تورهای تابستان 99 | لیست بهترین تورها برای تابستان 99
زهرا نیرومند 1399/03/14 1837 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تابستان یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر کردن است. بسیاری از افراد، خصوصا خانواده‌هایی که به همراه فرزندانشان به سفر می‌روند، فصل تابستان را برای این کار ترجیح می‌دهند. اغلب آن‌ها پس از تمام شدن امتحانات بار و بنه خود را جمع کرده و راهی مقصد مورد نظر می‌شوند. قبل از این‌که بخواهید به سفر بروید باید امکانات آن را فراهم کنید. مقصد موردنظر خود را انتخاب کنید، محلی برای اقامت رزرو نمایید، در مورد چگونگی طی کردن مسیر از مبدا تا مقصد تصمیم بگیرید و برای روزهای سفر خود، بازدید از اماکن، خرید کردن، انجام تفریحات و ... برنامه‌ریزی کنید. در نظر گرفتن تمامی این امور و برنامه‌ریزی برای هریک از آن‌ها شاید کمی سخت به نظر برسد، خصوصا اگر در مورد مقصد اطلاعاتی نداشته باشید یا ویژگی‌های آن را خوب نشناسید. بهترین راه برای داشتن سفری راحت و بی‌دغدغه، انتخاب یک تور گردشگری و همراه شدن با آن است. امروزه بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی تورهایی را به نقاط مختلف کشور یا حتی کشورهای خارج از ایران برگزار می‌کنند و برای تمامی بخش‌های سفر به طور دقیق و کامل برنامه‌ریزی می‌کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب یک تور مناسب و ثبت‌نام در آن است. آن‌گاه می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده خود با یک راهنمای حرفه‌ای به مقصد موردنظر رفته و از سفر خود نهایت لذت ببرید. تورهای گردشگری برای محل اقامت، خورد و خوراک، حمل و نقل و حتی بازدید از جاذبه‌های گردشگری برنامه‌ریزی می‌کنند و بهترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این بخش قصد داریم لیستی از بهترین تورهای تابستان 99 را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد سفر در تابستان را دارید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.


تورهای اروپا


سفر به اروپا، گشت‌وگذار در مدرن‌ترین شهرهای دنیا و آشنایی با مردمانی که فرهنگ و آداب و رسومی متفاوت با ما دارند، یکی از جذاب‌ترین و شاید رویایی‌ترین خواسته‌های علاقه‌مندان به سفر و گردشگری است. سفر به خارج از ایران، خصوصا کشورهای اروپایی، به دلیل نیاز به دریافت ویزا و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، کمی پیچیده‌تر از دیگر سفرها می‌باشد. اگر برای اولین بار است که به یک کشور اروپایی سفر می‌کنید، شاید آشنایی زیادی با روند کار و آماده‌ کردن مدارک لازم نداشته باشید که در این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.
کشورهای مختلف دنیا هریک قوانین خاص خود را برای صدور ویزا دارند. هرچقدر روابط دو کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی بهتر باشد، دریافت ویزا راحت‌تر خواهد بود. با توجه به این‌که کشور ایران روابط خوبی با بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی ندارد، دریافت ویزا برای ایرانیان کمی مشکل‌تر از سایر کشورهاست. موثرترین گزینه برای دریافت ویزای اروپایی، گردش حساب و تمکن مالی است. اگر از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم سفر به کشورهای اروپایی را فعلا کنار بگذارید و به مقاصد خارجی دیگر فکر کنید.
اگر برای دریافت ویزا مشکلی ندارید، می‌توانید کارهای خود را به یک آژانس گردشگری معتبر بسپارید و با خیال راحت برای یک سفر خاطره‌انگیز و به یادماندنی برنامه‌ریزی کنید. تور کشورهای فرانسه، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا و مجارستان، از جمله پرطرفدارترین تورهای تابستان 99 هستند که از لحاظ دریافت ویزا نیز سخت‌گیری کمتری دارند. در بین تورهای اروپایی شما این امکان را دارید که تورهای یک کشور را انتخاب کنید یا با تورهای ترکیبی اروپا همراه شوید. به عنوان مثال وقتی تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، تنها می‌توانید از شهر پاریس فرانسه بازدید نمایید و روزهای سفر خود را در این شهر و جاذبه‌های گردشگری اطراف آن بگذرانید. تورهای ترکیبی اروپا این امکان را برای شما ایجاد می‌کنند که در یک سفر بتوانید از چندین کشور و شهر بازدید نمایید. این تورها معمولا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شوند و از لحاظ زمانی و هزینه کاملا مقرون‌بصرفه هستند. از جمله محبوب‌ترین تورهای ترکیبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تور فرانسه، هلند، ایتالیا
  • تور سوئیس، اتریش، مجارستان
  • تور ایتالیا، اسپانیا، فرانسه
  • تور فرانسه، پرتغال
  • تور فرانسه، آلمان


موارد عنوان‌شده تنها بخشی از تورهای ترکیبی اروپا می‌باشند. مدت زمان برگزاری تورها بر اساس تعداد کشورها و شهرهایی که در آن اقامت دارند، از 6 روز تا 10 روز متفاوت می‌باشد. بسته به نوع تور ممکن است شما در دو یا سه شهر از یک کشور نیز اقامت داشته باشید تا بتوانید از جاذبه‌های طبیعی یا تاریخی و تفریحات آن به طور کامل برخوردار شوید.


تورهای اروپا


تور کشورهای جنوب شرق آسیا


کشورهای جنوب شرق آسیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در بین ایرانیان هستند. کشورهایی چون مالزی، سنگاپور، هند، چین، ژاپن و تایلند از جمله پرطرفدارترین کشورهای این منطقه هستند که هر ساله گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود جذب می‌کنند. تاریخ چندهزارساله این منطقه با بناهایی جذاب و معماری‌هایی متفاوت از دیگر نقاط دنیا، در کنار فرهنگ و آداب و رسوم خاص مردمان آن و تنوع بالای غذاهای ناحیه با طعم‌ها و رنگ‌های مختلف، از جمله مواردی است که افراد را از نقاط مختلف دنیا به سمت کشورهای جنوب شرق آسیا جذب می‌کند.
دریافت ویزای کشورهای جنوب شرق آسیا برای ایرانیان بسیار آسان‌تر از کشورهای اروپایی است، از این رو مورد استقبال بیشتری قرار دارد. تور هندوستان، پکن، شانگ‌های، اندونزی، پاتایا، بانکوک، ویتنام، بالی، سری‌لانکا، نپال، فیلیپین و ... از جمله تورهایی هستند که در لیست انتخاب‌های شما برای سفر به کشورهای این منطقه قرار دارد. در این‌جا هم می‌توانید تورهای ترکیبی کشورها را انتخاب کنید و در یک سفر از دو یا چند کشور به صورت هم‌زمان بازدید نمایید. تورهای ترکیبی کشورهای جنوب شرق آسیا عبارتند از:

  • تور ویتنام، کامبوج، لائوس
  • مالزی، سنگاپور، تایلند
  • کره‌جنوبی، ژاپن
  • تور مالدیو، سری‌لانکا
  • اندونزی، تایلند، کامبوج


مواردی که در این بخش عنوان کردیم، تنها بخشی از تورهای ترکیبی کشورهای جنوب شرق آسیا هستند. مدت زمان سفر با این تورها بر اساس تعداد کشورها و شهرهایی که مورد بازدید قرار می‌گیرند، از 10 تا 15 روز متفاوت است. حتی ممکن است تورهایی را پیدا کنید که در یک سفر شما را با 5 کشور ویتنام، تایلند، مالزی، فیلیپین و چین آشنا می‌کنند که معمولا زمان طولانی‌تر، حدود 20 روز را به آن اختصاص می‌دهند. در این نوع سفرها گردشگران می‌توانند با هزینه‌ای کمتر، تعداد بیشتری از کشورها را مورد بازدید قرار دهند و سفری هیجان‌انگیز را تجربه نمایند.


تور کشورهای جنوب شرق آسیا


تورهای ترکیه


ترکیه، یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیاست که به دلیل نزدیک بودن به ایران و و کم‌هزینه‌تر بودن نسبت به دیگر کشورهای خارجی، مورد استقبال بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. ترکیه یک کشور آسیایی- اروپایی است که از لحاظ فرهنگی نیز شباهت‌های بسیاری با ایران دارد. علاوه بر این، این کشور از لحاظ جاذبه‌های تاریخی بسیار پربار بوده و بناها و ساختما‌ن‌های کهن متعلق به دوران روم‌ باستان، بیزانس، عثمانی‌ها و ... را نیز در خود جای داده است. از جاذبه‌های طبیعی و سواحل زیبای ترکیه که در کنار هریک از آن‌ها تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی فراهم شده است نیز نمی‌توان گذشت. بازارها و مراکز خرید ترکیه، از دیگر موارد جذب گردشگر به این کشور هستند.
با توجه به پرطرفدار بودن کشور ترکیه و استقبال ایرانیان از این کشور، آژانس‌های گردشگری برای تعدادی از شهرهای ترکیه از جمله آنکارا، استانبول، آنتالیا، افسوس، بدروم، سیده، مارماریس، قونیه، مادرین، کوش‌آداسی، وان، ازمیر و ... تور برگزار می‌کنند. بسته به این که به چه نوع سفری علاقه‌مندید و ترجیح می‌دهید زمان خود را چگونه بگذرانید، می‌توانید یکی از این شهرها را برای بازدید انتخاب کرده و با تورهای تابستان 99 همراه شوید.
در مورد ویزا نیز باید این نکته را یادآور شویم که افرادی که به قصد گشت و گذار به ترکیه سفر می‌کنند، نیازی به دریافت ویزا ندارند. شما می‌توانید پس از ورود به خاک ترکیه در فرودگاه یا مرز، یک ویزای 90 روزه توریستی داشته باشید.


تورهای ترکیه


تورهای طبیعت‌گردی


بهار و تابستان بهترین فصل برای طبیعت‌گردی هستند. اگر قصد دارید سفری ارزان و البته جذاب را به همراه خانواده خود تجربه کنید، بهترین انتخاب سفر به دامان کوه، جنگل، دریا و ... است. برای طبیعت‌گردی نیاز نیست از ایران خارج شوید و در کشورهای دیگر به دنبال جاذبه‌های طبیعی بگردید. ایران یکی از متنوع‌ترین و دیدنی‌ترین طبیعت‌های دنیا را دارد. هرجای ایران که باشید، در شهرها و روستاهای اطراف خود مناطقی دیدنی با چشم‌اندازهایی زیبا و رویایی را پیدا خواهید کرد. کافیست یک چادر به همراه داشته باشید و با وسایلی محدود چند روزی را در دامان طبیعت بگذرانید. در این صورت می‌توانید هزینه‌های اقامت یا حتی خورد و خوراک خود را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
سه استان شمالی کشور شامل گیلان، مازندران و گلستان، از جمله پرطرفدارترین استان‎‌های کشور برای طبیعت‌گردی هستند که با توجه به نزدیک‌تر بودن، مورد توجه تهرانی‌های عزیز قرار دارند. اگر اهل کویرنوردی هستید، باید استان‌های مرکزی کشور مانند کرمان، اصفهان، یزد و ... را برای این کار انتخاب نمایید. استان‌های کردستان، لرستان، ایلام و ... نیز جاذبه‌های دیدنی متنوعی دارند که می‌توانید برای بازدید از آن‎‌ها برنامه‌ریزی کنید.
آژانس‌های مسافرتی برای تورهای طبیعت‌گردی داخل کشور برنامه‌های متعددی دارند و شما را به بازدید از ناشناخته‌ترین نقاط ایران می‌برند. بسته به این‌که در کدام استان یا شهر ایران اقامت دارید، می‌توانید یکی از تورهای تابستان 99 را انتخاب کرده و یک سفر گروهی جذاب و هیجان‌انگیز را در کنار دیگر هم‌وطنان خود تجربه کنید. آبشارهای گلستان، جنگل‌های زیبای مازندان، ییلاقات استان گیلان، جاده‌ زیبای خلخال- اسالم، گردنه حیران، تور طبیعت‌گردی اردبیل، ارومیه، کردستان، تور دماوند، تور سوباتان، دامنه‌های زاگرس و ... از جمله تورهای طبیعت‌‌گردی داخلی هستند که می‌توانید با آن‌ها همراه شده و روزهای خوشی را بگذرانید.


تورهای طبیعت‌گردی


تورهای یک‌روزه


مشغله دنیای امروز، زمان استراحت را کاهش داده و فرصت کمتری را برای سفر به انسان می‌دهد، اما این باعث نمی‌شود که سفر نکنید. سفر کردن، حال و هوای شما را تغییر داده و خستگی‌تان را از تن به در می‌کند. شما باید زمانی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید تا روحیه و انرژی‌تان را دوباره به دست آورید و پر قدرت به سر کار و زندگی‌تان برگردید. تورهای یک‌روزه از جمله تورهایی هستند که به کارمندان و افرادی که زمان کمتری برای سفر دارند، پیشنهاد می‌شوند. بسیاری از افراد طبیعت اطراف شهر خود را برای سفر یک‌روزه انتخاب می‌کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند کمی متفاوت‌تر عمل کنند و مقاصد متنوع‌تری را برای سفرهای آخر هفته برگزینند.
اگر در تهران سکونت دارید، بهترین انتخاب برای گردش یک‌روزه، روستاهای اطراف یا شهرهای شمالی کشور ایران است. این تورها اغلب توسط آژانس‌های گردشگری برگزار شده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، معمولا مورد استقبال قرار می‌گیرد. از جمله تورهای یک‌روزه شمال کشور می‌توان به جنگل لفور، دریاچه عروس، هفت‌آبشار، روستای ماسوله، دریاچه فراخین، دشت لار، غار علی‌صدر و ... اشاره کرد. اگر طبیعت اطراف تهران را دوست دارید و ترجیح می‌دهید زمان کمتری در مسیر بگذرانید، می‌توانید تورهای یک‌روزه اطراف تهران مانند تور کردان، لواسان، طالقان، روستای آینه ورزان، روستای سنگان و ... را انتخاب نمایید.
تور تهران‌گردی، کاشان‌گردی، زنجان‌گردی، همدان‌گردی و قزوین‌گردی نیز از جمله پرطرفدارترین تورهای تابستان 99 هستند که علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، بازدید از جاذبه‌های تاریخی را نیز در برنامه خود دارند. تورهای یک روزه هزینه چندانی ندارند، اما برای دریافت انرژی دوباره بسیار مناسب بوده و شما را برای شروع یک هفته شلوغ و پرکار آماده می‌کنند.


تورهای یک‌روزه


در این مقاله در مورد انواع تورهای تابستان 99 و انتخاب‌هایی که برای سفر دارید، صحبت کردیم و اطلاعات مختصری را در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. برای انتخاب تور مناسب باید نکاتی را مدنظر داشته باشید و امکانات خود را از لحاظ زمان سفر و بودجه، مورد بررسی قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با تورهای تابستان 99، ویژگی‌ها و هزینه هریک از آن‌ها به دیگر صفحات سایت کایت مراجعه نمایید. علاوه بر این می‌توانید شماره 02175097700 تماس گرفته و با کاشناسان کایت در مورد تور موردنظر خود مشورت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید