فساد در تایلند | آمار فساد تایلند تا چه میزان بالا است؟
علیرضا مشرقی 1399/06/16 108534 بازدید 5 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



زمانی که بسیاری از خانواده‌ها قصد سفر به تایلند را پیدا می‌کنند، در مورد فساد اخلاقی در تایلند دچار تردید می‌شوند و کاملا از این نظر حق دارند زیرا آمار فساد اخلاقی در تایلند بیداد می‌کند. همین مساله باعث شد تا ما بر آن باشیم تا آمار فساد تایلند را به صورت کامل بررسی کنیم تا خانواده‌های ایرانی بتوانند در مورد سفر خود به تایلند تجدید نظر کنند یا حداقل مقصد مناسبی را در این کشور انتخاب نمایند. پس با کایت همراه باشید تا فساد اخلاقی در تایلند را همراه هم بررسی کنیم.

 همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد دارید به تایلند سفر کنید صفحات "تور تایلند" و "ویزای تایلند" را نیز مشاهده کنید.

فساد اخلاقی در تایلند تا چه میزان بالاست؟

همانطور که می‌دانید، تایلند شهرت بسیار بدی از نظر فساد اخلاقی در جهان دارد. اما این آمار تا چه حد واقعی است؟ خب اینکه فساد اخلاقی در تایلند غوغا می‌کند، غیر قابل انکار است، اما در عین حال باید بدانید که همه جای کشور تایلند به این شکل نیست و چنین فساد اخلاقی بالایی تنها محدود به اماکن خاصی در تایلند می‌شود. تایلند دارای جزایر زیبا و مختلفی است که همگی در خط استوا واقع شده‌اند و زیبایی منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال جزایر پوکت یا سامویی جزء زیباترین بخش‌های تایلند به حساب می‌‌آیند که حتما باید از آنها بازدید کنید. اگر قصد بازدید از طبیعت بکر تایلند را دارید، بهتر است پوکت، سامویی یا کرابی را برای سفر خود انتخاب کنید. فساد اخلاقی بیشتر در پاتایا متمرکز است و به همین خاطر کسانی که با خانواده سفر می‌کنند، اصلا نباید وارد این شهر شوند.

در مورد فساد اخلاقی در شهرهای دیگر تایلند نیز باید گفت که فساد در تمامی قسمت‌های دنیا به غیراز کشورهای اسلامی، به صورت کاملا علنی وجود دارد و اصلا نمی‌توان منکر این حقیقت شد. به این ترتیب فساد در بخش‌های دیگر تایلند همانند پوکت یا سامویی، مثل کشورهای دیگر غیر اسلامی و خارجی است. اماکن زیادی برای اقامت خانواده‌ها در این جزایر وجود دارند که دور از هر گونه موضوع غیر اخلاقی هستند و می‌توانید با خیال راحت در این اماکن اقامت داشته باشید و حتی از نزدیک فساد این جزایر را مشاهده نکنید.

فساد در تایلند

فساد در تایلند از کجا آغاز شد؟

قطعا همه ما، مردم تایلند را مردمی بی بند و بار می‌دانیم که برای کسب درآمد تن به هر کاری می‌دهند. اما آیا می‌دانید کمتر از 100 سال است که مردم تایلند به چنین روزگاری افتاده‌اند؟ برای ریشه‌یابی فساد در تایلند، باید یک قصه بسیار غم‌انگیز و دردناک را روایت کنیم. منطقه جنوب شرقی آسیا، من جمله فیلیپین، تایلند و ویتنام، جزء کشورهای مستعمره دول مختلف قدرتمند دنیا بودند. تا سال 1900 بر اساس آمار موثق، حتی در این کشورها کلمه‌ای معادل تن فروشی وجود نداشت! اما به تدریج با ورود سربازهای اسپانیایی، این شغل در بین مردم رواج پیدا کرد...

پس از آنکه در قرن بیست و یکم، ایالات متحده آمریکا فیلیپین را اشغال کرد، روسپی گری را به صورت سازمان دهی شده رواج داد تا بتواند کسب درآمد داشته باشد. این غده سرطانی به کشورهای مجاور همانند تایلند منتقل شد و امروزه تبدیل به توده‌ای شده است که مشاهده می‌کنید. در نتیجه به صورت کلی باید بدانید که پایه گذار این صنعت شوم، کشورهای ظالمی همانند آمریکا هستند.

آیا فساد در تایلند قانونی است؟

متاسفانه تن فروشی در تایلند یک شغل کاملا قانونی محسوب می‌شود و برای این کار باید مالیات پرداخت شود! از سال 1960، سازمان ملل متحد به صورت رسمی اعلام کرد که تن فروشی در ملا عام جرم است اما حکومت تایلند با توجه به درآمدی بالغ بر 4.3 میلیارد دلار در سال، این کار را کماکان قانونی می‌داند! در حال حاضر حدود 200 هزار روسپی در تایلند مشغول به کار هستند و قضیه به همین جا ختم نمی‌شود. علاوه بر اینکه خود این افراد درآمد زیادی کسب نمی‌کنند، باید بدانید که تن فروشی و فساد در تایلند باعث بروز یکی از وحشتناک‌ترین اتفاقات ممکن در دنیا یعنی تجارت انسان شده است.

متاسفانه به دلیل قانونی بودن فساد در تایلند، کودکان و دختران زیادی را از کشورهای خارجی به سرقت می‌برند و در تایلند به فروش می‌رسانند. هنوز هم دست‌های پشت پرده‌ای در قضیه فساد تایلند وجود دارند که پرچم کشورهایی همانند امارات متحده و آمریکا بر آستین آنها نقش بسته است. در حقیقت با حمایت از این صنعت، به نابودی زندگی هزاران هزار کودک و دختر بی گناه کمک می‌شود.

فساد در تایلند

به تایلند سفر کنیم یا نه؟

شاید در نهایت این سوال برای شما به وجود آمده باشد که اصلا با وجود این حجم از فساد در تایلند، باید قید سفر به این کشور را بزنیم یا نه؟ خب پاسخ به این سوال کاملا مشخص است. در درجه اول باید از سفر به پاتایا خودداری کنید و ایران نیز محدودیت پرواز مستقیم تهران به پاتایا را اعمال کرده است. اما در جزایر دیگر همانند سامویی، کرابی و البته پوکت، خبری از این حجم فساد نیست. البته نمی‌توان حتی این جزایر را با کشورهای اسلامی مقایسه کرد و باز هم با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که در کدام خیابان‌ها و کدام اماکن نباید قدم بردارید تا دچار مشکل نشوید. انتخاب اینکه به تایلند بروید یا به یک کشور دیگر همانند ترکیه سفر کنید، با شماست. اما باید بدانید که مناظر طبیعی تایلند آنقدر زیبا هستند که اصلا نباید فرصت تماشای آنها را از دست بدهید. تجربه سفر به تایلند، قطعا زیباترین تجربه عمر شما خواهد بود اما بهتر است مقصد خود را به دقت انتخاب کنید.

فساد در تایلند

خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد فساد در تایلند چیست؟ آیا تا به حال از این کشور بازدید کرده‌اید؟ آیا می‌توان همراه خانواده به این کشور سفر کرد؟ نظرات و تجربیات خود را در مورد سفر به تایلند با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید تا دیگر خانواده‌ها نیز بتوانند در این مورد به خوبی تصمیم‌گیری کنند. فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/05/31

    موضوع فساداخلاقی یک قضیه حل شده درهمه کشورهاست فقط ایرلنی ها هستند که هنوزاندرخم یک کوچه اند.

  • 1400/12/18

    واقعا متاسفم دنیا فهمیده که آزادی فساد چه بر سر یک ملت میاورد اما برخی شهوت رانها در ایران هنوز متوجه این بلا نشده‌اند واقعا چرا از تجربه دیگران عبرت نمیگیریم؟ حتما باید همه آن بلاها سر خودمان بیاید تا متوجه بشویم؟ افلا تعقلون؟!

  • 1401/01/10

    ههههههههه فکر کردین که تو ایران کمتر از از تایلند داریم برعکس دو برابر

  • 1402/04/27

    دوست عزیز.در بسیاری شهرهای ما. وضع به مراتب بدتراز تایلند و هرجای دیگریست

  • 1402/11/01

    شهر برای زندگی فقط پاتایا

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید