هزینه اجاره خودرو در دبی چقدر است؟ قیمت کرایه خودروهای دبی
زهرا نیرومند 1402/01/19 1845 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

دبی، گران‌ترین شهر خاورمیانه است. این شهر هتل‎ها و رستوران‌های لوکس بسیاری دارد و جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است. برای گشت‌وگذار در دبی و بازدید از جاذبه‌های متعدد این شهر می‌توانید از سیستم حمل‌ونقل عمومی آن استفاده کنید یا سوار تاکسی‌های داخل شهری شوید، اما اگر می‌خواهید سفری راحت داشته باشید، بهترین راه اجاره خودرو در دبی است. اجاره خودرو در دبی به دو صورت با راننده و بدون‌ راننده انجام می‌شود و هزینه نسبتا بالایی دارد، اما نسبت به تعرفه تاکسی در این شهر، مقرون‌بصرفه‌تر است. در این مقاله در مورد اجاره خودرو در دبی صحبت می‌کنیم و به بیان شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه انجام این کار می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

شرایط اجاره خودرو در دبی

شرکت‌های اجاره خودروی متعددی در سطح شهر دبی  مشغول فعالیت هستند. این شرکت‌ها خدمات خود را به صورت اینترنتی و حضوری ارائه می‌دهند. اگر قصد اجاره ماشین را دارید، می‌توانید به صورت حضوری به یکی از این شرکت‌ها مراجعه کنید یا قبل از سفر به صورت آنلاین ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید.

شما می‌توانید خودروی موردنظر خود را به صورت با رانند یا بی‌راننده اجاره کنید. طبیعتا اجاره خودرو با راننده بسیار راحت‌تر است. زیرا نیاز به گواهینامه بین‌المللی ندارد و تمام مسئولیت‌های خودرو نیز بر عهده راننده آن می‎باشد.

برای اجاره خودرو بدون راننده، نیاز به مدارکی دارید که یکی از آن‌ها گواهینامه بین‌المللی است. شما باید قبل از ورود به دبی برای دریافت این گواهینامه اقدام کنید. سپس می‌توانید به یکی از مراکز اجاره خودرو در دبی مراجعه کنید و  با ارائه مدارک و پرداخت هزینه اجاره، خودروی موردنظرتان را تحویل بگیرید.

شرکت‌های اجاره خودرو در دبی، خودروهایشان را به صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی اجاره می‌دهند. اگر مدت طولانی در دبی اقامت دارید، بهتر است اجاره هفتگی یا ماهانه را انتخاب کنید تا از تخفیف‌های ویژه‌ و شرایط خاص اجاره بلندمدت برخوردار شوید. در هر حال در قرارداد خود باید روز و ساعت دقیق برگرداندن خودرو را مشخص کنید.

اجاره خودرو در دبی امارات

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در دبی

برای اجاره خودرو در دبی باید حداقل 23 سال سن داشته باشید و مدارک معتبری را ارائه دهید. مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • گواهینامه بین‌المللی با حداقل 3 سال اعتبار
  • گذرنامه
  • ویزا
  • یک قطعه عکس 3*4
  • کارت اعتبارى یا حساب ارزی برای پرداخت مبلغ ودیعه و اجاره خودرو

اجاره ماشین gmc دبی

هزینه اجاره خودرو در دبی

برای اجاره خودرو در دبی انتخاب‌های متعددی دارید. شما می‌توانید انواع خودرو، از خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس و گران را اجاره کنید. هزینه اجاره خودرو بر اساس نوع خودرو تعیین می‎شود. در این بخش مبلغ ودیعه و هزینه اجاره روزانه برخی از خودروها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

نام خودرو

قیمت اجاره خودرو به صورت روزانه

مبلغ ضمانت

میتسوبیشی اتراج

110 درهم امارات

1200 درهم امارات

هیوندای اکسنت

110 درهم امارات

1200 درهم امارات

نیسان سانی

115 درهم امارات

1200 درهم امارات

تویوتا یاریس

135 درهم امارات

1200 درهم امارات

سوزوکی بالنو

155 درهم امارات

1500 درهم امارات

تویوتا کرولا

155 درهم امارات

1500 درهم امارات

سوزوکی سیاز

165 درهم امارات

1500 درهم امارات

هیوندای کرتا

175 درهم امارات

1500 درهم امارات

شورلت تراکس

175 درهم امارات

1500 درهم امارات

تویوتا ریز

185 درهم امارات

1500 درهم امارات

هوندا سیتی

195 درهم امارات

1500 درهم امارات

هیوندای النترا

195 درهم امارات

1500 درهم امارات

هیوندای سوناتا

220  درهم امارات

1000 درهم امارات

هیوندای سانتافه

230  درهم امارات

1000 درهم امارات

تویوتا راش

235 درهم امارات

1500 درهم امارات

شورلت کاپتیوا

250 درهم امارات

1500 درهم امارات

میتسوبیشی اکسپندر

270 درهم امارات

1000 درهم امارات

هیوندای توسان

280 درهم امارات

1000 درهم امارات

تویوتا کرولا کراس

295 درهم امارات

1500 درهم امارات

فورد تریتورى

295 درهم امارات

1500 درهم امارات

تویوتا اف جی کروز

480 درهم امارات

1500 درهم امارات

نیسان پاترول

550 درهم امارات

1500 درهم امارات

بنز C300

600 درهم امارات

2000 درهم امارات

فورد موستانج

700 درهم امارات

2000 درهم امارات

بنز CLA

700 درهم امارات

2000 درهم امارات

رنجرور

4000 درهم امارات

7000 درهم امارات


نکات مهم جهت اجاره خودرو در دبی

  • شرکت‌های اجاره خودروی متعددی در دبی فعالیت می‌کنند. در انتخاب شرکت دقت کنید و اعتبار آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • مبلغ ودیعه برای پرداخت جریمه یا خسارات احتمالی دریافت می‌شود و به مدت 30 روز پس از تحویل خودرو نزد شرکت باقی می‌ماند. اگر فرد جریمه نشده باشد و خسارتی به ماشین وارد نکرده باشد، مبلغ ودیعه به حساب شخص اجاره کننده برگردانده خواهد شد.
  • در هنگام تحویل خودرو، ماشین را به دقت مورد بررسی قرار دهید و از سالم بودن بدنه اتومبیل، چراغ‌ها و بخش‌های داخلی آن مطمئن شوید. هرگونه اشکال یا کمبودی را به اطلاع کارشناس شرکت برسانید و از همه قسمت‌ها عکس و فیلم بگیرید.
  • شما این فرصت را دارید که ماشین خود را هر زمان و در هر مکانی که بخواهید تحویل بگیرید. می‌توانید ماشین خود را در فرودگاه تحویل بگیرید یا از شرکت بخواهید آن را به هتل محل اقامتتان انتقال دهد. در هر صورت باید حدود 48 ساعت قبل، مکان موردنظر را به اطلاع شرکت برسانید.
  • یکی از خدماتی که شرکت‌های اجاره خودرو به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهند، برگزاری تورهای 3 نفره است. شما می‌توانید همراه با 2 مسافر دیگر سوار یک خودرو شوید و به گشت‌وگذار در دبی بپردازید. خودرو به همراه راننده به مدت 10 ساعت در روز در اختیار شما خواهد بود.
  • دقت داشته باشید، تمام خودروهای اجاره‌ای دارای بیمه هستند و در صورت بروز تصادف، خسارت احتمالی را پرداخت می‎کنند. در هنگام امضای قرارداد به این نکته توجه داشته باشید و بیمه ماشین را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت بروز تصادف، پلیس دبی را در جریان بگذارید. پلیس صحنه تصادف را مورد بررسی قرار می‌دهد و جزئیات را در سیستم ثبت می‎کند. پس از آن یک برگه سبز به شخص خسارت‌دیده داده خواهد شد. دقت داشته باشید که برای دریافت خسارت از بیمه به این برگه نیاز دارید.
  • اگر به صورت جمعی سفر می‌کنید، می‌توانید یک ون اجاره کنید. ون با راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیاز به مدرک یا گواهینامه ندارد. شما حداقل به مدت 5 ساعت می‌توانید ون را در اختیار داشته باشید.
  • اگر کودک زیر 4 سال دارید، یک صندلی ماشین برای او اجاره کنید. داشتن صندلی کودک در دبی الزامی است و نداشتن آن جریمه به دنبال دارد.
  • قبل از امضای قرارداد، متن آن را به طور کامل بخوانید و تمام هزینه‌ها، بیمه‌نامه‌ها و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که چه قراردادی را امضا می‌کنید تا بعد از آن دچار مشکل نشوید.

رنت خودرو در امارات

قوانین رانندگی در دبی

دبی قوانین رانندگی بسیار سخت‏گیرانه‎ای دارد. اگر قصد رانندگی در این شهر را دارید، باید قوانین این کشور را بشناسید و به آن پایبند باشید تا مشمول جریمه‌های سنگین نشوید. قوانین رانندگی در دبی عبارت‌اند از:

  • سن قانونی رانندگی در دبی 18 سال به بالاست.
  • برای رانندگی در این شهر باید گواهینامه کشور امارات یا گواهینامه بین‌المللی را به همراه داشته باشید.
  • داشتن بیمه ماشین الزامی است. دقت داشته باشید که اجاره ماشین برای افراد زیر 23 سال شامل بیمه نمی‌شود.
  • خودروها در سمت راست خیابان حرکت می‎‌کنند.
  • بستن کمربند ایمنی الزامی است.
  • به هیچ عنوان در خودرو اجازه صحبت کردن با تلفن همراه را ندارید. در صورت نیاز می‌توانید به بلوتوث خودرو وصل شوید و صحبت کنید.
  • کودکان زیر 13 سال حق نشستن بر روی صندلی جلوی ماشین را ندارند. کودکان زیر 4 سال حتما باید روی صندلی مخصوص کودک بنشینند.   
  • تابلوی سرعت مجاز خودرو در تمامی خیابان‌های دبی نصب شده است. سرعت مجاز در ساختمان‌ها و پارکینگ‌ها ۲۵ کیلومتر بر ساعت، در مناطق مسکونی 40 کیلومتر، در خیابان‌ها 60 تا 80 کیلومتر و در اتوبان‌ها ۱۰۰ الی ۱۲۰ کیلومتر است. عدم رعایت سرعت مجاز جریمه‌های هنگفتی دارد.
  • استفاده از مشروبات الکلی در حین رانندگی ممنوع است و در صورت عدم رعایت، به شدت با فرد راننده برخورد می‌شود.
  • عدم توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی، پارک ماشین در محل پارک معلولین، عبور از خط اتوبوس و تاکسی، عدم توجه به محل عبور عابرین و تغییر ناگهانی سرعت موارد دیگری است که در قوانین رانندگی دبی مورد تأکید قرار گرفته و مشمول جریمه خواهد شد.

قوانین رانندگی در دبی

در این مقاله در مورد اجاره خودرو در دبی صحبت کردیم و اطلاعاتی در زمینه شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه انجام این کار در اختیارتان قرار دادیم. شرکت‌های ایرانی و خارجی متعددی در دبی مشغول فعالیت هستند و انواع خودرو را با راننده یا بدون راننده اجاره می‌دهند. کافیست به یکی از این مراکز مراجعه کنید و با ارائه مدارک و پرداخت هزینه اجاره، خودروی موردنظر خود را تحویل بگیرید. در صورت تمایل می‌توانید از داخل ایران و قبل از سفر به دبی خودرو را اجاره کنید و در فرودگاه تحویل بگیرید. کافیست به یکی از شرکت‎های اجاره خودرو در ایران مراجعه کنید یا به صورت اینترنتی و آنلاین کار رزرو را انجام دهید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید