معرفی اپلیکیشن‌های برتر طبیعت گردی
20014 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



زمان زیادی تا فرا رسیدن زمستان باقی نمانده و شاید هوای سرد، بسیاری از افراد را از گردش و سفر منصرف کند. اما عاشقان طبیعت و گردشگری هیچ‌گاه دست از ماجراجویی در طبیعت نمی‌کشند و از هر فرصتی برای گشت و گذار استفاده می‌کنند.


لیست 8 اپلیکیشن طبیعت گردی که باید آنها را نصب کنید

به همین بهانه، امروز در کایت قصد داریم مجموعه‌ای از 8 اپلیکیشن طبیعت گردی مهم را معرفی کنیم تا با لذتی دوچندان به تور طبیعتگردی بپردازید. توجه داشته باشید که ما لیست پیش رو از 8 اپلیکیشن طبیعت گردی ضروری را از میان انبوه نرمافزارهایی انتخاب کرده‌ایم که ممکن است در گوگل پلی یا اپ استور پیدا کنید.


معرفی 8 اپلیکیشن طبیعت گردی بسیار کاربردی 


Weather Live 

تغییرات آب و هوایی، موضوعی است که می‌تواند حتی گردشگرهای حرفه‌ای را هم غافلگیر کند. Weather Live یک اپلیکیشن طبیعت گردی بسیار مفید است که وضعیت آب و هوا را به صورت زنده نشان داده و هنگام ماجراجویی در دشت‌ها و جنگل‌های تودرتو حسابی می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن طبیعت گردی، هر ساعت وضعیت دقیق هوا در چهار گوشه کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت مواجهه با شرایط اضطراری، آمادگی کافی را داشته باشید. در صورتی که هوا تغییرات قابل توجهی داشته باشد نیز هشدار مربوطه را دریافت خواهید کرد.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

iOS | Android


AllTrails

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مورد نیاز طبیعت گردی دیگر هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا AllTrails را نصب کنید. این اپلیکیشن طبیعت گردی را می‌توان یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن مسیرهای مخصوص کوه‌پیمایی یا مسیرهای جنگلی و همچنین ارتباط با دیگر طبیعت گردها در نظر گرفت.

کاربران با روشن کردن GPS گوشی خود می‌توانند مسیرهای مناسب پیاده‌روی اطراف خود را در این اپلیکیشن طبیعت گردی پیدا کنند. این نرمافزار همچنین اطلاعاتی مفید از موانع موجود در مسیر، چشم‌اندازها و تصاویری که پیش‌تر توسط افراد دیگر ثبت شده است را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر بخواهید از قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن طبیعت گردی AllTrails مثل نقشه آفلاین استفاده کنید، باید نسخه پریمیوم آن را با قیمت پایه 30 دلار خریداری کنید.


اپلیکیشن ‌های طبیعت گردی

iOS | Android


Gaia GPS

Gaia GPS نام یک اپلیکیشن مورد نیاز طبیعت گردی حرفه‌ای است که به کمک آن می‌توان مسیرهای جدید و بهترین نقاط برای کمپ زدن را پیدا کرد. این اپلیکیشن طبیعت گردی علاوه بر ارائه نقشه‌های توپوگرافی مدرن و آسان، نقشه‌های ماهواره‌ای و همچنین چاپی مربوط به هر منطقه را هم پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

با تهیه اشتراک اپلیکیشن طبیعت گردی Gaia GPS (20 دلار در سال) می‌توان از امکانات ویژه‌ای مثل نقشه‌های آفلاین، ضبط ماجراجویی در دنیای شگفت‌انگیز طبیعت و نقشه‌های جغرافیایی کاربردی برای شناسایی بهتر مسیرها بهره‌مند شد. در نسخه رایگان فقط می‌توان از نقشه توپوگرافی و آن هم فقط به صورت آنلاین استفاده کرد.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

iOS | Android


Yonder

آیا تا به حال شده است که در دنیای دیجیتالی امروز به دنبال بستری برای اشتراک اخبار و مطالب مربوط به گردشگری با افرادی باشید که مثل خودتان عاشق سفر هستند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بهتر است همین حالا اپلیکیشن طبیعت گردی Yonder را روی موبایل خود نصب کنید!

در حقیقت، Yonder یک شبکه اجتماعی فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری جزئیات، اخبار، تصاویر و اطلاعات مفید دیگر در مورد مسیرهای طبیت گردی و کوهپیمایی است. با نصب این نرمافزار می‌توان مکان‌های جدید برای کمپ زدن در مقاصد گردشگری محبوب را پیدا کرد یا در مورد مزایا و معایب مسیرهایی که پیش‌تر سایرین تجربه کرده‌اند، اطلاعات زیادی کسب کرد. تماشای ویدیو، دنبال کردن دوچرخه‌سوارها و ماجراجویان حرفه‌ای از سراسر دنیا، بحث و تبادیل نظر و پیدا کردن دوستان جدید نیز از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن طبیعت گردی Yonder محسوب می‌شود.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

iOS | Android


Knots 3D

بعد از پیدا کردن بهترین محل برای کمپینگ، احتمالا برای برپایی چادر خود، آماده کردن قلاب ماهیگیری یا استفاده از وسایل دیگر نیاز به گره‌های محکم و مخصوص داشته باشید. اگر با روش‌های مختلف گره زدن آشنا نیستید، Knots 3D برای شما طراحی شده است.

اپلیکیشن طبیعت گردی Knots 3D با داشتن مجموعه‌ای کامل از 121 گره مختلف برای سربازها، آتش‌نشان‌ها، ورزشکاران، شکارچیان و افراد دیگر، در هر شرایطی می‌تواند همراه شما باشد. برخی از گره‌هایی که در این برنامه آموزش داده می‌شوند، بسیار محبوب و سخت هستند؛ در حالی که در میان آنها می‌توان شیوه‌های بسیار خوبی برای گره زدن را پیدا کرد که حتی یک کودک دبستانی هم می‌تواند در کسری از زمان، آن را یاد بگیرد!

برای استفاده از امکانات کامل این اپلیکیشن طبیعت گردی باید 1.99 دلار پرداخت کرد.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

iOS | Android


PeakVisor 

تا به حال شده است که بالای یک تپه یا کوه باشید و بخواهید نام قله‌های زیبایی که اطراف شما جای گرفته‌اند را بدانید؟ اپلیکیشن طبیعت گردی PeakVisor با استفاده از دوربین تلفن هوشمند شما و فناوری سه‌بعدی می‌تواند نام و ارتفاع یک میلیون و 16 هزار و 861 قله معروف دنیا را مشخص کند!

شما همچنین با استفاده از اپلیکیشن طبیعت گردی PeakVisor می‌توانید چشم‌اندازهای خیره‌کننده کوه‌ها، آلونک‌های ساخته‌شده روی آنها و بهترین مسیرها برای عبور را پیدا کنید. علاوه بر این، قابلیتی در نرمافزار وجود دارد که با وارد کردن تصاویری که سال‌ها قبل گرفته‌اید، قادر به شناسایی قله‌های موجود در عکس خواهید بود.

با خرید نسخه PRO این اپلیکیشن طبیعت گردی می‌توان از امکانات کاربردی دیگری بهره‌مند شد که همگی به صورت آفلاین کار می‌کنند.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

 Android| iOS


Fish Angler

ماهیگیری یکی از تفریحات فوق‌العاده‌ای است که می‌توان در طبیعت انجام داد، اما از کجا بهترین مکان‌ها برای ماهیگیری را پیدا کنیم؟

Fish Angler یک اپلیکیشن طبیعت گردی متفاوت و کارآمد است که با نصب آن، علاوه بر دریافت زنده اخبار مرتبط با ماهگیری، می‌توانید بهترین و محبوب‌ترین مناطق مجاز برای تجربه این تفریح لذت‌بخش را پیدا کنید.

این اپلیکیشن طبیعت گردی به صورت 100 درصد رایگان ارائه شده است و نقشه‌هایی که در آن می‌بینید، همگی به صورت اختصاصی تهیه شده‌اند. خوشبختانه، به کمک این برنامه می‌توان نقاط محبوب برای ماهگیری در ایران را هم مشاهده کرد.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

iOS | Android


Offline Survival Manual

در پایان لیست اپلیکیشن های مورد نیاز طبیعتگردی به  Offline Survival Manualمی‌رسیم؛ برنامه‌ای بسیار کاربردی که آموزش‌های ویژه آن می‌تواند در مواقع بحرانی به داد شما برسند. نقطه قوت این نرمافزار، عملکرد کاملا آفلاین است؛ این یعنی حتی اگر در اعماق یک دره یا دورافتاده‌ترین جنگل‌ها هم باشید، باز هم می‌توانید از نکات آن بهره ببرید. چگونگی درست کردن آتش، روش برپای کردن پناهگاه، پیدا کردن غذا، مداوای زخم‌ها و مواردی از این دست، تنها برخی از امکانات این اپلیکیشن طبیعت گردی هستند.

مورد قابل توجه دیگر این است که اپلیکیشن طبیعت گردی Offline Survival Manual فقط برای مواقع اضطراری طراحی نشده است و از نکات آموزشی آن می‌توان برای پیدا کردن بهترین مکان‌ها برای کمپینگ، انتخاب درست مسیرها و کاوش در طبیعت نیز بهره برد.

متاسفانه اپلیکیشن طبیعت گردی Offline Survival Manual فقط برای اندروید ارائه شده است.


اپلیکیشن‌های طبیعت گردی

Android


رزرو تورهای طبیعت گردی

حالا که با لیستی از 8 اپلیکیشن طبیعت گردی برتر آشنا شدید، بهتر است بدانید کایت تورهای طبیعت گردی متعددی را برای علاقه‌مندان به گشت و گذار در دل طبیعت در نظر گرفته است. اگر مایل به رزرو یکی از این تورها هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی کایت مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید