فول مون پارتی تایلند به همراه عکس
حامد مقتدایی 1398/10/7 5302 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با فول مون پارتی تایلند، یکی از بزرگترین فستیوال‌های تفریحی در کو پانگن، شبی بیادماندنی پر از المان‌های هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و حیرت‌انگیز آشنایی دارید؟.

تورهای پیشنهادی:

تور تایلند اقساطی

تور پاتایا اقساطی

تور بانکوک اقساطی

شرکت در فول مون پارتی تایلند

روزها را می‌توانید، در ساحل دراز بکشید و برنزه شوید و اما شب‌هنگام، در یکی از تکرارنشدنی‌ترین میهمانی‌های جهان به خوش‌گذرانی مشغول شوید. در این راهنما به ارائه ضروری‌ترین نکات و دانستنی‌هایی که لازم است پیش از اقدام به شرکت در این میهمانی آن‌ها را بخوانید، پرداخته‌ایم:


نکات اقامتی ضروری پیش از میهمانی بزرگ را بدانید!

1. حداقل سه شب قبل از شرکت فول مون پارتی تایلند به کو پانگن برسید. دلتان نمی‌خواهید در سفر به تایلند همه کارها را هول هولکی انجام دهید و بیشتر زمان خود را در جابجایی از نقطه‌ای به نقطه دیگر صرف کنید و در روز میهمانی استرس داشته باشید. اینجا وگاس و ایویزا نیست. کو پانگن است و به راحتی می‌توانید از پس هزینه‌هایش برآیید. معمولاً تورهای تایلند، 9 روزه هستند تا کلی وقت داشته باشید و بتوانید با خیال راحت به همه جاذبه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده برسید و سروقت هم به فول مون پارتی تایلند بروید.


فول-مون-پارتی


2. اینکه ترجیح‌تان بر این است که در هتل اقامت داشته باشید یا مهمان‌خانه به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً آن روزی که می‌خواهید شبش به فول مون پارتی تایلند بروید، در هاد رین بمانید. اینکه پیاده مسیری را طی کنید و به محوطه برگزاری میهمانی برسید، خیلی بهتر است از اینکه بخواهید از تاکسی و فواصل دور استفاده کنید. چون در شب فول مون پارتی تایلند، کرایه‌های تاکسی‌ها سر به فلک می‌گذارند. برای غذا، نوشیدنی و ساحل نباید هزینه‌های آنچنانی کرد.


پیش از فول مون پارتی تایلند در چند میهمانی شرکت کنید!

3. شب قبل از فول مون پارتی تایلند به جانگل پارتی (میهمانی در جنگل) بروید. به معنای واقعی کلمه می‌توانید یک فستیوال با پخش موسیقی‌های الکتریکی مخصوص پایکوبی را شاهد باشید. در این میهمانی می‌توانید هر نوع نوشیدنی که دوست داشتید، بنوشید و شب بیادماندنی را تجربه کنید. 

4. همچنین پیش از شرکت در فول مون پارتی تایلند می‌توانید به میهمان‌خانه «سیم سیم» دانمارکی بروید و ساعاتی شگفت‌انگیز را در آنجا تجربه کنید. در این میهمان‌خانه می‌توانید به محل سرو نوشیدنی‌های آن بروید و در مسابقات بر سر نوشیدن نوشیدنی‌های مختلف شرکت کنید و از موسیقی زنده آن لذت ببرید. فاصله آن از ساحل هم خیلی زیاد نیست.


چطور شب را تا طلوع آفتاب بیدار بمانید!

5. برای اینکه بتوانید انرژی داشته باشید تا در فول مون پارتی تایلند حسابی خوش بگذرانید، می‌توانید به سراغ رد بول و هایپ بروید. سایر نوشیدنی‌ها را نیز که می‌توان در همه جای فول مون پارتی تایلند پیدا کرد و هزینه‌های آن نیز کاملاً مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.


فول-مون-پارتی


6. اگر می‌خواهید بتوانید تا دیروقت بیدار بمانید و از جو فول مون پارتی تایلند لذت ببرید، نوشیدنی‌هایی که می‌خواهید را دیر شروع کنید به نوشیدن و هرگز پیش از ساعت 10 شب شام نخورید.


ماجرای فیلم «خماری» را تکرار نکنید!

7. اگر با دوستان‌تان به فول مون پارتی تایلند می‌روید، سعی کنید ماجرای فیلم معروف و کمدی خماری به سبک تایلندی به سراغتان نیاید. آب زیاد بنوشید. اگر هم می‌خواهید بتوانید رنگ طلوع آفتاب را ببینید، مواظب باشید در طول فول مون پارتی تایلند با کسی درگیر نشوید.

8. اگر با خود وسایل ارزشمندی به همراه دارید، آن‌ها را در همان هتل یا مسافرخانه بگذارید بماند تا اگر زمانی در طول فول مون پارتی تایلند، حواستان نبود، از شما سرقت نکنند.


دوستان‌تان را در فول مون پارتی تایلند فراموش نکنید!

9. علاوه بر محلی‌های تایلند، در فول مون پارتی تایلند می‌توانید شاهد حضور گردشگرانی از این کشورها باشید: زلاندنو، استرالیا، بریتانیا، کانادا، آمریکا، هلند، دانمارک و.... می‌توانید به سراغ‌شان و سر صحبت را باز کنید و چندین دوست بین‌المللی پیدا کنید.

10. اگر با دوستان‌تان به فول مون پارتی تایلند، حواستان باشید که همدیگر را گم نکنید، چون معمولاً این اتفاق میفتد و سعی کنید چند نفری حتماً کنار هم باشید و دو کلید اتاق هتل دست‌تان باشد، که اگر کسی خواست برگردد، در لابی هتل تا صبح منتظر شما نماند تا از فول مون پارتی تایلند برگردید.


فول مون پارتی


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از فول مون پارتی تایلند، نکات اقامتی، مراقبتی، تفریحی، سلامتی و رفاقتی در شب این میهمانی بزرگ آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور تایلند راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید