لیست بستنی فروشی های شیراز که بهترین فالوده بستنی‌ها را دارند
39562 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

بهترین بستنی فروشی های شیراز


در این مقاله بهترین‌ها را در لیست بستنی فروشی های شیراز معرفی می‌کنیم. مردم شیراز و جنوب علاوه بر خونگرم بودن، بسیار مهمان‌نواز هستند و امکان ندارد که در سفر به شیراز به کسی بد بگذرد. شکم‌گردی در شیراز به خصوص برای فالوده بستنی بسیار طرفدار دارد. پیشنهاد می‌شود که اگر سفر به شیراز را دارید با کایت همراه باشید تا در این مقاله لیست بستنی فروشی های شیراز را با هم مرور کنیم.

تورهای مرتبط:

بهترین بستنی فروشی های شیراز


•    بابا بستنی از اولین‌ها در لیست بستنی فروشی های شیراز


اولین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز بابا بستنی در محله تپه تلوزیون در نزدیکی دروازه قرآن است که انتخاب بسیاری از محلی‌های شیراز و گردشگران دیگر برای خوردن بستنی و فالوده شیرازی است که برای چشیدن طعم فالوده بستنی‌های در جلوی درب این مغازه صف می‌کشند و این باعث شده تا اولین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز باشد. گرمای شیراز مثل خون‌گرم بودن خود شیرازی‌‌ها است و در آن هوای داغ یک بستنی یا فالوده خنک حال آدم را جا می‌آورد.
قیمت بستنی و فالوده در بابا بستنی که اولین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز با کیفیت بالایی که دارد بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگه هست و این هم می‌تواند دلیلی بر محبوبیت بابا بستنی باشد به همین خاطر بابا بستنی جایگاه اول در لیست بستنی فروشی های شیراز دارد.
ساعت‌های کاری بابا بستنی که اولین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز است از 10 صبح تا 13 است و بعد از ظهرها هم از ساعت 17 دوباره درب مغازه باز می‌شود و با وجود مشتری‌های زیادی که دارد راس ساعت 24 تعطیل می‌شود که حتی این ویژگی هم باعث نمی‌شود از لیست بستنی فروشی های شیراز حذف شود. در این مغازه جای نشستن نیست اگر شرایط جسمی شما ایجاب نمی‌کند که بایستید حتما با ماشین شخصی خود برای چشیدن طعم فالوده بستنی‌های بابا بستنی اقدام کنید. اولین جایی است که باید  در لیست بستنی فروشی های شیراز از آن دیدن کنیم.

  بابا بستنی


•    پشت ارگ کریم‌خان دومین انتخاب در لیست بستنی فروشی های شیراز


اگر دوست داری طعم ناب سنتی فالوده‌های شیراز را امتحان کنید سری به محله ارگ کریم‌خان بزنید که دومین پیشنهاد ما در لیست بستنی فروشی های شیراز است. در این محله که ارگ کریم خان زند نیز وجود دارد علاوه بر شکم‌گردی به مکان‌های تاریخی نیز می‌توانید سر بزنید و از قدمت و فرهنگ شیراز لذت ببرید. اگر در فصل لیموی تازه به شیراز رفتید حتما در کنار فالوده بستنی خود یک عدد لیموی تازه گذاشته می‌شود که طعمی ماندگار را در ذهن شما به یادگار می‌گذارد.
در پشت ارگ کریم خان که دومین انتخاب ما برای لیست بستنی فروشی های شیراز است می‌توانید در این محل 24 ساعته فالوده بستنی نوش جان کنید که قیمتی مناسب دارد که با هر بودجه‌ای از این خاطره شکم‌گردی لذت خواهید برد.دومین انتخاب ما برای شکم‌گردی در لیست بستنی فروشی های شیراز همین جاست.

 پشت ارگ کریم‌خان


•    شکرریز سومین انتخاب در لیست بستنی فروشی های شیراز


سومین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز شکرریز است که جزء یکی از قدیمی‌ترین‌ها در لیست بستنی فروشی های شیراز است که کام مردم را شیرین می‌کند و در هوای گرم شیراز خنکی را به جانشان می‌بخشد شکر ریز است که در لیست بستنی فروشی‌های شیراز سومین انتخاب ما است. شکر ریز از سال 1335 تا به امروز مشغول به فعالیت است و چند نسل می‌شود که با شکرریز خاطره دارند. طعم‌های که برای خوردن فالوده بستنی به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ عرقیجات و آبلیمو و آلبالو است که ملسی خاصی به فالوده شما می‌بخشد. شکرریز سومین انتخاب ما در لیست بستنی فروشی های شیراز است که حتما باید طعم شیرین آن را امتحان کنید.


شکرریز

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید