پارک آبی های مالزی | معرفی 6 پارک آبی برتر مالزی
شراره رحیمی 1399/05/03 6921 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شبه‌جزیره مالزی، کشوری در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد که با آب و هوایی استوایی همراه با بادهای موسمی، تپه‌ها و جنگل‌های سرسبز در شمال اندونزی، جنوب تایلند و جنوب شرقی آسیا واقع شده است. جمعیت مالزی تقریبا حدود 30 میلیون نفر می‌باشد که اکثر آن‌ها مسلمان هستند. این کشور به دلیل داشتن جزایر، طبیعت دل‌انگیز، سواحل زیبا و... به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل شده است، به گونه‌ای که سالانه افراد زیادی از سراسر جهان به ویژه ایرانیان را در دل خود جای می‌دهد. از آن‌جایی که مالزی در اطراف خط استوا قرار دارد، آب و هوای آن استوایی می‌باشد و گرم و شرجی بودن از ویژگی‌های محسوس این کشور است. از این رو به دلیل آب و هوای گرم یکی از جاذبه‌های پرطرفدار این کشور، پارک آبی‌های آن می‌باشد. بنابراین در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا پارک آبی‌های مالزی را به شما معرفی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای مالزی وارد صفحه "تور مالزی" شوید.


معرفی 6 پارک آبی برتر مالزی

همان‌طور که گفته شد مالزی جزو مقاصد محبوب گردشگری برای سفرهای خانوادگی و دوستانه است، به طوری‌ که تقریبا هر سال بیش از 23 میلیون گردشگر از سراسر جهان را پذیرا می‌باشد. از آن‌جایی که مالزی کشوری با آب و هوای گرم می‌باشد، پارک‌های آبی مالزی بخش اعظمی از جاذبه‌های این کشور را به خود اختصاص داده‌اند. به گونه‌ای که وقتی از جاذبه‌های توریستی مالزی صحبت می‌شود، معمولا پارک‌های آبی این کشور در صدر جاذبه‌ها قرار دارند. بنابراین این نکته اهمیت بالا و به علاوه کیفیت بالای سرگرمی‌ها و تفریحات این پارک‌های آبی در مالزی را نشان می‌دهد. جالب است بدانید که اکثر پارک‌ آبی‌های مالزی تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی برای تمامی سنین از کودکان تا افراد میانسال را دارا می‌باشند. از این رو در این بخش 6 پارک آبی برتر مالزی را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر به مالزی نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

معرفی 6 پارک آبی برتر مالزی


پارک آبی اِسکِیپ (ESCAPE) در پنانگ


جدیدترین جاذبه گردشگری مالزی پارک اسکیپ می‌باشد که بین گردشگران جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است. زیرا این پارک دارای سرسره آبی به طول بیش از 1 کیلومتر است که عنوان طولانی‌ترین سرسره آبی جهان را به خود گرفته است و تقریبا پایین رفتن از این سرسره حدود 4 دقیقه زمان می‌برد. این سرسره آبی تونلی در محدوده جنگلی پارک آبی اسکیپ در شهر پنانگ مالزی واقع شده است که بخش ابتدایی آن در ارتفاع 70 متری از سطح زمین در بالای تپه قرار دارد و گردشگرانی که می‌خواهند هیجان و لذت این سرسره را تجربه کنند، باید توسط یک تله کابین خودشان را به بالای تپه برسانند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این سرسره آبی نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست و تنها با خرید بلیط ورودی پارک می‌توانید از این سرسره آبی حیرت‌انگیز نیز استفاده کنید و در بین درختان جنگل حرکت کنید و از این سرسره‌ هیجان‌انگیز نهایت لذت را ببرید.


پارک آبی آفرودیت در لنکاوی

یکی از پارک‌های آبی برتر کشور مالزی پارک آبی آفرودیت لنکاوی می‌باشد که با مجسمه‌های اساطیر یونانی طراحی شده است. در این مجموعه آبی بهترین سرسره‌های آبی در اندازه‌های متفاوت وجود دارند که بدون شک با رفتن به آن‌جا یک روز پر از هیجان و نشاط سپری خواهید کرد. جالب است بدانید که تمامی محوطه‌های بازی، زمین بازی برای بچه‌های کوچک، سرسره‌ها و استخرها نیز با الگو برداری از معماری یونانی ساخته شده است. در محوطه پارک آفرودیت لنکاوی چندین رستوران قرار دارد که شما می‌توانید از غذاهای محلی و خاص آن‌ها سفارش دهید و دلی از عزا درآورید. اگر شما نیز عاشق هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به مالزی حتما سری به پارک آبی آفرودیت لنکاوی بزنید و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان به ارمغان آورید.

معرفی پارک آبی آفرودیت در لنکاوی


پارک آبی سان وی لاگون در کوالالامپور

پارک آبی سان وی لاگون بهترین و بزرگ‌ترین پارک آبی مالزی به شمار می‌رود که در شهر کولالامپور واقع شده است. سان وی لاگون مجموعه بسیار بزرگی از پارک آبی و شهربازی می‌باشد که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در این مجموعه تفریحات آبی هیجان‌انگیز، سرسره‌های مهیج و... وجود دارد که بدون شک استفاده از آن‌ها نشاط و هیجان شما را چندین برابر می‌کند. علاوه بر آن اگر جزو کسانی هستید که به حیوانات علاقه دارید، در این پارک می‌توانید گونه‌های خارق‌العاده‌ای از حیوانات را مشاهده کنید. جالب است بدانید که طولانی‌ترین پل معلق کشور مالزی در پارک آبی سان وی لاگون ساخته شده است که قطعا قدم زدن بر روی این پل تجربه‌ای فراموش نشدنی از شهر کوالالامپور برایتان به وجود خواهد آورد.
به علاوه این پارک آبی برترین جاذبه کشور مالزی به شمار می‌رود که در سفر به مالزی بازدید از آن را به هیچ وجه نباید از دست داد. از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین امکانات پارک آبی سان وی لاگون می‌توان به سرسره ووزلا، سرسره کنگو، سرسره خشم جنگل، سرسره کوبارنگو، ساحل موج سواری، توماهاوک، پلکان‌های عجیب، بازی‌های مخصوص کودکان، سرسره‌های باستانی، کشتی انتقام دزدان دریایی، رودخانه خروشان، ترن شهر گمشده، جی فروس، سینما واترپلکس پنج بعدی و پیاده روی بر روی پل معلق پارک اشاره کرد. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از این پارک هیجان‌انگیز دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید.


پارک آبی آفاموسا در کوالالامپور


از دیگر پارک‌ آبی‌های برتر کشور مالزی پارک آبی آفاموسا می‌باشد که در شهر کوالالامپور واقع شده است که از نظر گردشگران نیز یک پارک‌ آبی مشهور و شگفت‌انگیز در مالزی می‌باشد. نکته جالب در مورد پارک آبی آفاموسا این است که این پارک صرفا یک پارک آبی نیست و از دو بخش پارک آبی و پارک حیوانات به وجود آمده است. بسیاری از گردشگران در کوالالامپور به دلیل این موضوع پارک آبی آفاموسا را برای بازدید انتخاب می‌کنند و با دیدن کردن از حیوانات و استفاده از تفریحات آبی پارک یک روز هیجان‌انگیز و بی‌نظیر را در این شهر سپری می‌کنند.
به علاوه در این مجموعه انواع تفریحات آبی و غیر آبی نظیر اسب سواری، سافاری (بازدید حیوانات از درون خودروها) و فیل سواری نیز وجود دارد. از تفریحات آبی این پارک می‌توان به ساحل مصنوعی، استخر موج، دریاچه قایق‌رانی، سرسره‌های آبی متفاوت و هیجان‌انگیز، ماهی‌گیری، زمین گلف و... اشاره کرد. توجه داشته باشید که این پارک آبی در روز سه شنبه تعطیل است اما در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر و در باقی روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر پذیرای گردشگران می‌باشد.

معرفی پارک آبی آفاموسا در شهر کولالامپور مالزی


پارک آبی لگولند در کوالالامپور


یکی از شعب پارک‌های شرکت اسباب بازی سازی معروف LEGO، پارک آبی لگولند (LEGOLAND) است که در کشور مالزی، در شهر کوالالامپور و در نزدیکی سنگاپور واقع شده است که جزو بهترین‌ پارک‌های آبی مالزی نیز به شمار می‌رود. در این پارک آبی خانواده‌ها به همراه کودکانشان می‌توانند از امکانات تفریحی این پارک استفاده کنند و اوج هیجان و لذت را در این پارک تجربه کنند. به علاوه کودکان می‌توانند انواع تفریحات و سرگرمی‌های مربوط به اسباب بازی‌های لگو را نیز مورد استفاده قرار دهند و لذت ببرند. بنابراین پارک آبی لگولند بهترین پیشنهاد برای تفریح و سرگرمی کودکان می‌باشد که در کنار آن شما نیز می‌توانید از امکانات شگفت‌انگیز این پارک استفاده کنید. شما می‌توانید از جمعه تا یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر و از دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به این پارک آبی هیجان‌انگیز بروید و یک روز بی‌نظیر را در سنگاپور مالزی سپری کنید.


پارک آبی وِت ورلد در کوالالامپور


یکی دیگر از پارک‌های آبی مهیج کشور مالزی، پارک آبی وِت ورلد می‌باشد که در پایتخت این کشور یعنی در شهر کوالالامپور واقع شده است. شما می‌توانید در سفر به مالزی به این پارک زیبا بروید و سواری‌های آبی هیجان‌انگیز این پارک را همراه با خانواده مورد استفاده قرار دهید و لذت ببرید. به علاوه این پارک مکان بسیار مناسبی برای روزهای آفتابی و گرم کوالالامپور است تا تنی به آب بزنید و کمی خنک شوید.
هم‌چنین پارک آبی وِت ورلد مجموعه تفریحی بسیار محبوب برای ساکنان کوالالامپور می‌باشد. جالب است بدانید این پارک که با تم جنگل‌های استوایی تعبیه شده است، همراه با درختان بلند، سرسره‌ها و آبشارهای زیبا و سنگ‌های منحصر به فرد که سایه فراوانی به وجود می‌آورد، طراحی شده است. این پارک دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است که از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به جزیره گنج، مثلث برمودا، پیرات کوه، کیدی تایفون لاگون و چالش پیرات اشاره کرد که تمامی آن‌ها برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند.

معرفی پارک آبی وت ورلد در کوالالامپور


سخن پایانی


در این مقاله از کایت ما به معرفی 6 پارک آبی برتر کشور مالزی پرداختیم. به طور کلی پارک‌های آبی مالزی دارای جاذبه‌های رنگارنگ و متفاوت می‌باشد که نه تنها برای خانواده‌ها بسیار جذاب است بلکه به تمامی گردشگران این امکان داده می‌شود تا همراه با فرزندانشان یک روز سرگرم کننده و هیجانی را در این کشور تجربه کنند. از این رو مالزی به کشوری تبدیل شده است که گردشگران برای سفر این کشور را به سایر کشورها ترجیح می‌دهند و لحظه‌های متفاوتی را در این کشور زیبا تجربه می‌کنند. در صورتی که قصد سفر به کشور مالزی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را برای سفر به این کشور حیرت‌انگیز به طور کامل راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید