بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی | معرفی 5 هتل برتر 3 ستاره
حامد مقتدایی 1399/01/25 2767 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد سفر به کوش آداسی ترکیه را دارید و می‌خواهید در یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره کوش آداسی اقامت داشته باشید، بهتر است با امکانات متعدد آن‌ها آشنا شوید. هتل‌های سه ستاره در کوش آداسی کیفیت معمولی‌ای دارند ولی از نظر قیمت بسیار با صرفه‌تر از هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی و همچنین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سفر اقتصادی به کوش آداسی هستید، ابتدا متن پیش رو را مطالعه کنید تا بهترین هتل‌های سه ستاره کوش اداسی را بهتر بشناسید و در مرحله بعد، وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید چرا که سفر با تور نسبت به سفر شخصی معمولا هزینه‌ای به مراتب مناسب‌تر را دارد.


1.هتل ساترن 


هتل ساترن، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی ارائه‌دهنده ترکیبی از آرامش، ارزش، راحتی و یک فضای خانوادگی همراه با امکانات متعدد برای گردشگرانی همچون شماست. این هتل در نزدیکی جاذبه‌ گردشگری قلعه کوش در فاصله 0.8 مایلی قرار دارد. اتاق‌های هتل ساترین کوش آداسی ارائه‌دهنده تهویه هوا، یک مینی‌بار، یک یخچال، و اینترنت رایگان است.
در این هتل، نگهبان نیز وجود دارد. همچنین، استخر و رستوران برای لذت بردن از محیطی آرام‌بخش پس از تجربه یک روز شلوغ و پر از خرید در کوش آداسی است. برای مهمانانی که وسیله نقلیه دارند نیز پارکینگ رایگان فراهم شده است. تفرجگاه ساحلی کوش آداسی مارینا ستور، یکی از بهترین مراکز تفریحی است که حتماً باید به آن سری بزنید.
هتل ساترن، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 23 و 30 مایل فاصله دارد. همچنین رستوران‌های چتی کافه، دیوان اجاق‌باشی، ینپازار پیدچیسی و راموس پلیس، به ترتیب با هتل 4، 6، 5 و 5 دقیقه فاصله دارند.


هتل-ساترن


2. هتل دولوکس نئوپال


نام این هتل از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از نام‌های دوران روم باستان و جزیره ییلانچی بورنو بوده و از این هتل می‌توان به دریای آیی‌گان دید داشت. از امکانات هتل دولوکس نئوپال می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، استخر، محل سرو نوشیدنی و استراحت، مرکز بازی‌های کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، صرافی، رستوران، صبحانه سلف سرویس، محوطه غذاخوری در فضای باز، محوطه کنار استخر برای آفتاب گرفتن، جعبه کمک‌های اولیه، پیشخوان 24 ساعته، ماشین خشک‌شویی و خدمات اتوشویی اشاره داشت.
هتل دولوکس نئوپال، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 22 و 30 مایل فاصله دارد. همچنین رستوران‌های میفلاور، کوله سیفود، نیکاز و کینگز پلیس، به ترتیب 6، 6، 6 و 6 دقیقه فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری این هتل می‌توان به قلعه کوش آداسی و باشگاه ساحلی جید در فواصل 6 دقیقه‌ای اشاره کرد.


هتل-دولوکس-نئوپال


3. آتلانتیک هالیدی کلاب


آتلانتیک هالیدی کلاب یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، یک هتل خانوادگی در نزدیکی مرکز شهر است. در نزدیکی این هتل می‌توانید به سراغ شنا در دریای آیی‌جین بروید و فعالیت‌های ورزشی متنوعی را تجربه کنید. در این هتل، هشت استخر در فضای باز وجود دارد که تعدادی از آن‌ها در پارک آبی هتل واقع شده‌اند.
می‌توانید تنی به آب بزنید و از آبشارسواری لذت ببرید. این هتل به سبکی مدرن همراه با دیواره‌های سفید، فضای داخلی معاصر و طراحی ترکی محلی ساخته شده است. پیش روی شما، گزینه‌های بسیاری برای غذاخوری وجود دارد، سه رستوران همراه با یک قهوه‌خوری.
در آتلانتیک هالیدی کلاب می‌توانید فعالیت‌های تفریحی متعددی همچون تنیس، کلاس‌های فیتنس همچون یوگا و ایروبیک را در کنار ورزش‌های آبی و سونا و حمام ترکی و پرتاب دارت تجربه کنید. جوان‌تر‌ها خانواده می‌توانند به باشگاه نوجوانان بروند و به ورزش و بازی در زمین بازی و اتاق بازی مشغول شوند.
هتل آتلانتیک هالیدی کلاب، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 21 و 34 مایل فاصله دارد. همچنین این هتل از رستوران‌های کومسال، کافه کوکونات بیچ و مارکا بیچ کلاب، به ترتیب 15، 4 و 6 دقیقه فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری این هتل می‌توان به پارک آبی تورتوگا، مراکز حفاری کادیلاکالسی آنایا، کافه تاکسیم، فعالیت‌های ورزشی آبی در آکوآ آتلانتیس به ترتیب در فواصل 1، 11، 7 و 9 دقیقه‌ای اشاره کرد.


آتلانتیک-هالیدی-کلاب


4. هتل سوزر


هتل سوزر، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، مکانی ایده‌آل برای اقامت در کوش‌ آداسی است. این هتل بسیار جذاب و تماشایی بوده و چشم‌انداز استثنایی از غروب را همراه با نسیمی از سوی دریای مدیترانه پیشکش شما مسافران می‌کند. این هتل، 90 اتاق و 210 تخت خواب و 2 استخر شنا دارد. کناره‌ ساحلی اختصاصی نیز به آن تعلق یافته است.
هتل سوزر، از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 23 و 29 مایل فاصله دارد. همچنین از رستوران‌های مارویستا، خانه استیک ترانشه، مزگیت و بوتارگا، به ترتیب 5، 2، 5 و 1 دقیقه فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری این هتل می‌توان به محل سرو نوشیدنی مارتینز و محل سرو نوشیدنی روف لانج به ترتیب در فواصل 2 و 6 دقیقه‌ای اشاره کرد.


هتل-سوزر


5. هتل آلتین‌ساری


هتل آلتین‌ساری از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، موقعیتی مناسب برای استراحت و گردش است. این هتل به خاطر محیط خانوادگی و نزدیکی‌اش به رستوران‌های بزرگ شناخته شده است.
در اتاق‌ها، یک یخچال، یک جایگاه سرو نوشیدنی کوچک، تهویه هوا، و وای‌فای رایگان وجود دارد. در هتل آلتین‌ساری خدمات پیش‌خوان 24 ساعته همراه با صبحانه رایگان و استخر شنا ارائه می‌گردد. از چشم‌اندازهای نزدیک آن می‌توان به قلعه کوش‌آداسی در فاصله 0.3 مایلی اشاره کرد.
این هتل از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی در نزدیکی کافه سنتر، میستر مونز پلیس و استارباکس قرار دارد. همچنین، در طول سفر به کوش آداسی، رفتن به پارک قاضی بیگندی را فراموش نکنید. اگر برای گشت‌وگذار به کوش‌آداسی می‌روید یا برای تجارت، با رزرو در این هتل، سفرتان را خاطره‌انگیز کنید.

صفحات مرتبط:


هتل-آلتین‌ساری


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی، از هتل ساترن تا هتل آلتین‌ساری آشنا کردیم. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید