رستوران‌های ایرانی تایلند | 12 رستوران برتر ایرانی در تایلند
زهرا نیرومند 1399/05/28 6832 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر، خوردن غذاهای بومی شهر یا کشور مقصد است که در واقع یکی از جاذبه‌های گرشگری آن محسوب می‌شود. بسیاری از افراد از طعم‌های متفاوت و جدید استقبال می‌کنند اما برخی دیگر اهل خوردن غذاهای جدید نیستند و ترجیح می‌دهند غذاهایی با طعم آشنا و از قبل امتحان شده را بخورند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید یا دوست دارید طعم غذاهای اصیل ایرانی را در کشوری دیگر نیز بچشید، باید به دنبال رستوران‌ها و غذاخوری‌های ایرانی باشید. شاید در همه‌جای دنیا نتوانید رستوران ایرانی پیدا کنید، اما در کشور تایلند و شهرهای پرگردشگر آن مانند پاتایا، پوکت و بانکوک، تعدادی رستوران ایرانی با طعم اصیل غذاهای سنتی را پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌‌های ایرانی تایلند آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای تایلند وارد صفحه "تور تایلند" شوید.

رستوران سبلان در بانکوک

رستوران سبلان در بانکوک، محیطی ساده اما گرم و صمیمی دارد که حس و حال خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد. این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی از جمله چلوکباب، جوجه‌کباب و .. را با بالاترین کیفیت آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می‌کند.
رستوران سبلان در خیابان راچاپاروپ، خیابان واتاناونگ واقع شده است.

رستوران سبلان در بانکوک

رستوران پادیران در پوکت

پادیران، اولین رستوران ایرانی در جزیره زیبای پوکت است که عطر خوش غذاهای ایرانی را تا قلب اقیانوس آرام برده است. سرآشپز ایرانی این رستوران انواع غذاهای سنتی را با مواد اولیه مرغوب و تازه و با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود سرو کرده و از مهمانانش به خوبی پذیرایی می‌کند. فضای دوستانه رستوران در کنار طعم خوش غذاها و رفتار مناسب پرنسل از جمله ویژگی‌های مثبت رستوران پادیران پوکت می‌باشد.
رستوران پادیران در ساحل پاتونگ، کوچه لادیوا، 100متر بعد از جانگ سیلون، خیابان 200 واقع شده و از 12 ظهر تا 11:30 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران پادیران در پوکت

رستوران گوگوش در پاتایا

گوگوش یکی از معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین رستوران‌‌های پاتایاست که نه تنها در بین ایرانیان، بلکه در بین مردم تایلند نیز محبوب بوده و طرفداران بسیاری دارد. محیط گرم و صمیمی رستوران، غذاهای باکیفیت، استفاده از مواد اولیه تازه، سرآشپز حرفه‌ای با دست‌پخت عالی و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های رستوران گوگوش است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند جوجه کباب، کباب کوبیده و ... را برای مشتریان خود آماده کرده و با بهترین کیفیت سرو می‌کند.
رستوران گوگوش در خیابان ساحلی پاتایا، بین خیابان ۱۱ و ۱۲، روبروی مرکز خرید ایرانیان واقع شده است.

رستوران گوگوش در پاتایا

رستوران شاطر عباس در بانکوک

شاطر عباس، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی تایلند است که در شهر بانکوک، پایتخت این کشور، قرار دارد. دکوراسیون زیبا و جذاب، پرسنل حرفه‌ای، غذاهای خوشمزه و باکیفیت، از جمله ویژگی‌های این رستوران است که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. رستوران شاطر علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای عربی را نیز در منوی خود داشته و آن‌ها با بالاترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید نوشیدنی‌های ایرانی مانند دوغ را سفارش دهید و پس از غذا یک چای خوش‌عطر و طعم ایرانی را بنوشید.
رستوران شاطر عباس در خیابان نانا، بین خیابان اول و سوم واقع شده است.

رستوران شاطر عباس در بانکوک

رستوران پارس جدید در پوکت

رستوران پارس جدید از دیگر رستوران‌های ایرانی تایلند است که در جزیره زیبای پوکت نیز شعبه دارد. این رستوران انواع کباب‌ها و خورشت‌های محبوب ایرانی مانند قیمه، قرمه سبزی و فسنجان را در لیست غذاهای خود داشته و همه آن‌ها را با مواد اولیه تازه و باکیفیت برای مشتریان آماده می‌کند. اگر اهل خوردن غذاهای گیاهی هستید نیز نگران نباشید. غذاهای گیاهی اصیل ایرانی را می‌توانید در منوی غذایی این رستوران پیدا کنید و یک خاطره خوب و جذاب از سفر خود به یادگار بگذارید.
رستوران پارس جدید در منطقه کاتو، خیابان لا دیوا واقع شده و همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران پارس جدید در پوکت

رستوران سعید در پاتایا

اگر اهل خوردن کباب هستید و دوست دارید طعم اصیل کباب‌های ایرانی را در تایلند نیز بچشید، رستوران سعید را به خاطر بسپارید. این رستوران انواع کباب‌های ایرانی مانند کباب سلطانی، بختیاری، کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب بره و ... را به همراه چلو با برنج مرغوب ایرانی آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می‌کند. البته به غیر کباب انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند آب‌گوشت و ته‌چین، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو و انواع سوپ‌ها نیز در منوی این رستوران دیده می‌شود.
رستوران سعید در نانگ پرو، بانگلامونگ، چون بوری، خیابان ساحلی پاتایا واقع شده و همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران سعید در پاتایا

رستوران نور در بانکوک

رستوران نور یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های تایلند است که به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را با کیفیتی بسیار عالی تهیه کرده و برای مهمانان خود سرو می‌کند.
رستوران نور در پتونام، خيابان پچبوری، بین كوچه 13 و 15 واقع شده است.

رستوران نور در بانکوک

رستوران تهران در پوکت

رستوران تهران از جمله رستوران‌های ایرانی تایلند در جزیره زیبای پوکت است. فضایی صمیمی این رستوران، چشم‌اندازهای دیدنی، غذاهای متنوع با عطر و طعم آشنای ایرانی و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های خوب این رستوران است که گردشگران را به سمت آن جذب می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب‌ها، خورشت‌ها و خوراک‌های سنتی ایرانی را سفارش داده و ساعاتی خوش را با دوستان یا خانواده خود بگذرانید.
رستوران تهران در ساحل پاتونگ، رو به روی هتل دوانجیت، دی جی پلازا واقع شده است.

رستوران تهران در پوکت

رستوران البرز در پاتایا

ویژگی خوب رستوران البرز، طراحی و چیدمان آن است که به سبک و سیاق رستوران‌های ایرانی انجام شده و شما را به یاد کشور خودتان می‌اندازد. البرز محبوب‌ترین رستوران‌ ایرانی تایلند است که تنوع بالایی از غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی، انواع پیتزا را نیز در منوی غذایی خود دارد.
رستوران البرز در خیابان اول بیچ، کوچه دوازدهم، جنب هتل سنترال پاتایا واقع شده و از 11 صبح تا 11:30 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران البرز در پاتایا

رستوران نایب در پاتایا

حتما نام رستوران نایب تهران را شنیده‌اید. نایب یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت‌ است که کباب‌های بسیار معروفی دارد. رستوران نایب شعبه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها در شهر پاتایا واقع شده است. کیفیت غذاهای رستوران نایب پاتایا نیز دست کمی از شعبه اصلی آن در تهران ندارد و بهترین و خوشمزه‌ترین آن‌ها را برای مشتریان خود آماده می‌کند. انواع کباب، سوپ، همبرگر، سوسیس چینی، پاستا، مرغ سوخاری و ... از جمله غذاهایی هستند که در منوی این رستوران دیده می‌شوند.
رستوران نایب در خیابان دوم، خیابان پارتامانک، نرسیده به پل واقع شده و از 11 صبح تا 1 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران نایب در پاتایا

رستوران کنج پوکت

اگر به غذاهای فست‌فودی علاقه‌مندید و دوست دارید غذای خود را در یک رستوران ایرانی نوش‌جان کنید، رستوران کنج بهترین انتخاب است. کنج، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی تایلند است که در جزیره توریستی پوکت قرار دارد. این رستوران انواع پیتزا و ساندویچ به سبک ایرانی و غذاهایی چون میرزا قاسمی را با هزینه‌ای بسیار مناسب در اختیار مهمانان و مشتریان خود قرار می‌دهد. خوردن غذای ایرانی در یک فضای ایرانی و با شنیدن صدای دلنواز موسیقی ایرانی، یکی از بهترین اتفاقات را در سفر به تایلند برای شما رقم خواهد زد.
رستوران کنج در پاتونگ، رو به روی هتل دوانجیت واقع شده و از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانانش می‌باشد.

رستوران کنج پوکت

رستوران پارسا در پاتایا

پارسا، یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایرانی تایلند است که در شهر توریستی پاتایا قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی از کباب‌ها گرفته تا خورشت‌هایی چون قرمه‌سبزی، فسنجان و قیمه را در لیست خود جای داده و آن‌ها را با بالاترین کیفیت برای مشتریان آماده می‌کند. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید و دوست دارید ماهی و میگو را با طعم و مزه ایرانی نوش‌جان کنید، حتما سری به رستوران پارسا در پاتایا بزنید. این رستوران امکان سفارش نوشیدنی‌های ایرانی از جمله دوغ را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
رستوران پارسا در خیابان ساحلی پاتایا، بین خیابان ۱۱ و ۱۲، روبروی مرکز خرید ایرانیان واقع شده است.

رستوران پارسا در پاتایا

در این مقاله .لیستی از بهترین رستوران‌های ایرانی تایلند در سه شهر توریستی این کشور شامل بانکوک، پاتایا و پوکت را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر دوست دارید طعم غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را کشور تایلند بچشید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران‌ها بزنید. البته قبل از آن باید به تایلند سفر کنید. برای آگاهی از زمان و شرایط برگزاری تورهای گردشگری تایلند، صفحات دیگر سایت را مورد بررسی قرار دهید یا از طریق شماره 75097700-021 با کارشناسان کایت در ارتباط باشید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید