بلیط هواپیما وان | بلیط هواپیما تهران وان
زهرا نیرومند 1400/12/1/21 5194 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ایرلاین‌های مناسب برای خرید بلیط هواپیما وان

پروازهای تهران وان از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران آغاز می‌شوند و پس از یک یا دو توقف در نهایت در فرودگاه فرید ملن شهر وان به زمین می‌نشینند. در حال حاضر 4 خط هوایی ترکیش ایرلاینز، پگاسوس، آنادولوجت و قطرایرویز در این مسیر فعال هستند و در تمامی روزهای هفته پرواز دارند. کاسپین ایرلاین‌ تنها پرواز مستقیم تهران وان است و ارزان‎تر و سریع‌تر از دیگر پروازها می‌باشد.

بلیط هواپیما وان با پرواز کاسپین (Caspian Airline)

کاسپین، یک شرکت هواپیمایی ایرانی است که پرواز مستقیمی را از تهران به سمت وان انجام می‌دهد. این پرواز در حال حاضر در روزهای دوشنبه و جمعه ساعت 17:40 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به سمت فرودگاه فرید ملن شهر وان انجام می‌شود و حدود یک ساعت و 30 دقیقه طول می‎کشد.

نام پرواز

شماره پرواز

تعداد توقف

بار چمدان

مدت زمان پرواز

کاسپین ایرلاین

7934

-

20 کیلوگرم

1 ساعت و 30 دقیقه


بلیط هواپیما وان با پرواز ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

ترکیش ایرلاینز در 7 روز هفته از تهران به سمت وان پرواز می‌کند و در طول روز نیز پروازهای متعددی را انجام می‌دهد. پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران به سمت فرودگاه صابیحا گوکچن انجام می‌شود و پس از یک توقف، به سمت فرودگاه فرید ملن شهر وان ادامه پیدا می‌کند. مدت زمان پرواز از تهران تا استانبول 3 ساعت و 20 دقیقه و از آن‌جا تا فرودگاه وان، 2 ساعت می‌باشد. کل زمان پرواز به میزان توقف در فرودگاه استانبول بستگی دارد و از 8 ساعت تا  14 ساعت متغیر است.

برخی از پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز دارای 2 توقف هستند.  در این پروازها توقف اول در فرودگاه آنکارا و توقف دوم در فرودگاه  استانبول انجام می‎شود. کل زمان پرواز در این موارد طولانی‌تر بوده و تا 37 ساعت نیز افزایش می‎یابد. این پروازها اشتراکی هستند و با همکاری دو شرکت ترکیش ایرلاینز و آنادولوجت انجام می‌شوند.

نام پرواز

شماره پرواز

تعداد توقف

بار چمدان

مدت زمان پرواز

ترکیش ایرلاینز

873

1 یا 2

30 کیلوگرم

8 تا 31 ساعت

ترکیش ایرلاینز

875

2

30 کیلوگرم

13 تا 30 ساعت

ترکیش ایرلاینز

879

2

30 کیلوگرم

9 تا 28 ساعت

ترکیش ایرلاینز

881

2

30 کیلوگرم

14 تا 37 ساعت


بلیط هواپیما وان با پرواز آنادولوجت (AnadoluJet)

پروازهای آنادولوجت به صورت غیرمستقیم بوده و با یک یا دو توقف انجام می‌شوند. توقف اول در فرودگاه اسن‌بوغا آنکارا و توقف دوم در فرودگاه استانبول می‌باشد. پرواز از تهران تا آنکارا  2 ساعت و 45 دقیقه و از آن‌جا تا فرودگاه صابیحا گوکچن استانبول، 1 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد. مسیر بعدی از فرودگاه استانبول به سمت فرودگاه وان می‌باشد که زمان آن 2 ساعت است. آنادولوجت پروازهای خود را با همکاری شرکت ترکیش ایرلاینز انجام می‌دهد. کل زمان پرواز به میزان توقف در 2 فرودگاه بستگی دارد و از 9  تا  37 ساعت متغیر است.

نام پرواز

شماره پرواز

تعداد توقف

بار چمدان

مدت زمان پرواز

آنادولوجت

7689

 1

20 کیلوگرم

12 تا 15  ساعت

آنادولوجت

7881

1 یا 2

20 کیلوگرم

9 تا 37 ساعت


بلیط هواپیما وان با پرواز قطر ایرویز (Qatar Airways)

قطر ایرویز، ایرلاین دیگری است که در مسیر تهران وان فعالیت می‎کند. این ایرلاین پروازهایی را در طول هفته انجام می‎دهد و در مسیر خود دو توقف دارد. توقف اول در فرودگاه دوحه و توقف دوم در فرودگاه استانبول می‌باشد. مدت زمان پرواز از تهران تا دوحه  2 ساعت و 5 دقیقه و از آن‌جا تا فرودگاه صابیحا گوکچن استانبول، 4 ساعت و 30 دقیقه است. مسیر بعدی از فرودگاه استانبول به سمت فرودگاه وان می‌باشد که توسط شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز انجام می‌شود.

نام پرواز

شماره پرواز

تعداد توقف

بار چمدان

مدت زمان پرواز

قطر ایرویز

483

35  کیلوگرم

19 تا 27 ساعت

قطر ایرویز

491

35  کیلوگرم

14 تا 37 ساعت

قطر ایرویز

499

35  کیلوگرم

19 تا 38 ساعت


بلیط هواپیما وان با پرواز پگاسوس ایرلاینز (Pegasus Airlines)  

پرواز تهران وان با شرکت هواپیمای پگاسوس ایرلاینز در روزهای مختلف هفته انجام می‌شود. این پرواز  با شماره پرواز PC513 فرودگاه امام خمینی تهران را ترک کرده و پس از 3 ساعت و 20 دقیقه در فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول، به زمین می‌نشیند. مسیر دوم از فرودگاه استانبول تا فرودگاه وان می‌باشد که دو ساعت طول می‌کشد.

نام پرواز

شماره پرواز

تعداد توقف

بار چمدان

مدت زمان پرواز

پگاسوس ایرلاینز

PC513

20 کیلوگرم

9 تا 15 ساعت


فرودگاه‌ شهر وان

فرودگاه‌ وان با نام فرودگاه فرید مِلِن (Ferit Melen Airport)، یک فرودگاه همگانی است. این فرودگاه در ارتفاع ۱٬۶۷۰ متری از سطح دریا واقع شده و  یک باند فرود به طول ۲٬۷۵۰ متر دارد. فرودگاه فرید مِلِن نزدیک‌ترین فرودگاه ترکیه به کشور ایران است. این فرودگاه حدود 20 دقیقه از مرکز شهر وان فاصله دارد و با یک تاکسی به راحتی قابل دسترسی است.

ترکیش ایرلاینز، پگاسوس، سان اکسپرس و آنادولوجت خطوط هوایی هستند که در فرودگاه وان فعالیت می‌کنند. این خطوط به اغلب شهرهای ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، آنکارا، ترابزون، ازمیر و ... پرواز دارند. فرودگاه فرید ملن شهر وان یک فرودگاه داخلی است. از این رو، تمامی پروازهای خارجی  با یک یا دو توقف در فرودگاه‌های آنکارا و استانبول انجام می‌شوند و از آن‌جا به سمت وان حرکت می‌کنند. کاسپین ایرلاین تنها پرواز مستقیم تهران وان است که به تازگی کار خود را آغاز کرده است.

نکات ضروری هنگام خرید بلیط وان

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، پروازهای خارجی مسیر تهران وان در یک یا دو فرودگاه واسط توقف دارند و سپس به سمت فرودگاه مقصد حرکت می‌کنند. این توقف‌ها ممکن است کوتاه‌مدت باشند، اما در برخی موارد بسیار طولانی شده و مدت زمان سفر را به 37 ساعت نیز می‌رسانند. بنابراین، برای خرید بلیط وان باید این نکته را مدنظر داشته باشید و بهترین و مناسب‌ترین پرواز را برای سفر انتخاب نمایید.

نکات ضروری هنگام خرید بلیط وان عبارتند از:

  • هرچه مسیر کوتاه‌تر باشد، میزان سوخت مصرفی هواپیما کمتر بوده و هزینه بلیط نیز پایین‌تر خواهد بود. در حال حاضر پرواز کاسپین ارزان‌ترین پرواز مسیر تهران وان است. این پرواز به صورت مستقیم انجام می‌شود.
  • اگر پرواز غیرمستقیم را انتخاب می‌کنید، هنگام خرید بلیط به زمان توقف هواپیما در فرودگاه واسط توجه داشته باشید. هرچه توقف طولانی‌تر باشد، خستگی شما نیز بیشتر خواهد بود. خستگی زیاد انرژی شما را کاهش داده و لذت سفر را نیز کمتر می‌کند.
  • همیشه چند ساعت قبل از سفر در فرودگاه حضور داشته باشید. در این صورت می‌توانید کارهای مربوطه را به موقع و به دور از استرس انجام دهید.
  • پس از خرید بلیط، اطلاعات شخصی خود را با اطلاعات درج شده روی بلیط تطبیق دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.  

روش‌های خرید بلیط هواپیما وان

بلیط هواپیما تهران وان را می‌توانید به طور مستقیم از  شرکت‌های هواپیمایی خریداری نمایید، اما بهترین راه خرید از آژانس‌های معتبر کشور می‌باشد. شما می‌توانید این کار را از طریق آژانس هواپیمایی کایت انجام دهید. برای آگاهی از زمان پروازهای وان و برآورد قیمت بلیط‌ها بخش پروازهای وب‌سایت کایت را مورد بررسی قرار دهید و اگر سوالی در مورد خرید بلیط تهران وان دارید، با شماره 02175097700 تماس بگیرید. کارشناسان کایت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و بهترین و مناسب‌ترین ایرلاین را مشتریان خود معرفی می‌کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید