تورهای یک روزه در تایلند | بهترین تورهای 1 روزه تایلند
علیرضا مشرقی 1399/6/26 1522 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تایلند یکی از زیباترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که در جنوب شرق آسیا قرار دارد. این کشور زیبا دارای جنگل‌های استوایی منحصر به فردی است که در کمتر جایی از دنیا می‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. در هر شهر، هر جزیره و هر گوشه از تایلند، یک شگفتی طبیعت انتظار شما را می‌کشد. به همین خاطر سفر به تایلند، قطعا یکی از شگفت‌انگیز‌ترین سفرهای شما در طول عمرتان خواهد بود. اما واقعا در سفر به تایلند باید چه کارهایی انجام دهید؟ از کدام جاذبه‌های طبیعی دیدن کنید؟ معمولا تورهای تایلند حداقل به صورت یک هفته‌ای یا 10 روزه انجام می‌شوند. واقعا در طول این 10 روز باید چه کارهایی انجام دهید؟ امروز قصد داریم تا شما را با تورهای یک روزه در تایلند آشنا کنیم. تورهایی که هر کدام می‌توانند یک روز کامل سفر شما را پوشش دهند به طوری که در سفر اصلا احساس کسالت نکنید. با کایت همراه باشید و بهترین تورهای یک روزه در تایلند که می‌توانید انجام دهید را بشناسید!

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای تایلند وارد صفحه "تور تایلند" شوید.

5 تا از بهترین تورها و گشت‌های 1 روزه تایلند

همانطور که اشاره کردیم، تایلند کشوری بزرگ، زیبا و پهناور است و در جای جای آن، جاذبه‌ی گردشگری زیبایی انتظار شما را می‌کشد. اما معمولا در بین شهرها و جزایر مختلف تایلند، مسافران سفر به پوکت یا بانکوک را ترجیح می‌دهند. از این رو قصد داریم تا در این قسمت، شما را با تورهای یک روزه‌ای که می‌توانید در اطراف پوکت و بانکوک انجام دهید، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا چندین سفر کوتاه در سفر به تایلند انجام دهید‍!  

بهترین تورها و گشت‌های 1 روزه تایلند

  1. بازارهای شناور | تجربه‌ای منحصر به فرد در نزدیکی بانکوک

بازارهای شناور بانکوک یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند به حساب می‌آیند که منحصر به فرهنگ مردم بومی تایلند هستند. این بازارها ظاهری بسیار عجیب دارند و تعریف شما را از بازار به کلی تغییر می‌دهند! قسمت‌های زیادی از تایلند را آب‌های آزاد تشکیل داده‌اند و به همین خاطر، خیلی از مردم این کشور با قایق حمل و نقل خود را انجام می‌دهند. این رویه تا حدی روی زندگی آنها تاثیر گذاشته است که حتی بازارهای آنها نیز به صورت شناور برگزار می‌شود. بازارهای شناور تایلند را می‌توان مشابه بازارهای روز محلی ایرانی دانست. در این بازارها کشاورزان و دامداران مختلف با قایق حضور دارند و محصولات روز کشاورزی خود را عرضه می‌کنند.

تمامی فروشندگان این بازار، درون قایق‌های سنتی تایلندی حضور دارند و شما نیز برای گشت و گذار در این بازار شناور، باید سوار بر قایق‌ باشید! به همین خاطر، در نزدیکی بانکوک، قایق‌های زیادی وجود دارند که شما را به این بازار می‌رسانند و چند ساعتی در اختیار شما هستند تا بتوانید درون این بازار زیبا بگردید و از اجناس رنگارنگ آنها خریداری کنید. با حضور در این بازار، می‌توانید تجربه منحصر به فردی از تایلند را احساس کنید.

بازارهای شناور

  1. مسیر پوکت به فی فی | تماشای زیباترین مناظر طبیعی

پوکت به نوبه خود یکی از زیباترین جزایر تایلند به حساب می‌آید و شما در طول سفر خود به این جزیره دیدنی، اصلا نیازی به تورهای یک روزه نخواهید داشت! هر آنچه که یک مسافر برای تفریح نیاز داشته باشد، در پوکت وجود دارد. اما برخی از مسافران، به دنبال ماجراجویی بیشتری هستند و همین مساله باعث می‌شود تا تورهای یک روزه در تایلند و پوکت توجه آنها را به خود جلب کند. جزیره فی فی یکی از جزایر زیبای تایلند محسوب می‌شود که در نزدیکی پوکت واقع شده است و با یک قایق موتوری تند رو، در عرض چند دقیقه می‌توانید خودتان را به آن برسانید.

جالب است بدانید سفر به فی فی آنقدر محبوب است که موسسات توریستی و گردشگری زیادی در پوکت وجود دارند که سفر به فی فی را به عنوان یکی از تورهای یک روزه در تایلند ارائه می‌دهند. برخی از آنها شما را همراه با کشتی تفریحی به این جزیره می‌رسانند و در عرض چند ساعت مناظر اطراف را نیز به شما نشان می‌دهند و برخی دیگر شما را یک راست به جزیره فی فی می‌رسانند. در این جزیره انواع امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی وجود دارد و شما می‌توانید ساعت‌ها و روزها در این جزیره مشغول جشن و پایکوبی باشید. برنامه‌های شبانه این جزیره بسیار متنوع هستند و همین موضوع آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای سفرهای مجردی کرده است. اما در عین حال، مناظر اطراف و هتل‌های لوکس باعث شده‌اند تا سفر یک روزه به فی فی ، برای زوج‌های جوانی که به دنبال یک سفر رمانتیک هستند نیز مناسب باشد. پس اگر عازم پوکت بودید، بهتر است در مورد سفر به فی فی کمی تحقیق کنید!

  1. پل رودخانه ای کوای | سفری سوار بر قطار مرگ

معمولا در سفرهای خارج از کشور که به صورت هوایی انجام می‌شوند، خبری از سوار شدن قطار نیست. اما اگر به دنبال کمی ماجراجویی باشید، می‌توانید از بانکوک خودتان را با قطار به پل رودخانه ای کوای برسانید. پل رودخانه‌ای کوای به دلیل فیلمی که به دست دیود لین ساخته شد، شهرت پیدا کرده است. در این فیلم واقعی، ژاپنی‌ها با عبور از پلی در شهر کانچانا بوری، در دوران جنگ جهانی دوم، تجهیزات خود را به شهر برمه می‌رسانند و به این واسطه بخش مهمی از تاریخ جنگ را رقم می‌زنند. این پل دقیقا همان پلی است که در این فیلم به تصویر کشیده شده است و به همین خاطر بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در سفر به تایلند از این پل دیدن کنند و چند تصویر یادگاری کنار آن داشته باشند.

برای بازدید از این پل، باید در یکی از تورهای یک روزه در تایلند شرکت کنید و از بانکوک سوار بر قطار مرگ، به سمت برمه بروید. بله درست متوجه شدید! قطار مرگ! نام این قطار که از تایلند به سمت برمه می‌رود، قطار مرگ است. اما نگران نباشید، این قطار در همان دوران جنگ به این اسم نام‌گذاری شده و اصلا خطر جانی در بر ندارد! علاوه بر پل رودخانه ای کوای، این منطقه مناظر طبیعی بسیار بی‌نظیری دارد که شما را ساعت‌ها مات و مبهوت تماشا می‌کند. پس اصلا در سفر خود به تایلند، این تور یک روزه را از دست ندهید.

پل رودخانه ای کوای

  1. غار کانیو | جاذبه‌ای بی نظیر در نزدیکی پوکت

منطقه Phang nga یکی از زیباترین مناطق گردشگری در نزدیکی پوکت محسوب می‌شود و گردشگران زیادی همه ساله از سراسر جهان، برای تماشای مناظر بکر و بی‌نظیر این منطقه، عازم Phang nga می‌شوند. مناظر این منطقه به حدی زیبا و رویایی هستند که با دیدن آنها چند باری خودتان را باید نیشگون بگیرید تا متوجه شوید واقعا بیدار هستید و خواب و رویا نمی‌بینید! سرسبزی بی حد و مرز و آبی به زلالی اشک چشم، مناظری بکر که شاید تا کنون نظیر آنها را فقط در فیلم‌های مستند دیده‌اید، همه اینها در منطقه Phang nga کنار هم جمع شده‌اند. همچنین در این منطقه، غاری زیبا و آبی به نام کانیو وجود دارد که در تور یک روزه بازدید از منطقه Phang nga، از آن هم بازدید خواهید کرد.

برای شرکت در این تور یک روزه، باید خودتان را به خلیج Phang nga برسانید. در این خلیج، شرکت‌های توریستی مختلفی حضور دارند که شما را در ازای دریافت مبلغی خاص، به این مناطق می‌رسانند. بازدید از این منطقه چند ساعتی به طول خواهد انجامید اما برخی از موسسات توریستی، مسافران خود را سوار بر کشتی‌های تفریحی می‌کنند تا چندین ساعت از تفریحات مختلف نیز بهره‌مند شوند. با شرکت در تورهای تفریحی و گردشگری، می‌توانید از مزایای خاص کشتی‌ها همانند مراسم جشن و پایکوبی، بار رایگان و وعده‌های اصلی غذا نیز استفاده کنید و با یک تیر چند نشان مختلف را بزنید! البته به یاد داشته باشید که این تور جزء معروف‌ترین تورهای یک روزه در تایلند محسوب می‌شود و بنابراین در سیزن‌های پیک، قیمت بالایی دارد و بعضا باید در صف‌های طولانی منتظر بمانید تا بتوانید یک کشتی مناسب پیدا کنید.

  1. بازدید از Ayutthaya | سفر به شهر عجایب

Ayutthaya نام شهری باستانی است که در دشت‌های وسیع و حاصلخیز جائو پریا قرار دارد و برای دسترسی به آن، تنها باید از رودخانه کمک بگیرید. این شهر به مدت 400 سال پایتخت مردم سیام بوده و به همین خاطر ارزش تاریخی بسیار زیادی دارد. در این شهر تاریخی که جزئی از میراث فرهنگی یونسکو محسوب می‌شود، معابد و قصرهای بسیار قدیمی وجود دارند که خوشبختانه ظاهر آنها در طول تاریخ به خوبی حفظ شده است. گردش با فیل در این منطقه یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید انجام دهید. بد نیست بدانید که معبد ماهاتات، در سال 1384 میلادی، به دستور پادشاه رامسوئن ساخته شده است و قدیمی‌ترین بنای شهر Ayutthaya به حساب می‌آید. این شهر قدمت تاریخی بسیار بالایی دارد و از نظر فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است.

همچنین برای دسترسی به این شهر باستانی، باید از قایق استفاده کنید. مسیر سفر شما از بانکوک آغاز می‌شود و قایق‌های سنتی تایلندی، شما را به این شهر می‌رسانند. مسیر شما از میان رودخانه می‌گذرد و در طول این مسیر یک ساعته، می‌توانید شاهد زیباترین مناظر طبیعی بانکوک باشید. این تور یک روزه می‌تواند سفر شما را به یک تجربه خاطره انگیز تبدیل کند.

خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد انجام تورهای یک روزه در تایلند چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید در هتل بمانید و تنها از جاذبه‌های شهری که در آن اقامت دارید لذت ببرید یا ماجراجو باشید و به سراغ کشف جاذبه‌های خاص بروید؟ آیا تا به حال هیچ یک از این تورهای یک روزه در تایلند را تجربه کرده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، با ما و سایر همراهان کایت در مورد سفرتان بگویید. نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید