پارک آبی دبی | 8 پارک آبی معروف دبی مناسب ایرانیان به همراه قیمت
ضحا اکبری 1402/06/19 2250 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

دبی سال‌هاست که مقصدی پرطرفدار برای سفر است، وجود هتل‌های لوکس، محیط شهری جذاب، مراکز خرید متعدد، تفریحات فراوان و... از جمله دلایلی است که باعث محبوبیت این شهر شده است. در میان تفریحات فراوان دبی، پارک‌های آبی، بسیار معروف هستند و جای زیادی در دل گردشگران باز کرده‌اند، در این مقاله قصد داریم تعدادی از این پارک‌های آبی معروف دبی را به شما معرفی کرده و توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه دهیم، اگر به زودی مسافر دبی هستید یا می‌خواهید اطلاعات خود را در رابطه با این شهر و تفریحاتش افزایش دهید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

  1. پارک آبی آکوافان (Aqua Fun)

آکوافان با مساحتی بالغ بر 2700 متر مربع، بزرگ‌ترین پارک آبی بادی موجود در منطقه است که در ساحل شنی دریا قرار گرفته و شامل 74 بازی مختلف است که در دریا شناور می‌باشند، دو ایستگاه متروی دبی مارینا و لیک تاورز به این پارک آبی نزدیک هستند. ساعت کاری آکوافان تمام روزهای سال از 9 صبح تا 7 بعداز ظهر است و شامل چند پکیج از جمله یک روز کامل، دسترسی به تمام بخش‌ها برای هر فرد 155 درهم امارات، یک روز کامل برای یک گروه 5 نفره برای هر فرد 125 درهم امارات، پکیج تولد ساحل شنی 300، پکیج تولد امواج 500 و پکیج تولد آکوافان 800 درهم امارات می‌باشد.

آدرس: دبی، مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی آکوافان

نوشته انگلیسی من دبی را دوست دارم روی آب

ساختمان های بلند و تیوپ های رنگی روی آب

  1. پارک آبی وایلد وادی (Wild Wady)

پارک آبی وایلد وادی، نه تنها یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی دبی است، بلکه از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز محسوب می‌شود، این پارک آبی با داشتن چشم اندازی زیبا به برج العرب و ساحل جمیرا، بازی‌هایی که تنوع زیادی دارند (مثل استخر موجِ آن، که در نوع خود بزرگ‌ترین در خاور میانه است) و امکاناتی همچون رستوران‌های لوکس، کافه‌های فراوان، فیش اسپا، فروشگاه و... توانسته به جاذبه‌ای محبوب در دبی تبدیل شود. وایلد وادی تمام روزهای هفته بجز دوشنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال است و قیمت بلیط آن برای استفاده‌ی نامحدود از تمام وسایل حدود 300 و برای استفاده‌ی نامحدود از تمام وسایل به همراه ناهار حدود 400 درهم امارات می‌باشد.

آدرس: دبی، ناحیه‌ی جمیرای 2، خیابان جمیرا، روبروی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی

یک برج بلند و پارک آبی در میان نخل ها

سرسره آبی ابرهای آسمان و نخل ها

  1. پارک آبی اسپلش اِن پارتی (Splash N Party)

یکی دیگر از پارک‌های آبی مشهور دبی، اسپلش ان پارتی است که مخصوص کودکان 2 تا 12 سال است و مکانی مناسب و امن برای آنها به شمار می‌رود، این پارک آبی دارای بخش‌های کمپ بهاره و تابستانه، سرسره‌های آبی، زمین بازی بزرگ، محل برگزاری تولد و... می‌باشد، کودکان می‌توانند در این قسمت‌ها بازی کرده و بزرگسالان از رستوران‌ها و کافه‌های این پارک استفاده نمایند. همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب می‌توان به اسپلش ان پارتی مراجعه کرد، قیمت بلیط این پارک برای کودکان 99 ، برای پکیج زیپ لاین و وعده‌ی غذایی 120 و هر فرد بزرگسال همراه، 50 درهم امارات می‌باشد.

آدرس: دبی، منطقه‌ی الصفا 2، خیابان 8A، پارک آبی اسپلش اِن پارتی

وسایل بازی در پارک آبی

سرسره های آبی رنگی

  1. پارک آبی آتلانتیس (Atlantis)

آتلانتیس نام یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی است که در هتل 5 ستاره‌ی آتلانتیس قرار دارد، این پارک آبی، با 17 هکتار مساحت، از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاور میانه است که از بخش‌های جذابی نظیر سرسره‌های آبی، برج‌های کوتاه و بلند، سرسره‌ی حمله‌ی کوسه‌ها، استخرهای آبی، اسپلشرز کودکان، خلیج دلفین و... تشکیل شده است. ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس تمام روزهای هفته بجز یکشنبه‌ها از 10 صبح تا 18:45 غروب است و قیمت بلیط آن برای افراد با قد بالای 120 سانتی متر 299 و برای افراد با قد زیر 120 سانتی متر 249 درهم امارات می‌باشد، هزینه‌ی ملزومات داخل پارک آبی مانند کمد لباس، باید جداگانه پرداخت شود، ضمن اینکه بلیط این پارک آبی برای افراد در روز تولدشان رایگان خواهد بود.

آدرس: دبی، جزیره‌ی نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده‌ی کرسنت، پارک آبی آتلانتیس

یک پارک آبی بزرگ از نمای بالا

سرسره های آبی و استخرهای یک پارک آبی

  1. پارک آبی لاگونا (Laguna)

پارک آبی لاگونا، دیگر پارک آبی دبی است که با وجود داشتن تفریحات و امکانات بسیار، نسبت به سایر پارک‌های آبی قیمت مناسب‌تری دارد، همین موضوع سبب شده تا این پارک آبی علاقمندان بیشماری داشته باشد. لاگونا از 4 بخش اصلی شامل بخش سرسره‌ها، بخش موج سواری، بخش ریلکس کردن و بخش آب بازی تشکیل شده است، در هر کدام از این بخش‌ها تفریحات بسیاری وجود دارد که گردشگران را حسابی سرگرم می‌کنند. پارک آبی لاگونا در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت دارد، جمعه‌ها تا ساعت 6 بعد از ظهر فعال است و پنجشنبه‌ها از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب مخصوص بانوان می‌باشد، قیمت بلیط این مجموعه حدود 190 درهم امارات است.

آدرس: دبی، ساحل لامر، جمیرا 1، پارک آبی لاگونا

یک وسیله بازی در پارک آبی

سرسره های آبی

  1. پارک آبی لگولند (Lego Land)

لگولند پارکی موضوعی با تم لگو است و برای خانواده‌هایی که کودکان بین 2 تا 12 سال دارند، بسیار مناسب می‌باشد، قسمت‌های مختلف این پارک آبی به شکل لگو ساخته شده و کودکان می‌توانند با استفاده از لگو، وسایل مختلفی بسازند، مثلا آن‌ها می‌توانند با لگو قایقی ساخته و روی رودخانه حرکت کنند. سرسره‌های آبی پرپیچ و خم، استخر موج لگو، تیدال تیوپ، اسپلش سافاری، توئین چیزرز، رد واش، ویو رایدر و... بخش‌های جذاب لگو لند هستند که کودکان می‌توانند در آن‌ها علاوه بر تفریح، به رشد سلول‌های مغزی خود نیز کمک کنند. ساعت فعالیت پارک آبی لگولند بین 10 صبح تا 7 بعداز ظهر است و قیمت بلیط آن 130 تا 250 درهم امارات می‌باشد.

آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مقابل مجمع الجزایر جبل علی، پارک آبی لگولند

تابلوی لگو لند دبی

یک خانواده با قایقی بادی روی آب

  1. پارک آبی دریم لند (Dream Land)

دریم لند با مساحتی که از 250 هزار متر مربع هم بیشتر است، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دنیا محسوب می‌شود، این پارک آبی دارای بخش‌های متنوعی است که می‌توان در آن‌ها بیش از 25 نوع بازی انجام داد، ضمن اینکه یک پیست اتومبیلرانی، رستوران، کافه، محل کمپینگ، پارکینگ و... از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود. پارک آبی دریم لند تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعال است و روزهای آخر هفته تنها به خانواده‌ها اختصاص دارد، قیمت بلیط این پارک آبی حدود 200 تا 300 درهم اماراتی می‌باشد.

آدرس: دبی، ام القیوین، پارک آبی دریم لند

سرسره های آبی رنگارنگ

یک پسربچه در حال سر خوردن از سرسره آبی

  1. پارک آبی اسپلش پد (Splash Pad)

یکی دیگر از پارک‌های آبی مخصوص کودکان در دبی، پارک آبی اسپلش پد است، پارکی که برای کودکان 1 تا 12 سال مناسب بوده و دارای فضایی امن برای بچه‌ها می‌باشد. این پارک از ویژگی‌هایی همچون نظارت بر دمای دقیق آب در همه‌ی سال، تفکیک قسمت‌های خشک و مرطوب، نجات غریق‌های حرفه‌ای، زمین بازی، امکان برگزاری جشن تولد و... برخوردار است، اما مهم‌ترین مزیت آن، قیمت مناسبی است که نسبت به سایر پارک‌های آبی دارد. ساعت کاری اسپلش پد از 9 صبح تا 8 شب است و قیمت آن بین 100 تا 200 درهم امارات می‌باشد.

آدرس: دبی، مقابل اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی اسپلش پد

چند کودک در حال سر خوردن از سرسره آبی

سه مرد در حال سر خوردن از سرسره های آبی

در این مقاله 8 مورد از بهترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی را به شما معرفی کرده و از خصوصیاتشان گفتیم، شهر دبی با برخورداری از پیشرفته‌ترین امکانات، بالاترین خدمات و بهترین تفریحات، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفر به شمار می‌رود.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید