چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟رفتن به کوش آداسی
شراره رحیمی 1399/04/14 13414 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


ازمیر به کوش آداسی


کوش آداسی از جمله شهرهای محبوب ساحلی و پرطرفدار در کشور ترکیه می‌باشد که به دلیل نزدیکی به شهرهای مختلف طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. جالب است بدانید که این شهر با نام جزیره‌ی پرنده نیز شناخته شده است که در فصل‌های پربازدید یعنی تقریبا از اوایل اردیبهشت تا اوایل آبان پر از گردشگر می‌شود. به علاوه کوش آداسی به دلیل داشتن سرگرمی‌های بسیار زیاد، سواحل فوق‌العاده زیبا و خریدهای ارزان قیمت نیز شهرت دارد. البته ناگفته نماند که بازدید از این شهر فقط محدود به مناطق شنی نمی‌شود. کوش آداسی دارای تاریخی نسبتا غنی می‌باشد ‌که امروزه می‌توان در برخی از نقاط این شهر آثار به جا مانده از دوران پیشین را مشاهده کرد. در ادامه این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا به بررسی راه‌های رفتن به کوش آداسی بپردازیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی " شوید.

پرواز مستقیم تهران به کوش آداسی

شاید تعجب کنید اما کوش آداسی شهری که مقصدی محبوب برای تفریح و گشت و گذار در بین تمام مردم جهان می‌باشد، فرودگاه ندارد. به علاوه این شهر سالانه میلیون‌ها گردشگر را در دل خود جای می‌دهد که هیچ یک از آن‌ها با پرواز مستقیم به این شهر سفر نمی‌کنند. به علاوه بدیهی است که دیگر برای رفتن به این شهر پرواز مستقیم تهران به کوش آداسی نیز وجود ندارد و باید بلیط هواپیما را به مقصد ازمیر یا همان فرودگاه عدنان مندرس که در فاصله 90 کیلومتری شهر کوش آداسی واقع شده است، رزرو کنید. بسیاری از مسافران به دلیل کیفیت بالای خدمات تور کوش آداسی و قیمت مناسب تور ترجیح می‌دهند که از طریق تور به این شهر هیجان‌انگیز سفر کنند. هم‌چنین کسانی که تور را برای سفر به کوش آداسی انتخاب می‌کنند دیگر نیازی نیست که نگران راه رسیدن از ازمیر به کوش آداسی باشند زیرا تمامی هماهنگی‌ها از طرف تور انجام می‌شود و بدون شک گردشگران سفری همراه با آرامش خواهند داشت.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی

همان‌طور که گفته شد کوش آداسی در فاصله 90 کیلومتری از ازمیر واقع شده است که مدت زمان ترانسفر از فرودگاه عدنان مندرس تا کوش آداسی با توجه به نوع وسیله‌ای که برای رفتن به این شهر انتخاب می‌کنید، از 1 تا 2 ساعت متغیر است. شما می‌توانید بلافاصله پس از رسیدن به فرودگاه ازمیر از طریق کشتی مسافربری، اتوبوس، قطار، تاکسی یا کرایه ماشین به مرکز شهر کوش آداسی و هتل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید که در ادامه جزئیات بیشتری از راه‌های رسیدن به کوش آداسی را برایتان شرح خواهیم داد. اما توصیه می‌کنیم که در صورت امکان بین ازمیر تا کوش آداسی کمی توقف کنید و از طبیعت بکر و آب و هوای دل‌انگیز این مسیر نهایت لذت را ببرید.

چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم

راه‌های دسترسی به کوش آداسی از ازمیر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر یکی از بهترین فرودگاه‌های ترکیه به شمار می‌رود که از امکاناتی نظیر اتاق کنفرانس، کلینیک، رستوران اسنک بار، خودپرداز، 2200 جای پارک و ... برخوردار است. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید از طریق تور کوش آداسی به این شهر دل‌انگیز سفر کنید، می‌توانید هنگام رزرو تور برای ترانسفرهای ازمیر تا هتل مورد نظرتان در کوش آداسی درخواست خود را ارائه دهید تا دیگر نگران رفتن خود از ازمیر به این شهر توریستی نباشید. در صورت ارائه درخواست ترانسفر فرودگاهی به محض پیاده شدن از هواپیما راننده‌های ترانسفرها با علامت آژانسی که تور کوش آداسی را از آن‌ها خریداری کرده‌اید، منتظرتان هستند تا شما را به کوش آداسی برسانند. در غیر این صورت به منظور رفتن به کوش آداسی مجبورید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید که در ادامه درباره استفاده از هر کدام توضیحاتی را شرح خواهیم داد.

چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم

  • کشتی مسافربری

یکی از راه‌های رسیدن به کوش آداسی از ازمیر استفاده از کشتی مسافربری می‌باشد. روزانه کشتی‌های بسیاری از آب‌های نیلگون ازمیر به سمت جزیره یونانی ساموس حرکت می‌کنند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کوش آداسی برسید. همان طور که گفته شد کوش آداسی یک شهر بندری می‌باشد که تمامی کشتی‌های مسافربری از این بندر در حال رفت و آمد هستند. البته ناگفته نماند که برای رسیدن به کوش آداسی از ازمیر به دلیل وجود ویزا و سختگیری یونانی‌ها با گردشگران ایرانی ما استفاده از کشتی را به مسافران ایرانی پیشنهاد نمی‌کنیم.

  • اتوبوس

یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین راه رفتن به کوش آداسی از ازمیر یا فرودگاه عدنان مندرس استفاده از اتوبوس می‌باشد. به این منظور گردشگران می‌توانند از فرودگاه عدنان ازمیر با استفاده از اتوبوس‌های ESHOT 20 خود را به ایستگاه اتوگر در ازمیر برسانند. پس از آن با خرید بلیط از دکه‌های فروش بلیط برای شرکت‌های حمل و نقل همانند پاموکال و آنادولو به طور مستقیم به ایستگاه اتوگر کوش آداسی خواهید رسید. یکی دیگر از گزینه‌هایی که 24 ساعته در حال فعالیت هستند شرکت کوش آداسی ترانسفر (kusadasi transfers) می‌باشد که به صورت تمام وقت از فرودگاه عدنان ازمیر به کوش آداسی به مسافران سرویس‌های منظمی را ارائه می‌دهند که هم‌ اکنون امکان رزرو آنلاین اتوبوس از این شرکت نیز فراهم شده است. به علاوه شرکت هوپا (hoppa.com) که یک شرکت بین‌المللی حمل و نقل می‌باشد نیز از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی خدمات ترانسفر به گردشگران ارائه می‌دهد.

  • قطار

یکی دیگر از راه‌های رفتن به کوش آداسی استفاده از قطار است که البته استفاده از آن نسبت سایر وسیله‌های حمل و تقل چندان روش راحت و ساده‌ای نیست. زیرا ترانسفرهای قطاری که از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به سمت کوش آداسی حرکت می‌کنند، شما را در ایستگاهی به نام سلچوک (Selcuk) که با مرکز شهر کوش آداسی 18 کیلومتر فاصله دارد، پیاده می‌کنند. اما نگران نباشید زیرا اتوبوس‌های اتوگر در فاصله 750 متری از ایستگاه قطار سلچوک قرار دارند که شما را به کوش آداسی می‌رسانند که در این صورت برای رسیدن به اتوبوس‌های اتوگر باید کمی اهل پیاده‌روی باشید. البته پس از پیاده شدن از قطار تاکسی‌هایی را در ایستگاه مشاهده می‌کنید که با استفاده از آن‌ها نیز می‌توانید به کوش آداسی برسید اما بدیهی است که نسبت به اتوبوس باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم

  • تاکسی

استفاده از تاکسی جزو راحت‌ترین راه‌های رفتن از ازمیر به کوش آداسی می‌باشد. در ابتدا لازم است گفته شود که اگر تعداد شما 4 نفر می‌باشد، هزینه کرایه تاکسی تا کوش آداسی با هزینه خرید 4 بلیط اتوبوس برابر می‌باشد، بنابراین برای راحتی سفر و به علاوه سریع‌تر رسیدن به مقصد از تاکسی برای ادامه مسیرتان استفاده کنید. توصیه می‌کنیم حتما دقت کنید که راننده تاکسی از تاکسی متر استفاده کند تا هزینه را طبق تعرفه‌ی مشخص پرداخت کنید. علاوه بر آن بهتر است قبل از حرکت کردن به سمت کوش آداسی با راننده تاکسی بر سر قیمت توافق کنید زیرا از آن‌جایی که شما با مسیر آشنایی ندارید، ممکن است راننده مسیر را طولانی‌تر کند تا بتواند هزینه بیشتری از شما دریافت کند. هم‌چنین توصیه می‌کنیم که سعی کنید بین ساعت 12 ظهر تا 6 عصر به هیچ‌وجه از تاکسی استفاده نکنید، زیرا تاکسی‌مترها در این ساعات از روز کرایه را به صورت دو برابر حساب می‌کنند.

کرایه ماشین از ازمیر تا کوش آداسی

کرایه ماشین برای سفرهای خانوادگی یا گروهی بهترین گذینه برای جابه‌جایی می‌باشد. زیرا با کرایه ماشین در سفر از اختیار و آزادی عمل بیشتری برخوردار هستید و بدون محدودیت می‌توانید هر جا که خواستید، بروید. ممکن است در نظر اول هزینه کرایه ماشین کمی برایتان سنگین باشد، اما اگر تعداد شما زیاد باشد یعنی گروهی سفر ‌کنید، می‌توانید کرایه را بین نفرات تقسیم کنید و از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا کوش آداسی با هزینه‌ای منصفانه و قابل قبول سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. به علاوه با کرایه ماشین می‌توانید به گشت و گذار در داخل کوش آداسی نیز بپردازید که از این رو در هزینه‌های حمل و نقل داخل شهری نیز به طور قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد شد. حال اگر تصمیم گرفتید که برای ادامه سفرتان از ازمیر ماشین کرایه کنید می‌توانید به شرکت‌های متعدد کرایه اتومبیل که در فرودگاه عدنان ازمیر وجود دارند، مراجعه کنید تا از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

صفحات مرتبط:

چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم

مدارک لازم برای کرایه ماشین از ازمیر تا کوش آداسی

برای کرایه ماشین از فرودگاه عدنان ازمیر به مدارکی نظیر عکس یا کپی پاسپورت، گواهینامه ایرانی، گواهینامه بین‌المللی معتبر و عکس بلیط رفت شما نیاز است. به علاوه برای کرایه ماشین، شرکت قراردادی را به نام خودتان تنظیم می‌کند که یک نسخه از آن در شرکت نگهداری می‌شود. پس از تنظیم قرارداد باید هزینه تمام روزهایی که ماشین را می‌خواهید کرایه کنید همراه با 300 یورو دپوزیت به منظور هر گونه جریمه احتمالی را پرداخت کنید تا بتوانید ماشین مورد نظر خود را تحویل بگیرید. فراموش نکنید هنگام کرایه ماشین حتما از معتبر بودن بیمه نامه ماشین اطمینان پیدا کنید و مدارک مربوط به خودرو را نیز تحویل بگیرید تا با مشکلاتی نظیر جریمه خودرو یا توقف خودرو مواجه نشوید.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت شما با تمامی راه‌های رفتن به کوش آداسی آشنا شدید و دیگر می‌توانید با توجه به بودجه‌تان هر کدام از روش‌ها را که مایل بودید نظیر کشتی مسافربری، اتوبوس، قطار، تاکسی و یا کرایه ماشین را انتخاب کنید و سفری هیجان‌انگیز را همراه با همسفرانتان تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید