لیست 10 تا از معروف ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی
25976 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



با کمی جستجو در فضای مجازی می‌توان اینفلوئنسرهای سفر ایرانی زیادی را پیدا کرد که حسابی میان کاربران محبوب هستند و علاوه بر گردش و ماجراجویی، از این راه کسب درآمد هم می‌کنند. اگر فعالیت‌ این افراد را دنبال کنید، متوجه می‌شوید که برخی هدف اصلی خود را صرفا کسب درآمد قرار داده‌اند، در حالی که سایرین واقعا عاشق سفر و گردش هستند. 


با معروف ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی آشنا شوید

به هر صورت، در این مقاله قصد داریم 10 نفر از معروف ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی را به شما معرفی کنیم. گفتنی‌ست که اینفلوئنسرهای سفر ایرانی عمدتا در اینستاگرام فعالیت دارند و به همین جهت، ما هم آنها را بر اساس تعداد دنبال‌کنندگان معرفی خواهیم کرد.


10..ارشاد نیک‌خواه

آی دی اینستاگرام: sizdahom

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 55.9 هزار نفر


ارشاد نیک‌خواه


لیست مشهورترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی را با معرفی ارشاد نیکخواه آغاز می‌کنیم. او یکی از اینفلوئنسرهای سفر ایرانی در اینستاگرام است که سعی می‌کند از دوچرخه برای بازدید از شهرهای مختلف استفاده کند. اگر سری به صفحه شخصی ارشاد نیکخواه بزنید، متوجه علاقه زیاد او به دوچرخه خواهید شد. 


9. ماهنی صالح

آی دی اینستاگرام: maahnisaleh

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 84.7 هزار نفر


ماهنی صالح


ماهنی صالح از محبوب ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی است که در پایتخت گرجستان یعنی تفلیس سکونت دارد و گه‌گاهی با تصاویر زیبا از مناظر مختلف و دیدنی‌های این شهر، زیبایی‌های تفلیس را به تصویر می‌کشد. اگرچه در صفحه شخصی او در اینستاگرام عکس‌های بسیاری از ایران را می‌توان پیدا کرد، اما عموم تصاویری که او به اشتراک می‌گذارد، به گرجستان مربوط می‌شوند.


8. سمانه پولو

آی دی اینستاگرام: samanehpolo

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 97.5 هزار نفر


سمانه پولو


سمانه که با نام “samanehpolo” در اینستاگرام شناخته می‌شود، یکی دیگر از اینفلوئنسرهای سفر ایرانی مشهور است که در زمینه‌های سئو، بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نیز فعالیتی جدی دارد. وی موسس وب‌سایت مپ‌گردی (mapgardi) نیز هست و تلاش دارد به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای سفر ایرانی جاذبه‌های دیدنی ایران و جهان را به همگان معرفی کند.


7. کرگدن نارنجی

آی دی اینستاگرام: orange.rhino

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 103 هزار نفر


کرگدن نارنجی


آرش آروین که همه آن را با پیج "Orange.Rhino" می‌شناسد، از معروف ترین اینفلوئنسرهای ایرانی است که خود را عاشق سفر و ماجراجویی معرفی می‌کند و به گفته خودش، در هیچ شهری بیشتر از 2 ماه نمانده است. آروین به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای سفر ایرانی همواره تلاش می‌کند در پست‌های اینستاگرامی خود اطلاعات مفیدی از شهرهای مختلف و مکان‌های دیدنی آنها را در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر، آروین ساکن استانبول است. 


6. ملیکا بکایی

آی دی اینستاگرام: melliiic

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 123 هزار نفر


ملیکا بکایی


نفر بعدی در لیست اینفلوئنسرهای سفر ایرانی، یک جهانگرد به نام ملیکا بکایی است که طی دو سال گذشته همواره در سفر بوده و بعد از گشت و گذار در بسیاری از کشورهای قاره آمریکا، حالا در آمریکای مرکزی و کاستاریکا به سر می‌برد. کاربران بیشتر او را به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای سفر ایرانی که تصاویر متفاوتی از مناظر طبیعی کشورهای مختلف به اشتراک می‌گذارد، می‌شناسند.


5. نفیسه رجب‌پور

آی دی اینستاگرام: nafiserajabpour

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 135 هزار نفر


نفیسه رجب‌پور


نفیسه رجب‌پور از دیگر اینفلوئنسرهای سفر ایرانی است که در صفحه شخصی او می‌توان تصاویر متعددی از شهرهای مختلف ایران را پیدا کرد. تعداد فالوئرهای نفیسه رجب‌پور حالا به 135 هزار نفر رسیده است. 


4. مهسا نعمت

آی دی اینستاگرام: mahsanemat

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 148 هزار نفر


مهسا نعمت


در میان اینفلوئنسرهای سفر ایرانی، مهسا نعمت شهرت زیادتری داشته و دامنه فعالیت‌های او کمی بیشتر از یک ماجراجوی ساده در طبیعت است. مهسا نعمت فارغ‌التحصیل رشته مجسمه‌سازی از دانشگاه تهران است و همکاری با علیرضا قربانی و گروه موسیقی دال بند، از برجسته‌ترین کارهای او محسوب می‌شود. 


3. صحرا زِد اِن

آی دی اینستاگرام: sahrazn

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 171 هزار نفر


صحرا زِد اِن


صحرا از فعال‌ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی محسوب می‌شود و با ارائه اطلاعات کاربردی و آموزش‌های مختلف در رابطه با سفر، طرفداران زیادی دارد. صحرا به صورت ویژه در زمینه ایران‌گردی فعالیت می‌کند.


2. آسوده ایمر

آی دی اینستاگرام: asuhsworld

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 350 هزار نفر


آسوده ایمر


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بخش زیادی از وقت خود را صرف گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، احتمالا با آسوده ایمر آشنا خواهید بود؛ یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی که خود را یک عکاس هم معرفی می‌کند. در حال حاضر آسوده ایمر در سوییس اقامت دارد. 


1. هدی رستمی

آی دی اینستاگرام: hodarostami

تعداد دنبال‌کننده‌ها: 429 هزار نفر


هدی رستمی


احتمالا در میان اینفلوئنسرهای سفر ایرانی، هیچ کسی به اندازه هدی رستمی شناخته شده نباشد؛ خصوصا اینکه چند وقت پیش با برنامه فم‌تریپ حسابی در فضای مجازی سروصدا کرد. در حقیقت، هدی رستمی همان کسی است که از 12 اینفلوئنسر سفر مشهور در دنیا دعوت کرد که به ایران سفر کنند و با دیدنی‌های کشور عزیزمان آشنا شوند.


بعد از انتشار مطالب مربوط به فم تریپ و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، حالا تعداد دنبال‌کننده‌های هدی رستمی به 429 هزار نفر رسیده و همین موضوع سبب شده تا او همچنین در صدر لیست معروف ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی قرار داشته باشد.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید