بهترین هتل وان| معرفی بهترین هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره‌ی شهر وان
ضحا اکبری 1399/09/04 10380 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


شهر وان بزرگترین شهر در شرق کشور ترکیه است که حدود ۶۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد و مردم آن به زبان ترکی صحبت می‌کنند. شهر وان هم به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و هم بخاطر برخورداری از جاذبه‌های گردشگری بسیار نظیر قلعه‌ی وان،‌ دریاچه‌ی وان، کلیسای آختامار، ‌آبشار مرادیه،‌ گربه‌های وان و... همه ساله توریست‌های بسیاری را از نقاط مختلف دنیا در خود جای می‌دهد که تعداد این گردشگران از ایران به دلیل نزدیکی شهر وان با شهرهای شمال غربی ایران و همچنین مناسب بودن قیمت اجناس در این شهر به مراتب از گردشگران سایر کشورها بیشتر است. در شهر وان هتل‌های فراوانی وجود دارد که ما در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین‌های این هتل‌ها آشنا کرده و توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه می‍‌کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای وان وارد صفحه "تور وان" شوید.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های پنج ستاره وان

معرفی هتل مای سوئیت وان

معرفی هتل هالدی وان

  • هتل ۳ ستاره‌ی دوسکوی وان (Dosco Hotel)

هتل دوسکو یک هتل 3 ستاره در شهر وان است که آن قدرامکانات و سرویس دهی بالایی دارد که خود را به یک هتل 4 ستاره نزدیک کرده است، این هتل در سال 2015 تاسیس شده، دارای 48 اتاق بزرگ و دلباز با طراحی بسیار زیبا می‌باشد و از نظر موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی قرار گرفته است. هتل دوسکو دارای انواع اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل بوده و در هر اتاق فضایی به عنوان نشیمن در نظر گرفته شده است. این هتل که پرسنل آن به زبان‌هایی ترکی، عربی و انگلیسی صحبت می‌کنند، تا فرودگاه شهر وان 8.5 کیلومتر، تا قلعه‌ی وان 4.7 کیلومتر و تا بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر وان فاصله‌ی بسیار کمی دارد و با این وجود هم شاتل فرودگاهی دارد و هم تورهایی برای رفتن به جاذبه‌های شهر وان، البته هزینه‌ی این سرویس‌ها باید به طور جداگانه پرداخت شود. علاوه بر رستوران در داخل هتل یک آشپزخانه‌ تعبیه شده که مسافران می‌توانند در صورت تمایل در آن آشپزی کنند، همچنین این هتل دارای زمین بازی سرپوشیده برای کودکان بوده و از این نظر نیز بسیار ایده آل است. هتل دوسکو هم برای زوج‌هایی که برای ماه عسل به این هتل می‌آیند و هم برای خانواده‌ها بسیار مناسب بوده و دارای پارکینگ رایگان می‌باشد. ای هتل از هتل‌های پرطرفدار شهر وان به حساب می‌آید چرا که با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه‌های آن بسیار پایین و برای افراد بسیار مقرون به صرفه است.

آدرس هتل دوسکو: Valimithatbey mah. Kocbay cad. No 22 Ipekyolu 65100 Van Turkey

هتل دوسکو

هتل دوسکو

هتل دوسکو

  • هتل ۳ ستاره‌ی کریستال وان (Crystal Hotel)

هتل ۳ ستاره‌ی کریستال شهر وان یک هتل نوساز است و از تاسیس آن زمان زیادی نمی‌گذرد، این هتل دارای ۲۰ اتاق و سوئیت است که همگی بسیار شیک و زیبا طراحی شده‌اند و از امکانات عمومی چون وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر و سالن ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بوفه‌ی صبحانه‌ی رایگان برخوردارند و اتاق‌های هتل هم امکاناتی چون تراس، تلویزیون،‌ میز کار، چای ساز، مینی بار، یخچال،‌ تلفن، سیستم تهویه و... دارند. در رستوران هتل کریستال انواع غذاهای محلی ترکیه و غذاهای بین الملل در بالاترین کیفیت سرو می‌شود و کارکنان این هتل به زبان فارسی مسلط هستند که از این بابت برای مسافران ایرانی بسیار ایده آل است. هتل کریستال به فرودگاه و ترمینال مسافربری شهر وان بسیار نزدیک بوده و تا جاذبه‌های دیدنی این شهر فاصله‌ی ‌بسیار کمی دارد،‌ به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توان از هتل به جاذبه‌هایی نظیر موزه‌ی شهر وان،‌ مسجد اعظم این شهر و بسیاری مکان‌های دیگر دسترسی پیدا کرد.

آدرس هتل کریستال: Serefiye Mahallesi Ordu cad No 9 Eski Tedas Vezneleri Yani

هتل کریستال

هتل کریستال

هتل کریستال

  • هتل ۴ ستاره‌ی هالدی وان (Haldi Hotel)

هتل هالدی یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی شهر وان است که در قلب این شهر و جایی نزدیک به جاذبه‌های دیدنی شهر وان قرار دارد،‌ این هتل با موزه‌ی این شهر کمتر از ۱ کیلومتر، با ایستگاه اتوبوس وان ۲ کیلومتر و با قلعه‌ی وان 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل هالدی در سال 2015 راه اندازی شده و دارای معماری بسیار زیبایی می‌باشد، این هتل دارای 80 اتاق است که این اتاق‌ها را انواع اتاق‌های سینگل، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و یک اتاق برای افراد معلول تشکیل می‌دهد. پرسنل هتل هالدی بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و به چندین زبان مختلف از جمله ترکی، فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه و... صحبت می‌نمایند. این هتل نیز دارای امکانات فراوانی چون پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، منطقه‌ی سیگار کشیدن، فروشگاه سوغات، اتاق ماساژ و اسپا، استخر و سونا، مجموعه‌ی ماه عسل برای عروس و دامادها، سالن آرایش و... می‌باشد و با توجه به این امکانات و هزینه‌ی پایین، هتل هالدی یکی از بهترین و ایده آل‌ترین هتل‌های شهر وان به شما می‌رود.

آدرس هتل هالدی: Cumhuriyet Cad Demirciler No 4 Serefiye Mahallesi Van 65100 Turkey

هتل هالدی

هتل هالدی

هتل هالدی

  • هتل ۴ ستاره‌ی گرند هتل وان (Grand Hotel)

هتل 4 ستاره‌ی گرند هتل در شهر وان به عنوان یکی از بهترین، زیباترین و تمیزترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود که با جاذبه‌های دیدنی شهر وان همچون موزه‌‌ی وان و فرودگاه و ایستگاه اتوبوس این شهر فاصله‌ی بسیار کمی دارد. این هتل دارای ۴۵ اتاق است که شامل اتاق‌های سینگل، ۲ تخته، ۴ تخته، سوئیت و اتاقی برای معلولان هستند، از امکانات بسیار زیادی برخوردارند و دارای دکوراسیون مدرن و بهداشت در سطح بالایی می‌باشند. رستوران گرند هتل در آخرین طبقه‌ی این هتل و با منظره‌ی زیبای شهر است که میل کردن انواع غذاهای محلی ترکیه و بین الملل در آن تجربه‌ای ماندگار و تکرار نشدنی برای هر فردی خواهد بود. افرادی که در گرند هتل کار می‌کنند به زبان‌های ترکی، عربی، فرانسه، آلمانی و... تسلط داشته و با رفتاری بسیار دوستانه پذیرای مهمانان خود هستند.

آدرس گرند هتل: Serefiye Irfan Bastig Cd No 4 . 65000 Van Merkez Van Turkey

گرند هتل

گرند هتل

گرند هتل

  • هتل ۵ ستاره‌ی الیت ورلد وان (Elit World)

هتل الیت ورلد شهر وان هتلی ۵ ستاره و یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های این شهر است که به سبب برخورداری از فضایی مجلل و کاخ مانند خاطره‌ی یک اقامت لوکس و به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل دارای ۲۳۰ اتاق است که در انواع ۲ تخته،‌ ۴ تخته،‌ سوئیت و... وجود دارد. این اتاق‌ها از طراحی لوکس و بسیار مجللی برخوردارند و امکاناتی مانند سیستم تهویه،‌ دستگاه کنترل دمای اتاق، تلویزیون، ‌مینی بار،‌ گاو صندوق،‌ چای ساز، حمام اختصاصی و... دارند. هتل الیت ورلد خدمات بسیاری نظیر استخر سر پوشیده،‌ مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا و جکوزی، ‌اسپا،‌ صرافی، اینترنت رایگان و بسیاری خدمات دیگر دارد و دارای ۲ رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت ترکی و بین الملل و ۲ کافی شاپ برای صرف انواع میان وعده و نوشیدنی‌های خوش طعم می‌باشد. کارکنان هتل لوکس الیت ورلد به زبان‌های ترکی، فارسی و انگلیسی مسلط هستند و این هتل به جاذبه‌های شهر وان مثل موزه‌ی وان،‌ استادیوم آتاتورک،‌ قلعه‌ی وان و فرودگاه  و ایستگاه اتوبوس این شهر بسیار نزدیک است.

آدرس هتل الیت ورلد: Bahvivan Mah Kazim Karabekir Cad No 67. 34435 Van Turkey

هتل الیت ورلد

هتل الیت ورلد

هتل الیت ورلد

  • هتل ۵ ستاره‌ی دابل تری بای هیلتون وان (Double Tree By Hilton)

هتل دابل تری هیلتون هتلی ۵ ستاره در شهر وان و یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر می‌باشد، ‌این هتل در موقعیت بسیار عالی در شهر وان قرار گرفته، به طوری که به اماکنی چون فرودگاه و ایستگاه اتوبوس شهر وان و جاذبه‌های دیدنی این شهر مثل تئاتر شهر وان، ‌موزه‌ی وان،‌ قلعه‌ی وان، ‌استادیوم آتاتورک وان و بسیاری مکان‌های دیگر بسیار نزدیک است. هتل دابل تری ۹۴ اتاق لوکس و بسیار زیبا دارد که دارای طراحی و دکوراسیون امروزی و شیک می‌باشند و از امکاناتی مانند سیتم تهویه،‌ گاو صندوق،‌ مینی بار،‌ چای ساز و... برخوردارند. هال دابل تری ۶ رستوران و ۴ کافی شاپ دارد که می‌توانید در آن‌ها لحظاتی بسیار خاطره انگیز را برای خود بسازید و پرسنل این هتل به زبان‌های ترکی، ‌فارسی و انگلیسی صحبت کرده و بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد می‌باشند.

آدرس هتل دابل تری هیلتون: Ipekyolu Cad No 8. Km Edremit Van 65000 Van Turkey

هتل دابل تری هیلتون

هتل دابل تری هیلتون

هتل دابل تری هیلتون

در این مقاله شما را با بهترین هتل‌های شهر وان کشور ترکیه آشنا کردیم، در صورتی که تمایل دارید به شهر زیبای وان سفر کنید می‌توانید به بخش ترکیه یا قسمت  شهر وان در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید