راهنمای کامل خرید در بانکوک
حامد مقتدایی 1398/10/16 1712 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با مراکز خرید ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه، شبانه و گران‌قیمت برای خرید در بانکوک، یکی از پربازدیدترین شهرهای آسیای جنوب شرقی از سوی ایرانیان آشنایی دارید؟


خرید در بانکوک همراه با معرفی بهترین مراکز خرید 

در ادامه با سه دسته از انواع مراکز خرید بانکوک و توضیحاتی مختصر در مورد آن‌ها آشنا خواهید شد:   


آشنایی با خرید در بانکوک

باید بدانید که شهر بانکوک واقعاً در تایلند، یکی از فوق‌العاده‌ترین مقاصد خریدگردی در سطح جهان محسوب می‌شود! صدها مرکز خرید و بازار وجود دارد که برای خرید در بانکوک می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و بهشتی‌ است برای معتادان به خرید. 

برای اینکه بتوانید در این شهر شلوغ و پرهمهمه با وجود انواع مراکز خرید بانکوک، نسبت به خرید در بانکوک اقدام کنید، در ادامه شما را برای سفر بعدی‌تان به تور تایلند راهنمایی خواهیم کرد. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که با خودتان چمدان به اندازه کافی آورده‌ باشید، چون ممکن است، چمدان‌های فعلی‌تان پر از اجناس تایلندی شود. 


مرکز-خرید-MBK-برای-خرید-در-بانکوک

در مراکز خرید بانکوک زیر، می‌توانید برای چیزهایی که می‌‌خواهید بخرید، حسابی چانه بزنید: 


1. مرکز خرید MBK  

MBK یکی از آن دسته مراکز خریدی است که می‌توانید در آنجا حسابی وقت بگذرانید و آن شلوارهای با طرح فیلی که در سراسر شهر دیده‎اید را با سبک‌ها و شکل‌های متفاوت شاهد باشید. در این مرکز، می‌توانید یک خرید در بانکوک لذت‌بخش را تجربه کنید، چون قیمت اجناس ارائه‌شده خیلی مقرون‌به‌صرفه است و همواره تخفیف‌های زیادی روی آن‌ها وجود دارد! پس جدای خرید برای خودتان، می‌توانید برای آشنایان و دوستان‌تان نیز حسابی سوغاتی بخرید. 

ساعات کاری: هرروز 10 صبح تا 10 شب

چه چیزی بخریم: اکسسوری‌های گجت‌طور و ارزان‌قیمت، اقلام مناسب برای طراحی با کیفیتی مشابه اصل، پوشاک مد روز. 


2. مرکز خرید پلاتینیوم فشن  

این مرکز خرید از MBK کوچکتر است، اما نزدیکی غرفه‌ها به هم به لحاظ فاصله و تنوع‌شان واقعاً هرکه قصد خرید در بانکوک را دارد به سوی خود می‌کشد. پلاتینیوم فشن یکی از مراکز خرید بانکوک است که در 8 طبقه به ارائه محصولاتی همچون پوشاک، کفش و اکسسوری می‌پردازد و بهشت دیگری است برای عاشقان دنیای مد! در اینجا خبری از برندهای غربی نیست و فقط برندهای تایلندی می‌بینید! بنابراین حتماً نمونه‌هایی از طرح‌های زارا و برندهای دیگر این فروشگاه را در بین مراکز خرید بانکوک شاهد خواهید بود. 

ساعات کاری: دوشنبه‌ها، سه‌‌شنبه‌ها، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از 8 صبح تا 8 شب، چهارشنبه‌ها، شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها، از 9 صبح تا 8 شب. 

چه چیزی بخریم: اقلام مد روز و شیک (پوشاک، کیف و کفش). 


3. پنتیپ پلازا 

اگر علاقه‌ای ندارید برای خرید در بانکوک به سراغ پوشاک و اکسسوری‌ها بروید، پس باید انتخاب‌تان پنتیپ پلازا باشد. مادامی‌که پای‌تان را به پنتیپ‌ پلازا یکی از مراکز خرید با ظاهری شبیه به تصاویر آینده از ابرشهرها می‌گذارید با دنیای آخرین گجت‌ها و لوازم الکترونیکی روبرو می‌شوید. از رایانه‌ها، تلفن‌ها، دوربین‌ها، نرم‌افزارها و اکسسوری‌های متعدد، این فروشگاه همه نیازهای الکترونیکی شما را در یک مکان گردهم آورده است. با وجود تعداد زیاد کالاهای فناورانه، می‌توانید در حد تونی استارک خودتان را در این محل، یکی از مراکز خرید بانکوک، مملو از فناوری سازید. 


مرکز-خرید-پلاتینیوم-فشن--برای-خرید-در-بانکوک

ساعات کاری: روزانه 10 صبح تا 9 شب

چه چیزی بخریم: گجت‌ها، اکسسوری‌های حوزه فناوری، نرم‌افزارها و خدمات رایانه‌ای

برای اینکه شبانه به خرید بروید و گشت‌وگذار غذایی داشته باشید، باید به سراغ یکی از مراکز خرید بانکوک زیر بروید: 


1. رات فای مارکت 

رات فای مارکت احتمالاً یکی از مشهورترین بازارهای شبانه در بانکوک بوده و اکنون در سطح شهر برای خرید در بانکوک دو شعبه دارد! بازار واقع در سریناکارین بزرگتر بوده و با چادرهای رنگی با غذاهای متنوع و خوشمزه تایلندی، پوشاک و اکسسوری، و دکوری‌های درجه یک آماده تا شما با حضورتان در اینجا، یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک، از آ‌ن‌ها خرید کنید. 

ساعات کاری: پنج‌شنبه تا یک‌شنبه 5 صبح تا 1 بامداد و دوشنبه تا چهارشنبه، تعطیل. 

چه چیزی بخریم: غذاهای خیابانی تایلند، پوشاک مقرون‌به‌صرفه، اجناس دست دوم، اجناس کلاسیک


2. جی‌جی گرین مارکت 

جی‌جی گرین مارکت یکی دیگر از بازارهای معمولی شبانه برای خرید در بانکوک محسوب می‌شود. بله، شما می‌توانید کالاهای عمده‌فروشی ارزانی را در اینجا پیدا کنید و اجناس کلاسیک و آنتیکی هم برای یک تجربه خرید در بانکوک لذت‌بخش پیش رویتان قرار دارد! همچنین بعد از خرید می‌توانید از رستوران‌ها و مراکز سرو نوشیدنی اطراف هم لذت ببرید. 

ساعات کاری: چهارشنبه تا یکشنبه، 6 غروب تا 1:30 بامداد و دوشنبه تا سه‌شنبه، تعطیل. 

چه چیزی بخریم: پوشاک، اکسسوری، اجناس کلاسیک، اجناس دست دوم


3. جمعه‌بازار چاتوچاک 

نمی‌توان به آن، یکی از مراکز خرید بانکوک شبانه را لقب داد، اما گردشگران آخرهفته‌ها خرید از آن را از دست نمی‌دهند. 27 بخش در این بازار وجود دارد و باید پیش از ورود، خودتان را برای یک پیاده‌روی طولانی آماده کنید. در اینجا برای خرید در بانکوک، از غرفه‌های غذاهای تایلندی، پوشاک مد روز، اجناس تزئینی و لوازم خانگی و... همه‌چیز پیدا می‌شود. 


بازار-شبانه-رات-فای-برای-خرید-در-بانکوک

ساعات کاری: شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها، 6 صبح تا 6 غروب.  

چه چیزی بخریم: از شیر مرغ تا جون آدمیزاد. 


مراکز خرید لوکس در بانکوک

آن دسته افرادی که قصد دارند برای خرید در بانکوک به سراغ کالاهای لوکس و گران‌قیمت بروند بهتر است به یکی از مراکز خرید بانکوک که در زیر بدان اشاره شده، مراجعه نمایند: 

1. سیام پاراگون

ساعات کاری: روزانه 10 صبح تا 10 شب.  

چه چیزی بخریم: کالاهای لوکس وارداتی (پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری)

2. سنترال ورلد

ساعات کاری: روزانه 10 صبح تا 10 شب.  

چه چیزی بخریم: برندهای مد خیابانی لوکس، برندهای محلی و وارداتی، کالاهای لوکس. 

3. ترمینال 21

ساعات کاری: روزانه 10 صبح تا 10 شب.  

چه چیزی بخریم: برندهای مد خیابانی لوکس و بین‌المللی. 


مرکز-خرید-سنترال-ورلد-برای-خرید-در-بانکوک

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از مراکز خرید بانکوک، ساعات کاری‌شان و چیزهایی که می‌توانید از آن‌ها بخرید از پوشاک تا لوازم الکترونیکی، آشنا کردیم. اگر قصد سفر بانکوک را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور بانکوک راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید