اوت لت‌های معروف تایلند
حامد مقتدایی 1398/10/11 4415 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با بهترین اوت لت های تایلند، مراکز خرید ارائه‌دهنده اجناس با کیفیت و ارزان با تخفیف‌های بسیار، در شهری که هرگز روی خواب به خود نمی‌بیند، آشنایی دارید؟.


معرفی بهترین اوت لت ها

در این مقاله راهنمای کاملی را از 8 مورد از برترین اوت لت های تور تایلند مطالعه خواهید کرد.


توضیحاتی مختصر درارتباط با اوت لت های تایلند

اگر از آن دسته مسافران و گردشگرانی هستید که برای سفرتان به یکی از تماشایی‌ترین و زیباترین کشورهای جنوب شرقی آسیا، برنامه‌ریزی کرده‌اید و حساب تومان به تومان هزینه‌های‌تان را دارید، اوت لت های تایلند بهترین انتخاب پیش روی شما خواهند بود، چرا که در این فروشگاه‌ها و مراکز خرید امکان خریدهای مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را خواهید داشت. 

اگر برنامه دارید که از کشور هزارمعبد و محبوب ایرانیان، لباس‌های رنگارنگ و برازنده تهیه کنید، اوت لت های تایلند این اجازه را به شما می‌دهند تا اجناس و کالاهای مجموعه‌ای از برندهای مختلف که از مد افتاده‌اند، را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی تهیه کنید. 

در اوت لت های تایلند می‌توانید محصولات اصل و معتبر را با نازل‌ترین قیمت از پوشاک و پارچه گرفته تا لوازم خانگی و الکترونیکی تهیه کنید و در این میان حواستان به برچسب روی لباس‌ها باشد، چون به استانداردهای بین‌المللی شباهتی ندارند. در ادامه با 8 مورد از برترین اوت لت های تایلند آشنا می‌شوید: 


1. فروشگاه اوت لت بانکوک

فروشگاه اوت لت بانکوک، یکی از بهترین اوت لت های تایلند و بخشی از سنترال گروپ، بزرگترین خرده‌فروش تایلند که در سطح کشور بیش از 20 مجتمع خرید داشته، در جاده سایلوم و در فاصله 5 دقیقه‌ای (پیاده) از ایستگاه قطار هوایی سوراساک واقع شده است. 



فروشگاه-اوت-لت-بانکوک-از-اوت-لت-های-تایلند

در این فروشگاه، یکی از پرتخفیف‌ترین مراکز خرید و اوت لت های تایلند می‌توانید اجناس و محصولات بسیار متنوع و باکیفیت بالا و درجه یک را تا سقف 90 درصد تخفیف از بیش از 500 برند گوناگون با نمایندگی فعال تهیه کنید. این فروشگاه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد خریدگردی برای گردشگران در بین اوت لت های تایلند و از اولین فروشگاه‌های این شهر محسوب می‌شود. 

ساعات کاری: روزانه 11 صبح تا 8 شب.


2. فروشگاه اوت لت کارخانه لِوی

یکی دیگر از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اوت لت تایلند، کارخانه لِوی است که در آن می‌توانید از انواع محصولات و کالاهای جین بسیار باکیفیت همچون شلوار، ژاکت، پیراهن و تیشرت‌های اصل تا 60 درصد تخفیف خریداری کنید. 


فروشگاه-اوت-لت-کارخانه-لِوی-از-اوت-لت-های-تایلند

نمای ظاهری و دکور فروشگاه اوت لت لوی در بین سایر اوت لت های تایلند، خیلی چنگی به دل نمی‌زند اما پرشده از کالاهای فوق‌العاده درجه یک. برای رسیدن به این فروشگاه باید از خروجی 3 ایستگاه قطار هوایی بانگ چاک بیرون آمده و در امتداد سوخمویت، پنچ دقیقه‌‌ای را پیاده تا نشان قرمزرنگ کارخانه لوی طی کنید. 

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج‌شنبه، 8 صبح تا 9 شب. 


3. فروشگاه جی آر ای

فروشگاه جی آر آی، یکی دیگر از تخفیف‌دارترین اوت لت های تایلند در طبقه اول مرکز خرید امپوریوم، جایی واقع شده که دنیای برندهای درجه یک با اجناس باکیفیت و عالی و بدون تخفیف است و همین امر موجب شگفتی همگان شد. گردشگران تور تایلند به این فروشگاه علاقه زیادی دارند و تماشای نشان‌های 80 درصدی هوش از سرشان می‌برد و به قفسه‌ها و ریل‌های تک تک فروشگاه‌ها سر می‌زنند تا چیزی را از قلم نیندازند. 


فروشگاه-جی-آر-ای-از-اوت-لت-های-تایلند

اجناس و محصولات باکیفیت و مناسب این فروشگاه، از ارزان‌ترین اوت لت های تایلند یک فصل از سایر مراکز خرید عقب‌تر بوده و برای رسیدن به آن می‌توانید روزانه بین ساعات 9 صبح تا 9 شب از ایستگاه فروم پونگ را به عنوان مسیر پیش‌رویتان انتخاب کنید و از بین برندهای متنوع آن همچون ناین وست، شنل، دیور، کارن میلن، اپیزود و استیو مدن خرید کنید. 


4. اوت لت کارخانه جیم تامسون

اوت لت کارخانه جیم تامسون یکی دیگر از محبوب‌ترین و مشهورترین اوت لت های تایلند، به احیاگر صنعت ابریشم تایلند برای بازارهای بین‌المللی مشهور است. قیمت اجناسی که در فروشگاه پنج طبقه آن ارائه می‌شود شما را به خرید محصولات ابریشمی ترغیب می‌کند. 

سه طبقه از این فروشگاه در بین اوت لت های تایلند به عرضه پارچه‌های کتانی و ابریشمی با فروش متری و یک طبقه به مبلمان منزل، بالش‌ها، رومیزی‌ها و پرده‌ها و طبقه دیگر نیز به لوازم جانبی و اکسسوری‌های همچون عروسک‌های ابریشمی، کراوات‌های شیک و لباس‌های گوناگون در طرح و رنگ‌های متنوع می‌پردازد.


اوت-لت-کارخانه-جیم-تامسون-از-اوت-لت-های-تایلند

برای دسترسی به این فروشگاه می‌توانید از طریق ایستگاه بانگ چاک قطار هوایی بانکوک و هروجی 5 وارد خیابان 93ام سوخومویت سوی شده و در فاصله‌ای پنج دقیقه‌ای (پیاده‌روی) روزانه بین ساعات 9 صبح تا 6 بعدازظهر به خرید از یکی از ارزان‌ترین و شیک‌ترین اوت لت های تایلند مشغول شوید. 


5. آمارین پلازای بانکوک

مجتمع خرید آمارین پلازای بانکوک یکی از پرتخفیف‌ترین اوت لت های تایلند است که در نزدیکی ایستگاه چیت لوم قطار هوایی این شهر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری به ارائه اجناس و محصولاتی با کیفیت از برندهایی همچون کوئیک‌سیلور، آدیداس و گِس مشغول است. در این فروشگاه می‌توان انواع عطریات، ساعت و عینک آفتابی را با نازل‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها پیدا کرد. 

ساعات کاری: 9 صبح تا 9 شب


آمارین-پلازای-بانکوک-از-اوت-لت-های-تایلند

سایر اوت لت های تایلند

از سایر اوت لت های تایلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

6. اوت لت 24: واقع در طبقه اول ساختمان BFO با ارائه بیشتر برندهای بین‌المللی

7. اوت لت مینور: ارائه پوشاک و کفش و لوازم آشپزخانه با تخفیف‌های 30 الی 90 درصدی

8. اوت لت سوپراسپورت: ارائه محصولات و پوشاک ورزشی برندهای معروفی همچون آدیداس، فیلا، ویلسون و...

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از اوت لت های تایلند، از اوت لت بانکوک تا اوت لت سوپراسپورت آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور تایلند راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید