ارزان‌ترین هتل‌های دبی از فُرم تا استودیو وان
حامد مقتدایی 1398/11/17 1558 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد دارید در سفر بعدی‌تان به امارات متحده عربی به سراغ نوآورترین، شیک‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌ها در دبی بروید، در این مقاله از مجله گردشگری کایت با ما همراه شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای دبی وارد صفحه "تور دبی" و اطلاعات کامل در مورد ویزای امارات وارد صفحه "ویزای دبی" شوید.


مقدمه‌ای بر ارزان‌ترین هتل‌های دبی

شاید زمانی‌که نام دبی به گوش‌تان برسد، آخرین چیزی که به آن فکر کنید، هتل‌های ارزان باشد. در سال‌های اخیر، هتل‌هایی با بهره‌مندی از ایده‌های نوآورانه، با طراحی‌های مدرن و کم‌هزینه در سراسر شهر سر به فلک کشیده‌اند و اقامتی مقرون‌به‌صرفه را در بین هتل‌ها و ریزورت‌های پنج ستاره دبی در اختیار گردشگران گذاشته‌اند. 

امروزه، ارزان‌ترین هتل‌های دبی با رتبه‌بندی‌های سه‌ستاره و چهارستاره به ارائه خدمات پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه با سطح امکانات حرفه‌ای می‌پردازند. این انواع ارزان‌ترین هتل‌های دبی خدماتی همچون استخرهای پشت‌بامی، باشگاه‌های ورزشی 24ساعته و اتاق‌های بازی را در اختیار میهمانان‌شان قرار می‌دهند. مراکز سرو نوشیدنی فوق‌العاده، رستوران‌های امروزی و سینمای حرفه‌ای را نیز باید به اکسسوری‌های موجود در اتاق‌های این هتل‌ها اضافه کرد. 

در ادامه به معرفی هفت مورد از ارزان‌ترین هتل‌های دبی پرداخته‌ایم:


1. هتل زابیل هاوس بای جومیرا

با وجود رستوران‌های مجهز به مراکز سرو نوشیدنی سوشال کامپنی و لاه‌لاه، هتل زابیل هاوس بای جومیرا، یک هتل چهارستاره و در عین حال پیشرفته محسوب می‌شود که برای نسل جدید، یکی از بهترین ارزان‌ترین هتل‌های دبی را به ارمغان آورده است. این هتل به عنوان یک مرکز اجتماعی که جمعیت بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند، در موقعیتی مناسب در نزدیکی بزرگراه اصلی دوبی و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. میهمانان این هتل در اتاق‌هایی به سبک نیویورک با اکسسوری‌های اسمک اقامت می‌کنند و دسترسی کاملی به سونا، استخر و باشگاه را دارند. شعبات دیگر آن را می‌توان در خور دبی توسط السیف در نزدیکی محله تاریخی الفحیدی دید. 


زابیل-هاوس-بای-جومیرا-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

2. هتل الافت سیتی سنتر دیرا

در این هتل چهارستاره در بخش دیرا دوبی قدیمی، میراث تاریخی شهر با یک سینمای روی پشت بام و یک سقف متحرک، با دنیای فناورانه امروز عجین شده است. در این هتل، از ارزان‌ترین هتل‌های دبی، میهمانان می‌توانند در یک صفحه نمایش بزرگ به تماشای ستاره‌ها بنشینند درحالی‌که روی صندلی‌های‌شان نشسته‌اند و مشغول خوردن پف فیل و اسنک هستند. اتاق‌های این هتل بسیار شیک بوده و از طراحی چشم‌نوازی برخوردارند. سوئیت‌های آن با الهام از فیلم‌های هالیوودی و بالیوودی با تم‌های ابرقهرمانی ساخته شده‌اند. غذاهای رستوران هان شی فو فوق‌العاده خوشمزه هستند و مناظر آسمان از مرکز سرو نوشیدنی W XYZ یک تجربه فراموش‌نشدنی را در اختیارتان می‌گذارند. اگر چشم‌اندازهای دریایی بی‌پایان را ترجیح می‌دهید، به سراغ الافت پالم یکی از جزایر درخت شکل مصنوعی مشهور دوبی بروید که متعلق به یک فوتبالیست معروف است. 


الافت-سیتی-سنتر-دیرا-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

3. هتل راو دان‌تان

علی‌رغم داشتن تنها سه‌ستاره، این هتل در بین ارزان‌ترین‌ هتل‌های دبی در خیابان هپینس دوبی واقع شده و لبخند به لبان میهمانانش می‌نشاند. در این هتل افتخار حضور یک اتاق بازی پلی‌استیشن، باشگاه ورزشی 24ساعته و یک استخر پشت‌بامی رو به برج خلیفه وجود دارد. همچنین برای راحتی بیشتر، یک انبار چمدان و یک خشک‌شویی نیز در این هتل قرار گرفته است. لابی این هتل که بی‌شباهت به یک گالری هنری نیست، پر شده از آثار هنری انتزاعی برگرفته از جاذبه‌های اماراتی، نقاشی یک گل زیبا، کاروانی از شترهای رونده در کویر و... . اتاق‌های این هتل، یک شمای رنگی مگنولیا را دربردارند، و با تلویزیون‌ها، مبلمانی شیک و راحت مجهز شده‌اند. شعبات دیگری از این هتل در محله‌ دوبی مارینا و مرکز دوبی پارکس اند ریزورتس وجود دارد. 


راو-دان‌تان-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

4. ریزورت حتادمانی

این هتل در مرکز وادی، ناحیه‌ای در مرکز منطقه کوهستانی حتا، واقع‌شده و واقعاً یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دوبی محسوب می‌شود. این ریزورت واحدهای جداگانه‌ ساخته‌شده توسط کابین‌هایی در دل صخره‌های بیابان را در خود جای داده است. در این واحدها، حمام‌های پیشرفته، سیستم تهویه هوا و تلویزیون وجود دارد. تراس‌های مبله آن، فضای محوطه پذیرایی را بزرگ‌تر ساخته‌اند. کافه، کامیون غذا و زمین بازی این هتل، بهره‌مندی از فعالیت‌هایی همچون پرتاب تبر، تیراندازی، طناب‌نوردی و زوربینگ را برای میهمانان امکان‌پذیر ساخته‌اند. 


حتادمانی-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

5. هتل ایکسوا آرت

هتل ایکسوا آرت یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل‌های دوبی در بین کوچه‌های هزارتووار محله تاریخی الفحیدی دوبی، جایی‌که اماراتی‌ها برای اولین بار در آن ساکن شدند، واقع شده است. در این هتل، اتاق‌های دوبلکس با طراحی‌های منحصربه‌فرد با فضای مشترک یک گالری هنری، فروشگاه و کافه در اختیار میهمانان قرار دارد. این هتل به عنوان یکی از مخفیگاه‌های دوست‌داشتنی دوبی شناخته می‌شود. توریست‌ها حتی اگر نخواهند در این هتل اقامت داشته باشند، به آن سری می‌زنند تا شاهد ساختمان‌های ساخته‌شده به سبک قدیمی آن باشند و از غذاهای گیاهی کافه‌اش نوش جان کنند. همچنین در فروشگاه این هتل می‌توانید به دنبال جذاب‌ترین صنایع دستی کلاسیک و سنتی امارات باشید. 


ایکسوا-آرت-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

6. هتل فرم

هتل فرم یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل‌های دوبی، چهارستاره بوده و 136 اتاق دارد و اتاق‌هایی بسیار جادار و شیک را برای میهمانان تدارک دیده است. موقعیت آن در الجدف، شاید کمی مناسب به نظر نرسد، اما در این ناحیه یک ایستگاه مترو وجود دارد که به همه جاذبه‌های گردشگری شهر شما را متصل می‌سازد. در این هتل یک باشگاه ورزشی روی پشت بام و یک استخر شنای بلند در کنار بوفه سرو غذا وجود دارد. در نزدیکی این هتل، هتل فوق پیشرفته پلازو ورساچه واقع شده که میزبانی چای‌های عصرگاهی و رستوران‌های مملو از تصاویر چاپی برندهای مشهور را برعهده دارد. در چند قدمی این هتل نیز، مرکز هنری جمیل واقع شده که ورود به آن برای عموم آزاد است و در آن نمایشگاه‌هایی از آثار هنری با روایت بصری از خاورمیانه به چشم می‌خورد.


فرم-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

7. هتل استودیو وان

موقعیت این هتل در منطقه‌ای دور از سکنه بین جامعه مزرعه‌داران عرب و موتور سیتی واقع شده و یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دوبی به شمار می‌رود. اگر از آن دسته افرادی است که برای جابجایی در شهر می‌توانید از پس هزینه‌های تاکسی برآیید، در این هتل امکانات بسیاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امکاناتی همچون یک مینی سینما، باشگاه ورزشی، استخر، سونا و خشک‌شویی. در تمام اتاق‌ها حمام، زیراندازهای مخصوص یوگا، آثار هنری جذاب و تماشایی و مبلمان در فضایی بزرگ در کنار آشپزخانه جای گرفته‌اند. در نزدیکی این هتل، یک رستوران آمریکایی وجود دارد که میهمانان می‌توانند غذاهای فوق‌العاده لذیذی را از آن تهیه کنند.  


استودیو-وان-از-ارزان‌ترین-هتل‌های-دوبی

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از ارزان‌ترین هتل‌های دوبی از زابیل هاوس تا استودیو وان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به دوبی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور دوبی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید