‫5 دلیل که باید با تور دبی سفر کنی!
2888 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


5 دلیل که باید با تور دبی سفر کنی!


قبل از این که با تور دبی کایت همسفر بشی؛ 5 دلیل مهمی که تو رو بیشتر راغب به این سفر می‌کنه رو در این مقاله از کایت جهانگرد مطالعه کن. این نکته رو در نظر داشته باش که داری به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان سفر می‌کنی، پس باید برنامه صفر تا صد سفر به دبی رو به کسی بسپاری تا بهترین برنامه سفر رو برات در نظر بگیره. کایت مجری برگزارکننده تور دبی هست که می‌تونی با ما همسفر باشی و سفری متفاوت رو تجربه کنی. برای رفتن با تور دبی کایت لزومی نداره میلیونر باشی! چون ما مجری مستقیم برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی هم هستیم. در ادامه با 5 دلیلی که باید به دبی سفر کنی آشنا میشی و اگه دوست داری قیمت تور هم بدونی، وارد صفحه "تور دبی" بشو.


5 دلیل که باید با تور دبی سفر کنی
1.    باید با تور دبی سفر کنی تا از جاذبه های گردشگری دیدن کنی؛


 جاذبه های گردشگری که در دبی از اونها دیدن می‌کنی؛ تنوع زیادی داره که این جاذبه‌ها رکوردهای زیادی رو در دنیا شکسته از برج‌ها و آسمون خراش‌هایی که بالاتر از ابرها رفتن و بلندترین‌های جهان هستن تا شلوغ‌ترین فرودگاه بین‌المللی دنیا همه و همه رو می‌تونی در تور دبی از نزدیک ببینی پس یکی از دلایل مهمی که باید به دبی سفر کنی؛ بازدید از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد دبی هست.

باید با تور دبی سفر کنی
2.    خریدی منحصر به فرد در تور دبی


پاساژگردی یکی از پرطرفدارترین تفریح‌ها در تور دبی هست که نباید اون رو از دست بدین. گردشگران زیادی رو از سراسر دنیا برای خرید از فستیوال یک ماهه دبی به این منطقه جلب می‌کنه.  DSFاز مهمترین فستیوال های امارت متحده عربی هست که در سال 2019 از 5 دی تا 13 بهمن برگزار میشه که احتمالا تا اواخر بهمن و اوایل اسفند تمدید بشه. در سه ماهه اول سال میلادی هر ساله نزدیک به 3 میلیون توریست از سراسر دنیا با تور دبی به امارت متحده عربی سفر می‌کنن.


خریدی منحصر به فرد در تور دبی
3. از آکواریوم گردی تا آفرود و سافاری در بیابان


هیجان در تور دبی انتها نداره. همه تجربه های منحصر به فردی رو که آرزوی شماست رو در دبی می‌تونین برآورده کنین. قدم زدن در دل اقیانوسی که به شکل آکواریوم دراومده تا هیجان سافاری سواری در دل بیابون‌هایی که اقیانوسی بی انتها از شن‌های طلایی هستن. همه این تفریحات رو در تور دبی تجربه کنین.

صفحات مرتبط:

ویزای دبی

آکواریوم گردی
4.بمب آدرنالین رو در تور دبی فعال کنین


اگه اهل سفرهای پر هیجان هستی بهت تور دبی رو پیشنهاد می‌کنیم که می‌تونی بمب آدرنالین رو در این منطقه فعال کنی. از پرواز وسط ابرا گرفته تا موج سواری روی موج‌ها و غواصی در دنیای زیر آب همه و همه تجربه‌های منحصر به فردی هستن که نباید اون رو در تور دبی از دست بدی.
•    چتر بازی در تور دبی؛ ‎
•    دوچرخه سواری در کوهستان؛ ‎
•    سافاری صحرا؛‎
•    قایق سواری در دریا؛ ‎
•    موج سواری با کایت و اسکی روی آب ‎
•    غواصی ‎و دیدن کوسه‌های سفید در تور دبی
•    سنگ نوردی

بمب آدرنالین
5. تزریق آرامش در ساحل کایت دبی


اگر اهل هیجان در سفر نیستین و آرامش رو بیشتر ترجیح میدین؛ بهتره به سواحل زیبا در تور دبی سر بزنین؛ جالبه بدونین که یکی از سواحل دبی به اسم کایت هست. رقص کایت هایی که در این ساحل به آسمون میرن و آفتاب گرفتن از پرطرفدارترین تفریحات ساحل کایت دبی هست. واگن‌های غذایی که در این ساحل وجود داره شکم‌گردهای زیادی رو به خودش جلب میکنه تا بعد از کلی تفریح و گردش در ساحل دلی از عزا در بیارن. گردشگرایی که علاقه به اسکیت یا دیدن حرکات نمایشی اسکیت‌بازان هستن می‌تونن از زمین 3100 متری ساحل کایت دیدن کنن.

تزریق آرامش در ساحل کایت دبی

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید