دارای اسنک بار نیز هست که انواع میان وعده، کیک، شکلات و میوه را به مسافران عرضه می‌کند. صبحانه نیز همانطور که انتظار می‌رود، به شکل سلف سرویس یا همان بوفه باز است. منوی صبحانه این هتل بسیار مجلل بوده و از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق مهمانان نیز وجود دارد.

هتل دبل تری وان هیلتون

در زمینه سایر خدمات رفاهی و خدماتی نیز باید بدانید که امکان کرایه خودرو در این هتل وجود دارد. همچنین می‌توانید از اتاق‌های مخصوص عایق صدا یا اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری نیز استفاده نمایید. هتل دبل تری تنوع زیادی در انواع اتاق‌ها ارائه می‌دهد تا بتوانید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

  1. Elite World Van

یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره وان که حتی با تماشای آن متوجه می‌شوید که تجملات از آن می‌بارد، هتل الایت ورلد است. این هتل نیز در کنار هتل هیلتون ، جزء بهترین هتل های 5 ستاره وان محسوب می‌شود و کسانی که به اقامت‌های لاکچری علاقه‌مند هستند، آن را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. از نظر ظاهری این هتل بی‌شباهت به یک قلعه عظیم و لوکس نیست و همین رویه در دکوراسیون اتاق‌ها نیز لحاظ شده است. در حقیقت هیچ جای هتل وجود ندارد که از تماشای آن به وجد نیایید. از ظاهر بیرونی ساختمان هتل گرفته تا فضای لابی، میز پذیرش، آسانسورها و نهایتا اتاق‌ها، همگی لوکس، تماشایی و مجلل هستند.

هتل الایت ورلد

از نظر امکانات تفریحی باید بدانید که امکان آفتاب گرفتن در تراس مخصوص هتل وجود دارد تا با نوشیدن یک لیوان آب میوه طبیعی، وقت گذرانی کنید. علاوه بر آن، امکان استفاده از سالن اسپا نیز برای مسافران هتل الایت ورلد وجود دارد. در این مرکز اسپای مجهز، مسافران از استخر بزرگ سرپوشیده هتل در تمامی روزهای سال می‌توانند استفاده کنند. همچنین این مرکز مجهز به سونا، جکوزی، سالن بخار، حمام سنتی، سالن ماساژ و انواع سالن زیبایی است. البته اگر به تفریحات آبی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید سری به بخش فیتنس بزنید. در بخش فیتنس هتل، علاوه بر تجهیزات به روز، یک مربی بسیار حرفه‌ای حضور دارد تا شما را راهنمایی کند. در ضمن به جز تفریحات ورزشی و سلامت، می‌توانید خودتان را در بار یا کلاب شبانه سرگرم کنید.

هتل الایت ورلد

از نظر امکانات خوردنی و نوشیدنی نیز باید خودتان را برای یکی از مفصل‌ترین صبحانه‌های کل زندگی‌تان آماده کنید! منوی صبحانه این هتل بوفه یا همان سلف سرویس است و شما می‌توانید هر آنچه که تصور می‌کنید را در این میز صبحانه داشته باشید. قطعا نیازی نیست بگوییم که این صبحانه از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. علاوه بر صبحانه، چند رستوران بسیار با کیفیت نیز در مجموعه هتل فعالیت می‌کنند که همگی کیفیت بالایی دارند و خدمات روم سرویس ارائه می‌دهند. پس با اقامت در هتل الایت ورلد، از بابت خورد و خوراک می‌توانید آسوده خاطر باشید!

هتل الایت ورلد

اگر به دنبال سایر امکانات رفاهی و خدماتی هستید، لازم به ذکر است که پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته و حتی به زبان فارسی نیز انجام می‌شود! در بخش لابی، امکان دریافت پول نقد از خودپرداز وجود دارد و حتی در بخش صرافی پول خود را می‌توانید چنج کنید. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و امکان استفاده از بخش لاندری نیز برای همه مسافران وجود دارد. در صورت نیاز، انواع اتاق‌های مخصوص افراد سیگار، اتاق‌های مخصوص تازه عروس و دامادها و اتاق‌های عایق صدا تعبیه شده‌اند تا مسافران بتوانند بر اساس نیاز خود در آنها اقامت داشته باشند.

هتل الایت ورلد

خب دوستان عزیز، نظر شما در مورد اقامت در شهر زیبای وان چیست؟ آیا اقامت در هتل‌های 4 ستاره را ترجیح می‌دهید؟ اگر اینطور است، مقاله بهترین هتل های 4 ستاره وان را با ما همراه باشید! به نظر شما بهترین هتل 5 ستاره وان کدام است؟ آیا تا به حال در هیچ یک از این دو هتل اقامت داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید