اقامت در سوباتان | معرفی بهترین اقامتگاه‌های سوباتان
حامد مقتدایی 1399/03/29 10190 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



پیدا کردن بهترین اقامتگاه‌های سوباتان خیلی کار دشوار و چالش‌برانگیزی نیست. صرفاً با یک جستجوی ساده در موتور جستجوی گوگل، فهرستی از وبسایت‌های اجاره اقامتگاه‌های سوباتان به شما نشان داده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توانید، متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اما پیش از اقدام به این کار، آشنایی کلی با طیف قیمتی و امکانات و خدمات ارائه‌شده در بهترین اقامتگاه‌های سوباتان برایتان، الزامی خواهد بود. در این مقاله با ما همراه شوید تا نگاهی به 5 مورد از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان بیندازیم.


1.اقامتگاه روستایی تخت علی


این اقامتگاه در روستای سوباتان شهرستان تالش استان گیلان واقع شده است. اقامتگاهی روستایی به صورت همکف دارای 1 سوئیت اقامتی و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با حداکثر ظرفیت پذیرایی از 4 گردشگر که در فاصله 40 کیلومتری از تالش و 50 کیلومتری از لیسار در منطقه‌ای ییلاقی واقع شده است. با اقامت در این اقامتگاه می‌توان از جاذبه‌های گردشگری منطقه همچون آبشار ورزان، دریاچه نئور، بازارچه سنتی سوباتان، موزه مردم‌شناسی عشایری سوباتان، جنگل گیسوم و کاخ سردار امجد لذت برد.


اقامتگاه روستایی تخت علی


این اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی بوده و روشنایی آن از طریق موتور برق تامین می‌شود. هزینه اقامت در این اقامتگاه از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان از شبی 60 هزارتومان به ازای هر نفر شروع می‌شود. پخت غذا در آن از طریق گاز تک‌شعله صورت گرفته، سیستم گرمایشی آن بخاری هیزمی است و به خاطر موقعیت آب‌وهوایی که دارد، نیازی هم به سیستم سرمایشی ندارد.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره نکات خواندنی درباره سفر به سوباتان، می‌توانید نگاهی به مقاله «سوباتان کجاست؟ جدیدترین راهنمای سفر به سوباتان در تالش» بیندازید.


2. اقامتگاه ویلایی در ارتفاعات سوباتان


این اقامتگاه در منطقه ییلاقی سوباتان شهرستان تالش استان گیلان قرار گرفته است. این اقامتگاه از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان با ظرفیت پذیرایی از حداکثر 12 نفر با متراژ زیربنای 80 متری و محوطه 400 متری، خانه‌ای دربستی با یک حمام و دستشویی است. فضای خواب این اقامتگاه دارای دو اتاق به ترتیب با 5 و 3 رخت‌خواب سنتی است. هزینه اقامت در این اقامتگاه هم از شبی 600 هزارتومان آغاز می‌شود.


اقامتگاه ویلایی در ارتفاعات سوباتان


از امکانات این اقامتگاه هم می‌توان به داشتن اقلام بهداشتی (همچون مایع دستشویی)، برق و روشنایی (به کمک موتور برق)، آب لوله‌کشی (از چشمه با دو منبع آب هزار لیتری)، تلویزیون (21 اینچ)، سیستم گرمایشی (بخاری گازی با کپسول)، وسایل کامل آشپزخانه، اجاق گاز، پارکینگ (با امکان جای دادن به چندین دستگاه در محوطه ویلا)، توالت ایرانی، کباب‌پز (با منقل فلزی) و حمام اشاره کرد.


3. اقامتگاه رویایی بر فراز اقیانوس ابر


این اقامتگاه از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان در ارتفاعات روستای سوباتان با چشم‌اندازی حیرت‌انگیز و تماشایی رو به کل روستا و کوهستان دوقلو واقع شده است. آنتن‌دهی در این اقامتگاه خیلی مساعد نیست و شما را مجبور می‌سازد تا برای دسترسی به دنیای مجازی به تراس ویلا بر فراز اقیانوس ابر بروید.
اگر دلتان هم بخواهد سری به مجمه داش، جنگل آلچالیق، ساری‌داش، آبشار ورزان و دریاچه نئور بزنید، مالک این اقامتگاه شما را در این گشت ماجراجویانه همراه خواهی کرد. هزینه اقامت در این اقامتگاه هم از شبی 500 هزارتومان آغاز می‌شود.


اقامتگاه رویایی بر فراز اقیانوس ابر


این اقامتگاه از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان با ظرفیت پذیرایی از حداکثر 17 نفر با متراژ زیربنای 80 متری و محوطه 1000 متری، خانه‌ای دربستی با یک حمام و دستشویی است. فضای خواب این اقامتگاه دارای یک اتاق با 9 رخت‌خواب سنتی است.
از امکانات این اقامتگاه هم می‌توان به داشتن اقلام بهداشتی (همچون مایع دستشویی)، برق و روشنایی (به کمک موتور برق)، آب لوله‌کشی (از طریق ذخیره در منبعی 500 لیتری)، تلویزیون (21 اینچ)، سیستم گرمایشی (بخاری گازی و نفتی)، وسایل آشپزخانه (برای پخت‌‎‌وپز معمولی)، اجاق گاز، پارکینگ روباز در حیاط ویلا، توالت ایرانی، کباب‌پز (با منقل فلزی)، سرو غذا (در صورت سفارش با امکان تهیه صبحانه، ناهار و شام)، حمام و حضور مالک در صورت نیاز، اشاره کرد.


4. اقامتگاهی چندخوابه در دل طبیعت سبز سوباتان


این اقامتگاه ویلایی با چشم‌اندازی رو به چشم‌انداز بی‌نظیر و تماشایی این ییلاق با متراژ زیربنای 150 متری در محوطه‌ای 500 متر مربعی در فاصله 300 متری از بازار محلی سوباتان (دارای چند سوپرمارکت و قصابی) با ظرفیت پذیرایی از حداکثر 20 گردشگر، 2 واحد حمام و 2 واحد دستشویی دارد. فضای خواب این اقامتگاه دارای سه اتاق به ترتیب با 4، 3 و 2 رخت‌خواب سنتی است. هزینه اقامت در این اقامتگاه هم از شبی 800 هزارتومان آغاز می‌شود.


اقامتگاهی چندخوابه در دل طبیعت سبز سوباتان


از امکانات این اقامتگاه هم می‌توان به داشتن اقلام بهداشتی (همچون مایع دستشویی و دستمال توالت)، برق و روشنایی (به کمک موتور برق)، آب لوله‌کشی (از دو تانکر مخصوص)، تلویزیون (21 اینچ)، سیستم گرمایشی (دو بخاری گازی با کپسول)، وسایل کامل آشپزخانه، اجاق گاز، پارکینگ (روباز در محوطه ویلا)، توالت ایرانی (در داخل و حیاط ویلا به همراه سرویس سیار فرنگی)، کباب‌پز (با منقل فلزی) سرو غذا (در صورت سفارش با امکان تهیه صبحانه، ناهار و شام)، حمام و حضور مالک در صورت نیاز و همچنین تنور برای پخت نان و تاب برای سرگرمی، اشاره کرد.


5. اقامتگاه ویلایی دوخوابه بر فراز تپه‌های سوباتان


این اقامتگاه ویلایی دوخوابه و دربست بر بام منطقه ییلاقی سوباتان با متراژ زیربنای 150 متری در یک طبقه در محوطه‌ای 1000 متری با ظرفیت پذیرایی استاندارد 6 نفر و ظرفیت مازاد 39 نفر واقع شده است. فضای خواب این ویلا دارای دو اتاق با یک تخت دو نفره است و برای رسیدن به آن می‌توانید در فاصله یک کیلومتری از ویلا اتومبیل‌تان (البته اگر اتومبیل‌تان شاسی‌بلند است که خودتان می‌توانید این مسیر را طی کنید) را پارک کنید و باقی مسیر را با پاترول تا درب ورودی ویلا ترانسفر شوید.


اقامتگاه ویلایی دوخوابه بر فراز تپه‌های سوباتان


از امکانات این اقامتگاه از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان هم می‌توان به داشتن مبلمان، پارکینگ، تلویزیون، سیستم گرمایشی مناسب، تجهیزات آشپزی، باربیکیو، حمام و تراسی رو به چشم‌انداز تماشایی اقیانوس ابر سوباتان اشاره کرد. هزینه اقامت در این اقامتگاه هم از شبی 385 هزارتومان آغاز می‌شود.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره طبیعت زیبای سوباتان، می‌توانید نگاهی به مقاله «طعم واقعی طبیعت بکر شمال در سوباتان» بیندازید.
در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین اقامتگاه‌های سوباتان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به سوباتان را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور سوباتان و بهترین اقامتگاه‌های آن راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید