بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی | معرفی 5 هتل برتر 5 ستاره
حامد مقتدایی 1399/01/28 2368 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


لیست مطالب این صفحه

اگر می‌خواهید سفر به یاد ماندنی و بدون هیچگونه سختی به کوش آداسی در پیش داشته باشید، بهتر است به فکر رزرو هتل‌های 5 ستاره در این شهر باشید و کمتر به سراغ هتل های 4 ستاره کوش آداسی یا هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی ترکیه بروید چراکه کیفیت هتل‌های 5 ستاره در این شهر به شکل شگفت‌انگیزی بالاست و کیفیتی نظیر هتل‌های 5 ستاره آنتالیا به شما عرضه می‌کند. در این مطلب قصد داریم شما را با 5 هتل برتر 5 ستاره کوش آداسی آشنا کنیم.

همچنین در صورتی که مایل هستید، هتل‌های کوش آداسی را با قیمتی ارزان‌تر از حالت عادی رزرو کنید، باید با تور به این شهر سفر کنید که می‌توانید لیست تورهای کوش آداسی را در صفحه "قیمت تور کوش آداسی" مشاهده کنید.


1.هتل و ریزورت لی‌بلو


هتل و ریزوت لی‌بلو، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، خدمات پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، مرکز فیتنس با باشگاه ورزشی، استخر، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا، استخر بزرگسالان در فضای روباز، محل استراحت و سرو نوشیدنی، رستوران، صبحانه دردسترس و سلف سرویس، بازی دارت، امکانات سرگرم‌کننده، تنیس روی میز، نگه‌داری از کودک، باشگاه کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، برگزاری همایش، اتاق ملاقات، مرکز آب‌درمانی و ماساژ، آرایشگاه، نگهبانی، فروشگاه‌، پیشخوان 24 ساعته، خشکشویی و اتوشویی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.
هتل و ریزوت لی‌بلو، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس، به ترتیب 21 و 31 مایل فاصله دارد. رستوران هتل ساحلی بانوان، غذاخوری سامورالس، رستوران کیوی، و رستوران و کافه ساحلی نخل، به ترتیب در فواصل 11، 10، 10 و 10 دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند. ساحل بانوان، محل سرو نوشیدنی و کافه کوش آداسی دریم و باشگاه ساحلی میراکل، از این هتل، به ترتیب 10، 6 و 5 دقیقه فاصله دارند.


هتل-و-ریزوت-لی‌بلو


2. هتل کاریزما دولوکس


هتل کاریزما دولوکس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، خدمات پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، مرکز فیتنس با باشگاه ورزشی، استخر، ساحل اختصاصی، برنامه‌های سرگرم‌کننده اختصاصی شبانگاهی، بازی‌های اختصاصی برای کودکان، استخر‌های روباز و بسته، استخر آب گرم، استخر بی‌نهایت، محل استراحت و سرو نوشیدنی، رستوران، صبحانه دردسترس و سلف سرویس، حمل‌ونقل فرودگاهی، مرکز تجاری، برگزاری همایش، اتاق ملاقات، مرکز آب‌درمانی و ماساژ تمام بدن، حمام سنتی، نگهبانی، پیشخوان 24 ساعته، خشکشویی و اتوشویی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.
هتل کاریزما دولوکس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس، به ترتیب 23 و 29 مایل فاصله دارد. غذاخوری لیمن بالیک، خانه استیک اچی، رستوران آنتپلی ات، و رستوران سف، به ترتیب در فواصل 5، 2، 2 و 5 دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند. محل سرو نوشیدنی حیال و نیکی جوی، از این هتل، 6 دقیقه فاصله دارند.


هتل-کاریزما-دولوکس


3. لیدیز بیچ رزیدنس


لیدیز بیچ رزیدنس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، خدمات پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، محل استراحت و سرو نوشیدنی، رستوران و ساحل را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در سال 2014 افتتاح شد و هدفش ارائه یک اقامت لوکس برای میهمانانی است که از سیستم تماماً انحصاری سایر هتل‌ها خسته‌ شده‌اند و می‌خواهند تجربه‌ای جدید داشته باشند.
لیدیز بیچ رزیدنس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس، به ترتیب 21 و 31 مایل فاصله دارد. هتل رستوران لیدیز بیچ، غذاخوری سام ور الس، رستوران کیوی و کافه و رستوران پالم بیچ به ترتیب در فواصل 3، 4، 4 و 4 دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند. قلعه کوش آداسی، لیدیز بیچ، سافاری چهارچرخ کوش آداسی و محل سرو نوشیدنی کوش آداسی دریم از این هتل، به ترتیب 15، 4، 13 و 8 دقیقه فاصله دارند.


لیدیز-بیچ-رزیدنس


4. پاین بی هالیدی ریزورت


پاین بی هالیدی ریزورت، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، خدمات پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، مرکز فیتنس با باشگاه ورزشی، استخر، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا، استخرهای روباز و

بسته، محل استراحت و سرو نوشیدنی، رستوران، صبحانه دردسترس و سلف سرویس، پارک آبی، ایروبیک، برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانگاهی، تنیس روی میز، نگه‌داری از کودک، مرکز بازی‌های کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، مرکز تجاری، برگزاری همایش، اتاق ملاقات، مرکز آب‌درمانی و ماساژ تمام بدن، حمام سنتی، آرایشگاه، نگهبانی، پیشخوان 24 ساعته، خشکشویی و اتوشویی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.
پاین بی هالیدی ریزورت، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس، به ترتیب 25 و 26 مایل فاصله دارد. رستوران کازابلانکا، رستوران لیدیز بیچ، رستوران اریزنکن، و رستوران آنتالیا به ترتیب در فواصل 3.7، 4.7، 3.6 و 3.8 مایلی از این هتل واقع شده‌اند. محل سرو نوشیدنی دوبلینرز کارائوکی و شهر باستانی افسوس، از این هتل، 3.6 و 4.7 مایل فاصله دارند.

صفحات مرتبط:


پاین-بی-هالیدی-ریزورت


5. هتل فلورا گاردن افسوس


هتل فلورا گاردن افسوس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، خدمات پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، مرکز فیتنس با باشگاه ورزشی، استخر، ساحل اختصاصی، غواصی، بازی‌های اختصاصی برای کودکان، سونا، استخر‌های روباز و بسته، محل استراحت و سرو نوشیدنی، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه دردسترس و سلف سرویس، اتاق بازی، پارک آبی، ورزش‌های آبی، دارت، برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانگاهی، تنیس روی میز، سرسره‌های آبی، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، مرکز تجاری، برگزاری همایش، اتاق ملاقات، مرکز آب‌درمانی و ماساژ تمام بدن، حمام سنتی، مانیکور، پدیکور، آرایشگاه، صرافی، سوغات فروشی، نگهبانی، پیشخوان 24 ساعته، خشکشویی و اتوشویی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.
هتل فلورا گاردن افسوس، از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس، به ترتیب 19 و 37 مایل فاصله دارد. رستوران میر، رستوران کومسال، رستوران باشگاه گلف و رستوران آقاچیل، به ترتیب در فواصل 4.1، 3.8، 4.8 و 5 مایلی از این هتل واقع شده‌اند. پارک ملی گوزلجمیل، ساحل اوزون پلاج، پارک آبی تورتوگا، مرکز خرید کوش آداسی از این هتل، به ترتیب، 3.8، 4، 3.2 و 3.9 مایل فاصله دارند.


هتل-فلورا-گاردن-افسوس


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی، از هتل و ریزوت لی‌بلو تا هتل فلورا گاردن افسوس آشنا کردیم. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید