رستوران‌های کوالالامپور | 10 رستوران برتر در کوالالامپور
شراره رحیمی 1399/07/27 2256 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوالالامپور مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهر مالزی و هم‌چنین پایتخت رسمی این کشور می‌باشد که در جنوب شرقی آسیا و در مرکز ایالت سلانگور قرار گرفته است و تمامی اطراف آن به جز بخش شرقی توسط کوه‌های سر به فلک کشیده احاطه شده‌اند. این شهر جاذبه‌های بسیار محبوبی نظیر برج‌های دوقلوی پتروناس، موزه ملی، برج کی‌اِل، بوکیت بینتانگ، غارهای باتو، معبد تیان هو، پارک پروانه و گنتینگ هایلندز را در دل خود جای داده است که به همین دلیل نیز سالانه گردشگران زیادی به منظور بازدید از این جاذبه‌های بی‌نظیر از داخل و خارج کشور به شهر زیبای کوالالامپور سفر می‌کنند تا لحظات هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنند. علاوه بر آن یکی از لذت‌های زندگی بشر غذا خوردن است که شما می‌توانید با سفر کردن غذاهای گوناگون و محلی بسیار خوشمزه‌ای را امتحان کنید و نهایت لذت را ببرید. از این رو در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های کوالالامپور را برای سرو یک وعده غذایی بسیار لذیذ به شما معرفی کنیم.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای مالزی وارد صفحه "تور مالزی" شوید.

معرفی 10 رستوران برتر در کوالالامپور

کوالالامپور یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان، میزبان بهترین رستوران‌های مالزی می‌باشد که این رستوران‌ها طی سال‌های اخیر به دلیل سرآشپزهای حرفه‌ای، طراحی دکوراسیون متفاوت، پرسنل مجرب، غذاهای لذیذ و... توانسته‌اند جوایز بسیار زیادی را از آن خود کنند و در بین گردشگران به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یابند. ما نیز در این بخش از مقاله 10 رستوران برتر کوالالامپور را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام سفر به این شهر زیبا یک وعده غذایی فوق‌العاده را در یک رستوران لوکس و مدرن نوش جان کنید و دلی از عزا درآورید.

10 رستوران برتر در کوالالامپور

  • رستوران مارینیز (Marini’s On 57)

این رستوران یکی از رستوران‌های بسیار باکیفیت و مجلل کوالالامپور می‌باشد که شما می‌توانید در آن بهترین غذاهای ایتالیایی را سفارش دهید و نوش جان کنید. رستوران مارینیز در طبقه هفتم برج پتروناس واقع شده است و از چشم‌انداز بسیار بی‌نظیری برخوردار است، به گونه‌ای که تمام شهر از پنجره‌های شیشه‌ای رستوران قابل مشاهده است و امکان سرو غذا را در بلندترین نقطه شهر به شما می‌دهد. فضای رستوران مارینیز بسیار شیک و مدرن می‌باشد که به هنگام ورود چشم هر میهمانی را به خود خیره می‌کند. شما می‌توانید هنگام سفر به کوالالامپور از دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 19 تا 23 و در یکشنبه‌ها از ساعت 18:30 تا 24 به این رستوران فوق‌العاده زیبا بروید و لذت سرو یک وعده غذایی خوشمزه را در بهترین رستوران مالزی از آن خود کنید.

  • رستوران ترتی ‌اِیت کی‌اِل (Thirty8 KL)

در طبقه سی و هشتم هتل Grand Hayatt رستورانی بسیار باکیفیت با غذاهای لذیذ و خوشمزه قرار گرفته است که توصیه می‌کنیم حتما در سفر به کوالالامپور به این رستوران سر بزنید و با سفارش یک وعده غذایی بسیار خوشمزه دلی از عزا درآورید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای محلی، چینی، ژاپنی و تایلندی می‌باشد که تمامی آن‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و در پخت تمام غذاهای رستوران، تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به علاوه کیفیت غذا برای مدیریت این رستوران نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد که همین نیز دلیل باعث محبوبیت و شهرت این رستوران در کوالالامپور شده است. رستوران ترتی اِیت کی‌اِل در تمامی روزهای هفته از 12 ظهر تا 15 عصر و هم‌چنین از ساعت 18 عصر تا 23 شب پذیرای میهمانان خود می‌باشد.

رستوران ترتی اِیت کی‌اِل

  • رستوران ترویکا اسکای داینینگ (Troika Sky Dining)

با رفتن به رستوران ترویکا اسکای داینینگ نیز می‌توانید هنگام سرو غذا مناظر زیبایی از کوالالامپور را مشاهده کنید و نهایت لذت را ببرید. این رستوران در طبقه 23 برج B از مجموعه Troika قرار گرفته است و دارای دو قسمت می‌باشد که غذاهای هر دو بخش آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل نیز جزو رستوران‌های محبوب و پرطرفدار کوالالامپور به حساب می‌آیند. یکی از رستوران‌ها که Strato نام دارد، خانه خوش عطر و بوی پاستا و پیتزا می‌باشد و رستوران دیگر که نام آن Cantaloupe می‌باشد، غذاهای یونانی، ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران Cantaloupe از ساعت 18:30 تا 22:30 و رستوران Strato از ساعت 12:00 تا 15 و 18 تا 23 آماده خدمات‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد.

  • رستوران اناک کی‌اِل ( Enak Restaurant KL)

اگر شما جزو کسانی هستید که به غذاهای تند، پرادویه و کاری علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما هنگام سفر به کوالالامپور به رستوران Enak Restaurant KL در خیابان بوکیت بیتانگ سر بزنید و بهترین غذاهای مالایی را نوش جان کنید. اناک کی‌اِل از رستوران‌های لوکس و مجلل کوالالامپور می‌باشد که در طبقه پایین مرکز خرید استارهیل گالری قرار گرفته است و حس و حال بسیار صمیمی دارد. به علاوه تمامی غذاهای این رستوران کاملا حلال هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده غذای مورد علاقه خود را با لذت فراوان سرو کنید. البته اگر با ادویه زیاد در غذا مشکل دارید، می‌توانید از گارسون درخواست کنید تا غذای شما را با ادویه کم طبخ کند. این رستوران در تمامی روزهای هفته به صورت یکسره از ساعت 12 ظهر تا 1 شب مشغول به فعالیت می‌باشد.

رستوران اناک کی‌اِل

  • رستوران پریگو کی‌اِل (Prego KL)

از دیگر رستوران‌های برتر و لوکس کوالالامپور می‌توان به رستوران پریگو کی‌اِل اشاره کرد که در هتل Westin Kuala Lumpur واقع شده است. منوی این رستوران دارای دو بخش کاملا متنوع است که باعث می‌شود دست مشتریان برای انتخاب غذا کاملا باز باشد. به علاوه بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای کلاسیک ایتالیایی نظیر راویولی با مرغ، ریزوتو با سس قارچ وحشی و... در این رستوران طبخ می‌شود که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. از دیگر جذابیت‌های رستوران نیز دکوراسیون بسیار زیبای آن می‌باشد که یادآور رستوران‌های قدیمی است و بدون شک با رفتن به آن‌جا لحظات خوشی را سپری خواهید کرد. این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت 12 تا 14:30 آماده پذیرایی از مشتریان می‌باشد.

  • رستوران Celestial Court KL

این رستوران در هتل Sheraton Imperial قرار گرفته است و در کنار چشم‌اندازهای بسیار زیبا و دیدنی دارای محیطی شیک و مجلل می‌باشد که تمامی این ویژگی‌ها سبب شده است تا این رستوران طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران واقع شود. لازم است بدانید که در این رستوران غذاهای مدرن و در عین حال حلال و خلاقانه طبخ می‌شوند که در زمینه تنوع و کیفیت نیز بسیار بی‌نظیر و خوشمزه هستند. از مشهورترین و خوشمزه‌ترین غذاهای منوی این رستوران می‌توان به میگو سوته با سس سیر و بره کباب با عسل، ادویه و سس مخصوص اشاره کرد که بدون شک شما را با طعم بی‌نظیر خود شگفت‌زده خواهد کرد. شما می‌توانید هنگام سفر به شهر زیبای کوالالامپور از دوشنبه تا شنبه از ساعت 12 تا 14:30 و از 18:30 تا 22:30 و یکشنبه‌ها و تعطیلات عمومی از ساعت 10 تا 14:30 و از 18:30 تا 22:30 به این رستوران بروید و از سرو یک وعده غذایی بسیار خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

رستوران Celestial Court KL

  • رستوران Nobu KL

رستوران Nobu KL یکی از رستوران‌های ژاپنی در کوالالامپور می‌باشد که ستاره میشلن را از آن خود کرده است. هنگام سفر به کوالالامپور شما فرصت این را دارید که بهترین سوشی و ساشیمی‌های مالزی را در این رستوران سرو کنید و حسابی لذت ببرید. این رستوران در سراسر جهان به دلیل غذاهای ویژه و منحصر به فردش که ترکیب فوق‌العاده‌ای از آشپزی آمریکایی و آسیایی می‌باشد، شهرت یافته است و تقریبا حدود 29 شعبه از آن در اقصی نقاط جهان وجود دارد که شعبه مالزی اولین شعبه این رستوران در جنوب شرقی آسیا به شمار می‌رود. این رستوران در نزدیکی ایستگاه مترو Kl CC قرار گرفته است و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از شهر کوالالامپور را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد. شما نیز می‌توانید هنگام بازدید از کوالالامپور از ساعت 18 تا 23 به رستوران Nobu Kl سر بزنید و با سرو غذاهای بسیار خوشمزه این رستوران خاطرات سفرتان را چندین برابر کنید.

  • رستوران Marble 8 on 56

بدون شک رستوران Marble 8 on 56 یک بهشت واقعی برای علاقمندن به استیک می‌باشد. این رستوران با ایستگاه متروی KL CC فقط 5 دقیقه فاصله دارد و یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های کوالالامپور می‌باشد. فضای داخلی رستوران با آلات موسیقی بسیار متفاوت، کف‌پوش چوبی و صندلی‌های چرمی زیبا تزیین شده است که چشم هرگردشگری را به خود خیره می‌کند. توصیه می‌کنیم که در سفر به کوالالامپور حتما به این رستوران بروید و بهترین استیک عمرتان را نوش جان کنید. به علاوه اگر موفق شوید که یکی از میزهای کنار پنجره را رزرو کنید، می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از شب‌های کوالالامپور و هم‌چنین برج‌های دوقلوی شهر را مشاهده کنید و نهایت لذت را ببرید. این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت 12 تا 14:30 و از 19 تا 23 مشغول پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد.

رستوران Marble 8 on 56

  • رستوران پرایم کی‌اِل (Prime KL)

یکی دیگر از رستوران‌های منحصر به فرد مالزی رستوران Prime KL می‌باشد که در هتل Le Meridien کوالالامپور واقع شده است. منوی رستوران شامل غذاهای بسیار متنوع از جمله انواع غذاهای محلی می‌باشد که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرد. از غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شوند، می‌توان به غذاهای دریایی بسیار خوشمزه، غذاهای کلاسیک غربی، استیک‌ها، سالاد سزار و انواع دسرها، غذاهای حلال و... اشاره کرد که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و بدون شک طعم بی‌نظیر آن‌ها مدت‌ها با شما همراه خواهد بود. لازم است بدانید که این رستوران دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 23 و در روزهای آخر هفته از ساعت 18:30 تا 23 مشغول به فعالیت می‌باشد.

  • رستوران واریسان ناسی کوکو (Warisan Nasi KuKu)

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور می‌باشد که در طبقه پایین ایستگاه راه آهن کی‌اِل سنترال واقع شده است. منوی این رستوران شامل غذاهای بسیار خوشمزه‌ای نظیر خوراک رندانگ، غذاهای گوشتی و گیاهی، جوجه، غذاهای برنجی و... می‌باشد که هر کدام از آن‌ها با روشی کاملا حلال و منطبق با اصول شرعی به مشتریان ارائه می‌شود. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22:00 شب به این رستوران بروید و با سفارش غذای مورد علاقه خود دلی از عزا درآورید و لذت ببرید.

رستوران واریسان ناسی کوکو

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی بهترین رستوران‌های کوالالامپور پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید کوالالامپور رستوران‌های بسیار شیک و مجللی را در دل خود جای داده است که شما می‌‌توانید در طول سفر با خیالی آسوده بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در این رستوران‌ها نوش جان کنید و نهایت لذت را ببرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید