راهنمای رزرو کشتی کروز در کوش آداسی ترکیه
حامد مقتدایی 1399/03/03 3955 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سفر دریایی و انتخاب تور کشتی کروز، مناسب آن دسته گردشگران ماجراجویی است که دلشان می‌خواهد در مدت زمانی کوتاه، تفریحات متعددی را تجربه کرده و از شهرهای مختلف اروپایی دیدن کنند. در چنین، سفری نیازی به نگرانی در ارتباط با رزرو هتل در شهرهای مختلف، بررسی برنامه‌های تفریحی‌شان و... نیست، همان ابتدای کار یک پکیج تفریحی کشتی کروز را در کوش آداسی انتخاب می‌کنید و دیگر همه‌چیز پای مسئولان برگزاری تور منتخب شماست. اما برای اینکه بخواهید در بین فهرست بلندبالای تورهای کشتی کروز کوش آداسی، روی بهترین گزینه دست بگذارید، با ما همراه شوید تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای داشته باشید. ما در این مقاله به نکاتی که باید در انتخاب این پکیج‌ها به آن توجه کنید، اشاره کرده‌ایم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.


1.انتخاب فرودگاه بین‌المللی ازمیر


از آنجایی‌که در شهر کوش آداسی فرودگاه وجود ندارد، در پکیج انتخابی کشتی کروزتان به خاطر داشته باشید تا پروازهای تهران-ازمیر را انتخاب کنید، تا فاصله حمل‌ونقل وسایل‌تان از فرودگاه تا بندر، 70 کیلومتری بیشتر نباشد.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره هزینه‌های سفر به کوش آداسی، می‌توانید نگاهی به مقاله «هزینه سفر به کوش‌آداسی | نکات در مورد سفر به کوش‌آداسی» بیندازید.
البته در برخی خدمات پکیج‌های کشتی کروز، چمدان‌های شما از فرودگاه ازمیر تحویل گرفته شده و به کابین‌تان در کشتی برده خواهد شد و دیگر دغدغه حملش را نخواهید داشت.


انتخاب-فرودگاه-بین‌المللی-ازمیر


2. تورهای یک هفته‌ای ایده‌آل کشتی کروز


معمولاً تورهای ارائه‌شده برای کشتی کروز در کوش آداسی، یک هفته‌ای است. البته اگر تصورتان این است که یک سفر دریایی با چنین مدت زمانی برای‌تان طولانی خواهد بود، می‌توانید تورهای سه‌شبه یا پنج‌شنبه که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند را انتخاب کنید و خیلی زود برای رزروشان اقدام کنید.


3. یک سفر خانوادگی خاطره‌انگیز


بسته به اینکه می‌خواهید با خانواده به سفر به کشتی کروز در کوش آداسی بروید یا بدون خانواده، در هر دو صورت، گزینه‌های مناسبی پیش روی‌تان خواهد بود. اگر فرزندان‌تان در این سفر دریایی حضور دارند، تفریحات و امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیارشان خواهد بود. و اگر حوصله شلوغی و سروصدای کودکان را ندارید، کشتی‌های با سایز متوسط و بزرگ مختص بزرگ‌سالان در پکیج تورهای کشتی کروز برای‌تان مهیا است.


4. کابین مناسب وضعیت روحی‌تان


بسته به اینکه نسبت به دریا حساسیت دارید یا نه، یعنی امکان دریازدگی برایتان وجود دارد یا نه، می‌توانید کابین‌های پنجره‌دار کشتی‌های کروز را انتخاب کنید تا از منظره دریا در طول اقامت‌تان لذت ببرید یا به سراغ کابین‌های میانه کشتی که پنجره‌ای ندارد و نورشان کافی است، بروید.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره مراکز خرید کوش آداسی، می‌توانید نگاهی به مقاله «مراکز خرید کوش آداسی | معرفی بهترین مراکز خرید کوش آداسی» بیندازید.


5. تفریحات ساحلی شگفت‌انگیز در سفر با کشتی کروز


در سفر با کشتی کروز در کوش آداسی، بسته به مقصد یا مقاصد انتخابی‌تان که شهرهای ساحلی کشورهای اروپایی همچون قبرس، یونان، ایتالیا، اسپانیا و... خواهد بود، برخی تفریحات ساحلی به شما پیشنهاد می‌شود که هزینه‌هایش بالاتر از آنچه که هست از شما دریافت می‌گردد. شما می‌توانید برای اینکه استفاده از این تفریحات برایتان هزینه‌بردار نشود، شخصاً هزینه بلیط‌‌های‌تان را براساس اپ‌های مربوط به کشتی کروزی که قصد رزرو خدماتش را دارید، پیش از رسیدن به ساحل پرداخت کنید.


تفریحات-ساحلی-شگفت‌انگیز-در-سفر-با-کشتی-کروز


6. رستوران‌های لوکس و مجلل کشتی کروز


وعده‌های غذایی رستوران‌های کشتی کروز در کوش آداسی بسیار وسوسه‌کننده و جذاب است و با وجود امکان استفاده از غذای رایگان رستوران اصلی کشتی، شما را برای پرداخت هزینه‌های آن‌چنانی و بالا به سوی خود می‌کشاند. حواستان باشد که به دام این رستوران‌ها نیفتید و برای غذاهای 20 الی 40 دلاری، 100 دلار هزینه نکنید.


7. تفریحات درون کشتی کروز


دو دسته تفریحات در کشتی کروز برای شما در نظر گرفته می‌شود که برخی از آن‌ها رایگان بوده و روی پکیج اصلی که هزینه آن را در ابتدا پرداخت می‌کنید، قرار دارد و دسته‌ای دیگر مستلزم پرداخت هزینه است و شما را به دام سرگرم‌کننده خود می‌کشاند.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره سفر به کوش آداسی، می‌توانید نگاهی به مقاله «چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟ همه چیز درباره سفر به کوش آداسی» بیندازید.


8. عکس‌برداری از لحظات خاطره‌انگیز در کشتی


معمولاً اگر بخواهید در کشتی کروز در کوش آداسی، از شما عکس‌های استودیویی و حرفه‌ای گرفته شود، هزینه‌ بالایی باید پرداخت کنید. پس بهتر است به عکاس‌هایی که در هر لحظه ممکن است به سراغ‌تان بیایند نه بگویید و خودتان دوربین دیجیتال‌تان را به همراه داشته باشید تا از مناظر خارق‌العاده داخل کشتی، عکس‌های بیادماندنی تهیه کنید.


عکس‌برداری-از-لحظات-خاطره‌انگیز-در-کشتی


9. خرید سوغاتی در سفر با کشتی کروز


اگر بودجه کافی برای خرید از سوغاتی‌های داخل کشتی کروز در کوش آداسی را ندارید، پس بهتر است قید گشت‌وگذار در بوتیک‌های کشتی را بزنید. اما اگر دلتان می‌خواهد حتماً برای بازگشت به ایران، دوستان و آشنایان‌تان را خوشحال کنید، می‌توانید در شهرهای ساحلی که برای تفریح به سراغ‌شان می‌روید، از فروشگاه‌های کوچک‌شان اجناس باکیفیت و ارزان‌قیمتی تهیه کنید.


10. لباس مناسب سفرهای دریایی و ساحلی


برای فعالیت‌های تفریحی و گردشگری در طول سفرتان با کشتی کروز در کوش آداسی به سوی سواحل اروپایی، بهتر است طیف متنوعی از لباس‌های مختلف با کاربری‌های متعدد را به همراه داشته باشید. زمانی‌ در ساحل خواهید بود و زمانی به اماکن تاریخی و مقدس سر می‌زنید، با یک لباس قطعاً نمی‌توان در هر دو مکان حاضر شد. پس بهتر است در انتخاب لباس مناسب نهایت دقت را به خرج دهید.

صفحات مرتبط:


لباس-مناسب-سفرهای-دریایی-و-ساحلی


11. کارت اعتباری بین المللی و پول محلی


به همراه داشتن کارت اعتباری بین‌المللی در سفرهای خارجی برای‌تان یک مزیت به شمار خواهد رفت. مقداری پول محلی و ارز رایج کشورهایی که در طول سفر چندروزه‌تان به آنجا خواهید رفت هم بد نخواهد بود. البته بیشتر کشورها دلار را به عنوان یک ارز معتبر بین‌المللی به رسمیت می‌شناسند و مشکلی بابت تبدیلش هم وجود نخواهد داشت.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره جاذبه‌های گردشگری تفریحی کوش آداسی، می‌توانید نگاهی به مقاله «کوش آداسی | جاذبه های کوش آداسی را بهتر بشناسید» بیندازید.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از مواردی که باید در سفر با کشتی کروز در کوش آداسی به آن توجه کنید، آشنا کردیم. اگر قصد سفر به کوش آداسی ترکیه را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید