معرفی بهترین هتل‌های کاپادوکیا
حسام مقتدایی 1398/11/19 2447 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در کاپادوکیا که مقصد بسیاری از گردشگران است، می‌توانید هتل‌هایی ببینید که به طور طبیعی شکل گرفته‌اند و درواقع غارهایی هستند که در طی قرن‌ها تشکیل شده‌اند.


آشنایی کامل با بهترین هتل‌های کاپادوکیا

کاپادوکیا ترکیه، جزو مقاصدی است که در صدر فهرست پر بازدیدترین‌ها قرار می‌گیرد. اگر قصد سفر به کاپادوکیا را دارید، نیازی نیست در هتلی معمولی اقامت کنید. در عوض می‌توانید اقامتی شگفت‌انگیز در یکی از هتل‌های غاری کاپادوکیا داشته باشید. این هتل‌ها تجربه‌ای بسیار حیرت‌انگیز برایتان رقم خواهند زد و می‌توانید فرهنگ و زیبایی این منطقه را به طور خاص تجربه کنید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های کاپادوکیا پرداختیم.


سوئیت‌های غاری کاپادوکیا


سوئیت‌های-غاری-کاپادوکیا

با قدم گذاشتن در سوئیت‌های غاری کاپادوکیا می‌توانید گذشته را تجربه کنید. این هتل در مرکز گورمه واقع شده و درست در میان غارهای باستانی است و حسی کاملاً قرون وسطایی به شما می‌دهد. با این حال، همه سوئیت‌ها با لوازم بسیار لوکس پر شده‌اند و حتی برخی از آن‌ها سالن پذیرایی و شومینه‌های اختصاصی هم دارند. در رستوران هیزتوریای هتل می‌توانید انتخابی حیرت‌انگیز از غذاهای ترکی محلی داشته باشید و درون ظرفهای سنتی و بسیار زیبا، غذایتان را میل کنید.


هتل غاری کلبک


هتل-غاری-کلبک

هتل غاری کلبک مشرف به گورمه واقع شده و مناظری بسیار چشمگیر دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا زندگی سنتی کاپادوکی را نیز تجربه کنید. حمام ترکی، سونا و استخر روباز از جمله امکاناتی است که این هتل برای ریلکس کردن شما ارائه می‌کند. هتل غاری چوبی و سنگی از منسوجات محلی برای ایجاد حس و حالی سنتی و اصیل استفاده می‌کند. بسیاری از این سوئیت‌ها، مجهز به شومینه بوده و حتی بالکن اختصاصی نیز دارند که می‌توانید زیبایی‌های کاپادوکیا را به داخل اتاقتان بیاورید.


غارهای کایاکاپی


غارهای-کایاکاپی

چند مال آن‌طرف تر از اماکن دیدنی اصلی همچون موزه روباز زلو و کلیسا النظر، غارهای کایاکاپی واقع شده است. در این هتل، شما قادر خواهید بود که در اتاق‌هایی قرون وسطایی که از صخره ساخته شده‌اند، اقامت کنید و فضایی بسیار کاپادوکی ایجاد می‌کند که بسیار سنتی و لذت‌بخش است. دکوراسیون داخلی آن بسیار باشکوه بوده و در برخی از سوئیت‌های آن می‌توانید انتظار دیدن نقاشی‌های سنگی، مبلمانی که با دست حکاکی شده و حتی حمام‌های خصوصی را نیز داشته باشید. همچنین شما دسترسی به استخر شنا و دو رستوران را نیز خواهید داشت و از انواع نوشیدنی آنجا نیز می‌توانید بهره ببرید.


هتل غار ترا


هتل-غاری-ترا

هتل غار ترا در گورمه در غاری واقع شده که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد. ماندن در این هتل حسی هم ذات پنداری زیادی در شما ایجاد می‌کند و می‌توانید به طور کامل درک کنید که افراد در آن سال‌ها چگونه در چنین غارهایی زندگی می‌کرده‌اند. همچنین شما را به گذشته نیز متصل می‌کند و امکان تجربه لحظاتی زیبا را برایتان فراهم می‌کند. در این هتل می‌توانید به طور رایگان از وای فای استفاده کنید و بوفه صبحانه آن نیز بسیار مجلل و خوشایند است که برای مسافران فراهم شده است.


هتل یوناک اولری


هتل-یوناک-اولری

بسیاری از هتل‌های کاپادوکیا، تاریخی غنی دارند اما کمترین آن‌ها می‌توانند با هتل یوناک اولری رقابت کنند. قدمت این هتل به قرن پنجم برمی‌گردد. همچنین دارای عمارت مجاور یونانی نیز هست که متعلق به قرن نوزدهم است و می‌توانید انتخاب کنید می‌خواهید در کدام یک از این ساختمان‌ها اقامت کنید. لوازم داخلی آن ساخته دست بوده و دیوار حمام‌های آن از جنس مرمر ساخته شده‌اند و بسیار مجلل هستند. فاصله این هتل از پارک تاریخی ملی گورمه تنها 5 دقیقه است و می‌توانید در این پارک، اسب‌سواری کنید و مناظری بسیار زیبا را تماشا کنید.


هتل آرتمیس


هتل-آرتمیس

هتل آرتمیس در کاپادوکیا واقع شده و هتلی باشکوه است که به شما این حس را می‌دهد که انگار از جهان خارج شده‌اید. درحالی‌که اتاق‌های آن بسیار شگفت‌انگیز است، بسیاری از مهمانان از باغ اختصاصی و تراس‌های زیبای آن تعریف می‌کنند. شب‌ها، نورپردازی زیبایی انجام می‌شود و می‌توانید چشم‌اندازی فوق‌العاده ببینید که کاملاً مناسب عکاسی است. کارکنان این هتل به شما کمک می‌کنند که اوقات بسیار خوشی را در کاپادوکیا بگذرانید. اگر با تور آمده باشید که راهنما خواهید داشت اما اگر به‌تنهایی مسافرت کنید، نگران چیزی نباشید چرا که آن‌ها به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.


هتل سلطان


هتل-سلطان

هتل سلطان بالای تپه آیدینلی واقع شده که به این معناست مهمانان چشم‌اندازی کامل نسبت به شهر گورمه زیر پایشان دارند. اتاق‌ها از سنگ ساخته شده و با لوازم داخلی مدرن، تزئین شده‌اند. همچنین مسافران دسترسی به اینترنت وای فای رایگان دارند اما به محض این که پایشان را بیرون از هتل بگذارند حس این را خواهند داشت که در زمان به عقب سفر کرده‌اند. بالون‌هایی بالای سرشان رد می‌شود و می‌توانند نوشیدنی‌شان را در تراس میل کنند یا به بالکن اختصاصی خود بروند و غارها را ببینند.


هتل موزه کاپادوکیا


هتل-موزه-کاپادوکیا

به اوشیسار بروید و اقامت در هتل موزه کاپادوکیا را تجربه کنید. این هتل بسیار لوکس می‌باشد و جزو بهترین موزه‌های جهان نیز به شمار می‌رود. اتاق‌های آن به صورت غار و از جنس سنگ بوده و در خرابه‌های تاریخی بازمانده است. دکور اتاق‌های آن بسیار عتیقه است و نمی‌شود حتی روی آن قیمت گذاشت. استخر روباز آن جزو بهترین و باکیفیت‌ترین استخرها بوده و تراسی بسیار فوق‌العاده دارد که می‌توانید در آن نوشیدنی میل کنید.


هتل فوکاس


هتل-فوکاس

هتل فوکاس در روستای کاووسین واقع شده که به این معنا است شما تنها 2 مایل از گورمه فاصله دارد و بسیار برای موزه روبازش معروف است. هرچند اتاق‌ها مجهز به لوازم راحتی هستند اما اتمسفر این هتل بسیار قدیمی است. با اقامت در این هتل، حسی بسیار خاص را تجربه خواهید کرد. از جمله امکاناتی که به شما ارائه می‌شود می‌توان به تراسی بزرگ اشاره کرد که چشم‌اندازی زیبا دارد و همچنین می‌توانید از تماشای صخره‌های عجیب کاپادوکیا لذت ببرید و از بوفه صبحانه خوشمزه این هتل نیز بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید روز خود را با نوشیدنی‌های خوشمزه هتل به اتمام برسانید.


جمع‌بندی

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی بهترین هتل‌های کاپادوکیا پرداختیم. همچنین سعی کردیم هتل‌هایی را انتخاب کنیم که تجربه بسیار منحصربه‌فردی برایتان به ارمغان بیاورند و تنها هتلی معمولی نباشند. چنانچه قصد سفر به کاپادوکیا را دارید و می‌خواهید از این منطقه زیبا، دیدن کنید، بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، نکات لازم در ارتباط با سفر را برایتان بازگو کنند و سفر بسیار خوبی داشته باشید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید